Het werd een bij-elkaar-grabbel D.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:58 schreef Holyme het volgende:
O skyr met muesli, zonnebloem- en pompoenpitten, lijnzaad. Bietensap en yakult
L ik denk roggebrood met avocado en kipfilet, gekookt eitje
B rondje fietsen (waarschijnlijk met een boek aan het water gaan zitten) en even naar winkel wandelen x2
T handje noten, gojibessen, extra pure choco, banaan
D buddha bowl, skyr met blauwe bessen, nog een gekookt ei, mueslireep
B ik moet nog wat core versterken, dus zoiets
Wuuh, nee, do share! Zomaar of een speciale gelegenheid?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:14 schreef Holyme het volgende:
Zal jullie m'n lijstjebesparen vandaag. Iets met een thuisbezorgd luxe paasontbijt met bubbels gevolgd door wijn.
Geef.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:14 schreef Holyme het volgende:
Zal jullie m'n lijstjebesparen vandaag. Iets met een thuisbezorgd luxe paasontbijt met bubbels gevolgd door wijn.
Zomaar, omdat het kan. Een vriendin en ik zijn allebei thuis vandaag, dus we brunchen zo met onderstaande, daarna met koeltas met wijn richting waterquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wuuh, nee, do share! Zomaar of een speciale gelegenheid?
Ik ben afgelopen tijd ineens heel erg veel afgevallen (gok ivm stoppen pil), en moet juist bij eten nu. Wat is dezequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geef.
Soberso is succesvol gewicht verliezen en eraf houden een kwestie van balans enzo, dus ook dit soort dingen.
Zonder dit soort dingen had ik mezelf ook allang voor de bus geworpen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:28 schreef Holyme het volgende:
[..]BoooooohhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
Echt hequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:29 schreef Declan-Harp het volgende:
Holy shit! Ehhh HolyMe![]()
Instant honger hier
Geniet ervan!!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:32 schreef Holyme het volgende:
[..]
Echt heBen benieuwd, wordt dalijk bezorgd.
Absoluutquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:39 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ga ik doen, dankje! Corona begint er wat in te hakken hier, dit is fijn
Iets speciaals in gedachten of gewoon zien waar je zin in hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
AbsoluutIk ga van't weekend even ''gek'' doen, lang weekend kindloos.
Patat en kaaskrokettenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Holyme het volgende:
[..]
Iets speciaals in gedachten of gewoon zien waar je zin in hebt?
Mand is net bezorgd, ik leef vandaag op snaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |