Wanneer is dat debat?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een debat als nu
Rutte gaat het lastig krijgen met zijn schemer-argument.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Is dat morgen weer? Vandaag is toch debat geweest?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
De grote broer van Rob Jettenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Hugo is echt zo'n stereotype politicus robot die praat alsof hij een sleutel in z'n rug heeft. Ik vind dit vreselijke mensen.
Er is geen argumentatie voor die hele avondklok meer. De kamer moet instemmen met de verlenging, dus Rutte moet de verlenging verdedigen. En hoe gaat ie dat doen als hij 2 maanden geleden nog zei dat een avondklok vanaf 22u bijna niets uitmaakte en disproportioneel is?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rutte gaat het lastig krijgen met zijn schemer-argument.
Gebeurt toch wel... zoals altijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen argumentatie voor die hele avondklok meer. De kamer moet instemmen met de verlenging, dus Rutte moet de verlenging verdedigen. En hoe gaat ie dat doen als hij 2 maanden geleden nog zei dat een avondklok vanaf 22u bijna niets uitmaakte en disproportioneel is?
#metoo, alhoewel ik er weinig van verwacht. Beetje mokken van Geert om RamadanRutte, wat ge-etter van van Haga/Baudet over hoax-en en totaal irrelevante vragen en vervolgens instemmen en wat moties indienen om te kijken wat er kan die vervolgens bij de stemming toch geen meerderheid halenquote:
Mee eens, totaal geen idee hoe en wat en wat er werkelijk in de maatschappij speelt. En maar leugens vertellen en niks onderbouwen, cijfers en feiten hebben ze nog nooit laten zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Hugo is echt zo'n stereotype politicus robot die praat alsof hij een sleutel in z'n rug heeft. Ik vind dit vreselijke mensen.
Ach, D66 draait wel weer en stemt er mee in... en dan kunnen zij weer enthousiast tweeten dat het extra uurtje medemogelijk is gemaakt door hun.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen argumentatie voor die hele avondklok meer. De kamer moet instemmen met de verlenging, dus Rutte moet de verlenging verdedigen. En hoe gaat ie dat doen als hij 2 maanden geleden nog zei dat een avondklok vanaf 22u bijna niets uitmaakte en disproportioneel is?
Eerst 10 uur discussiërenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nu pas?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:50 schreef DonDruiper het volgende:
Ze kunnen allemaal de tyfus krijgen in Den Haag.
Klaar mee.
En in juni liggen alle IC's vol.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
April doet wat ie wil
In mei is nog steeds niemand blij
En legt Rutte zijn ei.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
April doet wat ie wil
In mei is nog steeds niemand blij
Hugo de paashaas?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was wel een leuke van Hugo over dat werken tijdens Pasen
Wat zei hij? Ik zapte net weg.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was wel een leuke van Hugo over dat werken tijdens Pasen
Zeer vervelend.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:00 schreef capricia het volgende:
Maar inhoudelijk:
Ja. Vervelend.
Maar niet onverwacht.
Vraagsteller: wat mag ik doen met Pasen als ik 2 prikken heb gehad en op de IC werk?quote:
Tuurlijk, maar hij zei al 238402384 keer, en ook nu weer meteen erbij "je maakt meer mogelijk dan dat er eigenlijk "AL" kan". Sleutelwoord: "AL"quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef galantis het volgende:
[..]
Alleen voor op de korte termijn mag ik hopen dan, want ook buiten die toegangspoort wil ik geen 1,5 m. Maak er tzt gewoon een advies van.
Ja die was mooi. Debiele vraag ook XDquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vraagsteller: wat mag ik doen met Pasen als ik 2 prikken heb gehad en op de IC werk?
Hugo: werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |