Skeetquote:Op maandag 22 maart 2021 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Benny Als jij het goedkeurt zoals je beschreef in het vorige topic, dan flikker ik hier alles neer wat ik tegenkom op Facebook en Twitter. Ook weer opgelost
Beetje zinloos dreigement. En dat weet je zelf best ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Benny Als jij het goedkeurt zoals je beschreef in het vorige topic, dan flikker ik hier alles neer wat ik tegenkom op Facebook en Twitter. Ook weer opgelost
Ze zijn allemaal zo volwassen en wijs.. Jill is gewoon nog jonger en meer een flapuit..quote:Op maandag 22 maart 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Ik zie een groeiende trend waarbij Jill grappen of opmerkingen maakt, waarop
A. niet wordt gereageerd
B. wordt genegeerd
C. een krekelgeluid is te horen
en..
D. ze een 'Tja... eh... oke'-blik van haar medebewoners krijgt
Het irritante er aan is dat degene die het doen hun mening kracht proberen bij zetten door te stellen dat het op FB of twitter staat en dat zij gelijk hebben daardoor. Of zwaarder weegt.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Skeet
Ik begrijp je frustratie.. maar helemaal ontkom je er niet aan.. in de Cos zijn we gewoon veel liever mededankzij @:Benny.
De uitwassen gebeuren op social media maar hebben voor zover we kunnen zien wel invloed op BB. Nu meer dan ooit.
Heeft niets met een dreigement te maken. Als ik die rotzooi wil zien op Twitter en Facebook, dan ga ik daar wel naar toe. Zie ik dat verkeerd? Ik zit niet voor Jan lul op FOK.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje zinloos dreigement. En dat weet je zelf best ook.
Het is gewoon -opnieuw- een gevalletje context en nuance
Dus 4 blikjes red bull voor 180 euroquote:Op maandag 22 maart 2021 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik begrepen heb hebben 180 euro gewonnen.
Nog geen tablet geweest.
Spel was individueel kennelijk.
Ze vonden het leuk.
Zal Twitter fb ander asociaal media shit niet hier gebruiken om mijn mening als feit te presenteren..quote:Op maandag 22 maart 2021 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het irritante er aan is dat degene die het doen hun mening kracht proberen bij zetten door te stellen dat het op FB of twitter staat en dat zij gelijk hebben daardoor. Of zwaarder weegt.
Het tegendeel is waar.
Benny heeft ons ook nodig om het hier in goede banen te houden. Maar het is mij duidelijk. Ik stop de discussie om niet verder de cos te besmeuren, maar weet voldoende.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Skeet
Ik begrijp je frustratie.. maar helemaal ontkom je er niet aan.. in de Cos zijn we gewoon veel liever mededankzij @:Benny.
De uitwassen gebeuren op social media maar hebben voor zover we kunnen zien wel invloed op BB. Nu meer dan ooit.
Het lijkt op stream ook alsof Jill tegenover de drie andere dames zit.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Ik zie een groeiende trend waarbij Jill grappen of opmerkingen maakt, waarop
A. niet wordt gereageerd
B. wordt genegeerd
C. een krekelgeluid is te horen
en..
D. ze een 'Tja... eh... oke'-blik van haar medebewoners krijgt
Nu wil ik vooral Nick vandaag deze oefeningen zien doen. Planking is hij kampioen.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:12 schreef Benny het volgende:
De competitie van vandaag:
1. Hangen aan de stang
2. Planken
3. Wall sit
4. Elastiek voor je houden
5. Jumping jacks
In alle gevallen wordt de tijd individueel bijgehouden, bij elkaar opgeteld en wie het langst het volhoud, die wint.
Tuurlijk zonder Cos bewoners is er geen cos.. en een beetje discussie is gewoon lekker.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benny heeft ons ook nodig om het hier in goede banen te houden. Maar het is mij duidelijk. Ik stop de discussie om niet verder de cos te besmeuren, maar weet voldoende.
Er wordt niets geplaatst. Er wordt alleen gerefereerd aan het gevoel buiten Fok!quote:Op maandag 22 maart 2021 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft niets met een dreigement te maken. Als ik die rotzooi wil zien op Twitter en Facebook, dan ga ik daar wel naar toe. Zie ik dat verkeerd? Ik zit niet voor Jan lul op FOK.
Wedden dat Nick de helft niet doet..quote:Op maandag 22 maart 2021 12:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu wil ik vooral Nick vandaag deze oefeningen zien doen. Planking is hij kampioen.
Maak een apart topic aan en pleur daar die shit neer, dan kunnen we zelf beslissen of we het willen lezen. Nu stop ik hier de discussie.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er wordt niets geplaatst. Er wordt alleen gerefereerd aan het gevoel buiten Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |