Huil mij een rivier, zoals ze in theeland zeggen, het is wel die Duitse staat nu doet, die bepaalt, niet het lokale ziekenhuis. De rek is eruit, punt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben erg voor meer maatregelen loslaten en maatwerk.
Wat jij nu zegt is bezopen en je laatste alinea geeft goed je empathische gemis aan
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’quote:
Ow zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regels
Welnee, het volk doet het fout.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Misschien maken de dames en heren regenten het daar ook zelf naar?
Omdat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is foute boel hoor. Foute boel.
Wat een daredevil ben jij zeg, jemág.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍
In het ergste geval pak ik goedkope trein naar Duitsland voor dagje uit, die wet is er pas in mei 🤷♂️quote:
Die zou beter moeten weten en moeten zeggen: ik ga ook preventief in quarantaine en laat mij zodra het kan testen. Ben ik negatief dan ga ik weer normaal aan het werk. Tot die tijd alles via confcall.quote:
En dat is fout hoe exact?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:27 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mensen beginnen hun vrijheid terug te eisen.
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow zeker.
Toont heel goed de tomeloze hypocrisie en verwaandheid aan met het totale gebrek aan gevoel van urgentie die ze wel van een ander willen zien.
We weten allemaal wat er is gebeurd met hem en zijn vrouw.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
Inderdaad zeg, Rutte ook met z'n fiets met gouden handgrepen en diamanten pakkendrager..quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
In quarantaine kun je niet thuis werken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toegegeven, tussen hier afvoeren en executeren zit een lange weg. Daar tussen in zit namelijk beschaafd wegstemmen. Maar dat doen we zelfs niet.
Ligt aan je werk denk je ook niet?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In quarantaine kun je niet thuis werken?
Beetje bellen met Joost en Sigrid moet wel lukken lijkt me. Wel oppassen met al die telefoontaps van tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Triage is echt een goeie oplossing inderdaad. Ben benieuwd wat je daarvan vindt als je geschept wordt door een auto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.
Daarbovenop besluit die staat nu dus veel open te gooien na Pasen.
Andere belangen en morrende bevolking winnen aan invloed 😍
Vergeet niet dat dat ook gewoon opgelost kan worden met code zwart/triage indien nodig 😉
Het zijn politici, geen loodgieters...quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Sympathiek doen voor de camera. En zo lekker gewoon op de fiets naar zijn werk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Zijn die landen EU-lid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.
Calvinistische zelfkastijding.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |