Blinde vinken gebakken in olie, jaaa das pas lekkerquote:Op maandag 22 maart 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blinde vinken![]()
Daar zou je bijna bewateringen door worden
Ja , Julie stond verbazend snel op zeg en ook bed al opgemaaktquote:Op maandag 22 maart 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Worden ze nu uit hun nest getrommeld.. had geluid zacht
Na bijna 10 uur slapen mag het ook wel toch.. denk dat ik al jaren geen 10 uur meer heb aangetikt met slapenquote:Op maandag 22 maart 2021 08:52 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja , Julie stond verbazend snel op zeg en ook bed al opgemaakt
Geen ideequote:Op maandag 22 maart 2021 08:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Welke prijs heeft Nick gisteren eigenlijk gewonnen?
2 Nalu.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Welke prijs heeft Nick gisteren eigenlijk gewonnen?
Ik gemiddeld 5 tot 6 uur max en zelden 7 uur.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na bijna 10 uur slapen mag het ook wel toch.. denk dat ik al jaren geen 10 uur meer heb aangetikt met slapen
Dan gaat er waarschijnlijk iets komenquote:Op maandag 22 maart 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Worden ze nu uit hun nest getrommeld.. had geluid zacht
slim van hemquote:
Nick moet mee doen. Slaat over wat hij niet kan met het rugske.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:08 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zou nicks of michel scheidsrechten, zodat de meiden iets konden winnen. maar pin me er niet op vast
Nickse kan van alles, behalve als hij geen zin heeft.. omdat het anders te moeilijk/zwaar voor nicksken wordtquote:Op maandag 22 maart 2021 09:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick moet mee doen. Slaat over wat hij niet kan met het rugske.
dan krijgt hij straf he?quote:Op maandag 22 maart 2021 09:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick moet mee doen. Slaat over wat hij niet kan met het rugske.
Zit niet zo ver van Amsterdam maar geen zon hier.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daar hebben Nikske met zijn dekentje.
Installeert zich op de tuinbank.
Lekker weertje. Nikske geniet.
Ja er is niet veel meer over volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2021 09:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop maar dat ze met heet boodschappen spel wat knoflook kunnen winnen.
Snap het ook niet. Hij zou het niet meer doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:15 schreef zodeju het volgende:
Waarom mat hij zichzelf zo af als zo het boodschappen spel komt....
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Na al die inspanning heeft Nick inderdaad wel weer even een hazenslaapje verdiend.
Hij zou dat juist niet meer doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
Michel druk sporten.. als ze dan een opdracht krijgen heeft hij in ieder geval een excuus
Issie alweer vergetenquote:
hij heeft gisteren al aangekondigd dat hij met zijn zwakke rug en zwakke conditie niet aan alle (zware) fysieke dingen kan meedoenquote:
Nick is een zagert (zeur) aan het eind van BB kan hij Nicksquote:Op maandag 22 maart 2021 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft gisteren al aangekondigd dat hij met zijn zwakke rug en zwakke conditie niet aan alle (zware) fysieke dingen kan meedoen
Ik mis Thomas die met hem mee doetquote:Op maandag 22 maart 2021 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Michel is tenminste enige die echt goed beweegt
Het sarcasme druipt er vanafquote:Op maandag 22 maart 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
Is toch aardig van BB dat ze ons elke ochtend trakteren op een asmr sessie van Michel
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:24 schreef Jockari het volgende:
Ronny Retro is waarschijnlijk zijn Nickname.
quote:
ik ben ervan overtuigd dat michel obsessief is met dat sporten. Hij heeft ook erg weinig afwisseling, werkt gewoon dagelijks dezelfde oefeningen (min of meer) af en mag dan van zichzelf een uitgebreid ontbijt nuttigen.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Issie alweer vergeten![]()
![]()
Zonder grap. Denk dat Michel zo bang is iel te worden dat hij dit gewoon obsessief doet
Eerlijk let nooit zo op zijn work out. Maar met die kettlebells is hij toch zijn armen aan het trainen..benen zie ik ook niet..quote:Op maandag 22 maart 2021 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat michel obsessief is met dat sporten. Hij heeft ook erg weinig afwisseling, werkt gewoon dagelijks dezelfde oefeningen (min of meer) af en mag dan van zichzelf een uitgebreid ontbijt nuttigen.
En hij vergeet consequent zijn benen te trainen die worden steeds ieliger, en eerlijk gezegd, zijn armen ook wel, het enige wat goed in stand blijft is zijn sixpack
Reclame voor de overkapping van het tuincentrumquote:Op maandag 22 maart 2021 09:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gaat er één exit of komt er iets binnen dat we naar die deur moeten kijken?
Het maakt ook een stofje in je hoofd aan, kan iemand die als hij een paar dagen niet sport sago wordt. Kort lontje zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Issie alweer vergeten![]()
![]()
Zonder grap. Denk dat Michel zo bang is iel te worden dat hij dit gewoon obsessief doet
Welke stream kijk je?quote:Op maandag 22 maart 2021 09:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gaat er één exit of komt er iets binnen dat we naar die deur moeten kijken?
Opbouw spel dus in de tuin ofzo.. omdat je het net over de tuin had..quote:
Zou een grap zijn hé als die twee er echt nog warenquote:Op maandag 22 maart 2021 09:30 schreef Benny het volgende:
Boodschappenspel? Weekspel? Geheime opdracht? Jeroen of Mona?
Verlos ons
Wie zijn Jeroen en Mona ?quote:Op maandag 22 maart 2021 09:30 schreef Benny het volgende:
Boodschappenspel? Weekspel? Geheime opdracht? Jeroen of Mona?
Verlos ons
De afgewezen bewoners. Toen ze de keuze hadden uit 5 kandidaten, 2 bewoners moesten kiezen en wij nog een... Dat daaruit Matt, Mike en Jerrel kwamenquote:
Chiropractor vroeg mij toen ook.. zit je veel tijdens werk.. zo ja .. rechtop gaan zitten extra lende steunen aanschaffen. En liefst elke uur ff wandelen.. Nick is straks vergroeit met de bankquote:Op maandag 22 maart 2021 09:31 schreef Verida het volgende:
Ik heb heel wat keren last van mijn rug gehad, maar het eerste advies van mijn fysio was altijd: niet te lang achter elkaar liggen, op de juiste manier uit je bed op staan en over de dag gezien, zoveel mogelijk afwisselen, Dus lichte oefeningen, stukje lopen, staan, goed rechtop zitten, goed in beweging blijven en absoluut NIET gaan hangen op een bank of stoel.
Ohja weet het weer, dankje voor de updatequote:Op maandag 22 maart 2021 09:34 schreef Benny het volgende:
[..]
De afgewezen bewoners. Toen ze de keuze hadden uit 5 kandidaten, 2 bewoners moesten kiezen en wij nog een... Dat daaruit Matt, Mike en Jerrel kwamen
en die zouden dan al die tijd in quarantaine zijn geweest? nee geloof ik nietquote:Op maandag 22 maart 2021 09:34 schreef Benny het volgende:
[..]
De afgewezen bewoners. Toen ze de keuze hadden uit 5 kandidaten, 2 bewoners moesten kiezen en wij nog een... Dat daaruit Matt, Mike en Jerrel kwamen
Go Jillquote:Op maandag 22 maart 2021 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik ben hier niet gekomen om te sporten!'
Liese : 'Nee, om te winnen!'
Jill : 'Ja, fack'
Ja dat deden ze ook zo goed.. NOT.. en daar zaten ze ook op te zeiken..quote:Op maandag 22 maart 2021 09:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En ja, het gezeik begint weer.
De dames hebben geen zin in de sportcompetitie.
Jill is er niet om te sporten.
Nee, dat kunnen we zien Jill.
Iedereen moest ook mee doen met jullie regels, dus niet zeiken.
Die zaten in de geheime kamer, heb je dat niet meegekregen?quote:Op maandag 22 maart 2021 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en die zouden dan al die tijd in quarantaine zijn geweest? nee geloof ik niet
Idem dito hier: advies arts om veel te bewegen ipv te liggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:31 schreef Verida het volgende:
Ik heb heel wat keren last van mijn rug gehad, maar het eerste advies van mijn fysio was altijd: niet te lang achter elkaar liggen, op de juiste manier uit je bed op staan en over de dag gezien, zoveel mogelijk afwisselen, Dus lichte oefeningen, stukje lopen, staan, goed rechtop zitten, goed in beweging blijven en absoluut NIET gaan hangen op een bank of stoel.
Stream 3 elke dag een updatequote:Op maandag 22 maart 2021 09:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die zaten in de geheime kamer, heb je dat niet meegekregen?
Waarom doet ie dan in godsnaam mee met een programma waarvan je weet dat er fysieke spellen in zullen voorkomenquote:Op maandag 22 maart 2021 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft gisteren al aangekondigd dat hij met zijn zwakke rug en zwakke conditie niet aan alle (zware) fysieke dingen kan meedoen
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die zaten in de geheime kamer, heb je dat niet meegekregen?
Even voor de duidelijkheid, Jill sport buiten het huis 3 tot 4x per week in de sportschool.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee hier net zo.. was dat gechagerijn van Liese beetje beu..quote:Op maandag 22 maart 2021 09:38 schreef Toweler het volgende:
[..]
Voor mij allebij in de finale had liese een paar dagen geleden nog niet
echt ongelofelijk ditquote:Op maandag 22 maart 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie : Nick ligt ....:
Nick ligt op de 'diner' bank
[ afbeelding ]
Maar hij heeft zoveel fansquote:Op maandag 22 maart 2021 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat Nikske liggend naar de finale?
Wat een afknapper zo'n winnaar
Bij geen enkele regels van Jill deden ze niet goed mee, en hebben daar ook geen straf voor gekregen. Maar gaat weer over Jill dus je ziet de andere kant weer niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ohquote:Op maandag 22 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft zoveel fans
Die genieten van zijn bezigheden in het huis![]()
![]()
Is zoals Renee zei in de insta stream met Jerrell, Mike en Daan. Nick komt in de uitzending heel leuk over. Terwijl ik hem alleen kan herinneren dat ik hij in de hoek van de bank lag onder zijn dekentje.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft zoveel fans
Die genieten van zijn bezigheden in het huis![]()
![]()
Ik denk dat je BB eens terug moet kijken en goed lezen wat je dan zegt want slaat nergens op je commentaar.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind Liese en Jill en slechte combinatie.
De negatieve vibes van Zoey zitten nu in Liese.
Overal commentaar op.
Niks is goed.
Eten niet, spellen niet.
Klopt ze gaat vijf dagen naar school, 4 avonden werkt ze en ze sport elke dag een uur in de sportschoolquote:Op maandag 22 maart 2021 09:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Jill sport buiten het huis 3 tot 4x per week in de sportschool.
Niet oordelen over mensen die je niet persoonlijk kent of op hun uiterlijk als ze wat zwaar lijken.
Dank U
Dutch zit in een tunnelquote:Op maandag 22 maart 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je BB eens terug moet kijken en goed lezen wat je dan zegt want slaat nergens op je commentaar.
Het is juist positief dat ze haar mond open doen tegen de rest en niet meeloopt, Dat toont tenminste karakter vergeleken met bv Naomi .
Ik kijk dus hoef het niet dubbel te zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je BB eens terug moet kijken en goed lezen wat je dan zegt want slaat nergens op je commentaar.
Het is juist positief dat ze haar mond open doen tegen de rest en niet meeloopt, Dat toont tenminste karakter vergeleken met bv Naomi .
Dit is zo een goed antwoord!quote:Op maandag 22 maart 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Tuurlijk en dat kan en respecteer ik maar ga dan niet dingen roepen die niet waar zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kijk dus hoef het niet dubbel te zien.
Ik mijn mening, jij de jouwe.
Ik vind haar niet leuk meer.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:49 schreef zodeju het volgende:
Vindt allebei zowel Liese en Naomi twee ontevreden meiden worden. Kan de spanning zijn of laten ze nu pas zien wie ze werkelijk zijn.
Daar moeten ze eens een compilatie van maken liggende Nickquote:Op maandag 22 maart 2021 09:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We hebben weer beeld.
Nikske ligt weer onder de tafel.
Papa en mama puzzelen.
Noomi neemt een koffietje.
Welke school volgt ze dan??quote:Op maandag 22 maart 2021 09:49 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Klopt ze gaat vijf dagen naar school, 4 avonden werkt ze en ze sport elke dag een uur in de sportschool
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kijk dus hoef het niet dubbel te zien.
Ik mijn mening, jij de jouwe.
Ik vind haar niet leuk meer.
Ik ook die nuchtere Liese, die zich nergens druk over maakte. Zelfspot had e.d.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ontevreden en zeuren.
Jammer is dat.
Vond de "oude" Liese leuker.
Ze volgt geen opleiding. Zou grondstewardess zijn, maar ging niet door.quote:
Oke ik leg het niet uit meerquote:Op maandag 22 maart 2021 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grapjes zijn nooit leuk als iemand ze moet uitleggen ....
Ik denk dat het komt omdat Liese alleen nog aanspraak heeft aan mensen, die haar niet echt passen. En ik denk dat het echt een probleem is dan om de uren door te komen...Ik snap haar negatieve gedrag wel..Naomi en Nick zijn opa en oma en Julie en Michel nou dat weten we wel..en Jill is nooit Lies haar favoriet geweestquote:Op maandag 22 maart 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook die nuchtere Liese, die zich nergens druk over maakte. Zelfspot had e.d.
Toen had ze ook nog mooie gesprekken. Leuke banter.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook die nuchtere Liese, die zich nergens druk over maakte. Zelfspot had e.d.
Ow dat kan..geen idee, maar ze volgde wél een opleiding nog, volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2021 09:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is ze toch mee gestopt diploma heeft ze al.
deze hequote:Op maandag 22 maart 2021 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
Nikske als winnaar zal wel naar huis gereden worden, met zo'n lange limosine , hij liggend en zijn check ernaast!
nee precies en nu wel Jill willen gebruiken met stemmenquote:Op maandag 22 maart 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Liese alleen nog aanspraak heeft aan mensen, die haar niet echt passen. En ik denk dat het echt een probleem is dan om de uren door te komen...Ik snap haar negatieve gedrag wel..Naomi en Nick zijn opa en oma en Julie en Michel nou dat weten we wel..en Jill is nooit Lies haar favoriet geweest
beetje grof vind je nietquote:
Ze waren toch heel leuk met zijn 5en. Tot Liese zich ineens afkeerde en naar Zoey trok.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Liese alleen nog aanspraak heeft aan mensen, die haar niet echt passen. En ik denk dat het echt een probleem is dan om de uren door te komen...Ik snap haar negatieve gedrag wel..Naomi en Nick zijn opa en oma en Julie en Michel nou dat weten we wel..en Jill is nooit Lies haar favoriet geweest
ik heb daar binnenkort ook een ritje in. dus kan het wel hebbenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beetje grof vind je niet
quote:Zondag 21 Maart 2021 - 11:30 ,OPVALLEND: KIJKERS VAN ‘BIG BROTHER’ HERZIEN MASSAAL HUN MENING OVER JILL.
Over Jill is sinds het begin van ‘Big Brother’ al heel wat gezegd en geschreven. De meeste mensen zijn er echter nu pas van overtuigd dat haar goede humeur niét geveinsd is en zelfs de haters beginnen hun mening te herzien.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee precies en nu wel Jill willen gebruiken met stemmen
Ik kan het niet hebben vind het grofquote:Op maandag 22 maart 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb daar binnenkort ook een ritje in. dus kan het wel hebben
Huh, hoezo dat dan ?quote:Op maandag 22 maart 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je had het over nick. en nee ik tr niet red mijzelf verbaal zelf wel....quote:
het gaat niet hier om jou alleen hequote:Op maandag 22 maart 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... het is grappig. Alleen als je alles letterlijk neemt wat hier gepost wordt, zou het grof zijn. Maar dan vraag ik me af of je je hier moet ophouden. Enig gevoel voor humor is vereist.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beetje grof vind je niet
momenteel welquote:Op maandag 22 maart 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het gaat niet hier om jou alleen he
duurt nog wel even hequote:Op maandag 22 maart 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik weet het dat je denkt dat alles om jou draait en de aandacht wenstquote:
ik kan het wel hebben maar ja ik kom uit Amsterdam dus ken wel wat grovere grappen leuk vindenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben vind het grof
ja die kan je ook omdraaienquote:Op maandag 22 maart 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het gaat niet hier om jou alleen he
ik kom oorspronkelijk ook uit amsterdam... en ja ken de klappen vd zweep ook..quote:Op maandag 22 maart 2021 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan het wel hebben maar ja ik kom uit Amsterdam dus ken wel wat grovere grappen leuk vinden
Ja ze gaat naar school maar weet niet welke, want de bewoners vragen niets aan elkaar als ze wat aan elkaar vertellenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow dat kan..geen idee, maar ze volgde wél een opleiding nog, volgens mij
2 voor prijs van 1quote:
ja en moe zijnquote:Op maandag 22 maart 2021 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, dan hebben we zometeen rond 11.00 uur ook al weer de bezigheidstherapie gehad die boodschappenspel heet... wordt het weer een dagje hangen en kaarten helaas.
Had je wat anders dan verwacht? Ik kijk hier altijd eerst of er iets te zien is. Maar al dagen kijk ik geen streams zelfs met de feestje kijk ik niet meer ... zelfs dat is saai geworden, mis een beetje spel praat nuquote:Op maandag 22 maart 2021 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, dan hebben we zometeen rond 11.00 uur ook al weer de bezigheidstherapie gehad die boodschappenspel heet... wordt het weer een dagje hangen en kaarten helaas.
Nick was echt een leuke bewoner. Maar hij moet het nu echt hebben van die kleine grappige momentjes. Eerder was dat echt een stuk meer.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als Nikske op dreef is, is hij nog steeds grappig.
Verder loopt hij de kantjes er vanaf.
Een 70 jarige in een lichaam van 31.
ja in begin wel hoor hahaquote:Op maandag 22 maart 2021 10:11 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ja ze gaat naar school maar weet niet welke, want de bewoners vragen niets aan elkaar als ze wat aan elkaar vertellen
We krijgen nog de competitie van MasterMichel vanmiddag.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Momenteel? hij ligt alleen maar als hij niet kookt al vanaf zijn eerste week, en die grappige momentjes zijn niet eens grappig.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick was echt een leuke bewoner. Maar hij moet het nu echt hebben van die kleine grappige momentjes. Eerder was dat echt een stuk meer.
Hij is momenteel gewoon lui, verwend en speltechnisch irritant
Er bestaat meer dan sporten in het leven toch ?quote:Op maandag 22 maart 2021 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We krijgen nog de competitie van MasterMichel vanmiddag.
Gezamelijke lunch buiten.
Nog wat actie voor de boeg.
Ho Ho, je vergeet gister he, toen lag hij uitgestrekt op het aanrecht met zijn kont in de broodkruimelsquote:Op maandag 22 maart 2021 10:15 schreef suzi1 het volgende:
valt nog mee dat hij tijdens het koken niet op de aanrecht ligt
Nee was gisteren,erg hygiënisch was dat.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ho Ho, je vergeet gister he, toen lag hij uitgestrekt op het aanrecht met zijn kont in de broodkruimels
Of was dat alweer eergister ?
Ik zie weldegelijk een verschil tussen de Nick:quote:Op maandag 22 maart 2021 10:13 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Momenteel? hij ligt alleen maar als hij niet kookt al vanaf zijn eerste week, en die grappige momentjes zijn niet eens grappig.
Jemig, dacht dat hij tegen de veertig liep.....quote:Op maandag 22 maart 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als Nikske op dreef is, is hij nog steeds grappig.
Verder loopt hij de kantjes er vanaf.
Een 70 jarige in een lichaam van 31.
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het verwonderlijk dat hij zo’n knappe vriendin heeft gevonden.
Had ze hem niet ontmoet toen hij nog dj. was. Want dan zie je ook een heel andere Nick met zijn Techno.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het verwonderlijk dat hij zo’n knappe vriendin heeft gevonden.
Ik niet, ik zie dezelfde Nick liggend en niet grappigquote:Op maandag 22 maart 2021 10:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie weldegelijk een verschil tussen de Nick:
- Begin tot vertrek van Theo
- Tussen vertrek theo en vertrek Thomas
- Na vertrek Thomas en tot nu
Je mist het juiste woord. Hij is gewoon arrogant en hangt de leider uit in dat huis. Gewoon een naar mannetje.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick was echt een leuke bewoner. Maar hij moet het nu echt hebben van die kleine grappige momentjes. Eerder was dat echt een stuk meer.
Hij is momenteel gewoon lui, verwend en speltechnisch irritant
Kan ze wel gelijk in hebben.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Heeft iemand gisteren avond het gesprek gevolgd tussen Julie en Michel tijdens het puzzelen? Er word beweerd dat Julie daar heeft gezegd dat ze met Jill hangt omdat ze weet dat alle fans op haar gaan stemmen als Jill er niet opkomt
ik had zelf eerst dat vermoeden, dat ze daarom zoveel naar jill trok.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Heeft iemand gisteren avond het gesprek gevolgd tussen Julie en Michel tijdens het puzzelen? Er word beweerd dat Julie daar heeft gezegd dat ze met Jill hangt omdat ze weet dat alle fans op haar gaan stemmen als Jill er niet opkomt
Niet gehoord... op zich wel een slimme conclusie van Julie.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Daar had ik al een vermoeden van toen Julie binnen kwam in het huis direct bij Naomi en Nick en liese ging hangen, toen jill na de zoveelste keer nominatie nog in het huis ineens met jill contact zochtquote:Op maandag 22 maart 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had zelf eerst dat vermoeden, dat ze daarom zoveel naar jill trok.
maar gaf haar later een beetje het voordeel vd twijfel
Daarom vraag naar het filmpjequote:Op maandag 22 maart 2021 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet gehoord... op zich wel een slimme conclusie van Julie.
En niet het gesprek gehoord, maar wellicht uit context gehaald, want volgens mij hangt ze vooral met Jill omdat ze elkaar gewoon oprecht aardig vinden.
Dan had ze toch een hele vooruitziende blik, want al sinds het meidenweekend gaan Julie en Jill veel beter en meer met alkaar om als daarvoor.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Ik verwacht sowieso niet dezelfde bank als vorige weekquote:Op maandag 22 maart 2021 10:40 schreef magnaal het volgende:
Nou ja Jill en Liese worden toch wel op de bank gezet..
Ik ga er toch vanuit Naomi Nick en Julie.... ligt aan Michel wie hij stemtquote:Op maandag 22 maart 2021 10:40 schreef magnaal het volgende:
Nou ja Jill en Liese worden toch wel op de bank gezet..
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
als ze zo doortrapt zou zijn zou ik er niet eens naast durven slapenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Voor de meidenweekend had jill al 2 keer op het bord gestaanquote:Op maandag 22 maart 2021 10:34 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Dan had ze toch een hele vooruitziende blik, want al sinds het meidenweekend gaan Julie en Jill veel beter en meer met alkaar om als daarvoor.
mensen vonden haar voor het programma ook niet zo'n aangenaam persoon. waarom weet ik niet, maar dat werd iig duidelijk uit de brieven die ze kreeg en wat ze er zelf over vertelde.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als ze zo doortrapt zou zijn zou ik er niet eens naast durven slapen
Ik geloof er vooralsnog weinig van. Daarvoor heeft ze het veel te gezellig met Jill.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook wat haar broer zei dat hij een andere zus zie, liever en rustiger is ...dus mawquote:Op maandag 22 maart 2021 10:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mensen vonden haar voor het programma ook niet zo'n aangenaam persoon. waarom weet ik niet, maar dat werd iig duidelijk uit de brieven die ze kreeg en wat ze er zelf over vertelde.
mss wel dat ze heel gehaaid is
Ik geloof er ook niet in, en er is op het moment een lastercampagne bezig op fb en twitter tegen Julie en ook Jill door vooral de Naomi-fans.Zeer vermakelijkquote:Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er vooralsnog weinig van. Daarvoor heeft ze het veel te gezellig met Jill.
In de aflevering van vrijdag, in de kamer van de waarheid, vertelt Julie daar wat over; hoe ze vroeger was en waarom.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ook wat haar broer zei dat hij een andere zus zie, liever en rustiger is ...dus maw
Nee hoor. Hebben ze het niet over gehad. Heb de hele tijd gekeken.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:30 schreef Susan1973 het volgende:
Ok thnx maar is niet vanwege jill fans hoor..is gewoon een vraagquote:Op maandag 22 maart 2021 10:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hebben ze het niet over gehad. Heb de hele tijd gekeken.
Zal wel weer een verzinsel zijn van de Jillybeans online.
Het is eigenlijk sinds Thomas weg ging en toen Jill het advies gaf om naar Julie te gaan....dus het is best al wel een tijdje.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had zelf eerst dat vermoeden, dat ze daarom zoveel naar jill trok.
maar gaf haar later een beetje het voordeel vd twijfel
Nee, is niet waar. Het is sinds Thomas het huis verliet en zij veel verdriet had.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:33 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Daar had ik al een vermoeden van toen Julie binnen kwam in het huis direct bij Naomi en Nick en liese ging hangen, toen jill na de zoveelste keer nominatie nog in het huis ineens met jill contact zocht
Het is ook niet waar....quote:Op maandag 22 maart 2021 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 22 maart 2021 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar. Het is sinds Thomas het huis verliet en zij veel verdriet had.
En ditquote:
Denk eerder omdat ze Jill wel begrijpt qua gevoel.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mensen vonden haar voor het programma ook niet zo'n aangenaam persoon. waarom weet ik niet, maar dat werd iig duidelijk uit de brieven die ze kreeg en wat ze er zelf over vertelde.
mss wel dat ze heel gehaaid is
kan ook. ik weet het natuurlijk ook nietquote:Op maandag 22 maart 2021 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder omdat ze Jill wel begrijpt qua gevoel.
en omdat ze met Jill gewoon kan lachen. Haar contact met michel is ook eigenlijk altijd heel serieus, wordt nooit eens lekker gedold of gelachen.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder omdat ze Jill wel begrijpt qua gevoel.
Ja, terwijl ik wel eens denk Jill je gaat te lang door met dollen heeft Julie gewoon het geduld.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
en omdat ze met Jill gewoon kan lachen. Haar contact met michel is ook eigenlijk altijd heel serieus, wordt nooit eens lekker gedold of gelachen.
Julie gaat in op het geinen van Jill, maar geeft tegelijkertijd ook wel aan wanneer het echt klaar is. Naar mijn idee stopt Jill dan ook wel.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik wel eens denk Jill je gaat te lang door met dollen heeft Julie gewoon het geduld.
Heel eerlijk... Ja, het is jammer dat we de spellen niet zien. Dat we daarvoor op de tv aangewezen zijn en dat ze daar maar een beperkte tijd aan wijden. Maar ik heb nooit het idee gehad dat het de beeldvorming teniet doet.quote:
Huh?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
Nu de Jill haat campagne is mislukt wordt Julie het volgende slachtoffer?
Wat een zieke wereld!
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beetje grof vind je niet
Julie wordt nu ineens afgerekend op het feit dat ze Naomi gaat nomineren. Naomi is ineens Queen of the house kennelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
Nu de Jill haat campagne is mislukt wordt Julie het volgende slachtoffer?
Wat een zieke wereld!
Ik verwacht die slapende DJ op de bank (letterlijk en figuurlijk)quote:Op maandag 22 maart 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dezelfde bank als vorige week
Door wie dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie wordt nu ineens afgerekend op het feit dat ze Naomi gaat nomineren. Naomi is ineens Queen of the house kennelijk.
De oude Liese durfde haar mond niet open te doen, hield zich constant in.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ontevreden en zeuren.
Jammer is dat.
Vond de "oude" Liese leuker.
En weer kom je met iets aan wat er op andere media gezegd word. Nogmaals, we zijn hier op FOK. WaT boeit mij nogmaals, wat er op FB en Twitter gebeurd. Nogmaals, houd het bij FOK.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie wordt nu ineens afgerekend op het feit dat ze Naomi gaat nomineren. Naomi is ineens Queen of the house kennelijk.
Andere media, wat totaal niet boeiend is hier. Maar dat schijnt niet door te dringen.quote:
Iemand vraagt het mij.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En weer kom je met iets aan wat er op andere media gezegd word. Nogmaals, we zijn hier op FOK. WaT boeit mij nogmaals, wat er op FB en Twitter gebeurd. Nogmaals, houd het bij FOK.
Omdat je er zelf eerst over begint. Ik zit niet voor niks hier op Fok. Al die hysterische uitlatingen op Twitter en FB hoef ik nietquote:
Jill heeft eerst Liese aangetrokken, door regelmatig Zoey te vernoemen.quote:
Heb hier in huis ook een Stone Island fan. Werkt er zelf voor.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik neem een kijkje op de streams en zie Julie grijnzen. Haar jas heeft 1000 euro gekost.
Villa met zwembad. Vakanties naar Dubai.
Het is een nog grotere snob dan Danielle. Die pochte alleen met haar caravan in Italie.
![]()
Ik heb de pest aan mensen die goudgeld betalen om merkspullen.
Dat zijn statusjagers.
Bah!
Nooit van gehoord. Gelukkig.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb hier in huis ook een Stone Island fan. Werkt er zelf voor.
Gaat Liese op Nick stemmen?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill heeft eerst Liese aangetrokken, door regelmatig Zoey te vernoemen.
Na het meidenweekend, is de band geleidelijk aan gegroeid tss de 2.
Is ook natuurlijk, dat als ze weten dat Naomi en Nick op hen gaan stemmen, dat hun band sterker wordt.
Zou haar ventje niet heel erg rijk zijn? Misschien ook de reden waarom ze het niet over hem mag hebbenquote:Op maandag 22 maart 2021 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik neem een kijkje op de streams en zie Julie grijnzen. Haar jas heeft 1000 euro gekost.
Het is een nog grotere snob dan Danielle. Die pochte alleen met haar caravan in Italie.
![]()
Dat zijn statusjagers.
Bah!
Dus datquote:Op maandag 22 maart 2021 11:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat je er zelf eerst over begint. Ik zit niet voor niks hier op Fok. Al die hysterische uitlatingen op Twitter en FB hoef ik niet
Ik zag vanochtend een Belgische poll op twitter voorbij komen, 7500 stemmen.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zit te kijken op Twitter, maar het valt toch alleszins mee?
Ze verdient veel.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zou haar ventje niet heel erg rijk zijn? Misschien ook de reden waarom ze het niet over hem mag hebben
Flikker op met die rotzooi. Wat hebben mensen een plaat voor de kop. Als ik die shit wil zien ga ik wel naar Twitterquote:
Grappige is dat die berichten rechtstreeks van FOK! komenquote:Op maandag 22 maart 2021 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met die rotzooi. Wat hebben mensen een plaat voor de kop. Als ik die shit wil zien ga ik wel naar Twitter
Ik heb geen status gevoelens en heb ook merkkleding. Het is gewoon een persoonlijke smaakquote:Op maandag 22 maart 2021 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Dat zijn statusjagers.
Bah!
Daarom. Ze kopiëren het rechtstreeks van hier. Maar sommigen hier begrijpen dat niet helemaal.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grappige is dat die berichten rechtstreeks van FOK! komen
Rijk zijnquote:Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zou haar ventje niet heel erg rijk zijn? Misschien ook de reden waarom ze het niet over hem mag hebben
Flikker zelf op naar de waterkantquote:Op maandag 22 maart 2021 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met die rotzooi. Wat hebben mensen een plaat voor de kop. Als ik die shit wil zien ga ik wel naar Twitter
Zeggen dat dat je persoonlijke smaak is is ook status.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen status gevoelens en heb ook merkkleding. Het is gewoon een persoonlijke smaak
weet die dat zelf alquote:
met zelfs nog bronvermelding : met dank aan DGK-tegengasquote:Op maandag 22 maart 2021 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom. Ze kopiëren het rechtstreeks van hier. Maar sommigen hier begrijpen dat niet helemaal.
Wat wil je daar dan mee zeggen dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeggen dat dat je persoonlijke smaak is is ook status.
denk ander wereldjequote:Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ok.. wat heb ik gemist gisteren?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd of we het vervolg van de opdracht mogen zien, die gisteren gestart is.
haha.. bijna bronvermelding .. DGK_Tegenslagquote:Op maandag 22 maart 2021 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
met zelfs nog bronvermelding : met dank aan DGK-tegengas
Hoevaak is er hier wel niet vermeld geen Twitter en Facebook meuk. Plaat voor de kop?quote:
Nog even en hele cossen staan op Twitterquote:Op maandag 22 maart 2021 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. bijna bronvermelding .. DGK_Tegenslag
oh, haha, daar had ik gewoon overheen gelezen,quote:Op maandag 22 maart 2021 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. bijna bronvermelding .. DGK_Tegenslag
Maak jij dat uit boeit mij datquote:Op maandag 22 maart 2021 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoevaak is er hier wel niet vermeld geen Twitter en Facebook meuk. Plaat voor de kop?
Denk niet dat er een opdracht is hoor.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd of we het vervolg van de opdracht mogen zien, die gisteren gestart is.
Triest gewoonquote:Op maandag 22 maart 2021 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
met zelfs nog bronvermelding : met dank aan DGK-tegengas
Zeker.. maar ja alles is hier zo vanaf te plukkenquote:
Dacht gisteren zoiets te horen van Nickquote:Op maandag 22 maart 2021 11:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk niet dat er een opdracht is hoor.
Ga dan naar Twitter en Facebook. Wij hoeven die meuk niet te zien hier.quote:
Dan scrol je maar doorquote:Op maandag 22 maart 2021 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga dan naar Twitter en Facebook. Wij hoeven die meuk niet te zien hier.
Een beetje moet gewoon kunnen. Soms ook prima om zien/horen wat mensen buiten de FOK!-bubbelmensen denken.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoevaak is er hier wel niet vermeld geen Twitter en Facebook meuk. Plaat voor de kop?
Die lurken hier mee en dan dreigen op Twitter en Facebook. Dat is hetgeen mij pist off maaktquote:Op maandag 22 maart 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker.. maar ja alles is hier zo vanaf te plukken
quote:Op maandag 22 maart 2021 12:03 schreef Verida het volgende:
ik l
[..]
ik las later dat zelfs de bronvermelding niet klopt, er staat : DGK_Tegenslag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |