Zou een Uli van Gobbel staan voor innovatieve methodes?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Innovatieve methodes zijn vaak controversieel bij de oude garde, dat geldt voor elk werkveld.
Uli niet, die Boel wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou een Uli van Gobbel staan voor innovatieve methodes?
Om mezelf niet te herhalen, dat was gewoon een domme keuze want NAC zit daar ontzettend ruim (ook qua kwaliteit voor dat niveau) :quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grootste probleem met spelers verhuren en zelf geen team in de KKD hebben. Azarkan moet ook vrijwel permanent banken omdat ze toevallig een talentje uit eigen opleiding hebben lopen die logischerwijs de voorkeur geniet.
Maar geen team in de KKD is gewoon eeuwig zonde inderdaad, spelers van (jong) Ajax maken daar nog ontzettend veel fouten maar leren ook snel. Onder andere Rensch dit seizoen. Natuurlijk is het ook deels kwaliteit maar ik geloof echt wel dat jong Ajax een stuk heeft geholpen. Wat dat betreft ook zuur dat vanwege kerona het nu weer een jaar vertraging oploopt terwijl Frank daar wel serieus mee aan de slag is gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, zei toen hij kwam al dat ze vrij ruim in de buitens zitten. De Rooij heeft overigens wel een behoorlijk lange mindere periode gehad na zijn vertrek vanuit Eindhoven. En dan hebben ze ook nog Venema die bij NAC ook wel eens vanaf de buitens komt en Jansen die ze wat hangend willen laten spelen. En Darren Maatsen hebben ze ook nog gehaald (die zou je nog kunnen kennen van o.a. Excelsior).
Mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om mezelf niet te herhalen, dat was gewoon een domme keuze want NAC zit daar ontzettend ruim (ook qua kwaliteit voor dat niveau) :
[..]
Maar geen team in de KKD is gewoon eeuwig zonde inderdaad, spelers van (jong) Ajax maken daar nog ontzettend veel fouten maar leren ook snel. Onder andere Rensch dit seizoen. Natuurlijk is het ook deels kwaliteit maar ik geloof echt wel dat jong Ajax een stuk heeft geholpen. Wat dat betreft ook zuur dat vanwege kerona het nu weer een jaar vertraging oploopt terwijl Frank daar wel serieus mee aan de slag is gegaan.
Ja is de clubtopscoorder met 7 goals (lol) en Go Ahead houdt echt heel vaak de 0. Verder een doodsaai team dus heb ze alleen zien spelen tegen Cambuur, veel meer dan wat algemeenheden weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scoort vooral veel goals voor een verdediger toch? Heb hem verder nooit zien spelen.
Hij is inderdaad ook supporter van Kowet ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Is ook een supporter, dus dat is een leuke bijkomstigheid
Arne Slot ziet in hem wel een jongere versie van Eric Botteghin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Verder vind ik alles best als we maar niet nog een jaar tegen Botteghin hoeven aan te kijken.
Weet toevallig dat dat niet helemaal klopt. Lees: het is een soort @RensAjaciedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is inderdaad ook supporter van Kowet ja.
Mijn club, Beukema mag het zeggen. Als jongetje zat hij al met zijn vader op de tribune in De Adelaarshorst. Hij ging mee naar uitwedstrijden, stond met vrienden op de B-side en kwam op zijn twaalfde in de opleiding van Kowet.
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Een samenwerking met Spartaan`20.
Feyenoord is duidelijk met grootse dingen bezig
Jetro Willems, Bruno Martins Indi, Denzel Dumfries, Luc Castaignos en Anwar El Ghaziquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.
Gelukkig is dat nu in ere hersteld.
Hofleverancier nog wel. Een willems en dumfries.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, Spartaan '20 is al een tijdje de hofleverancier van (prof)spelers voor BVO's. Erg gek eigenlijk dat Sparta (en dus Ajax) daar de vruchten van plukten terwijl de club nog op zuid ligt ook.
Gelukkig is dat nu in ere hersteld.
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308bquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Hofleverancier nog wel. Een willems en dumfries.
Een elinkwijk lijkt me iets meer aanspraak erop maken.
Die samenwerking is toch ook relatief nieuw?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jetro Willems, Bruno Martins Indi, Denzel Dumfries, Luc Castaignos en Anwar El Ghazi
Ik kan me haast niet voorstellen hoe Ajax eruit had gezien zonder deze spelers weet je dat?
Jij zei dat Ajax er zo de vruchten van aan het plukken was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die samenwerking is toch ook relatief nieuw?
Je hebt me overtuigd. Hup 5 sporen beleid.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308b
Uiteindelijk wel natuurlijk, al staat het clubs altijd nog vrij om daar te scouten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
Jij zei dat Ajax er zo de vruchten van aan het plukken was.
Vooral kwantiteit zie ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Spartaan ’20, het geheim van dé hofleverancier voor bvo's" op VI - https://www.vi.nl/pro/ove(...)vos/share/f77380308b
Is wel het beste ja. Heb zeker twijfels of ie goed genoeg is maar je hebt ook spelers nodig voor de bank, dan is dit wel ok.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)dy-wehrmann---260321
Feyenoord heeft de optie gelicht van Wehrmann.
Eens. Denk dat die jongen wellicht nog best kan verrassen. Is volgens mij een hele degelijke middenvelder dus prima voor erbij inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel het beste ja. Heb zeker twijfels of ie goed genoeg is maar je hebt ook spelers nodig voor de bank, dan is dit wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |