Alleen voor op de korte termijn mag ik hopen dan, want ook buiten die toegangspoort wil ik geen 1,5 m. Maak er tzt gewoon een advies van.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef eragon2890 het volgende:
YESSS het stond al letterlijk in de kamerbrief, maar De Jonge zegt het nu weer expliciet: achter de toegangspoort in restaurants of stadions, dancefestivals, etc de 1,5 loslaten met de app.
F E E S T.
Het is dus idd, echt, zowel woordelijk in die kamerbrief vrijdag maar nu ook letterlijk uit de mond van De Jonge, toegangstest zodat de 1,5m eraf kan en je dus bv. op een dansfestival weer gewoon normaal kan doen.
Dit geeft hoop voor een leuke zomer <3
Wanneer is dat debat?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een debat als nu
Rutte gaat het lastig krijgen met zijn schemer-argument.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Is dat morgen weer? Vandaag is toch debat geweest?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
De grote broer van Rob Jettenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Hugo is echt zo'n stereotype politicus robot die praat alsof hij een sleutel in z'n rug heeft. Ik vind dit vreselijke mensen.
Er is geen argumentatie voor die hele avondklok meer. De kamer moet instemmen met de verlenging, dus Rutte moet de verlenging verdedigen. En hoe gaat ie dat doen als hij 2 maanden geleden nog zei dat een avondklok vanaf 22u bijna niets uitmaakte en disproportioneel is?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rutte gaat het lastig krijgen met zijn schemer-argument.
Gebeurt toch wel... zoals altijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen argumentatie voor die hele avondklok meer. De kamer moet instemmen met de verlenging, dus Rutte moet de verlenging verdedigen. En hoe gaat ie dat doen als hij 2 maanden geleden nog zei dat een avondklok vanaf 22u bijna niets uitmaakte en disproportioneel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |