quote:De zedenpolitie onderzoekt een livestream op Instagram van de acteurs Bilal Wahib en Oussama Ahammoud. Daarin overtuigen ze een volger om zijn geslachtsdeel te laten zien. Mogelijk gaat het om een minderjarig kind. Nadat het kind dat deed, lachten ze hem uit. Duizenden mensen keken mee.
De beelden circuleren op sociale media en veroorzaken een storm van ophef en walging. Duizenden kijkers zagen dinsdag op een livestream op Instagram hoe acteur en rapper Wahib, onder meer bekend van Spangas en Mocro Maffia, en Ahammoud, ofwel ‘Muis’ in de Videolandserie, in gesprek waren met hun fans.
“Wolla, als jij je piemel kan laten zien, nu 17 doezoe (duizend euro, red.). Hier, voor jou,” zegt Wahib, die dus een mogelijk minderjarig kind overtuigde om zijn geslachtsdeel te tonen. De volger geeft hier gehoor aan, waarna de twee acteurs hem keihard uitlachen. “Schatje, hij heeft z’n piemel gewoon laten zien,” schatert Wahib vervolgens op het filmpje.
Strafbare feiten
De zedenpolitie is bekend met de zaak, maar wil hangende het onderzoek verder niets delen, ook niet of het een minderjarig kind betreft. Het Openbaar Ministerie kon op basis van dit verhaal nog niet duidelijk maken of er strafbare feiten zijn gepleegd. Het management van de twee acteurs was woensdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.
https://www.parool.nl/ams(...)denpolitie~b700e289/
Toch lekker verdiend op je 12equote:Op woensdag 24 maart 2021 10:40 schreef Drekkoning het volgende:
Mooi dat het op video staat.
Mondelinge overeenkomst tot stand gekomen. Kind kan nu dus gewoon die 17k vorderen.
Mijn geslachtsdeel kost me tot nu toe alleen maar heel veel geldquote:
quote:
Die hebben zich al jaren geleden aangesloten bij iemand die ook wel wat met kleine kindjes heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die twee kunnen bij Marthijn aansluiten.
Steek het dan ook niet overal in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn geslachtsdeel kost me tot nu toe alleen maar heel veel geld
Kom je nu mee!quote:
Contracten die tegen de wet in gaan zijn volgens mij niet geldig. Al zou het wel echt dubbel pauper zijn als ze niet betalen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:40 schreef Drekkoning het volgende:
Mooi dat het op video staat.
Mondelinge overeenkomst tot stand gekomen. Kind kan nu dus gewoon die 17k vorderen.
Komt ook doordat dit op internet gebeurde, dan voelt alles minder echt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ze dachten zeker dat ze nog in de serie zaten, of konden fictie en realiteit niet meer uit elkaar houden.
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet. Dat het gebeurd is is ernstig, en ze kunnen zich hier niet zo makkelijk uit kletsen omdat alles op beeld staat. Laat ze bloeden. Trap ze uit de serie. Stel een voorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Komt ook doordat dit op internet gebeurde, dan voelt alles minder echt.
Niet dat dat het feit minder ernstig maakt hoor.
Dat is die acteur van Baantjerquote:
Ja die ken ik maar die Bilul en die ander niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Art Rooijakkers. Doet presentatiedingetjes enzo.
True thatquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:29 schreef LiptonLemon het volgende:
Voor 17 doezoe zou ik ze allebei afzuigen, maar helaas ben ik niet meer minderjarig
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:00 schreef RipCity het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)wordt-penis-te-tonen
JAILED
& Dumped
https://twitter.com/topnotchnl/status/1374677232220790785?s=21
Natuurlijk niet. Die gaan een sorry-gesprek aan en BNN-vara betaald de schadevergoeding.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem aan dat deze jongens bij de NPO kunnen vertrekken.
Hou toch opquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die gaan een sorry-gesprek aan en BNN-vara betaald de schadevergoeding.
Heb je daar bewijs van?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:19 schreef RamboDirk het volgende:
Deze Bilal is in zijn loopbaan vooral gepushed door de inclusiviteitsgemeente, ook wel de deugers. Mooi dat uitgerekend hij alle vooroordelen toch weer bevestigt.
Walgelijke actie.
En dat is één. Top Notch (platenlabel) heeft hem ook al laten vallen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:20 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)mocro-maffia-acteurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is één. Top Notch (platenlabel) heeft hem ook al laten vallen.
Mwah. dat zal wel niet. Hij heeft vriendin en er gaat ook al filmpje rond dat hij meisje van 15 om haar snapchat vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Typisch dat zo iemand achter dit soort degens zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:16 schreef PippenScottie het volgende:
“AT5 heeft de manager van Wahib en Ahammoud, Nathan Moszkowicz”
Spangas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |