nee hij is primaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Sorry. Ik zie nu pas dat ik er door ging.
(Dat zie je oprecht slecht)
Suggestie voor andere TT?
Zouden ze de nominaties nog bekend makenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
TV uitzending met het boodschappenspel en Julie naar de white room
Nee. Morgen pasquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze de nominaties nog bekend maken
Klopt maar kijk hoelang Jill en Julie vandaag bezig zijn geweest. En nog steeds dus. Dat kettle bell was maar even zwaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Kettle belt twister was ook wel eentje in de zwaardere categorie
and the Winner issssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
kijk die meiden fietsen en hun best doen, en deze meneer gaat er straks met de centjes vandoor..![]()
[ afbeelding ]
ze willen zoveel mogelijk kilometers makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je onderkantje gaat op een gegeven moment zo zeer doen..dan maakt zitten of staan nog weinig verschil..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
Je kan toch ook gewoon staan op die pendalen dan lucht de boel een beetje lijkt mij
Klopt. Dat licht is daar sowieso feller. Ze hebben ook last van hun ogen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:39 schreef GayGuy het volgende:
Deze opdracht is best heftig. Niet perse dat fietsen, maar in een kamer zitten waar alles wit is. Ik zou het niet kunnen, denk ik
je kunt natuurlijk een soort sneeuwblind worden van al dat witquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Dat licht is daar sowieso feller. Ze hebben ook last van hun ogen.
Jawel staan twee bedden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
maar slapen moesten ze vannacht niet daar?
jaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
Streams zijn ook best ruk.. happeren/blijven hangen
slaat ook nergens op.. ze mag dus niet zo hijgen in haar Mic??quote:
Laten ze niet zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:34 schreef Toweler het volgende:
Andere bewoners al iets over Julie en jill gezegd?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Susan1973 het volgende:
Els alleen in de hottub was interessanter dan deze vier
mwah.. als Jill wil stapt ze afquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik vind het meer pushen, laat jill lekker stoppen als ze niet meer kan...
Ligt aan jouw verbinding denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
Streams zijn ook best ruk.. happeren/blijven hangen
vanmiddag deed videoland het niet.. alles opnieuw opgestart en weer beeld..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ligt aan jouw verbinding denk ik.
Geen last van.
Dit is gewoon gemeen van BB. Beide dames moeten ook beseffen dat ze daar geen flauw idee hebben wat er met hun twee gebeurt is.....voor hetzelfde geld worden die twee dubbel zo hard verwent met van alles. Weet het is het ene uiterste in het andere maar ze weten niet dat ze zich de blubber fietsen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
de 4 zitten heerlijk in de hottub.. en jill en julie verdienen nu de centjes
ze gaan nu op naar de 200 toch.. JUlie nog 5 en Jill nog 5quote:
Ja, ieder nog 2 keerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan nu op naar de 200 toch.. JUlie nog 5 en Jill nog 5
Dat kan niet want die lui weten zogenaamd niet dat ze er nog zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:49 schreef Susan1973 het volgende:
Hoop echt dat BB nog een paar beelden van de hele dag in de huiskamer van de bikkels laten zien
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:50 schreef snetje het volgende:
Het was natuurlijk niet wat de heren wilden maar hebben het toch voor elkaar gekregen ... de sterksten zorgen nu voor de poen terwijl de heren zelf met hun luie reet zitten te badderen ...
Alles kan waarom nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan niet want die lui weten zogenaamd niet dat ze er nog zijn.
Ik denk dat Michel het graag had overgenomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:50 schreef snetje het volgende:
Het was natuurlijk niet wat de heren wilden maar hebben het toch voor elkaar gekregen ... de sterksten zorgen nu voor de poen terwijl de heren zelf met hun luie reet zitten te badderen ...
Die hebben echt pijn en dat bloeden kan heel goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:52 schreef Benny het volgende:
Julie: "Ik denk echt dat het aan het bloeden is"
Jill: "Het is echt aan het bloeden. Het is gewoon warm"
zeker over Michel twijfel ik niet, Nick is wel een heel ander verhaal, die had dit nooit volgehoudenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michel het graag had overgenomen.
Ze weten van niks.
ooit eens heel veel moeten fietsen.. was echt nie fijnquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die hebben echt pijn en dat bloeden kan heel goed.
Michel weet heus wel dat Jill sterk is. Het is ook zijn directe concurrent.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:51 schreef Benny het volgende:
Dit is misschien ook wel het moment dat Julie Michel kan overtuigen over Jill
Julie uitzwaaien. Wat een sukkel.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:52 schreef Benny het volgende:
Julie: "Ik denk echt dat het aan het bloeden is"
Jill: "Het is echt aan het bloeden. Het is gewoon warm"
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:56 schreef Aggie46 het volgende:
Jill: ZE HEBBEN ONS WEER TEGEN ELKAAR GEZET. FUCKING HELL.
ik geloof best dat een boze Julie een heeeeeel boze julie isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:57 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie gaan morgen een bom laten ontploffen in het huis
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof best dat een boze Julie een heeeeeel boze julie is
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookontploffing enzulks
Absoluut!!! ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:59 schreef engine het volgende:
Hoop heel erg dat ze allebei kunnen blijven nu
Feeks op holquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof best dat een boze Julie een heeeeeel boze julie is
geef het ff door aan de Karens op FBquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:00 schreef snetje het volgende:
Of wij kijkers gaan gewoon helemaal niet stemmen ...
Ik kijk wel uit!! ... daar kom ik niet ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geef het ff door aan de Karens op FB![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit!! ... daar kom ik niet ...
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gemeen van BB. Om zulke beelden te laten zien.
Ze laten net niet genoeg zien.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
We hebben er 8 weken op moeten wachten,.. maar applaus voor BB ze hebben eindelijk een twist die wel werkt
zeiken om het zeikenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gemeen van BB. Om zulke beelden te laten zien.
Ze laten net niet genoeg zien.
En zo worden de uitzendingen ook gemaakt......quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat is natuurlijk wel het idee hierachter hé.
jammer dat het alleen zo laat komt..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
We hebben er 8 weken op moeten wachten,.. maar applaus voor BB ze hebben eindelijk een twist die wel werkt
Laat u niet kennenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie motiveren elkaar wel goed
Julie tegen Jill: "Hup in de benen"
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Hebben Jill en Julie eigenlijk ook mogen nomineren vandaag?
Ik snap het niet helemaal want die andere moeten toch denken dat ze weg zijn. Hoezo kan michel dan op Jill stemmenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:05 schreef Was-beer het volgende:
ja maar mogen niet zeggen wiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Ze hebben het helemaal niet over de nominaties.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:03 schreef Koos1958 het volgende:
Julie is ook boos omdat wat ze gestemd hebben geheim moest blijven. Eigenlijk als dat klopt zou Michel nu een sanctie moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:07 schreef engine het volgende:
Jill en Julie hebben allebei Naomi genomineerd waarschijnlijk.
Die Jill net voorstelde vind ik wel een goede ... ze mogen hun verdiende geld zelf inzetten om er 2 anderen op te zetten ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:05 schreef greysbones het volgende:
Julie hoopt op een twist..
IK ook Julie![]()
![]()
Deze wil ik even gequote hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Michel Naomi heeft gestemd.
ik ook niet zeker niet na wat hij vanmorgen zeiquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Deze wil ik even gequote hebbenGeloof er niks van.
Kan niet anders, anders is BB echt valsquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Die Jill net voorstelde vind ik wel een goede ... ze mogen hun verdiende geld zelf inzetten om er 2 anderen op te zetten ...
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:07 schreef engine het volgende:
Zoiets zal het hopelijk ook wel zijn want dat geeft veel meer reuring aan het programma. Maar tja BB 2021 is meer van de bal voor het doel leggen maar hem steeds niet erin schieten...Dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Die Jill net voorstelde vind ik wel een goede ... ze mogen hun verdiende geld zelf inzetten om er 2 anderen op te zetten ...
is een mama he.. die kunnen datquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:10 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Julie heeft wel goed opgelet bij Michel hoe je moet motiveren
Jill ziet en hoort veel ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
Jill heeft ook wel door dat Michel andere dingen tegen Nick zegt
we hopen hetquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
als dit alleen was om geld te verdienen voor "de pot" was het geen geheime opdracht als je het mij vraagt dus er komt sowieso nog een twist en dat zal wel iets met nominaties zijn..
Nou, neemt wel snel een totaal ander beeld van haar vriend aan. Voordeel van de twijfel geeft ze hem niet.quote:
Het zien van de beelden is natuurlijk ook wel deels een twistquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
als dit alleen was om geld te verdienen voor "de pot" was het geen geheime opdracht als je het mij vraagt dus er komt sowieso nog een twist en dat zal wel iets met nominaties zijn..
Ja, dat denk ik ook wel. Zou me zeer verbazen als dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:07 schreef engine het volgende:
vandaar dat ze gespaart zijn zekerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vraag me af of Nick met zijn "slechte" rug en Michel met zijn slechte knieen dit hadden gereden.
Zo zondequote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Zou me zeer verbazen als dat niet het geval is.
ja maar ze hebben al gestemt oh je bedoeld met saven eventueel als gaat zoals ik voorspel is saven nit nodig hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:51 schreef Benny het volgende:
Dit is misschien ook wel het moment dat Julie Michel kan overtuigen over Jill
zegt die dat net ?quote:
Als persoon zijn het haar vrienden maar in het spel vind ze het niet leukquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, neemt wel snel een totaal ander beeld van haar vriend aan. Voordeel van de twijfel geeft ze hem niet.
Het is sowieso vals om momentjes uit te kiezen die ze te zien krijgen....hoe krijg je iemand over de rooie.....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:08 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Kan niet anders, anders is BB echt vals
ik denk dat de meesten heel raar staan te kijken als ze de beelden terug gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Julie: "Ik snap Nick ook niet. Dat zijn zijn uitspraken ook niet"
Oh, Julie... Je moet eens weten
Nee juist goed zien ze de ware aard van Nick vooralquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is sowieso vals om momentjes uit te kiezen die ze te zien krijgen....hoe krijg je iemand over de rooie.....
maar dat is toch ook het hele idee er achterquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is sowieso vals om momentjes uit te kiezen die ze te zien krijgen....hoe krijg je iemand over de rooie.....
Hoop het zoquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het was al vervelend genoeg zonder geluid....elk lachje irriteert nu....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is toch ook het hele idee er achter
Das waar is een geheime opdrachtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie: Echt als we morgen niet meer naar daar gaan dan breng ik mijn boodschap over.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef snetje het volgende:
Mochten het toch alleen Julie en Jill zijn die genomineerd zijn dan hoop ik dat Julie de fietsprijs meeneemt en Jill daar de boel kapot gaat maken ...
Ik wil ook wel een boze Julie zien die iedereen daar confronteert met hun gedragquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef snetje het volgende:
Mochten het toch alleen Julie en Jill zijn die genomineerd zijn dan hoop ik dat Julie de fietsprijs meeneemt en Jill daar de boel kapot gaat maken ...
Dat is ze helemaal vergeten....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef Oranos het volgende:
Julie moet niet zeiken, ze is al vaak genoeg gered, anders was ze allang thuis geweest
Oh ja! Haar testament ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Julie: Echt als we morgen niet meer naar daar gaan dan breng ik mijn boodschap over.
Liese: Oh gaat daar nog wat komen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef greysbones het volgende:
Jill Julie
het is tijd voor een batterijwissel
Hou op met gemeen hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gemeen van BB om een wig te drijven tussen Michel en Julie.
Ze weten heel goed dat dat zijn zwakke plek is.
Dat is toch ook enkel nog een vermoeden....is het ook al duidelijk dat hij niet iemand moest saven??quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef pecla het volgende:
Ik zou alleen niet weten waarom Michel op Jill ipv Naomi heeft gestemd want hij weet toch zeker dat Jill er al op staat door de 3 stemmen van K3...en weet ook dat Julie nooit van Jill wint dus dat hij Jill niet weg kan spelen via Julie
Zijn huis ... zijn regels ... de white room lijkt nu wel de kamer van de waarheid ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gemeen van BB om een wig te drijven tussen Michel en Julie.
Ze weten heel goed dat dat zijn zwakke plek is.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
stream 1 Mute
Naomi weer aan het gillen
lekker sm ASMRquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Zet je de streams weer aan en het eerste wat ik hoor is een gillende keukenmeid. Pfff mijn oren. Peace
ja benny zegt het niet voor niets zou leuk zijn als ik gewoon antwoord kreeg net over het avond eten ook geen normaal antwoord van iemand hier en nu hier weer overquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze mogen er niet over praten, dus nee.
Omdat Nick Michel betrapte in de berging ???quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
stream 1 Mute
Naomi weer aan het gillen
quote:
Michel heeft niet gezegd dat hij Jill heeft genomineerd, omdat ze daar niet over mogen praten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja benny zegt het niet voor niets zou leuk zijn als ik gewoon antwoord kreeg net over het avond eten ook geen normaal antwoord van iemand hier en nu hier weer over
Nee jill moet nog een keer en daar Julie nog. En dan nog 2.4 km om op de 200 te komenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:27 schreef Benny het volgende:
Julie is bezig met haar laatste 5 km... Hierna Jill nog 5km
Oh. Ik dacht dat Jill eindigde om de 200km rond te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee jill moet nog een keer en daar Julie nog. En dan nog 2.4 km om op de 200 te komen
dus jij weet ineens alles?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel heeft niet gezegd dat hij Jill heeft genomineerd, omdat ze daar niet over mogen praten.
Allemaal aannames.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
Naomi weer met de snuitert voor de camera
Ja duh, dat gaat heel twitter en facebook rondquote:
het was anders duidelijk te horen, gevolgd door een boze Jill, waarom mogen zei wel praten over de nominaties en wij niet.quote:
sorry dit was het antwoord op dutchquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
het was anders duidelijk te horen, gevolgd door een boze Jill, waarom mogen zei wel praten over de nominaties en wij niet.
Ja en daarop haalde ze uit dat Michel jill heeft gestemd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
het was anders duidelijk te horen, gevolgd door een boze Jill, waarom mogen zei wel praten over de nominaties en wij niet.
Schildpadden zouden ook mijn nachtmerrie zijn... Zijn sloom en ondernemen weinig... BB much?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik werd begeleid met een blinddoek om. Het enige wat ik zei 'Ik wordt toch niet begeleid naar een kamer met schildpadden?' Daar heb ik niks mee"
Ben je het er wel mee eens dat Michel heel dom bezig is, mocht hij Jill hebben genomineerd?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel heeft niet gezegd dat hij Jill heeft genomineerd, omdat ze daar niet over mogen praten.
Allemaal aannames.
Die zijn toch al over de 200 km heen ze wilde nog 100 km erbij. 47.6 km 2x20 km en dan nu ook nog 20 km dus 60 en 47.6 is bij mij al 107,60quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee jill moet nog een keer en daar Julie nog. En dan nog 2.4 km om op de 200 te komen
Kijk maar op het bord en tel dat bij elkaar op, ze moeten nu nog 12. 4 km fietsen dan hebben ze 200. Ze fietsen 5 km per persoon elke keerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die zijn toch al over de 200 km heen ze wilde nog 100 km erbij. 47.6 km 2x20 km en dan nu ook nog 20 km dus 60 en 47.6 is bij mij al 107,60
Dat was toch omdat hij zei van (en dat vindt hij verschrikkelijk) dat als er eentje eruit moet waarschijnlijk rechtstreeks zal zijn zonder dat ze diegene nog zien....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:36 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ja en daarop haalde ze uit dat Michel jill heeft gestemd.
Ze klinkt gewoon als een ekster.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef Susan1973 het volgende:
Aparte stem heeft Naomi toch verbaasd me nog steeds
tjeezzz struiss wel opletten.. Dutch weet altijd alles over Miesquote:
Ja, daarom denk ik niet dat hij dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ben je het er wel mee eens dat Michel heel dom bezig is, mocht hij Jill hebben genomineerd?
Eensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:40 schreef Susan1973 het volgende:
Wat een contrast de hele dag, een witte kamer met 2 mensen vele malen leuker dan een huis met vier personen
Yep zodat het licht aan bleefquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:40 schreef Benny het volgende:
Oh ja... Jill heeft al eerder een fietsopdracht gehad
[ afbeelding ]
Oké, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik niet dat hij dat heeft gedaan.
zieke Kraai met (H5quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef Susan1973 het volgende:
Aparte stem heeft Naomi toch verbaasd me nog steeds
meer dat kind dat een vogel werd,, geen idee meer hoe die film heettequote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Petje Pitamientje in combinatie met een draaiende grindmolen
In de witte kamer zitten ook wel de twee leukste personenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:40 schreef Susan1973 het volgende:
Wat een contrast de hele dag, een witte kamer met 2 mensen vele malen leuker dan een huis met vier personen
Ben je nu verbaast over je eigen postingquote:
Euh ja ma ja, die heb ik niet zeg maar.quote:
aaahhhh das dan mooi k..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Euh ja ma ja, die heb ik niet zeg maar.
Eens, ze is down door die drie bij Julie en Jill zie je een hele andere liesequote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:42 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
In de witte kamer zitten ook wel de twee leukste personenLiese is een gezellige derde.
Hij was ze te snel af.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:41 schreef zodeju het volgende:
Och, op die andere stream is het ook leuk.....Michel betrapt door BB terwijl hij wat wilde lozen......
Nee, ik wilde een ander bericht quoten, maar da ging niet goed🤣quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je nu verbaast over je eigen posting
Ik ben zielig nu. Ik vertik het om er voor te betalen.quote:
Mijn stream lag eruit. What did i miss?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:41 schreef zodeju het volgende:
Och, op die andere stream is het ook leuk.....Michel betrapt door BB terwijl hij wat wilde lozen......
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zielig nu. Ik vertik het om er voor te betalen.
Achter Julie op het bord staat toch 47.6 daar onder 4x5 20 er naast 4x5=20 daar onder 4x5=20 Of tellen die onder die 47.6 20 niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een ander bericht quoten, maar da ging niet goed🤣
Maar hij riep toch ook wat tegen Michel kon niet verstaan want het was geen batterijen wissel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij was ze te snel af.
Ze riepen Nick batterijwissel.
Besid. Ik maak mij oprecht ongerust over je.quote:
videoland helemaal afsluiten en uitloggen..quote:
Scherp Koosquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:46 schreef Koos1958 het volgende:
Julie heeft 89,6 opgeschreven met optellen. Maar moet 87.6 zijn
Tablet loopt te kutten. Iets teveel tabs open staanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Besid. Ik maak mij oprecht ongerust over je.
Niets iets teveel in het glaasje gekekenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tablet loopt te kutten. Iets teveel tabs open staan
Dit mag ingekaderd wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:50 schreef snetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |