Dat komt vooral omdat die clubs inderdaad achterlijke bedragen vragen. Zo'n Drommel, daar wil Twente gewoon 6,5 miljoen voor zien. Daarom vind/vond ik het altijd zo bijzonder dat spelers bij ons voor een appel en een ei vertrekken. Het is ook gewoon een kwestie van hoger in de boom gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere speler die zo'n tussenstap maakt en dan ook goed genoeg is kunnen wij niet meer betalen (voorlopig). Dus je moet dit soort gokjes nemen.
Maar liever dit dan de volgende Linssen of Diemers halen.
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere speler die zo'n tussenstap maakt en dan ook goed genoeg is kunnen wij niet meer betalen (voorlopig). Dus je moet dit soort gokjes nemen.
Maar liever dit dan de volgende Linssen of Diemers halen.
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:34 schreef Obiekulu het volgende:
Sam Beukema beleeft een geweldig seizoen, is verdedigend ijzersterk en aanvallend gevaarlijk bij dode spelmomenten.
Dit alles aan de hand van de rustige en betrouwbare Jeroen Veldmate.
Ik denk dat het niveauverschil met Feyenoord wel gigantisch is, dus mocht een transfer doorgang vinden, dan zal Beukema nog wel een paar enorme stappen moeten zetten.
Persoonljk zou ik een tussenstap verstandiger vinden. Twente, Groningen, zoiets.
We gaan het zien.
Maar ook dat hij niet naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.
Als je zo’n kansloos investeringsaanbod krijgt kan je er best wel open over zijn @Markquote:
Nu is ook gelijk duidelijk waarom Koevermans naar voren is geschoven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)joen-naast-zich-neer
Lekker bezig. Koevermans ook glashard aan het liegen.
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)ardair-af~a2f3ceba3/
Ja, jullie staan op plek 5quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ook dat hij niet naar Feyenoord gaat.
50 miljoen ja, en de rest dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)joen-naast-zich-neer
Lekker bezig. Koevermans ook glashard aan het liegen.
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)ardair-af~a2f3ceba3/
Zal wel AZ worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Kraay zegt dat hij naar een club uit de top 4 gaat. We gaan het zien.
De Wehrmacht langer in Rotterdam is altijd een goede rubriek.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)dy-wehrmann---260321
Feyenoord heeft de optie gelicht van Wehrmann.
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 06:11 schreef Elan het volgende:
[..]
50 miljoen ja, en de rest dan?
Verstandig dat Koevermans niet met zo'n figuur in zee is gegaan. Geeft nog iets van moed dat er daadwerkelijk beleid aan de gang is
Wel rijk boh, beter schenkt hij ons die 50 mio, gewoon om de selectie te versterken
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.
Als er nou echt geen gesprekken met investeerders waren geweest was die 50 miljoen natuurlijk met beide handen aangegrepen én waarschijnlijk al uitgegeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou ja, beleid? We hopen al een jaar op niet bestaande Amerikanen.
Krijg pagina niet gevonden 404, maar dat zou geweldig nieuws zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)dy-wehrmann---260321
Feyenoord heeft de optie gelicht van Wehrmann.
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 06:11 schreef Elan het volgende:
[..]
50 miljoen ja, en de rest dan?
Verstandig dat Koevermans niet met zo'n figuur in zee is gegaan. Geeft nog iets van moed dat er daadwerkelijk beleid aan de gang is
Wel rijk boh, beter schenkt hij ons die 50 mio, gewoon om de selectie te versterken
met zulke voorwaarden is dat ook best moeilijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.
Goh wat vreemd dat ze niet praten met een vastgoedmagnaat die een gigantisch belang heeft bij het falen van FC.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
De rest zou later volgen. Dat was het idee. Maar er is niet eens serieus gesproken. Terwijl we aan dat megalomane stadionplan al zo'n 20mln hebben uitgegeven.
Gelukkig begon het gedram pas in 2006, dus zo lang zijn we nog niet bezig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:05 schreef fetX het volgende:
Hoe langer het duurt hoe meer ik tegen dat nieuwe stadion ben.
Het is echt ongekend. En de Kuip kan echt niet meer in deze staat. Dus of het nou verbouwen of nieuwbouw is, zolang Feyenoord er maar beter van wordt en dat gevoel krijg ik steeds minder bij nieuwbouw.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig begon het gedram pas in 2006, dus zo lang zijn we nog niet bezig.
Als er toch niemand in het stadion mag, kan je net zo goed in de Kuip blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend. En de Kuip kan echt niet meer in deze staat. Dus of het nou verbouwen of nieuwbouw is, zolang Feyenoord er maar beter van wordt en dat gevoel krijg ik steeds minder bij nieuwbouw.
je ziet al jaren de verschuiving dat voetbal een tv sport wordt, er wordt nu met de Kuip 15 miljoen omzet gehaald als ik het goed begrijp, dan zal er nog een miljoen of 5 aan catering etc. bij komen. Hoeveel meer wordt dat met een nieuw stadion, als ik het dubbele neem zit je dus aan plus20, dat lijkt me niet in verhouding tot de investering, dit is uiteraard gewoon even een bierviltje weergave (nog wel aan de koffietafel).quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er toch niemand in het stadion mag, kan je net zo goed in de Kuip blijven.
Ik hoop trouwens dat ik nu niet de verkeerde Mark een tag heb gegevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zo’n kansloos investeringsaanbod krijgt kan je er best wel open over zijn @:mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |