Toen ik de beschrijving las dacht ik eigenlijk wel aan een bovenbuurvrouw die bijv. ook de hele dag thuiswerkte maar wel met hakken aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, die is niet wijs. Alsof er studenten wonen die elke dag een dik feest geven tot 05:00 uur. daarom gaat het haar ook niet helpen. Ze werkt thuis en hoort de hele dag geluiden, maar dat stel werkt beiden fulltime, en niet vanuit huis. Wat hoor je dan?
Ik zou stiekem soms toch even harder stampen straks
Kan ook van de stofzuiger afhangen en op welke stand. De stofzuiger van mijn vorige bovenburen heb ik nooit gehoord, maar nu wel. Blijkbaar trilt deze meer door het beton heen of zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Ik woon in een complex met 5 appartementen en het enige wat ik hoor is het bovenbuurjongetje als hij door de kamer rent wat maar zelden voorkomt. Voor de rest niets, nada, noppes.
Dat ligt heel erg aan hoe het gebouwd is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Ik woon in een complex met 5 appartementen en het enige wat ik hoor is het bovenbuurjongetje als hij door de kamer rent wat maar zelden voorkomt. Voor de rest niets, nada, noppes.
Dat zal er zeker mee te maken hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan hoe het gebouwd is.
quote:Overlast van rondvliegende golfballen
Henk en zijn vrouw wonen nu vier jaar naast een golfterrein, maar hebben spijt van hun verhuizing. De golfballen vliegen hen om de oren. Ze willen een aanpassing van de baan, maar de club vindt dat Henk niet zo moet zeuren.
Henk en zijn vrouw verhuisden vier jaar geleden naar een woning naast een golfterrein. Henk speelt al jaren bij deze club en kon in het vervolg zo vanuit zijn huis de golfbaan oplopen. Inmiddels heeft het gezin behoorlijk spijt van de verhuizing, zo blijkt in De rijdende rechter.
Twee volle kliko's
De golfballen vliegen hen de hele dag om de oren. Het dak van de schuur zit vol gaten en de verzameling golfballen bedraagt nu al zo’n twee volle kliko’s. Henk wil een aanpassing van de golfbaan, maar de eigenaar en het clubbestuur vinden dat ze al het mogelijke al hebben gedaan om de overlast te beperken. Daar komt bij: Henk moet niet zo zeuren, hij ging zelf naast de baan wonen en wist waar hij aan begon. Hoogste tijd voor mr. John Reid om zich over deze kwestie uit te spreken.
Ja maar wie moet dat betalen, lijkt me ook niet goedkoop want moet best hoog zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Kan dat niet afgezet worden met een net ofzo?
Ja, vreselijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef KennyPowers het volgende:
Die arrogante voorzitter of whatever op dat bankje
Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
Enige terechte opmerking is dat ze daar gingen wonen terwijl ze het konden weten
Ik weet niet of het invloed heeft op de zaak, maar ik zou er zelf nooit aan beginnen om die reden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
Als ik een bord in de voortuin zet "ik veroorzaak geluidsoverlast", dan kan ik ook niet tegen de nieuwe buren zeggen dat ze het konden weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |