abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:19:43 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198697690
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb die site met A gedaan. Hij kreeg eruit dat hij 31 februari aan de beurt zou zijn. Ah shit, dat is bijna een jaar nog. -- nee, A. Dat is ongeveer in hetzelfde tijdsbestek als waarin Pasen en Pinksteren op één dag vallen. _O-
:D
Spoilers!
pi_198697724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb die site met A gedaan. Hij kreeg eruit dat hij 31 februari aan de beurt zou zijn. Ah shit, dat is bijna een jaar nog. -- nee, A. Dat is ongeveer in hetzelfde tijdsbestek als waarin Pasen en Pinksteren op één dag vallen. _O-
_O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198697749
Goedemorgen trouwens :W

@Jagärtrut wat balen! -O-

@Isabeau wat raar van je moeder & verzorgsters. en die anti-vaxx verzorgster :r

@Sarabi fijn dat je je inmiddels weer beter voelt! Ik heb ook soms een dag de raarste buikkrampen, heeft bij mij te maken met m'n spiraaltje denk ik (qua plaats waar ik het voel) maar geen idee of dat bij jou ook is natuurlijk.

Wat is dat hele vaccin-gedoe ingewikkeld zeg. Ook dat artikel wat @Candaasje linkte, geen idee wat ik ervan moet vinden. Ik hoop dat we alle kwetsbare mensen op een of andere manier genoeg kunnen beschermen en verder maakt het me niet zo uit wie er wel of niet een vaccin krijgt.
pi_198697842
Oh en de verdere bijlees:

@sigme ik heb ook een tijdje een bio-groente-pakket gehad en mijn ouders hebben er ook verschillende gehad door de jaren heen. Mijn ervaring is dat het per aanbieder enorm kan verschillen wat en hoeveel je krijgt. De boerderij waar m'n ouders het nu vandaan hebben meet de porties best nauwkeurig af, en de plek waar ik m'n eenpersoonspakketje vandaan had ook (5 porties groente plus vaak een extraatje zoals een ui, gember, knoflook, lente-ui, kruiden voor ¤6,50) mat de porties ook best precies af. Maar 250 gram rucola per persoon is echt best wel een berg dus ik had niet te klagen _O-
Sommige pakketten komen direct van één boerderij (waarbij de boerderij vaak wel van andere plekken inkoopt om het wat aan te vullen) en sommige komen van een coöperatie, zoals de Odin-tas. Die van een coöperatie bevatten vaak wat exotischere dingen. Wij hebben nog met het hele gezin lintworm gehad, waarschijnlijk van een van de exotischere groenten uit het pakket die -- heel biologisch -- met mensenmest bemest waren. :X
Ik was uiteindelijk niet enorm enthousiast over het pakket, omdat de kool me ongeveer de neus uitkwam na de wintermaanden. Je zit zowat te juichen wanneer er weer raapsteeltjes en zo bijkomen. :')

@Lucky_Strike wat een mooie romanesco is dat geworden! Is dat uit Simple? Of een van die andere boeken?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:39:37 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198698001
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:28 schreef Tele6 het volgende:

@:Lucky_Strike wat een mooie romanesco is dat geworden! Is dat uit Simple? Of een van die andere boeken?
Uit Flavour. In essentie meng je harissa met olie en voeg je wat tomatenpuree, paprikapoeder en eventueel nog pepers toe. Dat bak je een half uur op 180 graden en daarna 40 minuten op 170 graden. Tussendoor giet je steeds het mengsel weer over de bloemkool/broccoli/romanesco. Ik had er een paar aardappels bij gelegd in de oven. Die stond toch aan en ik ben dol op gepofte aardappel.
Spoilers!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:54:24 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198698185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft er nog iemand een linkje naar Myraela's special sauce?
Als je voor de koelkast gaat staan hier kun je het linkje nog ruiken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198698223
Goed idee wel. Ik trek ook weer een nieuw bakje van m'n saus open voor de lunch. Lekker op een boterham hummus. :9
pi_198698314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef fietsie het volgende:


Als je voor de koelkast gaat staan hier kun je het linkje nog ruiken
Ze hadden m niet :/ dus ik heb een of ander hotpot sausje meegenomen op aanraden van de winkelmevrouw.
pi_198698357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze hadden m niet :/ dus ik heb een of ander hotpot sausje meegenomen op aanraden van de winkelmevrouw.
Welke dan? :9
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:39:46 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198698848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:28 schreef Tele6 het volgende:
Oh en de verdere bijlees:

@:sigme ik heb ook een tijdje een bio-groente-pakket gehad en mijn ouders hebben er ook verschillende gehad door de jaren heen. Mijn ervaring is dat het per aanbieder enorm kan verschillen wat en hoeveel je krijgt. De boerderij waar m'n ouders het nu vandaan hebben meet de porties best nauwkeurig af, en de plek waar ik m'n eenpersoonspakketje vandaan had ook (5 porties groente plus vaak een extraatje zoals een ui, gember, knoflook, lente-ui, kruiden voor ¤6,50) mat de porties ook best precies af. Maar 250 gram rucola per persoon is echt best wel een berg dus ik had niet te klagen _O-
Sommige pakketten komen direct van één boerderij (waarbij de boerderij vaak wel van andere plekken inkoopt om het wat aan te vullen) en sommige komen van een coöperatie, zoals de Odin-tas. Die van een coöperatie bevatten vaak wat exotischere dingen. Wij hebben nog met het hele gezin lintworm gehad, waarschijnlijk van een van de exotischere groenten uit het pakket die -- heel biologisch -- met mensenmest bemest waren. :X
Ik was uiteindelijk niet enorm enthousiast over het pakket, omdat de kool me ongeveer de neus uitkwam na de wintermaanden. Je zit zowat te juichen wanneer er weer raapsteeltjes en zo bijkomen. :')

@:Lucky_Strike wat een mooie romanesco is dat geworden! Is dat uit Simple? Of een van die andere boeken?
Dat mag toch helemaal niet? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198699152
@Tele6 ik heb geen spiraaltje en het is echt meer maag dan buikpijn. Maar way vervelend dat het bij soms rommelt.
pi_198699793
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat mag toch helemaal niet? :o
Inderdaad mag dat niet. Maar toen we de organisatie van de tas opbelden om te vragen of ze zeker wisten dat dat niet kon gebeuren, zeiden ze een boel vaags en eigenlijk konden ze niet garanderen wat er gedaan werd. :{
pi_198700026
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:08 schreef Myraela het volgende:

Welke dan? :9
Deze
pi_198700040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:

Deze [ afbeelding ]
Dikke faal, maar die dus.

Hi Hot Pots Dip original flavour 140 gram in een wit vierkant doosje.
pi_198700083
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dikke faal, maar die dus.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:27:42 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198700472
Wij eten sla vandaag, lekker zomers!

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198700542
quote:
Oeh!

Is het raar dat ik het evengoed een beetje eng vind :@ Bang dat het niet klopt en ik als een schijnveilige rondwandel?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:33:16 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198700550
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198700555
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat mag toch helemaal niet? :o
In veel landen loop je besmettingsrisico door het irrigatiewater, waar dan nog wel eens verontreiniging in zit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:42:52 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198700675
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198700752
Voorlopige camper reservering geboekt *O*

Paar dagen NL in juni is het plan.

*campervakantie bijna van bucketlist kan afstrepen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198700772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is nu officieel, ook kleuterscholen dicht volgende week.

Ik ga er ook niet vanuit dat ze na de paasvakantie zomaar open gaan, eens kijken hoe lang we de kinderen nu thuis hebben...
Pittig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198700803
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:07 schreef Candaasje het volgende:
M.b.t. vaccineren: NWS / Pleidooi: beter niet iedereen vaccineren, het coronavirus ve

Ik ben toch wel benieuwd of er meer virologen/immunologen e.d. deze mening delen.

En shit @:Jagärtrut :{

Verder zijn die spiraal en ik nog geen vrienden geloof ik. Was ik weer een weekje van de klachten af, krijg ik vanochtend weer buikpijn }:|
Volgende week maar eens een controle inplannen en dan eens overleggen, (ik weet dat het wel 3-6 maanden kan duren voordat het een beetje ingeregeld is) want ik vind dit geen verbetering van de situatie vóór spiraal. Eigenlijk zelfs eerder een verslechtering. -O-
Ik vroeg me al af hoe het nu ging. Balen dat buik er nog niet echt in lijkt te trappen -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198700851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb die site met A gedaan. Hij kreeg eruit dat hij 31 februari aan de beurt zou zijn. Ah shit, dat is bijna een jaar nog. -- nee, A. Dat is ongeveer in hetzelfde tijdsbestek als waarin Pasen en Pinksteren op één dag vallen. _O-
Had het mopje niet door dat het satire was? _O-

Ik heb hem op FB gezet. En hij is ten minste door 1 persoon gedeeld waarvan ik vermoed dat zij de site serieus neemt :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198700869
O ja, *O* weekend *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')