Ik wist ook vorig jaar eind Januari dat die vids/beelden uit China e.a.landen van 'people falling dead in the streets' gewoon fake bullshit waren. Maar de MSM heeft 't toch allemaal vermelden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wist vorig jaar Maart al dat de gemiddelde sterfte in Italië ouder was dan 80..
Je weet dat je geen uitkering krijgt als je verwijtbaar ontslagen word of zelf ontslag neemt?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef PSVCL het volgende:
Wat een hoop bullshit weer tijdens de persconferentie![]()
Midden april ontslag aanvragen als sneltesten verplicht wordt gesteld. Ga me niet laten testen.
Dan kan je jezelf vragen waarom het allemaal met zulke dramatische, angstzaaijende terminologie overal zo vermeld was/is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat het een killervirus is, is inderdaad bullshit. Maar in tegenstelling tot wat je zou kunnen denken wanneer je jullie hier in dit topic hoort praten zijn er maar bijzonder weinig mensen die menen dat we met een killervirus te maken hebben. Dus houd alsjeblieft op met die achterlijke stropop.
Sensatie verkoopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf vragen waarom het allemaal met zulke dramatische, angstzaaijende terminologie overal zo vermeld was/is.
Sensationale waspoeder of zo hebben we niet over.quote:
Ik red me wel de komende maandenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je weet dat je geen uitkering krijgt als je verwijtbaar ontslagen word of zelf ontslag neemt?
Je bedoeld het killer virus wat aangekondigd werd hier op bnw waarmee dit topic begon.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Das toch verstandig als ze al die MSM 'killer virus' enz.verhaaltjes geloven.
Nee hoor dat was bnw zie post hierboven..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik wist ook vorig jaar eind Januari dat die vids/beelden uit China e.a.landen van 'people falling dead in the streets' gewoon fake bullshit waren. Maar de MSM heeft 't toch allemaal vermelden.
Hmmm als je niks mag dan alleen werken houd je geld over.quote:
Bluf en BSquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef PSVCL het volgende:
Midden april ontslag aanvragen als sneltesten verplicht wordt gesteld. Ga me niet laten testen.
Nee - ik heb het over die 'killer virus' van de domme MSM vermeldingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld het killer virus wat aangekondigd werd hier op bnw waarmee dit topic begon.
Mensen die gewoon op straat liepen en dood neervielen door dit virus..
Lees even deel 1 en 2 nog even terug.
Ik ben even aan zoeken maar de gene die over killer virus rampaged is de gene die het typt..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik heb het over die 'killer virus' van de domme MSM vermeldingen.
Deel 1 en 2 heb ik al terug gelezen.
In welke 'risico groep' zit jij?
En dat vind jij oke? Echt waar? Wil jij in een testsamenleving leven? De rest van je leven? Hier begint het mee he.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De wet op het toegangstesten is bijna klaar om ingevoerd te worden
Je Nederland word beter.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zie post #3 waar de 'killer virus' terminologie is begonnen.
Je bent geen antivaxxer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb een dochter (5j) en ze heeft gewoon het vaccinatieprogramma gevolgd maar het Astrazeneca komt er bij mij niet in (gezonde 30+er, ik heb corona waarschijnlijk begin 2020 gehad.)
Ik ben ook geen antivaxxer, maar AZ komt er bij mij ook niet inquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bent geen antivaxxer.
Ik heb het over antivaxxer!
Je bent al gevaccinneerd of niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zit in geen risico groep, ik loop wel mank maar dat komt door de tig operaties aan mijn knie en nu dus al jaar niet behandeld.
Ik laat me gewoon vaccineren natuurlijk. Dan hoef je je niet te laten testen om ergens binnen te komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En dat vind jij oke? Echt waar? Wil jij in een testsamenleving leven? De rest van je leven? Hier begint het mee he.
Dat je daar nog naar kijkt. Heb het even snel gelezen, wat een aanfluiting die gasten, hou u aan de regeltjes, handen wassen plebs, misschien kans op een klein beetje versoepeling dat houdt ze een beetje rustig, maar ja de cijfertjes want 3e golf, Pinokkio begrijpt dat het tegenvalt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef PSVCL het volgende:
En de mensen die zich niet willen laten vaccineren moeten maar wegrotten en werkeloos raken he. Dat zal vast voor een hele fijne, veilige samenleving zorgen. Denk dat er dan nog meer criminaliteit komt, ben je ook niet meer veilig op straat hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon vaccineren natuurlijk. Dan hoef je je niet te laten testen om ergens binnen te komen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:37 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen antivaxxer, maar AZ komt er bij mij ook niet in
Als ik niet in een risicogroep zit en ik heb geen risico beroep dan ben ik dus niet als eerste aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je bent al gevaccinneerd of niet?
Hoe heb je dat geregeld?
Kijk daarna alsof het goeie comedy is, paar keer goed gelachenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat je daar nog naar kijkt. Heb het even snel gelezen, wat een aanfluiting die gasten, hou u aan de regeltjes, handen wassen plebs, misschien kans op een klein beetje versoepeling dat houdt ze een beetje rustig, maar ja de cijfertjes want 3e golf, Pinokkio begrijpt dat het tegenvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |