Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.quote:Op zondag 11 april 2021 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Talentvolle keeper die het ver gaat schoppen
Alsof je hem wekelijks ziet keepenquote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.
Vrees ik ook ja. En vanuit de jeugd komt er ook nog niet echt iets door. Paar jaar terug had ik een beetje de hoop/het idee dat we zeker drie topkeepers in spé hadden.quote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.
Ach bij Ajax is het ook bagger met Kotarski en Scherpen. Ben wel blij dat Ajax niet voor Drommel is gegaan dat is gewoon een matige keeper die wel goed is aan de bal maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 11 april 2021 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrees ik ook ja. En vanuit de jeugd komt er ook nog niet echt iets door. Paar jaar terug had ik een beetje de hoop/het idee dat we zeker drie topkeepers in spé hadden.
Maar goed, die ventjes hebben ook geen voorbeeld meer. Vroeger had je Hans, Ronald, en natuurlijk Edwin maar nu moet je het doen met Jasper en Opa Maarten.
Ita in deze toestand laten spelenquote:Op zondag 11 april 2021 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
En dan Ita niet brengen in minuut 70
Deze coach
Het is meer schrijnend voor het NL elftal. Cillessen is al geen topkeeper en daaronder komt er dus helemaal niks aan.quote:Op zondag 11 april 2021 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach bij Ajax is het ook bagger met Kotarski en Scherpen. Ben wel blij dat Ajax niet voor Drommel is gegaan dat is gewoon een matige keeper die wel goed is aan de bal maar daar is ook alles mee gezegd.
Bijlow. Als die eens heel blijft.quote:Op maandag 12 april 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer schrijnend voor het NL elftal. Cillessen is al geen topkeeper en daaronder komt er dus helemaal niks aan.
Uit jong PSV komt weinig tot niets en als ik zie wat er nou speelt dan verwacht ik hier de komende twee a drie jaren niets van. Dan haal je toch een stuk of 5 talenten weg uit de JL en stalt ze bij jong in de hoop dat je de nieuwe Dries in huis haalt...quote:Op maandag 12 april 2021 13:34 schreef Adames het volgende:
En je hebt nog gorter. Maar van dat kaliber heb je er natuurlijk meer gehad. Jurjus leek ook heel wat bijv. Dus eerst eens afwachten.
Heeft je een hoop salaris gekost en dan ben je 2de geworden, niks gepresteerd in Europa. Dit had je toch ook kunnen presteren zonder Gotze.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dan van korte duur, zoveel heeft hij toch ook weer niet laten zien
Ze zijn nog geen 2e maar ik vind Götze wel een buitencategorie speler die de gok waard was hoor, heeft helaas niet echt gebracht wat ik er van verwacht had, ook daarom wel jammer als hij weggaat nu hij fit(ter) lijkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft je een hoop salaris gekost en dan ben je 2de geworden, niks gepresteerd in Europa. Dit had je toch ook kunnen presteren zonder Gotze.
Van een buitencategorie speler mag je wel iets meer verwachten in de Eredivisie want dat is op de top 2 na echt geen niveau.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen 2e maar ik vind Götze wel een buitencategorie speler die de gok waard was hoor, heeft helaas niet echt gebracht wat ik er van verwacht had, ook daarom wel jammer als hij weggaat nu hij fit(ter) lijkt.
dat weet je toch niet van te voren, als hij in topvorm was geweest kwam PSV sowieso niet in aanmerking, het was een leuke gok die uiteindelijk niet heel veel heeft gebracht maar dat is achteraf natuurlijk makkelijker oordelen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van een buitencategorie speler mag je wel iets meer verwachten in de Eredivisie want dat is op de top 2 na echt geen niveau.
Ik vond hem in eerste instantie veel impact hebben, maar de laatste weken deelt hij mee in de algehele malheur. Erg slordig in balbezit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dan van korte duur, zoveel heeft hij toch ook weer niet laten zien
zijn vrijlopen wel een lust voor het oog, hij ziet de ruimtes wel goed maar inderdaad aan de bal te slordig, dat was voor die winterstop blessure wel wat beter.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem in eerste instantie veel impact hebben, maar de laatste weken deelt hij mee in de algehele malheur. Erg slordig in balbezit.
Heeft de bombarie ook niet echt kunnen waarmaken. De man is qua passing/inzicht wereldtop maar er is een reden waarom hij op dit moment niet op de loonlijst staat van een topclub; hij heeft helaas een lichaam wat niet gemaakt is voor topsport.quote:
Maar ipv Gotze hadden ze ook een fatsoenlijke verdediger kunnen nemen dat is een stuk verstandiger.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je toch niet van te voren, als hij in topvorm was geweest kwam PSV sowieso niet in aanmerking, het was een leuke gok die uiteindelijk niet heel veel heeft gebracht maar dat is achteraf natuurlijk makkelijker oordelen.
dat is zeiken om het zeiken, was gewoon een buitenkans, als je dan toch over verstandig hebt dan hadden ze die Sangare niet moeten halenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ipv Gotze hadden ze ook een fatsoenlijke verdediger kunnen nemen dat is een stuk verstandiger.
Als dit jouw waarheid is dan niemand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Goh, Gotze die het niet heeft waar kunnen maken en na een jaar met de staart tussen de benen vertrekt om het ergens anders niet waar te maken.
Wie had dat nou verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |