Wat verdrietig.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen![]()
Agoss wat naarquote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen![]()
Wat verdrietigquote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Spannend!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ah Silica, dit nieuws wil je hier gewoon niet lezen... Wat verdrietig. Veel sterkte. 😘
Wij hebben zometeen onze 20 weken-echo. Spannend. Hopelijk is alles goed met het kleintje.
Wat leuk ook! 🥰 Krijgen we allebei een dametje en zo kort bij elkaar!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Lekker aan het nestelen VKV 🥰
Tijdens de echo dachten wij wat te zien bungelen dus mijn man en ik waren er 100% van overtuigd dat het een jongetje is.
Maar nee we zaten er naast we krijgen een dochter! We zijn helemaal in extase. Vandaag al wat begonnen met kleertjes te koop zetten (zoek je jongens kleertjes maat 50-92 stuur mij een berichtje dan deel ik de Vinted link). Het is wel even een emotionele pleister er af trekken want ja het waren toch de kleertjes van V. Natuurlijk bewaar ik wel wat dingen. Zaterdag komt mijn moeder en gaan we alles doornemen aan kleding. Er staat al heel wat te koop en ondertussen ook al het eea besteld voor Madame.
Ze heeft al een naam 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |