Dat lukte toch juist niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bloedtest, geen staaf in zijn neus
Die zitten nu te bellen met het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle studenten in dit topic?
Heb even een topic voor ze gemaakt in SES: SES / Het grote online studeren topic
Valt me namelijk op dat men wel opkomt voor de studenten hier maar dat je ze zelf amper hoort.
De Verzamelaar is een student, maar die heeft zeker een ban?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb even een topic voor ze gemaakt in SES: SES / Het grote online studeren topic
Valt me namelijk op dat men wel opkomt voor de studenten hier maar dat je ze zelf amper hoort.
Ik vind studenten bijna nergens meer terug, ze demonstreren niet, ze vinden het allemaal wel best???quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
FOK is in iedergeval niet de plek meer waar studenten samenkomenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind studenten bijna nergens meer terug, ze demonstreren niet, ze vinden het allemaal wel best???
Studenten zijn ondergedoken op hun kamertjes??
Frankrijk. Één van de vele landen waar we wel maanden lang verplicht binnen moesten blijven. Waar een masker zelfs buiten verplicht is et etc.quote:
De regel is toch dat je in quarantaine gaat na bevestigd contact met iemand die positief getest is en na 5 dagen mag testen om te bepalen of je positief bent. Indien nee mag je je quarantaine afbreken?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou zich 5 dagen na besmetting van Mona Keijzer moeten laten testen en dat is morgen zei hij
Vroeger zaten inderdaad alleen maar halve zolen (godzijdank) op Fok en nu alleen nog wat oude, veel te serieuze mensen. Jammer wel. 😂quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
FOK is in iedergeval niet de plek meer waar studenten samenkomen
Die zijn aan het feesten, waarom dacht je ander dat die cijfers weer keihard stijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Afhankelijk toch aan de nabijheid en lengte van het contact?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
De regel is toch dat je in quarantaine gaat na bevestigd contact met iemand die positief getest is en na 5 dagen mag testen om te bepalen of je positief bent. Indien nee mag je je quarantaine afbreken?
Of is dat alleen voor ons voetvolk zo?
Had verwacht wel weer te beginnen onderhandquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee. Voor rtl debat alquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:13 schreef MichaelScott het volgende:
Rutte heeft morgen zijn coronatest-ontmaagding
De hele dag in een ministerraad en daarna ook nog in het catshuisoverleg klinkt volgens mij wel als intensief contact.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Afhankelijk toch aan de nabijheid en lengte van het contact?
Of wil je iedere school in NL sluiten? Ook een optie...
Wel bij koffietijd: https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-eerste-coronatestquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee bij RTL debat heeft hij geen test gedaan
Hij had zijn test-ontmaagding bij Koffietijd. Daar was ook die quote over te stroperig bloed, lukte niet enzo van.quote:
Bij iedere opmerking voelt het wel steeds meer als: "Wij zijn niet als het plebs, wij hoeven ons niet aan de maatregelen te houden die we aan jullie opgelegd hebben"quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:41 schreef Gunner het volgende:
Ik lees wat op Twitter over de verkiezingsfeestjes. Waarom daar meerdere mensen waren.
Dat waren zakelijke bijeenkomsten volgens Rutte.
Ik voel me ineens niet meer schuldig als ik naar mijn ouders ga. Bespreken we gewoon de erfenis. Doen een dansje op tafel en drinken een glas.
Opgelost. Regels zijn voor het proletariaat
Het is hetzelfde als je met 10 man op een kantoor zit, dat mag ook gewoon. Het is geen huisbezoek, hij was gewoon aan het werk. De vraag is wel of het in dit geval per se moest, zo’n ministerraad is beter te verantwoorden natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:41 schreef Gunner het volgende:
Ik lees wat op Twitter over de verkiezingsfeestjes. Waarom daar meerdere mensen waren.
Dat waren zakelijke bijeenkomsten volgens Rutte.
Ik voel me ineens niet meer schuldig als ik naar mijn ouders ga. Bespreken we gewoon de erfenis. Doen een dansje op tafel en drinken een glas.
Opgelost. Regels zijn voor het proletariaat blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |