Het heeft echt werkelijk niets wat me trektquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil even melden dat Dubai een bizar toffe bestemming is. Je smelt er wel weg.
Ja precies, benieuwd wat Cat er zo tof aan vind.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Het heeft echt werkelijk niets wat me trekt
Als je een beetje zoekt vind je nog wat cultuur (de culturele lunch met uitleg over geloof en geschiedenis was fascinerend) en verder je vergapen aan de hysterische hoogbouw en overdadige luxe. Inclusief high tea op 300 meter. Ik houd daar wel van .quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, benieuwd wat Cat er zo tof aan vind.
Mij dus ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Het heeft echt werkelijk niets wat me trekt
Ook leuke stadquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mij dus ook niet.
Kun je in Sint Petersburg geen Sputnik V ophalen?
Die stad zou ik wel graag bezoekenquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mij dus ook niet.
quote:Wat betekent de uitdrukking ‘Spuit elf geeft ook modder’ en wat wordt ermee bedoeld?
‘Spuit elf geeft ook modder’ is een spottende reactie op iets wat iemand anders zojuist heeft gezegd. Vaak wordt er iets mee bedoeld als ‘Dat is daarnet al gezegd, sufferd!’ Het kan ook iets uitdrukken als: ‘Misschien denk je een waardevolle bijdrage te leveren, maar je weet er helemaal niets van, wijsneus!’ Spuit elf is ook op zichzelf in gebruik in de betekenis ‘domme, achter de feiten aanlopende flapuit’, ‘wijsneus’.
De spuit in deze uitdrukking is een brandspuit. Brandweerspuiten werden van oudsher namelijk genummerd. Zo stond in het Rotterdamsch Nieuwsblad van 1881: “Hedenmorgen ontstond er bij een bakker aan de Keulsche Kade een schoorsteenbrand die spoedig door de manschappen van spuit 11 werd gebluscht.” En in 1883 schreef dezelfde krant: “Spuit 16 gaf het eerst water, daarop volgden spuit 11 en 10.” Wat opvalt, is dat er hier niets aan de hand is met spuit 11: het is gewoon de spuit met het nummer 11 erop. Maar ergens aan het begin van de twintigste eeuw heeft spuit 11 een negatieve bijklank gekregen. Hoe dat precies is gegaan, is onduidelijk. Er zijn wel verschillende theorieën. De waarschijnlijkste is dat elf steeds meer met het ‘gekkengetal’ werd geassocieerd.
https://onzetaal.nl/taaladvies/spuit-elf-geeft-ook-modder/
Ik wist dit want ik vroeg me ooit af waar die uitdrukking vandaan komt.quote:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je blij mag zijn wanneer het morgen nog komt. Waarschijnlijk komt er op een gegeven moment het bericht dat het terug is naar de verzender. Niet dat dat zo is, maar dan komt het 2 dagen laterquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staat al uren in MijnDPD dat de bezorger nog 76 stops heeft voor hij bij mij komt. Ik vind dit niet hoopvol. Het kan me normaal niet veel schelen wanneer ze iets komen bezorgen maar hier zitten plantjes bij.
Ligt in het EU deel, dus normale reisverzekering voldoet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mij dus ook niet.
Mijn DPD mannetje met plantjes was gelukkig op tijdquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staat al uren in MijnDPD dat de bezorger nog 76 stops heeft voor hij bij mij komt. Ik vind dit niet hoopvol. Het kan me normaal niet veel schelen wanneer ze iets komen bezorgen maar hier zitten plantjes bij.
Volgens mij mag je tegenwoordig 48 uur zonder visum verblijvenquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Ligt in het EU deel, dus normale reisverzekering voldoet.Echter aanvraag voor een visum mag 5 weken duren, en doet dat dan ook. Al die tijd je paspoort kwijt.
Maar een rondreis Rusland zou ik graag maken.
Ik vrees er ook voor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je blij mag zijn wanneer het morgen nog komt. Waarschijnlijk komt er op een gegeven moment het bericht dat het terug is naar de verzender. Niet dat dat zo is, maar dan komt het 2 dagen later
Volgens mij Beijing ook, maar dan 72 uur (zou het even op moeten zoeken)quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij mag je tegenwoordig 48 uur zonder visum verblijven![]()
Oh zijn jouwe nu ook pas onderweg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor.
@:gcjoel, jij hebt wel daslook
Het lijkt nog steeds not-done...quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stad zou ik wel graag bezoeken![]()
Prima vertrouwen in Russische wetenschappers ook trouwens
Heel veel basis qua wetenschappen en neurowetenschappen in bijzonder komt uit Rusland. Was 'tikkie' not done om te zeggen tijdenlang vanwege o.a. koude oorlog etc
Maar echt, wat dit betreft mooi land
Gemiddelde armere Rus komt ook voorlopig nog niet aan vaccins denk ik, maar iedereen vol achter het moederland dit dat dus no problem
Aan de andere kant kreeg ik net een pakje binnen waarvan de track en trace vanmorgen nog zei dat het morgen zou komen...quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je blij mag zijn wanneer het morgen nog komt. Waarschijnlijk komt er op een gegeven moment het bericht dat het terug is naar de verzender. Niet dat dat zo is, maar dan komt het 2 dagen later
Als ik dit had gezegd.... "N=10" dit-datquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moskou is trouwens kut. Nare mensen daar.
Fair pointquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik dit had gezegd.... "N=10" dit-dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat er eigenlijk op te wachten tot iemand me daarmee om de oren ging slaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook van DPD?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Aan de andere kant kreeg ik net een pakje binnen waarvan de track en trace vanmorgen nog zei dat het morgen zou komen...
Ik ken één iemand die uit Moskou en die is hartstikke primaquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goede score! Ik heb Kaapse Knoflook gezaaid maar er gebeurt niet veel. Gisteren heb ik het nog maar een keer gezaaid.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:35 schreef Syrena het volgende:
Bij mijn huis zat de daslook inbegrepenga morgen soepje brouwen. De kervel was maar eenjarig ben ik bang.
Kwam in het kruidendeel nog wel een kaartje tegen met wasabi erop, maar die staat er niet meer als plant volgens mij.
Wel Kaapse knoflook.
Kan ook binnen een week. Dan moet je alleen 100¤ dokken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Ligt in het EU deel, dus normale reisverzekering voldoet.Echter aanvraag voor een visum mag 5 weken duren, en doet dat dan ook. Al die tijd je paspoort kwijt.
Maar een rondreis Rusland zou ik graag maken.
Bij bonen wordt over het algemeen het advies gegeven om helemaal niet te mesten. Ze willen in elk geval geen stikstof en kalium.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb stokbonen gezaaid. Nog even uitzoeken hoe het met bemesten ook alweer zat, bonen willen relatief meer fosfaat dacht ik.
Ah netjes!quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij bonen wordt over het algemeen het advies gegeven om helemaal niet te mesten. Ze willen in elk geval geen stikstof en kalium.
Speaking of which, mijn doos kali is net geleverd. Samen met 200 kweekpotjes, 5 bloemkoolplantjes en de daslook
Stikstof is logisch, het zijn immers vlinderbloemigen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij bonen wordt over het algemeen het advies gegeven om helemaal niet te mesten. Ze willen in elk geval geen stikstof en kalium.
Speaking of which, mijn doos kali is net geleverd. Samen met 200 kweekpotjes, 5 bloemkoolplantjes en de daslook
Er gaat inderdaad kali op de aardappels. Op alle knollen en ook op planten met grote vruchten. De kolen krijgen gewoon koemestkorrels want die heb ik nog. In januari kregen die vakken trouwens olifantenmest want dat had ik ooit eens gekocht in een dierentuin.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stikstof is logisch, het zijn immers vlinderbloemigen.
Ik meende al dat opa op de aardappels meer (patent)kali strooide en op de boontjes dus minder.
Die cd heb ik nog ergens liggenquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik luister naar de opnames van Nirvana bij MTV Unplugged. Those were the days
Leuk. Ben benieuwd. Ik ga ook bonen drogen dit jaar maar dan op de meer gangbare wijze.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga stokbonen verbouwen en die vervolgens drogen.
https://www.familiekruse.(...)-op-groningse-wijze/
Ik vind ze zelf niet lekker, maar goed, wel een streekgerecht en m'n ouders vinden het wel lekker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk. Ben benieuwd. Ik ga ook bonen drogen dit jaar maar dan op de meer gangbare wijze.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van die gesuikerde blokkies?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik kokos blokjes te kanen. Wie is deze meid en waar is de kokoshatert gebleven.
Maar waarom ga je een plant kweken die je zelf niet lust? Er zijn zoveel bonensoorten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind ze zelf niet lekker, maar goed, wel een streekgerecht en m'n ouders vinden het wel lekker.
Volgens mij koken wij het altijd met een "dreuge bink". Gezien de vorm vermoed ik dat dat een droge varkenshiel is
Ik ken geen ongezoete eigenlijk. Is dat niet kneiterhard dan, puur kokosnoot?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon die blokjes pure kokosnoot. Kreeg ik vroeger echt niet weg.
Ben je zwanger, ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik kokos blokjes te kanen. Wie is deze meid en waar is de kokoshatert gebleven.
Nee, andersom wel, bij daar liedje vraag ik me af om welke soort kali het gaat: kali 60 of patentkali.quote:
Deze bakjes uit de supermarkt, zit volgens mij niets anders in. Het is wel een beetje hard, ja. En wat droog. Maar het vult echt als een malle. Eens in de zoveel tijd is het wel lekker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:39 schreef Molo het volgende:
Ik ken geen ongezoete eigenlijk. Is dat niet kneiterhard dan, puur kokosnoot?
Niet dat ik weet. Dan hoop ik overigens wel wat wildere cravings te krijgen. En ook als ik ze niet krijg, dan verzin ik ze gewoon. Eindelijk een excuus om vreemde combinaties zonder schaamte te eten.quote:
Oh die! Ja lekker zijn diequote:Op donderdag 25 maart 2021 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze bakjes uit de supermarkt, zit volgens mij niets anders in. Het is wel een beetje hard, ja. En wat droog. Maar het vult echt als een malle. Eens in de zoveel tijd is het wel lekker.
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ik weet. Dan hoop ik overigens wel wat wildere cravings te krijgen. En ook als ik ze niet krijg, dan verzin ik ze gewoon. Eindelijk een excuus om vreemde combinaties zonder schaamte te eten.
Volgens mij heb ik dit ook wel eens 'gemaakt' toen ik geen vakantieoppas voor mijn moestuin had geregeldquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga stokbonen verbouwen en die vervolgens drogen.
https://www.familiekruse.(...)-op-groningse-wijze/
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:57 schreef Molo het volgende:
Ik krijg een Covid gerelateerd mailtje van dokter Kuch
......
Wow
Ik snap op zich de frustratie wel, en het is ook echt vervelend, maar IKEA wordt overspoeld met bestellingen en levervragen voor thuis nu de winkels amper open zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een zoutbedrijf is dat IKEA toch ook he?Heb net flinke ruzie moeten schoppen met de transporteur. We kochten een bed voor Mini en dat werd vorige week voor de helft geleverd. Gelijk gebeld en met ze afgesproken dat ze een nieuw bed komen leveren, maar dat ze de 2 reeds aanwezige delen gewoon mee terugnemen.
Transporteur beweerde dus vrolijk dat dat niet ging gebeuren want ze hadden opdracht gekregen vier delen mee terug te nemen. Uiteindelijk, na veel bellen, toch mijn twee missende delen gekregen maar men.....instrueer je transporteurs eens goed zeg
Ook eens eerder al met deze te maken gehadquote:
Wel een onhandige situatie. Fijn dat het nu wel opgelost is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een zoutbedrijf is dat IKEA toch ook he?Heb net flinke ruzie moeten schoppen met de transporteur. We kochten een bed voor Mini en dat werd vorige week voor de helft geleverd. Gelijk gebeld en met ze afgesproken dat ze een nieuw bed komen leveren, maar dat ze de 2 reeds aanwezige delen gewoon mee terugnemen.
Transporteur beweerde dus vrolijk dat dat niet ging gebeuren want ze hadden opdracht gekregen vier delen mee terug te nemen. Uiteindelijk, na veel bellen, toch mijn twee missende delen gekregen maar men.....instrueer je transporteurs eens goed zeg
Ja best, maar dan moet je gewoon goed orderpicken. Waarom kan de rest van de wereld het wel en IKEA niet? En doe dan geen omruilopdracht, maar een nalevering van 2 delen. Scheelt ook nog eens ruimte in de vrachtwagen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap op zich de frustratie wel, en het is ook echt vervelend, maar IKEA wordt overspoeld met bestellingen en levervragen voor thuis nu de winkels amper open zijn.
Dat is voor zo'n bedrijf echt een waanzinnige operatie. Zeker als je dan ineens ook met allemaal externe transportbedrijven moet werken en die moet aansturen en mee afstemmen
Het afhalen is perfect geregeld. Echt waar. Maar via een transportdienst en dan gedeeltelijk via een centraal magazijn waar niet alles is en dan dit weer vanuit de vestiging Barendrecht is gewoon drama.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een onhandige situatie. Fijn dat het nu wel opgelost is.
Maar ik vind IKEA in het algemeen juist wel een fijn bedrijf eigenlijk.Ik vond het afhalen ook echt prima opgezet, zo snel moeten regelen maar was echt efficiënt. Ik baal alleen dat ik door m'n voorraad vega balletjes heen ben.
Ik kan je vertellen dat dat, ook pre-lockdown, niet altijd een pretje is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja best, maar dan moet je gewoon goed orderpicken. Waarom kan de rest van de wereld het wel en IKEA niet? En doe dan geen omruilopdracht, maar een nalevering van 2 delen. Scheelt ook nog eens ruimte in de vrachtwagen.
Er is op Facebook een of andere soap te vinden over een keukenlevering in A'dam bij iemand door IKEA. Ook al zo'n feest. Je zou toch denken dat ze een keer gaan nadenken om het anders te doen, toch?
Nou ja, het zal me verder ook aan mijn kont roesten. Ik heb mijn spullen. Mini-G kan binnenkort in een bed slapen. En ik haal voortaan mijn spullen zelf wel in de winkel.
Ze worden nogal overspoeld, zou denk ik ook handiger zijn als ze sneller nee zouden zeggen ipv alles maar proberen door te voeren en dan niet kunnen leveren qua service en kwaliteitquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja best, maar dan moet je gewoon goed orderpicken. Waarom kan de rest van de wereld het wel en IKEA niet? En doe dan geen omruilopdracht, maar een nalevering van 2 delen. Scheelt ook nog eens ruimte in de vrachtwagen.
Er is op Facebook een of andere soap te vinden over een keukenlevering in A'dam bij iemand door IKEA. Ook al zo'n feest. Je zou toch denken dat ze een keer gaan nadenken om het anders te doen, toch?
Nou ja, het zal me verder ook aan mijn kont roesten. Ik heb mijn spullen. Mini-G kan binnenkort in een bed slapen. En ik haal voortaan mijn spullen zelf wel in de winkel.
Ten voeten uit.quote:
Bankstellen hebben de neiging kofferbakvullende objecten te zijn ja.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vorige week een nieuwe ikea bank gekocht. Ging perfect. Op zondag op de website besteld, op maandag opgehaald, werkte perfect.
Daarna begon het probleem om het in de auto te laden, daar had ik me wat op verkeken.
Kun je beter een IKEA fauteuil nemen, die kun je nog op de achterbank kwijtquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankstellen hebben de neiging kofferbakvullende objecten te zijn ja.
Ik snap de link niet zo, of ging je precies naar het Binnenhof?quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:36 schreef AnneX het volgende:
I.p.v. klagen waren wij eigenlijk van plan om naar zee te rijden en een rondje Den Haag.
“ Binnenhof is ontruimd. Politie en Koninklijke Marechaussee hebben ook omliggende straten afgesloten”.
Wij gingen niet.
Het is vaak wat ondoorzichtig hoe het werkt met bestelling en voorraad. Ik kon laatst niet een hoogslaper komen afhalen, maar wel tweequote:Op donderdag 25 maart 2021 17:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik had juist laatst dat ik in een afhaalopdracht NIET de bakken en de deksels kon combineren. Bakken kon. Deksels kon ook. Samen in 1 order? 'Niet op voorraad'. Dus twee losse opdrachten gemaakt, zelfde afhaaltijdslot. Klantenservice kon niks doen mbt twee keer verzamelkosten. Beetje irritant vond ik het, maar inderdaad, het is niet het moment om hier principieel over te gaan doen.
Dat was de bedoeling ja. Rondje centrum.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap de link niet zo, of ging je precies naar het Binnenhof?
Hemnes met drie laden en zoquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze worden nogal overspoeld, zou denk ik ook handiger zijn als ze sneller nee zouden zeggen ipv alles maar proberen door te voeren en dan niet kunnen leveren qua service en kwaliteit
Ruk wel
Ik zou nu echt geen keuken kopen iig, veel te link met wat er mis kan gaan 😅
Maar goed, soms heb je de keuze niet
Welk bed heeft ie trouwens?
Ohquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een monsterbestelling gedaan bij Ikea, ik ben héél benieuwd of ze dat goed komen leveren![]()
Een paar weken na het plaatsen van de bestelling ontdekte ik dat er toch nog niet genoeg wasMaar ik kon de bestelling niet aanpassen dus ik plaatste een nieuwe op dezelfde dag. Ik heb gisteren even met de klantenservice gebeld of ze iets met de bezorgkosten konden regelen want die betaalde ik nu dubbel. Vanochtend had ik al een cadeaukaart van 49 euro in mijn mail, vond ik goed geregeld
Mijn vaccin is kwijtgeraaktquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:42 schreef Molo het volgende:
Moest trouwens even terug denken aan deze gouden site bij de onrust bij Annex
https://wanneerwordikgevaccineerd.nl/
Lorettaquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:43 schreef Clubsoda het volgende:
En volgens mij is Loretta Schrijver conducteur op mijn treinze heeft net zo'n stem en doet de dienstmededelingen ook zo alsof een kwaliteitsprogramma presenteert
Ja, sorry, nu moet deze dusquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Loretta![]()
Vind het altijd zo mooi dat zij en Jeroen Pauw geboemseld hebben
quote:
Schuld van Molo! *wijst*quote:
De visum die ik had koste ook 100 Euro. Moest er wel 4 weken op wachten. Die voor Noord Korea was er in 24 uur. Incl ritje Zwitserland door een koerier.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:53 schreef Bramito het volgende:
[..]
Kan ook binnen een week. Dan moet je alleen 100¤ dokken.
Da's niet zo'n verstandig plan dan, neequote:Op donderdag 25 maart 2021 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja. Rondje centrum.
#memories.
Ik heb de oplossing! Hot bunny pasta en die ene saucijzenbroodjes. Die schijnen een enorm succes te zijn.quote:
Romanesco is ongeveer de enige groente die ik echt nog nooit lekker heb gevonden. Op het vieze af.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's niet zo'n verstandig plan dan, nee![]()
Wel beter dan mopperen![]()
Ik heb een romanesco met harissaboter in de oven staanDie boter is in elk geval geweldig.
Ik heb geloof ik nog nooit romanesco op. Ik heb het wel gezaaid vorige week.
Wel ernstig jammer dat mijn zelfgemaakte harissa bijna op is. Daar moet ik dit jaar echt veel meer van maken
Ja, bedankt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing! Hot bunny pasta en die ene saucijzenbroodjes. Die schijnen een enorm succes te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |