abonnement Unibet Coolblue
pi_198657371



Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.


De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
pi_198657427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Lijkt me ook niks om op vakantie te zijn en dan steeds die eigenaren om je heen te hebben
Dat vind ik altijd zo surreëel aan dat programma B&B van Max. Is vaak gewoon een soort van logeren in andermans huis. :')
pi_198657437
quote:
Bronnen van inkomsten
De pianolessen van René lopen gewoon door en daar halen we momenteel gelukkig onze inkomsten uit. Daarnaast zijn we op zoek gegaan naar meerdere bronnen van inkomsten. En hebben we nog een appartement gekocht, aan zee.

We zien dit als een investering. We hebben gemerkt dat wij zowel berg als zee liefhebbers zijn. Een accommodatie in de bergen hadden we natuurlijk al en daarom zijn we op zoek gegaan naar een appartement aan zee. In dit appartement kunnen ook gezinnen terecht. Daarnaast zijn we op zoek naar nog een appartement om te kopen (en daarna te verhuren).

In de zomermaanden zijn we ook van plan om de hele villa te verhuren, zodat gasten complete privacy hebben. Sari heeft bijna drie maanden vakantie van school, dan kunnen wij als gezin samen met Zoë door Europa reizen en de villa volledig verhuren.
En ze zaten nu al ruim over het budget :?
pi_198657471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

En ze zaten nu al ruim over het budget :?
Ouders van Masha hebben financieel bijgesprongen?
Of ze hadden wel meer budget maar wilden dat in eerste instantie niet gebruiken?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:23:51 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198657482
Grootse plannen:

quote:
De pianolessen van René lopen gewoon door en daar halen we momenteel gelukkig onze inkomsten uit. Daarnaast zijn we op zoek gegaan naar meerdere bronnen van inkomsten. En hebben we nog een appartement gekocht, aan zee.

We zien dit als een investering. We hebben gemerkt dat wij zowel berg als zee liefhebbers zijn. Een accommodatie in de bergen hadden we natuurlijk al en daarom zijn we op zoek gegaan naar een appartement aan zee. In dit appartement kunnen ook gezinnen terecht. Daarnaast zijn we op zoek naar nog een appartement om te kopen (en daarna te verhuren).

In de zomermaanden zijn we ook van plan om de hele villa te verhuren, zodat gasten complete privacy hebben. Sari heeft bijna drie maanden vakantie van school, dan kunnen wij als gezin samen met Zoë door Europa reizen en de villa volledig verhuren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198657483
De familie Knops, de familie Knops, de familie Knoooooops!

pi_198657490
Ik denk aan een nieuwe lening.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:28:14 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198657574
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198657584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
De familie Knops, de familie Knops, de familie Knoooooops!

Zoek dekkinggggg O+

En verder tja... geld van opa en oma gekregen zeker want van pianolessen alleen kun je toch niet zo leven + nieuwe projecten kopen?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:32:11 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198657643
De villa is dit jaar niet meer te huur:
quote:
--- SORRY 2021 is reeds volgeboekt ---

wil je in 2022 komen, stuur ons een bericht via het contactformulier!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198657863
Moet je ook maar zin in hebben, als vakantie in Spanje bij een Nederlands gezin logeren :')
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:55:28 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_198658100
Saaie aflevering.
pi_198658159
Inderdaad niet waar je stiekem op hoopt bij een aflevering van Ik Vertrek, maar wat een leuke, lieve mensen!
pi_198658287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Stefanovich het volgende:
Moet je ook maar zin in hebben, als vakantie in Spanje bij een Nederlands gezin logeren :')
Ik skip altijd kleine hotels, familiehotels of Nederlandse eigenaren. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198658295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:58 schreef Adrie072 het volgende:
Inderdaad niet waar je stiekem op hoopt bij een aflevering van Ik Vertrek, maar wat een leuke, lieve mensen!
Lieve mensen idd. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2021 @ 10:51:34 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198662702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik skip altijd kleine hotels, familiehotels of Nederlandse eigenaren. :+
Je kunt natuurlijk wel lekker in je eigen taal overal over klagen, dat is weer een voordeel. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:16:40 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198663874
Volgende week dus de uitzending met de voormalig programma-manager van dit programma:

Ruim tien jaar lang was Marc programmamanager van ‘Ik vertrek’. Deze inspiratie brengt hem samen met de liefde van zijn leven naar Spanje. Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198664240
quote:
3s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:16 schreef golfer het volgende:
Volgende week dus de uitzending met de voormalig programma-manager van dit programma:

Ruim tien jaar lang was Marc programmamanager van ‘Ik vertrek’. Deze inspiratie brengt hem samen met de liefde van zijn leven naar Spanje. Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.
Die mag dus geen enkele 'ik vertrek-fout' maken.

Verwacht een vloeiend Spaanse sprekende Marc.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_198668246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:40 schreef franklop het volgende:
Die mag dus geen enkele 'ik vertrek-fout' maken.
Juist wel, de ene fout na de andere blunder. Die Marc weet wel hoe je een smeuïge uitzending in elkaar zet.
pi_198670103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:40 schreef franklop het volgende:

[..]

Die mag dus geen enkele 'ik vertrek-fout' maken.

Verwacht een vloeiend Spaanse sprekende Marc.
In de Vara-gids verklapt ie al dat ie gewoon dezelfde fouten maakt en onder meer de taal niet beheerst.
pi_198670787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben niet allemaal de Vara-gids.
pi_198684864
Die Zoë heeft iets weg van prinses Alexia :@

Voor de rest, saaie aflevering en dat zie je ook in dit topic terug. Maar lieve mensen en alle succes is ze gegund denk ik.
pi_198685055
Hoe kan ik instagram posts plaatsen? via het knopje boven de reactiepagina werkt het niet :'(

https://www.instagram.com/p/CD89LF_oYGq
pi_198685056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:32 schreef golfer het volgende:
De villa is dit jaar niet meer te huur:
[..]

Om een andere reden.

Ze wonen er zelf weer.

--- Door de CORONA crisis verhuren we het huis pas in 2022---

---het appartement voor 2 personen en voor 6 personen is wel beschikbaar---
pi_198685248
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:24 schreef Coritchando het volgende:
Hoe kan ik instagram posts plaatsen? via het knopje boven de reactiepagina werkt het niet :'(

https://www.instagram.com/p/CD89LF_oYGq
:N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')