abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198729524
Geniet van jullie verlof dames!
Hier nog vier weken te gaan en helaas ook nog veel deadlines.

Door zulke foto’s weet ik weer waar ik het voor doe kwakz0r.

Oh de vaatwasser geur is zo smerig. Helaas ruik ik het ook bij drinken uit een glas, eten van een bord. Ik was dus liever met de hand af. Helaas is dit niet zwangerschap gebonden.
  zondag 28 maart 2021 @ 20:37:30 #27
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_198741073
Oh god ja, de geur van de vaatwasser trek ik echt niet. In het begin helemaal niet, tot kokhalzen toe. Nu vind ik het nog steeds vreselijk.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_198741374
Zo haalde mijn man van het weekend alvast de zak met positiekleding van de vliering. Blijkbaar gebruikten wij in juni 2019 nogal hysterisch ruikend wasmiddel :r. Sowieso verdraag ik momenteel vrij weinig aan geuren en kan alles mijn eetlust laten verdwijnen. En ik had vandaag mijn hormonale opvliegers weer, die had ik ook niet gemist. ' Liefje, ga even aan de kant want je straalt teveel warmte uit' en vervolgens komt zoonlief je knuffelen :').
  zondag 28 maart 2021 @ 20:52:18 #29
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198741396
Ja! Eens! Ik heb tot een eind in het tweede trimester met de hand afgewassen, zo onpasselijk werd ik van dat ding :X . Nog steeds ben ik geen fan maar de vaatwasser wint het nu wel van het staan aan de gootsteen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_198743118
Ik heb sinds een COVID-besmetting in januari mijn geur nog niet volledig terug. Heeft dan toch een voordeel nu :P
Ik ben wel veel misselijk (vorige 2x helemaal niet) maar last van geuren heb ik dus niet.
  maandag 29 maart 2021 @ 08:42:13 #31
342418 VKV
Plausibel
pi_198746245
Awhhh wat een knapperd @kwakz0r O+ Geniet ervan!!

Verlof begint hier vet productief. We hebben zaterdag de nieuwe slaapkamer van J. gemaakt. Hij komt op zolder te liggen, wat eerst een jaar lang opslag + mijn thuiswerkplek was. Hij is supertrots op z'n autokamer en sliep gelijk vet goed daar. *klopt af
Ik heb de hele zondag moeten bijkomen, want men, wat een werk was dat. Wat een hoop zooi moest heen en weer verhuisd worden etc. Dat vond m'n lijf leuk joh :')

Vandaag is J. naar de opvang want op zijn kamer wordt een eckte airco opgehangen O+ O+ Dat gaat met het nodige geboor in betonmuren en voor dat geluid is ie superbang, dus dan maar even een dagje de hort op.
Dat betekent dat ik m'n handen helemaal vrij heb voor het klaarmaken van de (door J. z'n verhuizing nu dus vrijgekomen) babykamer *O* Vet leuk om alles nu een plekje te kunnen gaan geven.
  maandag 29 maart 2021 @ 16:07:14 #32
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_198751769
Lekker aan het nestelen VKV 🥰

Tijdens de echo dachten wij wat te zien bungelen dus mijn man en ik waren er 100% van overtuigd dat het een jongetje is.
Maar nee we zaten er naast we krijgen een dochter! We zijn helemaal in extase. Vandaag al wat begonnen met kleertjes te koop zetten (zoek je jongens kleertjes maat 50-92 stuur mij een berichtje dan deel ik de Vinted link). Het is wel even een emotionele pleister er af trekken want ja het waren toch de kleertjes van V. Natuurlijk bewaar ik wel wat dingen. Zaterdag komt mijn moeder en gaan we alles doornemen aan kleding. Er staat al heel wat te koop en ondertussen ook al het eea besteld voor Madame.
Ze heeft al een naam 😍
pi_198752214
Lekker bezig VKV :D

VFT, wat leuk O+

Ik had net intake met de verloskundige. Door mijn medicatie zal het sowieso een medische indicatie voor de bevalling worden, maar voor de begeleiding van de zwangerschap wordt voor nu overlegd of er ingezet kan worden op gedeelde zorg (deels 1e/deels 2e lijn). Daar hoor ik binnenkort meer over. Was een goed en lang gesprek.
pi_198754357
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen :'(
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_198754543
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen :'(
Wat verdrietig. :*
  maandag 29 maart 2021 @ 19:59:28 #36
342418 VKV
Plausibel
pi_198754893
quote:
Agoss wat naar ;( veel sterkte!
pi_198754926
Sicilia wat verdrietig :* sterkte.
  maandag 29 maart 2021 @ 20:01:23 #38
342418 VKV
Plausibel
pi_198754939
Leuk VFT, een meisje! Hier waren ook alle jongenskleren zo de deur uit. Alles is nu meisjesachtig en roze. Hopen dat ze het wel goed gezien hebben op de echo :P

Babykamer is af! M'n lijf vraagt nu wel wanneer ik echt verlof neem :')
pi_198755536
quote:
Wat verdrietig :* veel sterkte voor jou en je gezin
  Manager PR/Moderator maandag 29 maart 2021 @ 20:43:17 #40
269689 crew  Viv
  maandag 29 maart 2021 @ 21:57:37 #41
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_198757462
O nee wat een rot nieuws!!! Heel veel sterkte
pi_198758394
Ah Sicilia, wat een rot nieuws zeg! Heel veel sterkte.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_198760035
Ah Silica, dit nieuws wil je hier gewoon niet lezen... Wat verdrietig. Veel sterkte. 😘

Wij hebben zometeen onze 20 weken-echo. Spannend. Hopelijk is alles goed met het kleintje.
pi_198760151
Sterkte Sicilia, veel sterkte.

Succes Komkommerschijfje, toch spannend de 20 weken echo.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 08:32:01 #45
56471 pinquit
oh my lama!
pi_198760262
Och Sicilia :* wat verdrietig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:39:23 #46
342418 VKV
Plausibel
pi_198764102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 07:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ah Silica, dit nieuws wil je hier gewoon niet lezen... Wat verdrietig. Veel sterkte. 😘

Wij hebben zometeen onze 20 weken-echo. Spannend. Hopelijk is alles goed met het kleintje.
Spannend!

Wij hadden net het laatste gesprek in voorbereiding op de komst van deze baby. Met een psycholoog van het WKZ. Heel fijn. En toen ik het gespreksverslag las moest ik een beetje huilen. Zo lief. Dat we sensitieve ouders waren waarbij de verwachting bestond dat het kind gehoord zou worden in de dingen waar hij tegenaan zou lopen.
pi_198764877
Wat fijn Cygne, dat verslag O+

Ik werd net al gebeld door het ziekenhuis, er is door uitval van een patiënt komende donderdag al plek bij de gynaecoloog waar ik voorkeur voor heb. Heel fijn.
pi_198765787
Wat een fijn gesprek, Cygne! Mooi om te lezen dat de zorgverleners nu zo om jullie heen staan.
D-e ook fijn nieuws!

Wij hebben ook fijn nieuws. Ons kleintje is helemaal bekeken van top tot teen en alles is goed voor zover het beoordeeld kan worden. 🥰 Heel dankbaar voor! Het kindje heeft wel wat spekjes op het buikje en vrij stevige bovenbeentjes, zal van mij komen, haha.
Als het kindje zo doorgroeit, zal het met de geboorte tussen de 6 en 7 pond worden. Wel zag ik in de stats P65 voor nu, dus ik weet niet of dat matcht. Anyway, we zien het wel, voor nu alles perfect in orde!

En het mag in de OP ook: wij krijgen een dametje! 🥰🥰🥰 Was m'n gevoel toch juist, haha!
pi_198765796
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Lekker aan het nestelen VKV 🥰

Tijdens de echo dachten wij wat te zien bungelen dus mijn man en ik waren er 100% van overtuigd dat het een jongetje is.
Maar nee we zaten er naast we krijgen een dochter! We zijn helemaal in extase. Vandaag al wat begonnen met kleertjes te koop zetten (zoek je jongens kleertjes maat 50-92 stuur mij een berichtje dan deel ik de Vinted link). Het is wel even een emotionele pleister er af trekken want ja het waren toch de kleertjes van V. Natuurlijk bewaar ik wel wat dingen. Zaterdag komt mijn moeder en gaan we alles doornemen aan kleding. Er staat al heel wat te koop en ondertussen ook al het eea besteld voor Madame.
Ze heeft al een naam 😍
Wat leuk ook! 🥰 Krijgen we allebei een dametje en zo kort bij elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')