SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan eindelijk het huis poetsen, de lakentjes strijken, alles afmaken, enveloppen schrijven, en vooral theetjes drinken in het zonnetje in de tuin en lekker zwangeren![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ohh VKV, ik heb morgen ook mijn laatste werkmiddag en ik ben zooo zo zoooo toe aan verlof. Ik merk dat mijn collega’s er een beetje moeite mee hebben.Fijne laatste werkdag! Stom dat je collega's zo reageren. Maar vanaf morgen bestaan die collega's een paar maanden niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan eindelijk het huis poetsen, de lakentjes strijken, alles afmaken, enveloppen schrijven, en vooral theetjes drinken in het zonnetje in de tuin en lekker zwangerenIk zou me er dus niet te veel van aantrekken.
Succes met de laatste loodjes @Philomijn ! Dat moe zijn blijft na de bevalling wss nog een tijdje hangen haha
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ohh VKV, ik heb morgen ook mijn laatste werkmiddag en ik ben zooo zo zoooo toe aan verlof. Ik merk dat mijn collega’s er een beetje moeite mee hebben.Pech voor ze. Lekker met verlof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan eindelijk het huis poetsen, de lakentjes strijken, alles afmaken, enveloppen schrijven, en vooral theetjes drinken in het zonnetje in de tuin en lekker zwangeren![]()
22 weken vandaag. En goedgekeurd bij de verloskundige. Ik had vandaag m'n lievelings. Die bij de bevalling van Wolf was en ook het medicatie probleem heeft opgelost. Kindje doet het prima. Reageerde ook op de verloskundige toen ze ging voelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 27-03-2021 13:16:37 ]
Super irritant hè. Was hier een van de dingen waardoor ik wist dat ik weer zwanger was, nu gelukkig geen last meer van met 22 weken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef Rebubbled het volgende:
Oh en kokhalzen tot ik bijna moet kotsen als ik mijn tanden poets ben ik echt zat.
Boeiend he, hoeveel het op elkaar lijkt. Ik heb dat ook bij veel dingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:08 schreef Rebubbled het volgende:
Verder is alles hetzelfde. Zelfde moment dat de meeste klachten afnamen, zelfde moment dat mijn SI gewricht opspeelde, zelfde moment dat ik van niet zwangere buik naar 30 weken zwanger ging. Zelfde moment wakker 's nachts. Heel raar dat het echt een kopie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kom hier even uitzwaaien! Pep was gisteren 1 week oud. Mijn herstel gaat weer wonderlijk goed (kan eigenlijk alle bewegingen wel maken, alleen nog zwak en mag niet tillen, vloei niet of nauwelijks meer en de wond is eigenlijk genezen). Bizar dat ik 8 dagen geleden een grote buikoperatie had...
Borstvoeding goed opstarten is een klusje want baby is een beetje een slaapsukkel, maar met wat bijvoeding en kolven wordt hij nu elke dag sterker en drinkt beter en mijn aanbod komt dichter bij wat hij nodig heeft.
We hebben ook relatief veel rust wel daardoor, op dagelijks een clusterochtend en soms een wakker kuiken ‘s nachts na.
Ik ga niet meeposten bij de baby’s, merkte dat dat me vorige keer teveel beinvloedde en onrustig en onzeker maakte. Maar ik kom af en toe wel een update droppen daar ofzo.
Succes lieve zwangerenKwak, wat een mooie babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vindt je oudste het?
Wat verdrietig.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen![]()
Agoss wat naarquote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Helaas kom ik hier gedag zeggen. Wij hadden net de termijnecho en het hartje is vorige week ergens gestopt met kloppen![]()
Wat verdrietigquote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef Sicilia het volgende:
Spannend!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ah Silica, dit nieuws wil je hier gewoon niet lezen... Wat verdrietig. Veel sterkte. 😘
Wij hebben zometeen onze 20 weken-echo. Spannend. Hopelijk is alles goed met het kleintje.
Wat leuk ook! 🥰 Krijgen we allebei een dametje en zo kort bij elkaar!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Lekker aan het nestelen VKV 🥰
Tijdens de echo dachten wij wat te zien bungelen dus mijn man en ik waren er 100% van overtuigd dat het een jongetje is.
Maar nee we zaten er naast we krijgen een dochter! We zijn helemaal in extase. Vandaag al wat begonnen met kleertjes te koop zetten (zoek je jongens kleertjes maat 50-92 stuur mij een berichtje dan deel ik de Vinted link). Het is wel even een emotionele pleister er af trekken want ja het waren toch de kleertjes van V. Natuurlijk bewaar ik wel wat dingen. Zaterdag komt mijn moeder en gaan we alles doornemen aan kleding. Er staat al heel wat te koop en ondertussen ook al het eea besteld voor Madame.
Ze heeft al een naam 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |