Schrikbarend.quote:
Frank moet sowieso eruit geflikkerd worden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als dit 5-0 wordt moet Frank de Boer ontslagen worden
"Absolute wereldtopper"quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
Memphis met die hakjes steeds hahahaha.
Wat mij betreft is dit onafhankelijk van de uitslag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ja echt ook debiel om die op te stellen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Tering wat is die Blind traag. Lijkt Stoffel de schilpad wel.
Maar dan Schmidt ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Was wel verrassend geweest als hij alsnog Weghorst had gebracht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk de Jong brengen ook![]()
Frank is zo voorspelbaar.
Blind kan prima op dit niveau (welk niveau eigenlijk?). Hem 1 tegen 1 zetten zonder rugdekking is wat risquée.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef WaikikiWim het volgende:
Blind kan toch ook niet op dit niveau. Die gast kan niet eens lopen joh.
Beste Ajacied op het veldquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja echt ook debiel om die op te stellen.
Luuk scoort zo, doet dan zijn masker af en dan blijkt het ineens Wout Weghorst te zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was wel verrassend geweest als hij alsnog Weghorst had gebracht.
Door een dikzakquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blind wordt er ‘min of meer uitgelopen’
Jawel, Nederlandse elftal verliest van een stelletje homo’s.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
wat een knotjes, wordt dat niet als homo gezien in Turkije?
Dan bedoel je aan het voetbal bij Celtic - Barcelona?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:24 schreef damsco het volgende:
Dit voetbal doet mij bij vlagen aan het veldspel van Barcelona in hoogtijdagen denken.
Welke wedstrijd kijk jij dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:24 schreef damsco het volgende:
Dit voetbal doet mij bij vlagen aan het veldspel van Barcelona in hoogtijdagen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |