Zijn vervanger was een nietszeggende natte dweil.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Asscher is opgestapt en daar is de PvdA niet echt voor beloond
Hoeveel zetels heeft het CDA met deze aanpak verloren?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En dan heel Nederland laten weten dat jouw partij het leven van tienduizenden Nederlanders heeft verkloot? Wetende dat je daardoor waarschijnlijk minder zetels krijgt bij de verkiezingen en je daardoor minder goed alle (andere) partijpunten kan nastreven?
Beter doe je wat de VVD doet:quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je in het bestuur zit en iemand het kabinet neerhaalt waar jouw partij deel van uit maakt? Ik ben 100% voor Omtzigt, maar wat had je dan verwacht?
Ze hebben niet verloren zoals de andere linkse partijen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Die dweil heeft een betere visie op wat Nederland echt nodig heeft dan Rutte, Hoekstra, Baudet, Wilders en Azarkan bij elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn vervanger was een nietszeggende natte dweil.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die dweil heeft een betere visie op wat Nederland echt nodig heeft dan Rutte, Hoekstra, Baudet, Wilders en Azarkan bij elkaar.
Mag je vindenquote:
Kan zijn, maar als de bedoeling is om stemmers te lokken heb je niet alleen idealen, maar ook charisma nodig. Ploumen is voor mij altijd een onzichtbaar figuur geweest terwijl ze blijkbaar al lang in de politiek zit. Andere reden dat de PvdA is afgestraft is dat we een ongelofelijk asociaal kutland hebben waar bijna een derde op de VVD blijft stemmen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die dweil heeft een betere visie op wat Nederland echt nodig heeft dan Rutte, Hoekstra, Baudet, Wilders en Azarkan bij elkaar.
Ja, en die verwachting was dus fout. Dus nee, ik zou het anders doen als ik in de partijtop zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel verwacht, anders zouden ze inderdaad niet zo te werk zijn gegaan
Grapperhaus kreeg veel kritiek, De Jonge kreeg veel kritiek, dan is het niet wenselijk als ook nog Hoekstra kritiek krijgt voor zijn rol. Wie zou er dan nog overblijven?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze hebben niet verloren zoals de andere linkse partijen.
En cda heeft verloren..... dus tja, hebben die nou zo slim gehandeld?
Ben blij dat je flink in de minderheid bent in Nederland, en het grootste deel gewoon rechts-conservatief stemtquote:
Ja achteraf, maar ik kan me voorstellen dat ze op dat moment niet het idee hadden een andere keuze te hebben. De VVD zou sowieso stil blijven, zou CDA dan de hele verantwoordelijkheid voor de affaire naar zich toe moeten trekken?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en die verwachting was dus fout. Dus nee, ik zou het anders doen als ik in de partijtop zit.
Het grootste deel is ook geen studentquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben blij dat je flink in de minderheid bent in Nederland, en het grootste deel gewoon rechts-conservatief stemt
Ja, daar moet je aan denken voordat je er een zooitje van maakt en een knullige lijsttrekkersverkiezing organiseert.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:46 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Grapperhaus kreeg veel kritiek, De Jonge kreeg veel kritiek, dan is het niet wenselijk als ook nog Hoekstra kritiek krijgt voor zijn rol. Wie zou er dan nog overblijven?
Ze mist inderdaad charisma maar heeft zich goed staande gehouden in de campagne. Ze heeft ook kwaliteiten die de anderen niet hebben, al liggen die meer op het inhoudelijk vlak. Als de PvdA niet de pech had dat Kaag de laatste week erg opkwam hadden ze best een paar zetels kunnen winnen zelfs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kan zijn, maar als de bedoeling is om stemmers te lokken heb je niet alleen idealen, maar ook charisma nodig. Ploumen is voor mij altijd een onzichtbaar figuur geweest terwijl ze blijkbaar al lang in de politiek zit. Andere reden dat de PvdA is afgestraft is dat we een ongelofelijk asociaal kutland hebben waar bijna een derde op de VVD blijft stemmen.
Maar Asscher is ook een sukkel eerste klasquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Omtzigt moeten aanwijzen toen De Jonge zich terugtrok.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, daar moet je aan denken voordat je er een zooitje van maakt en een knullige lijsttrekkersverkiezing organiseert.
Nu heeft grapperhaus kritiek, De Jonge kritiek, Hoekstra kritiek en heeft de cda verloren. En het gekonkel gaat via de media.
Nou, goede strategie hoor.
Klopt, het aantal voorbeelden van pogingen tot karaktermoord door de media die weigeren Rutte kritisch te beschouwen is behoorlijk groot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zij heeft mijn stem gekregen. De rest van het draadje van haar is ook de moeite waard.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef spinazieruiker het volgende:
Beter organiseren we een referendum over wat te doen met de mensen die op de VVD blijven stemmen ondanks dat herhaaldelijk is aangetoond dat ons land daar kapot door gaat.
Dat zou alleen maar de geruchten opgang hebben gebracht dat Hugo inderdaad niet eerlijk gewonnen zou hebben en daarom gedwongen moest 'opstappen' in plaats van vrijwilligquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ze hadden gewoon Omtzigt moeten aanwijzen toen De Jonge zich terugtrok.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:56 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat zou alleen maar de geruchten opgang hebben gebracht dat Hugo inderdaad niet eerlijk gewonnen zou hebben en daarom gedwongen moest 'opstappen' in plaats van vrijwillig
Een referendum organiseren omdat je het niet eens bent met de democratiequote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Beter organiseren we een referendum over wat te doen met de mensen die op de VVD blijven stemmen ondanks dat herhaaldelijk is aangetoond dat ons land daar kapot door gaat.
Ik ken partijen die deze verkiezingen met dat idee méér zetels hebben gewonnen dan het CDAquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Een referendum organiseren omdat je het niet eens bent met de democratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |