quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Lekker belangrijk, dit seizoen is soieso over. Hopelijk gaat Berghuis weg en kan Slot volgend jaar gaan bouwen aan een leuk team. Dit lamlendige zootje ben ik wel klaar mee.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:37 schreef fetX het volgende:
Verliezen van Willem II![]()
Gun het @:lenny_leonard van harte. Maar nee, dit kan echt niet.
Ach als ze er daardoor inblijven, prima.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:37 schreef fetX het volgende:
Verliezen van Willem II![]()
Gun het @:lenny_leonard van harte. Maar nee, dit kan echt niet.
De beer ontwaakt uit zijn winterslaap!quote:
Verlosser Slotquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dit seizoen is soieso over. Hopelijk gaat Berghuis weg en kan Slot volgend jaar gaan bouwen aan een leuk team. Dit lamlendige zootje ben ik wel klaar mee.
In het kader van laten we de rollen eens omdraaien moet nu Gio het hachje van Dick maar eens komen reddenquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord moet Giovanni van Bronckhorst eens vragen of hij Dickie niet op de achtergrond wil ondersteunen.
Wil je dan doorgaan op deze voet met een bipolaire debiel als aanvoerder en dino Dick die tactisch door elke trainer wordt afgetroefd behalve mongool Schmidt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Verlosser Slot
Het voortbestaan van ongeveer de hele club hangt bij het wel of niet presteren van Slot volgend seizoen
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wil je dan doorgaan op deze voet met een bipolaire debiel als aanvoerder en dino Dick die tactisch door elke trainer wordt afgetroefd behalve mongool Schmidt.
Arnesen en Slot mogen het vanaf 21 22 laten zien. Geen excuses meer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar het zou ergens wel grappig zijn (en ook des Feyenoord) als Slot komt, er intern een enorme tyfuszooi van maakt en Feyenoord met kerst achtste staat.
Op ongeveer elk vraagstuk of probleem dat nu speelt is Slot het antwoord, dat kan nooit gezond zijn.
Maar juist het financiële plaatje ziet er niet bepaald gunstig uit voor Slot. Misschien als je Senesi en Berghuis weet te verpatsen maar dat zijn ook eigenlijk de enige twee spelers die echt wat toevoegen aan het spel op de korte termijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen en Slot mogen het vanaf 21 22 laten zien. Geen excuses meer.
Daarom Berghuis weg met zijn Sjaak Trootst compleet dronken contract. En bouwen naar een leuk team met transfer waarde. Want eerst moet deze club weer financieel opkrabbelen.
Dan moet je je jeugd hypen dat levert het meeste op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar juist het financiële plaatje ziet er niet bepaald gunstig uit voor Slot. Misschien als je Senesi en Berghuis weet te verpatsen maar dat zijn ook eigenlijk de enige twee spelers die echt wat toevoegen aan het spel op de korte termijn.
Plus dat de huidige situatie en zijn vertoonde spel ongetwijfeld drukt op de waarde van Senesi. Het doel was juist om niet gedwongen spelers voor relatief weinig geld te verkopen en een hype te creëren.
Het talent loopt er ook wel maar je hebt ook een kwalitatief goed eerste elftal nodig met gearriveerde spelers binnen de gelederen. En Europees voetbal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan moet je je jeugd hypen dat levert het meeste op.
Geertruida, Malacia, Kokcu, eventueel Sini, Burger, Hendriks, Hall.
Ik denk wanneer je Sini op rechts zet en Linssen op links met de Booz op 9 dat het niet veel kutter zal gaan als nu.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het talent loopt er ook wel maar je hebt ook een kwalitatief goed eerste elftal nodig met gearriveerde spelers binnen de gelederen. En Europees voetbal.
Vraag me af of er nu überhaupt clubs zijn die aan Berghuis beginnen (en waar Berghuis naar toe wil) met zijn salaris of nog 25+ miljoen voor Senesi betalen. Waar we nu staan en met name het vertoonde spel moet bijna wel voor devaluatie zorgen op dat gebied.
Linssen moet je ook mee stoppen eigenlijk hoewel prima voor in de breedte. Ben wel benieuwd naar die Balde. Of er ruimte is voor transfers zal ook afhankelijk zijn van hoeveel mensen hun geld terugvragen, hopelijk zo min mogelijk dan kan dat geld in elk geval geïnvesteerd worden in spelers (of debiele onderzoeken naar dat stadion dat er nooit komtquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je Sini op rechts zet en Linssen op links met de Booz op 9 dat het niet veel kutter zal gaan als nu.
Kokcu, Toorn en Burger op het middenveld
Senesi, Geert centraal, dan moet je alleen naar een rechtsback zoeken. Dat moet wel lukken wanneer Jorgensen, Berghuis, Fer en Bot oppleuren.
Burger speelt wel vaker de laatste weken. Maar of hij nou slechter is dan een Fer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Linssen moet je ook mee stoppen eigenlijk hoewel prima voor in de breedte. Ben wel benieuwd naar die Balde. Of er ruimte is voor transfers zal ook afhankelijk zijn van hoeveel mensen hun geld terugvragen, hopelijk zo min mogelijk dan kan dat geld in elk geval geïnvesteerd worden in spelers (of debiele onderzoeken naar dat stadion dat er nooit komt).
Hoe doet Burger het bij Sparta? Hoorde of las laatst ergens dat hij daar eigenlijk voornamelijk bankt?
Even los van de vraag of Burger überhaupt goed genoeg is voor Feyenoord is het sowieso geen verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Burger speelt wel vaker de laatste weken. Maar of hij nou slechter is dan een Fer?
Wat dan wel? Hij speelde ook centraal achterin in de voorbereiding.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Even los van de vraag of Burger überhaupt goed genoeg is voor Feyenoord is het sowieso geen verdedigende middenvelder.
Ja, dat vraag ik me ook af. Dat is ook een beetje zijn probleem denk ik. Maar als cvm heeft hij nooit een goede indruk achtergelaten in ieder geval.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dan wel? Hij speelde ook centraal achterin in de voorbereiding.
Burger links Toorn rechts en Kokcu als 10. Je zal er geen kampioen mee worden maar met wie wel op die plek.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Dat is ook een beetje zijn probleem denk ik. Maar als cvm heeft hij nooit een goede indruk achtergelaten in ieder geval.
Speelt matig in mijn ogen, maar goed ik ben niet zijn grootste fan. Ik heb er een hard hoofd in dat hij bij Feyenoord wat gaat toevoegen. De laatste tijd staat hij juist weer basis, omdat talentje Mijnans een terugslag heeft .quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Linssen moet je ook mee stoppen eigenlijk hoewel prima voor in de breedte. Ben wel benieuwd naar die Balde. Of er ruimte is voor transfers zal ook afhankelijk zijn van hoeveel mensen hun geld terugvragen, hopelijk zo min mogelijk dan kan dat geld in elk geval geïnvesteerd worden in spelers (of debiele onderzoeken naar dat stadion dat er nooit komt).
Hoe doet Burger het bij Sparta? Hoorde of las laatst ergens dat hij daar eigenlijk voornamelijk bankt?
Toch wel apart dat de een ze helemaal niks vindt en dat een ander ze wel met onze grootste talenten vertrouwd. Waar zou dat hem in zitten?quote:
Dat is toch wel het grootste probleem met spelers verhuren en zelf geen team in de KKD hebben. Azarkan moet ook vrijwel permanent banken omdat ze toevallig een talentje uit eigen opleiding hebben lopen die logischerwijs de voorkeur geniet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelt matig in mijn ogen, maar goed ik ben niet zijn grootste fan. Ik heb er een hard hoofd in dat hij bij Feyenoord wat gaat toevoegen. De laatste tijd staat hij juist weer basis, omdat talentje Mijnans een terugslag heeft .
Innovatieve methodes zijn vaak controversieel bij de oude garde, dat geldt voor elk werkveld.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch wel apart dat de een ze helemaal niks vindt en dat een ander ze wel met onze grootste talenten vertrouwd. Waar zou dat hem in zitten?
Zou een Uli van Gobbel staan voor innovatieve methodes?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Innovatieve methodes zijn vaak controversieel bij de oude garde, dat geldt voor elk werkveld.
Uli niet, die Boel wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou een Uli van Gobbel staan voor innovatieve methodes?
Om mezelf niet te herhalen, dat was gewoon een domme keuze want NAC zit daar ontzettend ruim (ook qua kwaliteit voor dat niveau) :quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grootste probleem met spelers verhuren en zelf geen team in de KKD hebben. Azarkan moet ook vrijwel permanent banken omdat ze toevallig een talentje uit eigen opleiding hebben lopen die logischerwijs de voorkeur geniet.
Maar geen team in de KKD is gewoon eeuwig zonde inderdaad, spelers van (jong) Ajax maken daar nog ontzettend veel fouten maar leren ook snel. Onder andere Rensch dit seizoen. Natuurlijk is het ook deels kwaliteit maar ik geloof echt wel dat jong Ajax een stuk heeft geholpen. Wat dat betreft ook zuur dat vanwege kerona het nu weer een jaar vertraging oploopt terwijl Frank daar wel serieus mee aan de slag is gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, zei toen hij kwam al dat ze vrij ruim in de buitens zitten. De Rooij heeft overigens wel een behoorlijk lange mindere periode gehad na zijn vertrek vanuit Eindhoven. En dan hebben ze ook nog Venema die bij NAC ook wel eens vanaf de buitens komt en Jansen die ze wat hangend willen laten spelen. En Darren Maatsen hebben ze ook nog gehaald (die zou je nog kunnen kennen van o.a. Excelsior).
Mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om mezelf niet te herhalen, dat was gewoon een domme keuze want NAC zit daar ontzettend ruim (ook qua kwaliteit voor dat niveau) :
[..]
Maar geen team in de KKD is gewoon eeuwig zonde inderdaad, spelers van (jong) Ajax maken daar nog ontzettend veel fouten maar leren ook snel. Onder andere Rensch dit seizoen. Natuurlijk is het ook deels kwaliteit maar ik geloof echt wel dat jong Ajax een stuk heeft geholpen. Wat dat betreft ook zuur dat vanwege kerona het nu weer een jaar vertraging oploopt terwijl Frank daar wel serieus mee aan de slag is gegaan.
Ja is de clubtopscoorder met 7 goals (lol) en Go Ahead houdt echt heel vaak de 0. Verder een doodsaai team dus heb ze alleen zien spelen tegen Cambuur, veel meer dan wat algemeenheden weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scoort vooral veel goals voor een verdediger toch? Heb hem verder nooit zien spelen.
Hij is inderdaad ook supporter van Kowet ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Is ook een supporter, dus dat is een leuke bijkomstigheid
Arne Slot ziet in hem wel een jongere versie van Eric Botteghin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Verder vind ik alles best als we maar niet nog een jaar tegen Botteghin hoeven aan te kijken.
Weet toevallig dat dat niet helemaal klopt. Lees: het is een soort @RensAjaciedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is inderdaad ook supporter van Kowet ja.
Mijn club, Beukema mag het zeggen. Als jongetje zat hij al met zijn vader op de tribune in De Adelaarshorst. Hij ging mee naar uitwedstrijden, stond met vrienden op de B-side en kwam op zijn twaalfde in de opleiding van Kowet.
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Een samenwerking met Spartaan`20.
Feyenoord is duidelijk met grootse dingen bezig
Jetro Willems, Bruno Martins Indi, Denzel Dumfries, Luc Castaignos en Anwar El Ghaziquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.
Gelukkig is dat nu in ere hersteld.
Hofleverancier nog wel. Een willems en dumfries.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.
Gelukkig is dat nu in ere hersteld.
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308bquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Hofleverancier nog wel. Een willems en dumfries.
Een elinkwijk lijkt me iets meer aanspraak erop maken.
Die samenwerking is toch ook relatief nieuw?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jetro Willems, Bruno Martins Indi, Denzel Dumfries, Luc Castaignos en Anwar El Ghazi
Ik kan me haast niet voorstellen hoe Ajax eruit had gezien zonder deze spelers weet je dat?
Jij zei dat Ajax er zo de vruchten van aan het plukken was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die samenwerking is toch ook relatief nieuw?
Je hebt me overtuigd. Hup 5 sporen beleid.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308b
Uiteindelijk wel natuurlijk, al staat het clubs altijd nog vrij om daar te scouten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
Jij zei dat Ajax er zo de vruchten van aan het plukken was.
Vooral kwantiteit zie ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308b
Is wel het beste ja. Heb zeker twijfels of ie goed genoeg is maar je hebt ook spelers nodig voor de bank, dan is dit wel ok.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)dy-wehrmann---260321
Feyenoord heeft de optie gelicht van Wehrmann.
Eens. Denk dat die jongen wellicht nog best kan verrassen. Is volgens mij een hele degelijke middenvelder dus prima voor erbij inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel het beste ja. Heb zeker twijfels of ie goed genoeg is maar je hebt ook spelers nodig voor de bank, dan is dit wel ok.
Als Haps idd gaat een RB en LB. Geen idee hoe dat qua jeugd zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:40 schreef fetX het volgende:
Er vanuitgaande dat we die Beukema halen, wat ik wel prima zou vinden, zit je volgend jaar dus met onderstaande verdediging:
Malacia, Hendriks, Senesi, Geertruida, Beukema.
Botteghin, Nieuwkoop & Haps zullen wel vertrekken. Moeten toch nog wel 2 spelers bij hoor.
Je hebt die Denzel Hall nog, maar ik zie het niet zo in hem zitten (op basis van flarden die ik van hem heb gezien).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Haps idd gaat een RB en LB. Geen idee hoe dat qua jeugd zit.
Hall geen idee nee, best wat jeugd wedstrijden gezien (vorig jaar) maar hij is me nooit opgevallen in elk geval. Op links heb je die Smeulers nog die nu bij Willem 2 zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt die Denzel Hall nog, maar ik zie het niet zo in hem zitten (op basis van flarden die ik van hem heb gezien).
Gaat een aardige verjonging worden in ieder geval.
Dat las ik ook ja maar ik denk dat die jongen aardig wat opties heeft. (en tekengeld + een dik salaris wil als vrij man)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ignacio met wat Argentijns nieuws.
Zou om deze Borre gaan: https://www.transfermarkt.nl/santos-borre/profil/spieler/323831
Ja precies, zou vrij bijzonder zijn wil die gozer naar ons komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja maar ik denk dat die jongen aardig wat opties heeft. (en tekengeld + een dik salaris wil als vrij man)
https://www.ad.nl/rotterd(...)ardair-af~a2f3ceba3/quote:Een van de aanwezige mensen bij het gesprek die anoniem wil blijven bevestigt desgevraagd dat Koevermans daar wel degelijk was. 'Fijn dat jullie bronnenonderzoek doen. Ik zat daar inderdaad bij en Feyenoord zei inderdaad nee tegen de vijftig miljoen van Van Herk, ik keek dan ook raar op toen ik Koevermans van de week hoorde zeggen dat hij dat plan niet kent. Hij zat er zelf namelijk bij.'
Mark Koevermans was niet bereikbaar voor commentaar.
50 miljoen, wat wilde hij daarmee doen dan. Het maasgebouw alleen kopen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)joen-naast-zich-neer
Lekker bezig. Koevermans ook glashard aan het liegen.
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)ardair-af~a2f3ceba3/
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
50 miljoen, wat wilde hij daarmee doen dan. Het maasgebouw alleen kopen?
Iedere speler die zo'n tussenstap maakt en dan ook goed genoeg is kunnen wij niet meer betalen (voorlopig). Dus je moet dit soort gokjes nemen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:34 schreef Obiekulu het volgende:
Sam Beukema beleeft een geweldig seizoen, is verdedigend ijzersterk en aanvallend gevaarlijk bij dode spelmomenten.
Dit alles aan de hand van de rustige en betrouwbare Jeroen Veldmate.
Ik denk dat het niveauverschil met Feyenoord wel gigantisch is, dus mocht een transfer doorgang vinden, dan zal Beukema nog wel een paar enorme stappen moeten zetten.
Persoonljk zou ik een tussenstap verstandiger vinden. Twente, Groningen, zoiets.
We gaan het zien.
Dat komt vooral omdat die clubs inderdaad achterlijke bedragen vragen. Zo'n Drommel, daar wil Twente gewoon 6,5 miljoen voor zien. Daarom vind/vond ik het altijd zo bijzonder dat spelers bij ons voor een appel en een ei vertrekken. Het is ook gewoon een kwestie van hoger in de boom gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere speler die zo'n tussenstap maakt en dan ook goed genoeg is kunnen wij niet meer betalen (voorlopig). Dus je moet dit soort gokjes nemen.
Maar liever dit dan de volgende Linssen of Diemers halen.
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere speler die zo'n tussenstap maakt en dan ook goed genoeg is kunnen wij niet meer betalen (voorlopig). Dus je moet dit soort gokjes nemen.
Maar liever dit dan de volgende Linssen of Diemers halen.
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:34 schreef Obiekulu het volgende:
Sam Beukema beleeft een geweldig seizoen, is verdedigend ijzersterk en aanvallend gevaarlijk bij dode spelmomenten.
Dit alles aan de hand van de rustige en betrouwbare Jeroen Veldmate.
Ik denk dat het niveauverschil met Feyenoord wel gigantisch is, dus mocht een transfer doorgang vinden, dan zal Beukema nog wel een paar enorme stappen moeten zetten.
Persoonljk zou ik een tussenstap verstandiger vinden. Twente, Groningen, zoiets.
We gaan het zien.
Maar ook dat hij niet naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.
Als je zo’n kansloos investeringsaanbod krijgt kan je er best wel open over zijn @Markquote:
Nu is ook gelijk duidelijk waarom Koevermans naar voren is geschoven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, jullie staan op plek 5quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ook dat hij niet naar Feyenoord gaat.
50 miljoen ja, en de rest dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal wel AZ worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.
De Wehrmacht langer in Rotterdam is altijd een goede rubriek.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 06:11 schreef Elan het volgende:
[..]
50 miljoen ja, en de rest dan?
Verstandig dat Koevermans niet met zo'n figuur in zee is gegaan. Geeft nog iets van moed dat er daadwerkelijk beleid aan de gang is
Wel rijk boh, beter schenkt hij ons die 50 mio, gewoon om de selectie te versterken
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.
Als er nou echt geen gesprekken met investeerders waren geweest was die 50 miljoen natuurlijk met beide handen aangegrepen én waarschijnlijk al uitgegeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.
Krijg pagina niet gevonden 404, maar dat zou geweldig nieuws zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 06:11 schreef Elan het volgende:
[..]
50 miljoen ja, en de rest dan?
Verstandig dat Koevermans niet met zo'n figuur in zee is gegaan. Geeft nog iets van moed dat er daadwerkelijk beleid aan de gang is
Wel rijk boh, beter schenkt hij ons die 50 mio, gewoon om de selectie te versterken
met zulke voorwaarden is dat ook best moeilijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.
Goh wat vreemd dat ze niet praten met een vastgoedmagnaat die een gigantisch belang heeft bij het falen van FC.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.
Gelukkig begon het gedram pas in 2006, dus zo lang zijn we nog niet bezig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:05 schreef fetX het volgende:
Hoe langer het duurt hoe meer ik tegen dat nieuwe stadion ben.
Het is echt ongekend. En de Kuip kan echt niet meer in deze staat. Dus of het nou verbouwen of nieuwbouw is, zolang Feyenoord er maar beter van wordt en dat gevoel krijg ik steeds minder bij nieuwbouw.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig begon het gedram pas in 2006, dus zo lang zijn we nog niet bezig.
Als er toch niemand in het stadion mag, kan je net zo goed in de Kuip blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend. En de Kuip kan echt niet meer in deze staat. Dus of het nou verbouwen of nieuwbouw is, zolang Feyenoord er maar beter van wordt en dat gevoel krijg ik steeds minder bij nieuwbouw.
je ziet al jaren de verschuiving dat voetbal een tv sport wordt, er wordt nu met de Kuip 15 miljoen omzet gehaald als ik het goed begrijp, dan zal er nog een miljoen of 5 aan catering etc. bij komen. Hoeveel meer wordt dat met een nieuw stadion, als ik het dubbele neem zit je dus aan plus20, dat lijkt me niet in verhouding tot de investering, dit is uiteraard gewoon even een bierviltje weergave (nog wel aan de koffietafel).quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er toch niemand in het stadion mag, kan je net zo goed in de Kuip blijven.
Ik hoop trouwens dat ik nu niet de verkeerde Mark een tag heb gegevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zo’n kansloos investeringsaanbod krijgt kan je er best wel open over zijn @:mark
Feyenoord doet die investering ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef H.FR het volgende:
Gedoe allemaal. Maar een investering van 450mln is gewoon nooit te verantwoorden voor een club als de onze.
dat lijkt na al die jaren nogal moeilijk te begrijpenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord doet die investering ook niet
Maar Feyenoord is wel afhankelijk van die investering. Je hebt niks aan een gegarandeerde 25mln als zo'n stadion vervolgens failliet gaat aan de financieringslasten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord doet die investering ook niet
Denk dat het voor Berghuis vooral beter is wanneer hij niet met spelers van het kaliber Markie Diemers samenspeelt.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu nog tegen een echte tegenstander ipv KKD niveau
Dat zal zijn marktwaarde goed doen!quote:
Jammer/gelukkig dat er geen aanvallend ingestelde ploegen in betere competities zijn die hem willenquote:Op zondag 28 maart 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het voor Berghuis vooral beter is wanneer hij niet met spelers van het kaliber Markie Diemers samenspeelt.
quote:Op zondag 28 maart 2021 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu nog tegen een echte tegenstander ipv KKD niveau
Dan is ‘ie 31/32 jaar. Waar moet hij dan heen?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:15 schreef aTypisch het volgende:
als berghuis zichzelf in de basis speelt bij oranje en op het EK niet faalt dan kan hij prima bij feyenoord blijven
EK, jaartje feyenoord, WK en dan transfervrij een stap maken met een smak tekengeld
Hij is nogal VS gek, zie hem daar wel heen gaan uiteindelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan is ‘ie 31/32 jaar. Waar moet hij dan heen?
wat voor club denk je aan? villareal of sevilla ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is nogal VS gek, zie hem daar wel heen gaan uiteindelijk
(al denk ik dat hij deze zomer nog een stap maakt binnen Europa)
Het WK is in de winter hèquote:Op zondag 28 maart 2021 14:15 schreef aTypisch het volgende:
als berghuis zichzelf in de basis speelt bij oranje en op het EK niet faalt dan kan hij prima bij feyenoord blijven
EK, jaartje feyenoord, WK en dan transfervrij een stap maken met een smak tekengeld
Misschien dat Roma wel weer een poging gaat doen, maar zoiets ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat voor club denk je aan? villareal of sevilla ofzo?
Exit dus voor:quote:Feyenoord heeft formeel een drietal aflopende spelerscontracten opgezegd. Ook is volgens de CAO-regelgeving vóór 1 april kenbaar gemaakt welke opties in aflopende spelerscontracten niet worden gelicht.
Bij de komende zomer aflopende spelerscontracten gaat het om de verbintenissen met Eric Botteghin, Ramón ten Hove en Sven van Beek. Laatstgenoemde komt momenteel op huurbasis uit voor Willem II. Deze formele opzegging moet op basis van de geldende CAO vóór 1 april gebeuren bij verlengde spelerscontracten die aflopen.
Ditzelfde geldt voor aflopende contracten met een optie vanuit de club. Dit is het geval bij de spelers George Johnston en Bart Nieuwkoop, aan wie de club eveneens vóór 1 april heeft laten weten dat de opties in hun huidige contracten niet worden gelicht. Johnston vertrok afgelopen januari voor de rest van dit seizoen op huurbasis naar Wigan Athletic.
Nee zeker niet. En Nieuwkoop doet het dit seizoen toch best redelijk als hij speelt. Aan de andere kant komt hij als eerste rechtsback wel net wat tekort imo.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hm had Bartje hier niet bij verwacht. Zo breed zitten we toch niet in de RB's?
Slot zal het niet in Bartje zien zitten en terecht denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En Nieuwkoop doet het dit seizoen toch best redelijk als hij speelt. Aan de andere kant komt hij als eerste rechtsback wel net wat tekort imo.
Maar goed, ze zullen een RB halen en Hall naar voren schuiven vermoed ik.
Dan zullen ze ook nog afscheid moeten nemen van Koevermans of Diemers.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
1 van die gasten toch weg dus.
Kan de opvolger van Brard in elk geval niet de verkeerde Mark mailen.
Nee vreemd, denk dat je voor Nieuwkoop zelfs een transfersom van enkele tonnen zou kunnen vragenquote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moet je de optie wel lichten en ik gok dat als je hem dan niet verkoopt hij ook enkele tonnen kost.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee vreemd, denk dat je voor Nieuwkoop zelfs een transfersom van enkele tonnen zou kunnen vragen
Bij Willem II waren ze ook wel blij met hem volgens mijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe die afgelopen tijd speelde was er echt wel een clubje geweest die de portomonnee wilde trekken.
Dit wordt gewoon een basisklant bij een middenmotor denk ik.
Dan loopt ie in elk geval één keer dit seizoen iemand eruit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:49 schreef leeroy het volgende:
Liep Narsingh ook niet uit zijn contract?
Makkelijk inkoppertje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan loopt ie in elk geval één keer dit seizoen iemand eruit.
Hij redt het ook wel bij een subtopper denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe die afgelopen tijd speelde was er echt wel een clubje geweest die de portomonnee wilde trekken.
Dit wordt gewoon een basisklant bij een middenmotor denk ik.
Misschien verlengen ze dan wel voor een lager salaris.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk inkoppertje.
Maar Narsingh had hem gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje unibrowquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Meisje Miedema heeft ook haar mening.
mimimimimimiquote:Van Stee: ''Feyenoord heeft veel meer geld geboden''
Feyenoord heeft bekend gemaakt te gaan samenwerken met Spartaan'20. De club had voorheen een samenwerkingsverband met Sparta Rotterdam, maar kiest met deze overeenkomst voor Feyenoord als partnerclub. Sparta-directeur Henk van Stee baalt enorm van het besluit. "Ja, we zijn teleurgesteld"
''We hadden twaalf jaar een heel fijn huwelijk'', vervolgt Van Stee in het Algemeen Dagblad. ''Dat hadden we graag willen doorzetten. Spartaan'20 heeft een andere keuze gemaakt. Een financiële keuze in mijn ogen. Dat weet ik voor duizend procent zeker. Feyenoord heeft veel meer geld geboden. Dat is voor een amateurclub best een belangrijk inkomen. Ze weten wat ze hadden, maar niet wat ze krijgen.''
Talenten als Joshua Zirkzee, Jetro Willems en Anwar El Ghazi begonnen bij Spartaan'20. Feyenoord krijgt straks de eerste optie op de spelers. Voorzitter Leandro lopes over de samenwerking met de stadionclub: ''Logisch dat je ook met andere clubs praat. We zaten in een luxepositie. Je merkt aan alles dat Feyenoord de grotere club is. En hoe mooi is het dat twee clubs van Rotterdam-Zuid elkaar omhoog tillen?''
Zal daar sowieso meer speeltijd krijgen dus best begrijpelijke keuze van hem.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Beukema (waar ik overigens nog nooit van gehoord had voordat dit gerucht in het nieuws kwam) gaat dus naar AZ.
Waar baseer je dat op? Best een dikke kans dat wij al onze centrale verdedigers na dit seizoen kwijt zijnquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal daar sowieso meer speeltijd krijgen dus best begrijpelijke keuze van hem.
Omdat Geertruida rcv gaat spelen (dus zou hij wss sowieso nr 2 zijn). Dat heeft Slot/Arnesen al laten doorschemeren. En ga er vanuit dat hij niet op lcv gaat spelen, want daar hebben we nu Senesi en daarachter Hendriks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Best een dikke kans dat wij al onze centrale verdedigers na dit seizoen kwijt zijn
Geertruida heeft dit seizoen ook niet alles gespeeld op rechtsback. Het lijkt me inderdaad sterk dat ie 100% 1e keus zou worden, maar dat had best een concurrentiestrijd kunnen zijn waarbij Geertruida misschien toch weer naar rechtsback zou gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat Geertruida rcv gaat spelen (dus zou hij wss sowieso nr 2 zijn). Dat heeft Slot/Arnesen al laten doorschemeren. En ga er vanuit dat hij niet op lcv gaat spelen, want daar hebben we nu Senesi en daarachter Hendriks.
Hadden ze geen interesse in die Svensson van AZ?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die komt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze geen interesse in die Svensson van AZ?
Die gaat schijnbaar naar het buitenland (zijn de geruchten).quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze geen interesse in die Svensson van AZ?
Nee, maar de kans dat we volgend seizoen Europees spelen wordt met de week kleiner dus er zal sowieso minder gerouleerd worden. Het lijkt me best aannemelijk dat hij meer speeltijd gaat krijgen bij AZ.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida heeft dit seizoen ook niet alles gespeeld op rechtsback. Het lijkt me inderdaad sterk dat ie 100% 1e keus zou worden, maar dat had best een concurrentiestrijd kunnen zijn waarbij Geertruida misschien toch weer naar rechtsback zou gaan.
Het kan verkeren. Begin van het seizoen was er zelfs nog ruimte om behoorlijk te investeren in spelers voor Jong-Feyenoord.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
We grijpen nu ook al naast spelers van Go Ahead slechte zaak.
Scharen in plaats van klauwhamers allen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Mag hier binnenkort wel uitpubliek bij? @:aboutaleb @:halsema
Misschien ligt het niet aan het financiële plaatje maar ziet de speler bij AZ meer heil in het sportieve plaatje. AZ heeft wel een goede naam als het gaat om talentontwikkelingquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
We grijpen nu ook al naast spelers van Go Ahead slechte zaak.
'Ik ga echt af op mijn gevoel', zegt Beukema. 'Natuurlijk ga je wel het een en ander afwegen, ik heb ook gesproken met Feyenoord. Maar het gevoel bij AZ was heel fijn, het plan dat ze met me hebben sprak me aan en ik heb hier een goede kans op speeltijd. AZ wilde graag doorpakken en dat streelde ook wel mijn ego. Het voelde gewoon meteen heel goed.'quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet aan het financiële plaatje maar ziet de speler bij AZ meer heil in het sportieve plaatje. AZ heeft wel een goede naam als het gaat om talentontwikkeling
Dat gedoe over dat loonoffer is dus ook wel klaar.quote:João Teixeira heeft het enorm naar zijn zin bij Feyenoord. De middenvelder was de afgelopen maanden niet inzetbaar vanwege een gebroken kuitbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. Ook heeft Teixeira er alle begrip voor dat hij momenteel een deel van zijn salaris in moet leveren.
''We zijn ons ervan bewust wat er zich afspeelt in de wereld, ook buiten Feyenoord'', vertelt de Portugees in gesprek met RTV Rijnmond. ''Wij moeten elkaar helpen. Of het nu Feyenoord is of je buurman. Bekommeren om elkaar, want dit is een wereldwijd probleem. Dat is niet nederig, maar zo ben ik opgevoed door mijn ouders.''
Teixeira hoopt zich nu voor langere tijd in de basis te spelen bij Feyenoord. "Als je speelt, maak je meer onderdeel uit van het team. Je voelt je ook lekkerder met meer zelfvertrouwen'', reageert de middenvelder, die hoopt het seizoen goed af te sluiten. "Dat is belangrijk voor ons als spelers, maar ook voor de club. Een goed seizoen is het pas als je kampioen wordt. Maar als dat er niet in zit, zul je moeten knokken voor andere doelstellingen."
Teixeira wil benadrukken dat iedereen achter het loonoffer staat. "Er schijnt veel over gezegd te zijn, ook al lees ik de Nederlandse kranten niet. Maar ik verzeker je dat er geen enkel probleem is onder de spelers. We staan 100 procent achter de club om hen te helpen. We zijn ons ervan bewust wat er gaande is in de wereld. Ook buiten Feyenoord en Nederland."
Dat is ook wel bijzonder.quote:Feyenoord-watcher Mikos Gouka komt met een opvallende onthulling rondom Arne Slot. De trainer heeft toen hij nog werkzaam was bij AZ zelf contact opgenomen met Feyenoord. Slot wilde niets liever dan aankomend seizoen voor de Rotterdamse club werkzaam zijn.
Gouka praat met journalist Hugo Borst, de auteur van het boek 'De Coolsingel bleef leeg', over de huidige situatie van Feyenoord. ''Het kamp-Slot heeft zelf contact gezocht. Het initiatief lag aan de kant van Slot. Hij wilde zelf naar Feyenoord'', vertelt Gouka in het Algemeen Dagblad. Borst prijst zijn mentaliteit. ''Die durft. Hij had ook op Ajax kunnen wachten.''
''Een interessante trainer'', vervolgt Borst in de krant. ''Maar als ik Feyenoord ongevraagd een advies mag geven: zeg dat ze volgend seizoen ergens tussen plek 6 en 9 finishen. In seizoen twee haalt Slot Europees voetbal en in seizoen drie moet hij proberen mee te doen om de titel. Hou de verwachtingen laag. Ze moeten iets opbouwen. Ze gaan beter scouten. Ze renoveren de jeugdopleiding, want Stanley Brard was ook niet je van het en dan druk ik me nog mild uit. Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen. Tenzij hij gekke dingen doet.''
AZ bleef treuzelen met een contract en vervolgens ging zijn zaakwaarnemer een beetje de markt peilen. Lijkt me weinig bijzonder. Dat Gouka dat dan weer opblaast, tsja.quote:
Oh oke.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ bleef treuzelen met een contract en vervolgens ging zijn zaakwaarnemer een beetje de markt peilen. Lijkt me weinig bijzonder. Dat Gouka dat dan weer opblaast, tsja.
Jammer, zal wel de hele uitzending over vrouwenvoetbal gaan.quote:
Jammer, maar wel een heel mooie stap voor hem. Toch een van de betere B-keepers die we hebben gehadquote:
Misschien een geluk bij een ongeluk qua interlands als het een thuisblijver is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Tering interlands.
Heeft niets met interlands te maken.
Maar toch:
Tering interlands.
Ja eens, het kan Berghuis bijv. moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien een geluk bij een ongeluk qua interlands als het een thuisblijver is.
Maar uiteraard eens.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Protocol KNVB/RIVM.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan er drie andere spelers preventief in quarantaine? Ze kunnen die toch gewoon testen?
Diemers, Linssen, Ten Hove, Nieuwkoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Diemers, Linssen, Ten Hove, NieuwkoopGaat om (onder andere) basisspelers uit meerdere linies begreep ik zojuist van DickieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
El Bouchataoui is volgens mij de enige Marokkaan dus dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
even afwachten of die samen met wat Argentijnen uit Amsterdam hebben gebarbecuedquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
Twee Argentijnen, een Marokkaan & een Colombiaan.
Aldus FTM.
Pratto, Senesi, El Bouchataoui & Sinisterra waarschijnlijk.
Denk het nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
De kans op De Beer die een basisplek heeft wordt weer wat groter
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Jorgensen er ook niet bij ivm blessure enkel.
Mja, ik gok inderdaad ook niet op Bozenik.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal Bozenik dan in de basis beginnen?
Nee de voorste linie zal wel Haps - Linssen - Berghuis worden
En dan achterin het dynamische duo Botteghin-Spajic
Tering BBQ's.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden het bijna goed @:scrummie !!!!!
Dat zou misschien beter zijn als we een heel stel basisspelers moeten missenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tweede geval die losstaat van het eerste geval.
Ik voorspel een Feyenoordloos weekendje. Mss maar goed ook nu.
Vierde plek hoeft geen playoffs conference league te betekenen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 05:50 schreef raptorix het volgende:
Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit of je 4 of 7 word in de competitie, allemaal: Play-offs 2e voorronde Conference League
Is dat als Vitesse de beker wint dan?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vierde plek hoeft geen playoffs conference league te betekenen.
Ajax.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat als Vitesse de beker wint dan?
Naja, ik vind dat hele Europese gedoe maar een crime, het oude systeem was beter, gewoon alle kampioenen in een pot, en ballenquote:
Ja ,dat zie ik niet zo snel gebeuren maar inderdaad dat is ook nog een optie. Al zie ik Feyenoord dan sowieso geen 4e worden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als Vitesse de beker wint en 3e wordt
Maar dan worden wij geen 4e lijkt me.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als Vitesse de beker wint en 3e wordt
quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dan worden wij geen 4e lijkt me.
Vitesse inhalen is onze enige hoop. Eigenlijk zijn we dat aan onze stand verplicht, maar het gaat lastig worden.
Nee dat is ook zo natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ,dat zie ik niet zo snel gebeuren maar inderdaad dat is ook nog een optie. Al zie ik Feyenoord dan sowieso geen 4e worden.![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 15:40:39 ]"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:17 schreef Gert het volgende:
De magere jaren houden maar aan bij Feyenoord
(De Volkskrant)Dit mag niet volgens de policy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je zo in incognito lezen, maar staan geen schokkende zaken in. Beetje hetzelfde als dat interview met Rijnmond.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Is dat artikel met Arnesen in het AD de moeite waard?
Edit: dan moet het wel op de site staan natuurlijk.![]()
In dit artikel staan wel alle hoofdpunten: https://www.fr-fans.nl/ni(...)eyenoord-volledig-om
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 15:41:15 ]
Waarom weet ik dit nu pas! Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit mag niet volgens de policy.
[..]
Kun je zo in incognito lezen
In dit artikel staan wel alle hoofdpunten: https://www.fr-fans.nl/ni(...)eyenoord-volledig-om
Kerona wenst Fortuna veel succes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Is die 2e besmetting Kokcu?
Yazici hep ook kerona.
Vanwege een makkelijk gegeven strafschop. KNVBquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
o we staan 7 punten achter Vitesse nu
Tja
@yats met minder partijdige arbitrage was Feyenoord gewoon boven Vitesse geëindigdquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwege een makkelijk gegeven strafschop. KNVB
Hmm dat heeft toch iets minder effect als de afkorting hetzelfde blijft.
Maak jij je nog druk genoeg om een steen door je TV te gooien bij Feyenoord?quote:Op zondag 4 april 2021 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Mestday.
Pallet met stenen. @:fetX @:Caland
Nee.quote:Op zondag 4 april 2021 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maak jij je nog druk genoeg om een steen door je TV te gooien bij Feyenoord?
Sinds een maandje zijn zelfs de laatste Yannick-neigingen bij mij weg helaas
Wordt weer janken.quote:Op zondag 4 april 2021 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Mestday.
Pallet met stenen. @:fetX @:Caland
Echt gênant vind ik dat. Achter fucking Vitessequote:Op zaterdag 3 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
o we staan 7 punten achter Vitesse nu
Tja
Dat denk ik ook altijd ja. Tot ik ons zie spelen, dan is het weer duidelijk.quote:Op zondag 4 april 2021 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt gênant vind ik dat. Achter fucking Vitesse![]()
En als ik ze zie spelen denk ik echt: hoe dan?
Als je naar wedstrijden van Feyenoord had gekeken, dan had je die hoe dan wel begrepen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt gênant vind ik dat. Achter fucking Vitesse![]()
En als ik ze zie spelen denk ik echt: hoe dan?
Mwah, Fer en Geert kunnen ook wel centraal.quote:Op zondag 4 april 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
Die bank
2 keepers, een linksback, twee middenvelders en twee buitenspelers.
Als Botteghin of Spajic al hun spieren scheuren bij een iets te snelle counter van Fortuna hebben we een groot probleem.
Goh...quote:Robert Simons, de nieuwe fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam, handhaaft zijn verzoek om komende donderdag tijdens de gemeenteraadsvergadering de actuele situatie rond het nieuwe Feyenoord-stadion te kunnen bespreken. De griffie had het om voor hem onbegrijpelijke reden afgeraden. Simons zegt dat de behandeling wel dringend is. Hij heeft namelijk uit twee betrouwbare bronnen vernomen dat de grootste investeerder in het nieuwe Feyenoord Stadion – Sequoia Capital, een Amerikaanse private équity partij – deze week is afgehaakt. Het gaat om 70 miljoen.
zou ik wel leuk voor hem vinden, een goaltje of 2quote:Op zondag 4 april 2021 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Bozenik vandaag scoort vervang ik Pelle voor een Bozenikje.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Is die 2e besmetting Kokcu?
Yazici hep ook kerona.
Misschien zou die bij MVV ook nog kunnen voetballenquote:
Eerste 25 minuten waren dramatischquote:Op zondag 4 april 2021 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
valt nog wel mee de tien minuten die ik kijk, er gebeurt meer dan ik had verwacht
Ja, dit was wel een inkopper inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2021 09:49 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je naar wedstrijden van Feyenoord had gekeken, dan had je die hoe dan wel begrepen.
Kortom: de ideale Feyenoord spits.quote:Op zondag 4 april 2021 13:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Je zou zeggen die Bozenik kan met dat lichaam als kapstok fungeren. Maar vervolgens springen de ballen van zijn poten, kaatst hij alles naar de tegenstander en afmaken kan hij ook niet.
Been moet lekker zijn vissenkop houden. Spits van 3.5 miljoen die lekker druk kan zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Been heeft daar wel een punt. Wat Bozenik goed doet is druk zetten op de verdediging maar bij Dickieball gebeurt dat totaal niet
Azarkan god, speelt niet bij Nac. En is volgens VI 1.75 meter.quote:Op zondag 4 april 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Berghuis deze zomer vertrekt zijn we zo hard de lul eh.
Met deze opstelling is hij wel de enige met creativiteit inderdaadquote:Op zondag 4 april 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Berghuis deze zomer vertrekt zijn we zo hard de lul eh.
Kan hij ook niet en als hij gaat lopen met de bal is het net een plank met voetjes. Ik denk dat je nog meer aan Bannis hebt momenteel.quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Voor een spits die alleen kan afmaken mist Bozenik toch aardig wat kansen.
Die speelde inderdaad ook erg kut vrijdag, maar scoort toch 2 keer.quote:Op zondag 4 april 2021 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan hij ook niet en als hij gaat lopen met de bal is het net een plank met voetjes. Ik denk dat je nog meer aan Bannis hebt momenteel.
Die krijgt Slot ook niet aan het voetballen, is ook al 22 jaar. Geld door de plee gespoeld.quote:Op zondag 4 april 2021 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hopen dat het geroep om Bozenik na vandaag definitief voorbij is.
Gelukkig zijn Messi en Neymar bijna transfervrij.quote:Op zondag 4 april 2021 13:45 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
KuipTalk is vroeg begonnen met drinken vandaag.
Hardop gelachenquote:Op zondag 4 april 2021 13:45 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Maar hij heeft wel een punt dat je Bozenik beter kunt opstellen als je geschikte buitenspelers hebt.quote:Op zondag 4 april 2021 13:45 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |