Wat leuk ono! De derde toch? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 april 2021 18:14 schreef onomatopee het volgende:
ik mag me ook weer melden hier! Een herfstbaby
![]()
Qua verbouwingen: hier een verbouwing gehad tijdens m'n tweede zwangerschap, was rond 37 wk klaar. Had nog lang niet het gevoel te gaan bevallen, maar toen ik rond 36 wk m'n koffer pakte omdat we 1,5 week elders sliepen kneep ik 'm toch wel een beetje. Al was dat meer het van huis weg zijn dan het verbouwen an sich bedenk ik me nu..
Wat leuk, welkom en gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 april 2021 18:14 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Qua verbouwingen: hier een verbouwing gehad tijdens m'n tweede zwangerschap, was rond 37 wk klaar. Had nog lang niet het gevoel te gaan bevallen, maar toen ik rond 36 wk m'n koffer pakte omdat we 1,5 week elders sliepen kneep ik 'm toch wel een beetje. Al was dat meer het van huis weg zijn dan het verbouwen an sich bedenk ik me nu..
Haha oooh ja jij gaat voor VKVquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:10 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! En ik beval graag nog even voor VKV als je het niet erg vindt![]()
![]()
Wat leuk Debsterr, welkom!
Hier weer een meld, 38+3 en had vandaag eindelijk een dag waarin ik echt genoot van mijn verlof. Kopje koffie in alle rust in de zon in de tuin, kinderen op de opvang, heerlijk! Ze mag nou nog wel een week blijven zitten
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 april 2021 18:14 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Nog geen hulp maar dat ga ik wel bespreken, merk dat ik er nu wel langzaamaan behoefte aan begin te krijgenquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:28 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
D-E gefeliciteerd met de goede termijnecho! Wanneer krijg je de NIPT terug? Heftig, je verhaal over je bevalling. Krijg je daar nu preventief hulp voor? Lijkt me heel intens om dat dan weer in het vooruitschiet te hebben (ookal heb je het er zo graag voor over)
Haha aww, mijne is all over the place.quote:Op maandag 19 april 2021 14:37 schreef Flav het volgende:
Heerlijk hè @:Cygne![]()
Ik heb echt een dwarsligger volgens mij, links en rechts voel ik hem steeds bewegen haha.
Ik voelde mijn dochter pas heel laat, denk rond 20 weken. Placenta lag aan de voorkant dus dat hield veel tegen.quote:Op maandag 19 april 2021 15:40 schreef Mahra het volgende:
Wanneer voelde jullie de baby voor het eerst ( bij een eerste zwangerschap)?
Wat leuk, gefeliciteerd hoor!quote:Op maandag 19 april 2021 15:42 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik meld me hier ook voorzichtig.
Heb ondertussen 4 positieve zwangerschapstesten verzameld omdat ik het eigenlijk niet kan geloven. We waren helemaal niet bezig met kinderen. Ik ben 39 en de keus ‘geen kinderen’ was wel gemaakt. Maar toch was er iets wat het niet eens was met deze keuze 😀. Maar goed we zijn super blij, vinden het enorm spannend en en en. Vandaag huisarts en verloskundige gebeld, 3 mei echo. Spannend!!!
Mn eerste voelde ik met 13 weken al "ploppen"quote:Op maandag 19 april 2021 15:40 schreef Mahra het volgende:
Wanneer voelde jullie de baby voor het eerst ( bij een eerste zwangerschap)?
Oh wat balen zeg, hopelijk valt het allemaal wel mee. Volgens mij ben je wel direct medisch, misschien dat je ook deels onder controle mag bij de verloskundige. Maar dat verschilt denk ik ook wel!quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:38 schreef Rebubbled het volgende:
BTW, wordt je direct medisch als je diabetes hebt?
Ik was bij mijn eerste zo'n grensgeval. Rolde wel het diabetes protocol in maar mocht los van wat extra groeiecho's bij de verloskundige onder controle blijven.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:23 schreef Rebubbled het volgende:
Net terug van de keuring, alles oké. Alleen willen ze vanwege mijn speklaag dit keer wel een suikertest doen. Nu weten we allemaal dat ik een beetje een hysterisch gekkie ben door de hormonen, en ik ben als de dood dat als ik een grensgeval blijk ik weer een extra angst/stressfactor te pakken heb. Laat staan een dieet met mijn OCD moeten doen. Dat wordt 4 maanden lang alles afwegen, checken, schuldgevoel, angst etc. Andere optie was ochtendprikken of de groeiecho met 30 weken afwachten en kijken of er indicaties zijn dat ik mogelijk suiker heb. Lastige afweging. Volgende week bespreken we het nog eens.
Ik ben met week 21 nog maar 2kg aangekomen. Gaat een stuk beter dan de vorige keer, waarbij ik 25+ kg aan was gekomen in totaal.
Bruinoog, het begin is inderdaad stressen. Zoveel vage gevoelens en het is nog zo onwerkelijk dat er een baby in je groeit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |