Ik wil ook zware dingen tillen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef Artoo het volgende:
Ik heb wel lijstje & planning maar ik wil wat Holyme heeft![]()
O: Kwark met nootjes, een pruim, peertje, banaan, kaneel
L: Geprepte lunch, zelfde als gister (maak op zondagavond 3 maaltijden): pangafilet, bloemkool, spinazie en boontjes, rijst, chilisaus
Training: eerst sportspecifiek rammen, daarna beetje zwaredingentillen
D: Pasta bolognese
T: Shakie, kwarktaart, reepje
Inmiddels al geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Patat en kaaskrokettenVerder nog geen plannen. Makkelijk voer sowieso, ik kook niet in m'n vrije weekenden
Dus je schrijft straks hele boeken over ongezond etenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Inmiddels al geen zin meer inGrappig hoe dat werkt. Gewoon alles opschrijven wat je craved en de zin is weg.
Ik heb niet veel (of vaak) cravings meer, dat is wel fijnquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je schrijft straks hele boeken over ongezond eten
Ik bedoelde het als grapjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb niet veel (of vaak) cravings meer, dat is wel fijn![]()
En van gefrituurd eten krijg ik buikpijn, maar vergeet dat blijkbaar elke keer weer
Oh oepsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjegelukkig heb je niet vaak meer zulke trek! Mag je trots op zijn (ik ben iig wel trots voor je). Handig een protestbuik...
Dar vind ik heel erg knap! En waterijsjes kunnen toch meevallen? En anders fruit door yoghurt pureren en invriezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh oeps![]()
Koekjes en chips kan ik tegenwoordig makkelijk laten staan, net als dikmakende ijsjes. Maar snoep blijft een heikel punt en waterijsjes passen prima binnen m'n eetpatroon
Dat bedoelde ik, waterijsjes passen prima in m'n ''dieet''quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dar vind ik heel erg knap! En waterijsjes kunnen toch meevallen? En anders fruit door yoghurt pureren en invriezen.
Oh ja... Handwerken en lezen gaan niet altijd even goed samen. Mijn excusesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, waterijsjes passen prima in m'n ''dieet''Zolang ik er maar niet 3 achterelkaar neem
Nooit wegen na zo'n dag man, dan bestaat dat probleem ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 00:11 schreef Holyme het volgende:
Nom. Dat was een lekkere mand. Avondeten werd wijn, wijn, beetje chips, en wijn. Ik vrees een beetje voor morgen
QFT.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nooit wegen na zo'n dag man, dan bestaat dat probleem ook niet
Oh die weegschaal boeit me niet, het brakke welquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nooit wegen na zo'n dag man, dan bestaat dat probleem ook niet
Super leuk! En wat goed van je!quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel in de invalide wc van het ziekenhuis en mijn buik is toch echt een stuk smaller geworden![]()
Wel leuk om eens het verschil eens goed te kunnen zien haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |