abonnement Unibet Coolblue
pi_198691168
quote:
17s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:57 schreef praadje het volgende:
Bridget heeft een Youtube interview gegeven waarin ze natuurlijk wel even moest benoemen dat ze door de man met wie ze vorig jaar samen was ten huwelijk was gevraagd :r

Groot gelijk eigenlijk, laat ff zien wat voor betekenis dreetje hecht aan iemand ten huwelijk vragen. }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198691199
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Groot gelijk eigenlijk, laat ff zien wat voor betekenis dreetje hecht aan iemand ten huwelijk vragen. }:|
Ja nu je het zo zegt heb je inderdaad gelijk ja. Zo had ik het nog niet bekeken. Dus Bridget is nu officieel ook een powervrouw :Y
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:13:50 #178
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198691208
quote:
17s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Moeten we ook nu elke pagina gaan speculeren over André’s mentale toestand? :+

Niemand kan hem op afstand diagnosticeren. Sommige mensen zijn gewoon impulsieve, vreemdgaande lullen, daar hoeft niet per definitie een stoornis aan te hangen. Ook niet als jij het zelf niet begrijpt. Het kan, maar hoeft niet. Dus om hier nou met ‘zekerheid’ een labeltje of twee rond te gooien met de halve DSM erbij, ik weet niet.
ChipsZak, lieverd, het is hier SHO. We doen hier net als in Den Haag, waarheidsvinding en integriteit zijn van ondergeschikt belang. :7 Het moet hier geen Viva worden waar de mods je een ban geven bij de minste vorm van kritiek op een celeb.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198691239
quote:
17s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:13 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja nu je het zo zegt heb je inderdaad gelijk ja. Zo had ik het nog niet bekeken. Dus Bridget is nu officieel ook een powervrouw :Y
Nouuu...zover zou ik weer niet willen gaan.. :P hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:27:47 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198691511
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:55 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ja, je had ooit het programma Fans. Daarin werd een fan van Thomas Berge gevolgd, ik moet gelijk aan zo’n persoon denken.
En dat soort figuren hebben Rachel opgevoed, geen wonder dat ze als puber ingezet kon worden om het huwelijk van André te saboteren, het zou me niet eens verbazen als ze haar zoon bijna net zo verafgoodt omdat hij ook zijn zoon is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 26-03-2021 14:00:12 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198692925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat soort figuren hebben Rachel opgevoed, geen wonder dat ze als puber ingezet kon worden om het huwelijk van André te saboteren, het zou me niet eens verbazen als ze haar bijna net zo verafgoodt omdat hij ook zijn zoon is.
Nou, die slagers waren eng en verrot, die deelnemers van Fans waren volgens mij op het randje van verstandelijk beperkt. Zelfs zo erg dat ik als SHO-er die echt niet vies is van wat onethische bagger, het eigenlijk niet verantwoord vond dat deze mensen geportretteerd werden.
pi_198694075
Op YouTube een gesprek met Bridget bij Robbert Rodenburg ook over Andre
  Spellchecker donderdag 25 maart 2021 @ 23:32:47 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:37:51 #184
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198694210
verkeerde topic
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:59:15 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198694865
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef maily het volgende:

[..]

Uit 2009, al meer dan 240 keer bekeken vandaag ...
Marga is wel Nederlands Kampioen sip kijken, :D
Respect!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 maart 2021 @ 06:46:37 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198695224
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:13 schreef Andromache het volgende:

[..]

ChipsZak, lieverd, het is hier SHO. We doen hier net als in Den Haag, waarheidsvinding en integriteit zijn van ondergeschikt belang. :7 Het moet hier geen Viva worden waar de mods je een ban geven bij de minste vorm van kritiek op een celeb.
Dat weet ik ook wel. Maar als je de halve DSM erbij gaat slepen en daarbij echt serieus bezig bent (en niet op de SHO-manier) is dat imo wel weer anders. Voornamelijk omdat er sowieso al veel te makkelijk met labels wordt gestrooid (denk aan dat iedereen tegenwoordig wordt uitgemaakt voor autist, borderliner, narcist, etc.). Mensen kunnen blijkbaar gewoon geen zelfingenomen lul meer zijn zonder dat er serieus (en dat is hier het keyword) op afstand gediagnosticeerd gaat worden. Dàt is mijn euvel. Er super serieus mee aan de slag gaan; dat is imo geen SHO meer.

Voor de rest zie je mij nooit iets in SHO serieuzer of rationeler maken dan het is en neem ik de roddels, hoe onlogisch sommige ook zijn, ook gewoon voor waarheid aan want :7 ‘t is SHO. Je ziet me nergens pleiten voor een Viva-foruminsteek of een ban.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:26:04 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198695745
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 06:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar als je de halve DSM erbij gaat slepen en daarbij echt serieus bezig bent (en niet op de SHO-manier) is dat imo wel weer anders. Voornamelijk omdat er sowieso al veel te makkelijk met labels wordt gestrooid (denk aan dat iedereen tegenwoordig wordt uitgemaakt voor autist, borderliner, narcist, etc.). Mensen kunnen blijkbaar gewoon geen zelfingenomen lul meer zijn zonder dat er serieus (en dat is hier het keyword) op afstand gediagnosticeerd gaat worden. Dàt is mijn euvel. Er super serieus mee aan de slag gaan; dat is imo geen SHO meer.

Voor de rest zie je mij nooit iets in SHO serieuzer of rationeler maken dan het is en neem ik de roddels, hoe onlogisch sommige ook zijn, ook gewoon voor waarheid aan want :7 ‘t is SHO. Je ziet me nergens pleiten voor een Viva-foruminsteek of een ban.
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 06:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar als je de halve DSM erbij gaat slepen en daarbij echt serieus bezig bent (en niet op de SHO-manier) is dat imo wel weer anders. Voornamelijk omdat er sowieso al veel te makkelijk met labels wordt gestrooid (denk aan dat iedereen tegenwoordig wordt uitgemaakt voor autist, borderliner, narcist, etc.). Mensen kunnen blijkbaar gewoon geen zelfingenomen lul meer zijn zonder dat er serieus (en dat is hier het keyword) op afstand gediagnosticeerd gaat worden. Dàt is mijn euvel. Er super serieus mee aan de slag gaan; dat is imo geen SHO meer.

Voor de rest zie je mij nooit iets in SHO serieuzer of rationeler maken dan het is en neem ik de roddels, hoe onlogisch sommige ook zijn, ook gewoon voor waarheid aan want :7 ‘t is SHO. Je ziet me nergens pleiten voor een Viva-foruminsteek of een ban.
Je bent dus serieus van streek omdat ik me onder andere afvroeg wat voor ziektebeeld iemand heeft die zich zo gedraagt als André?

Ok
pi_198695806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

Je bent dus serieus van streek omdat ik me onder andere afvroeg wat voor ziektebeeld iemand heeft die zich zo gedraagt als André?

Ok
Het gedrag wat andre laat zien zal bij veel mensen wel de wenkbrauwen doen fronzen. Ik vraag mij ook af hoe kan een persoon zo iets doen zo tegenstrijdig. Maar wij zullen het niet weten omdat wij niet zijn zoals andre. Thank God _O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 maart 2021 @ 08:35:09 #189
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198695822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

Je bent dus serieus van streek omdat ik me onder andere afvroeg wat voor ziektebeeld iemand heeft die zich zo gedraagt als André?

Ok
Van streek nog wel? Als jij deze posts wil classificeren als ‘serieus van streek’ vind ik dat helemaal prima, :').

Ok
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 maart 2021 @ 08:39:27 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198695864
Mensen toch, ik wist niet dat ik zoveel gevoelens naar boven zou halen.

Ik vroeg me enkel af of het nou echt nodig was om tot in detail serieus een geestesstoornis uit te pluizen voor Antwee met de DSM erbij.

Ik roep niet op tot een ban, tot een Viva-forum of dat kritiek niet meer zou mogen (waar komt dàt überhaupt vandaan?)

Ik vroeg me alleen af of dit nou echt nodig was (en heb uiteengezet waarom ik dat vond).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198695882
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen toch, ik wist niet dat ik zoveel gevoelens naar boven zou halen.

Ik vroeg me enkel af of het nou echt nodig was om tot in detail serieus een geestesstoornis uit te pluizen voor Antwee met de DSM erbij.

Ik roep niet op tot een ban, tot een Viva-forum of dat kritiek niet meer zou mogen (waar komt dàt überhaupt vandaan?)

Ik vroeg me alleen af of dit nou echt nodig was (en heb uiteengezet waarom ik dat vond).
ben het helemaal met je eens hoor.

Helemaal dat je dan straks weer mensen hier hebt die denken dat het echt zo is omdat het hier een keer gepost is.

En er dan weer 3 pagina's nodig zijn om het uitleggen dat dit van een random user in dit topic kwam.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 09:07:12 #192
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198696143
Je kunt er wel allerlei psychische ziektes bij halen, volgens mij is dit gewoon een gevolg van zijn verknipte jeugd onder het juk van de zeemleren lap, en de enige herinnering die hij heeft aan zijn pa zijn niet zo leuk dacht ik. Tel daar bij dat Friedelgeval op de dr eigen dochter aan André hoereerde. Antwee heeft gewoon niet het beste voorbeeld gehad.
With love :*
  vrijdag 26 maart 2021 @ 09:30:10 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198696400
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Van streek nog wel? Als jij deze posts wil classificeren als ‘serieus van streek’ vind ik dat helemaal prima, :').

Ok
Ik vraag me gewoon af wat André heeft, aangezien ik zijn gedrag van de afgelopen jaren zeer extreem vind.
En dat in combinatie met bekend zijn...

En net zoals we praten over die opgespoten lippen, moet dat gedrag toch ook bespreekbaar zijn?
pi_198696489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af wat André heeft, aangezien ik zijn gedrag van de afgelopen jaren zeer extreem vind.
En dat in combinatie met bekend zijn...

En net zoals we praten over die opgespoten lippen, moet dat gedrag toch ook bespreekbaar zijn?
Trek het je niet aan :*
  vrijdag 26 maart 2021 @ 09:47:09 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198696581
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Van streek nog wel? Als jij deze posts wil classificeren als ‘serieus van streek’ vind ik dat helemaal prima, :').

Ok
Ootje zegt het nog diplomatiek. Ik heb het even opgezocht en zie dat je een burnout hebt.

Sterkte. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 maart 2021 @ 10:22:10 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198696957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ootje zegt het nog diplomatiek. Ik heb het even opgezocht en zie dat je een burnout hebt.

Sterkte. ;(
:D

[ Bericht % gewijzigd door Ole op 26-03-2021 16:32:12 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198697241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Jezus moet dit zo?
Waarom zou het over celebs wel allemaal moeten kunnen, maar onderling niet?
pi_198697342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is zeker niet mijn intentie om iemand te kwetsen ofzo, verre van. En blijkbaar ligt het onderwerp wat gevoelig.
O+
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198697356
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zou het over celebs wel allemaal moeten kunnen, maar onderling niet?
Dat staat nergens dat ik dat zeg ik vind het gewoon te hard uitvallen naar iemand die haar mening heeft en die in dit topic dat schrijft waar het ook voor is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198697436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zou het over celebs wel allemaal moeten kunnen, maar onderling niet?
Dat kan in r&p :P
Dit is sho!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')