Nog nooit een oproep tot geweld gezien vanuit dat account.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het zo'n vredelievend genuanceerd account is? Een en al haat en polarisatie
Het is ook niet alleen polariseren als er een oproep tot geweld gemaakt wordt.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit een oproep tot geweld gezien vanuit dat account.
Ze leggen gewoon bloot wat vaak al openbare informatie is of tweets die mensen zelf gestuurd hebben.
Wel lekker aan het schandpaalnagelen zie ik. Volwassen accountje hoor (lol)quote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze leggen gewoon bloot wat vaak al openbare informatie is of tweets die mensen zelf gestuurd hebben.
Het is Twitter, zonder hun hulp ligt het al blootquote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polariseren door bloot te leggen wat een vies incestueus kringetje al die linkse clubjes zijn?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen polariseren als er een oproep tot geweld gemaakt wordt.
Dat is ook precies de bedoelingquote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lekker aan het schandpaalnagelen zie ik. Volwassen accountje hoor (lol)
Wat jij wilt joh.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polariseren door bloot te leggen wat een vies incestueus kringetje al die linkse clubjes zijn?
De meeste mensen hebben alleen geen tijd om de hele dag twitter af te speuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is Twitter, zonder hun hulp ligt het al bloot
Toch gebeurt dat van links tot rechts. Zelfs nitwits die nr. zoveel waren op de lijst van Sylvana zijn nageplozen.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben alleen geen tijd om de hele dag twitter af te speuren.
Je zou je dagen er maar aan willen besteden. Haatvol waskker worden en haatvol naar bed gaan. Kan niet heel goed voor je zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben alleen geen tijd om de hele dag twitter af te speuren.
Gaat dan ook om de inhoud van de sticker, ik zou er niet heel blij van worden en zeker aangifte doenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Het is maar een sticker toch, ze hadden ook op de deurmat kunnen poepen.
Echt het afvoerputje van de samenleving jaquote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
Maar ja Twitter is kut en vrijwel iedereen die erop zit ook.
Prima toch? Als je zo graag extremistje bij het EFF wilt spelen dan neem ik aan dat iedereen dat wel mag weten.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat van links tot rechts. Zelfs nitwits die nr. zoveel waren op de lijst van Sylvana zijn nageplozen.
Wat mij betreft wel. Het is toch echt de verantwoordelijkheid van de persoon zelf wat hij/zij op Twitter heeft gezet en daar mag je ook op afgerekend worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Prima toch? Als je zo graag extremistje bij het EFF wilt spelen dan neem ik aan dat iedereen dat wel mag weten.
Erger dan FOK!?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt het afvoerputje van de samenleving ja
Hm goeie.quote:
Dat niet, maar uit reacties kan je veel aflezenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
Op FOK! is mensen kogels door hun hoofd wensen volgens mij niet aan de orde van de dag, dus ja.
Die werken bij de belastingdienst en maken ruzie met hun ex in willekeurige topicsquote:Op zondag 21 maart 2021 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goeie.
Op FOK! is de haat soms ook wel echt enorm. Snap echt niet wat die mensen in het echte leven doen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die werken bij de belastingdienst en maken ruzie met hun ex in willekeurige topics
Ik zal er eentje sturen morgenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die spooklikes plaatsen mogen ook wel zo'n sticker krijgen
Mensen een kogel door hun kop willen jagen en anderen die oproepen tot genocide.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat van links tot rechts. Zelfs nitwits die nr. zoveel waren op de lijst van Sylvana zijn nageplozen.
Expose ze even.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die spooklikes plaatsen mogen ook wel zo'n sticker krijgen
Je gaat jezelf toch niet exposenquote:
Daar lopen er hier ook een paar van rondquote:Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je dagen er maar aan willen besteden. Haatvol waskker worden en haatvol naar bed gaan. Kan niet heel goed voor je zijn
Oh heel wat. Ik ben persoonlijk wel klaar met al die negatieve energie, maar sommige mensen halen er kennelijk voldoening uit.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar lopen er hier ook een paar van rond
Gewoon geen leuk leven offlinequote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heel wat. Ik ben persoonlijk wel klaar met al die negatieve energie, maar sommige mensen halen er kennelijk voldoening uit.
Geloof ik niet. Het is niet alsof ik zo' n spectaculair leven heb, is gewoon een kwestie van welke mindset je wilt nastrevenquote:
Kan me niet voorstellen dat je ze mentaal helemaal op een rijtje hebt als je hier gaat zitten jagen op anonieme internetgebruikersquote:Op zondag 21 maart 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Het is niet alsof ik zo' n spectaculair leven heb, is gewoon een kwestie van welke mindset je wilt nastreven
Oh nee, dat zeker niet, maar ik bedoel meer dat er vast genoeg tussen zitten, die gewoon een vrouwtje en 2 kids rond hebben lopen thuis. Of die dan veel aandacht krijgen is een tweede.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je ze mentaal helemaal op een rijtje hebt als je hier gaat zitten jagen op anonieme internetgebruikers
Namenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar lopen er hier ook een paar van rond
Misschien moeten ze online hun negatieve energie kwijt zodat ze in het echte leven normaal kunnen doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heel wat. Ik ben persoonlijk wel klaar met al die negatieve energie, maar sommige mensen halen er kennelijk voldoening uit.
Tsja, ga dan lekker Call of Duty spelenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moeten ze online hun negatieve energie kwijt zodat ze in het echte leven normaal kunnen doen.
Uhu tuurlijk bbyquote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
Mening gegeven in NWS. Hoop dat FA Fugue mij beschermt
KNOLLLLPOWERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
BRADGEPOWER!!!!!!!!!!!!quote:
Vieze efebo die misbruik maakt van minderjarige fans en regelmatig foto's van ze in bikini in de thumbnail zetquote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
Even doorheen gescrolld maar papa wordt emotioneel dat zijn zoontje een Ferrari heeft gekocht? Man manWat een volk
Boehoe gewoon een lekkere chickquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vieze efebo die misbruik maakt van minderjarige fans en regelmatig foto's van ze in bikini in de thumbnail zet
Kan je niet weigeren omwille je eigen geestestoestandquote:Op zondag 21 maart 2021 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet weer invallen morgen, gvd.
Echt hoor, misschien moet ik maar gewoon naar TL gaan en me voor een week ziek melden.
Ga ik wel vragen.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je niet weigeren omwille je eigen geestestoestand
PI?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:29 schreef Fok-it het volgende:
TL? Bedoel je niet PI? Kan je je een half jaar ziek melden
Kaneel doet toch geen vlieg kwaadquote:Op zondag 21 maart 2021 19:29 schreef Fok-it het volgende:
TL? Bedoel je niet PI? Kan je je een half jaar ziek melden
Ohquote:
Met mezelf regelmatig jaquote:Op zondag 21 maart 2021 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
Raar gesprek fokkie, heb je dat de laatste tijd wel vaker?
Gister nog aardig rondje gelopenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien wat vaker buiten komen maat.
Je zusje kwam gister ook een beetje geforceerd overquote:Op zondag 21 maart 2021 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit komt een beetje geforceerd over, like voor de moeite.
Boehoe gewoon minderjarig, dus bah om daar clicks mee te willen farmenquote:
What did you do womanquote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zusje kwam gister ook een beetje geforceerd over
Age is but a numberquote:Op zondag 21 maart 2021 19:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Boehoe gewoon minderjarig, dus bah om daar clicks mee te willen farmen
Maar die vissenkop kon waarschijnlijk geen 18+er krijgen.
If her age is on the clock, she's to young for the cock.quote:
Ik heb zo'n 24-uursklok.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
If her age is on the clock, she's to young for the cock.
lolquote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zal je naam even doorspelen aan efebohunters
Chevy stond al op de radarquote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zal je naam even doorspelen aan efebohunters
Heb je een open relatiequote:Op zondag 21 maart 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik mij niet verder over uitlaten
O chevy lijkt mij een masochist, of meer een sadist eigenlijk.quote:
Dat welquote:Op zondag 21 maart 2021 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je partner is wel de baas volgens mij
Holy shit, zie net dit op nu.nl. Die Gio woont vlak bij Zeelandquote:
Waarom dat nou weerquote:Op zondag 21 maart 2021 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O chevy lijkt mij een masochist, of meer een sadist eigenlijk.
Leer ook.
Lijkt het jou niks om over een vrouw te heersen?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt het jou niks om over een vrouw te heersen?
Zal wel weer een stukje projectie zijn van mij dan..
Je had bijna een primeur maatquote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Holy shit, zie net dit op nu.nl. Die Gio woont vlak bij Zeeland
[ afbeelding ]
Edit: volgens mij is het niet dezelfde
Haha hippiequote:Op zondag 21 maart 2021 20:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof dat alleen voor hippies is weggelegd
Voornamelijk wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof dat alleen voor hippies is weggelegd
Kwestie van tijd voordat 'ie hem alsnog in een ander slootje parkeert.quote:
Is toch zo.quote:
Hij parkeert iig nog iets in een slootje dan (lol)quote:Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat 'ie hem alsnog in een ander slootje parkeert.
Je hebt ook mensen als fugue die gewoon niet een relatie kunnen handelenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch zo.
Ik ken alleen maar voorbeelden van open relaties bij mensen die vetlinks zijn
(xD)quote:Op zondag 21 maart 2021 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij parkeert iig nog iets in een slootje dan (lol)
Same.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch zo.
Ik ken alleen maar voorbeelden van open relaties bij mensen die vetlinks zijn
Aldus een user die nog nooit een relatie gehad heeftquote:Op zondag 21 maart 2021 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen als fugue die gewoon niet een relatie kunnen handelen
Hoe bedoel je heequote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook nog eentje die de kost voor je kan verdienen
Haags kijkt nergens meer naar laatste paar jaar, behalve naar MENquote:Op zondag 21 maart 2021 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Haags kijkt al een paar jaar geen voetbal meer hee
Mens erger je niet?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haags kijkt nergens meer naar laatste paar jaar, behalve naar MEN
Klb modden doet hij zeker niet inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat die nr. 1 poster op FOK! was heeft hij nooit meer in MEN gepost hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op zondag 21 maart 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat die nr. 1 poster op FOK! was heeft hij nooit meer in MEN gepost hoor
Nou feitelijk niet "nooit meer" eigenlijk, maar niet veel posts.quote:
Ik mis vooral zijn tweets.quote:
Broodjesmaker, Pvda-stemmer, Amsterdammer en onzichtbare modquote:
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 21 maart 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
Meer blauw dan zwart op deze pagina
Ik ben veel te soft om een politie-agent te zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat alleen zwarte mensen met de politie te maken krijgen?
Ik veel te hard. Zo totaal niet het geduld hebben.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben veel te soft om een politie-agent te zijn
Lekker rammen hoppaquote:Op zondag 21 maart 2021 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik veel te hard. Zo totaal niet het geduld hebben.
Mocro Maffia helemaal gekeken.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben veel te soft om een politie-agent te zijn
Zeker. Leuke dame.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocro Maffia helemaal gekeken.
Nadira is wel bae hè.
Nee alledrie de seizoenen uiteraard, alles gekeken in mijn twee weken gratis.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Leuke dame.
Seizoen 1 hoop ik?Of ben je er zo snel doorheen gegaan?
Koekoek. Wat vond je er overall van?quote:Op zondag 21 maart 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alledrie de seizoenen uiteraard, alles gekeken in mijn twee weken gratis.
Twee dagen lukt makkelijk als je niets te doen hebt.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Leuke dame.
Seizoen 1 hoop ik?Of ben je er zo snel doorheen gegaan?
Vermakelijk.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou wel graag een wapenstok en een pistool dragen hoor
Ik zie er weinig verheerlijking in, althans na het zien van die serie sta ik niet te popelen om mij te begeven in dat wereldje.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Mocro Maffia![]()
Lekker verheerlijken van wat er problematisch mis is in ons land.
quote:Op zondag 21 maart 2021 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermakelijk.
Erg content dat het soms lekker rauw was. Alleen Royston Drenthe in de serie kon ik echt niet serieus nemen.
Ja maar dan denk ik aan zijn avonturen met Broodje Piet bij Hercules Alicante en kan ik er niet echt een stevige crimineel in zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Past opzich wel goed in de serie. En er zal vast een goede niggerkapper in de Bijlmer zijn
Vraag me wel af hoe ze hem gecast hebben ja. Denk dat hij zich er wel beetje ingeluld heeft en ze zeker niet naar hem gevraagd hebbenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik aan zijn avonturen met Broodje Piet bij Hercules Alicante en kan ik er niet echt een stevige crimineel in zien.
Hij was vast vrienden met iemand daar ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze hem gecast hebben ja. Denk dat hij zich er wel beetje ingeluld heeft en ze zeker niet naar hem gevraagd hebben
Robert de Hoog is goed he
Beetje Voldemort-taferelen he, als je je eenmaal aansluit kan je niet terug, of je bent doodquote:Op zondag 21 maart 2021 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er weinig verheerlijking in, althans na het zien van die serie sta ik niet te popelen om mij te begeven in dat wereldje.
Ja maar ook hoe mensen gedwongen worden om mee te doen, best intens.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje Voldemort-taferelen he, als je je eenmaal aansluit kan je niet terug, of je bent dood
Als je naar het grotere geheel kunt kijken misschien.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er weinig verheerlijking in, althans na het zien van die serie sta ik niet te popelen om mij te begeven in dat wereldje.
Tegen wie? Ik snap vrouwen die pepperspray meenemen als ze uitgaan maar je gaat toch geen vuurwapen op zak hebben. We wonen nog altijd in Nederland, niet in de favela'squote:Op maandag 22 maart 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok wapenstok niet![]()
Een vuurwapen wel. Wil mijzelf gewoon kunnen beschermen.
Ja, ik vond hem echt gruwelijk met momenten. Die achtervolging in seizoen 1 waar Muis die 2 gasten afknalt is ook gebaseerd op een dubbele liquidatie in Amsterdam. Enger wereldje dan de meeste denkenquote:Op maandag 22 maart 2021 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ook hoe mensen gedwongen worden om mee te doen, best intens.
Die kerel die zijn baby aan een crimineel gaf
Welnee, het is gewoon een interessant gebied voor drama door het gevaar wat er is.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je naar het grotere geheel kunt kijken misschien.
Penosa of Peaky Blinders loopt ook niet alijd leuk. Toch is het verheerlijking van het criminele wereldje.
Tegen iedereen die een gevaar voor mij of mijn familie is.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen wie? Ik snap vrouwen die pepperspray meenemen als ze uitgaan maar je gaat toch geen vuurwapen op zak hebben. We wonen nog altijd in Nederland, niet in de favela's
Dat met die martelkamer in die container weten we natuurlijk ook dat het gebaseerd is op de werkelijkheid.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem echt gruwelijk met momenten. Die achtervolging in seizoen 1 waar Muis die 2 gasten afknalt is ook gebaseerd op een dubbele liquidatie in Amsterdam. Enger wereldje dan de meeste denken
Een vuurwapen gelukkig niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pepperspray is overigens verboden in Nederland.
Oh absoluutquote:Op zondag 21 maart 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou wel graag een wapenstok en een pistool dragen hoor
Klopt. Heb toen ook een docu-serie gekeken erover, en dan niet fictief, over echte dealers.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met die martelkamer in die container weten we natuurlijk ook dat het gebaseerd is op de werkelijkheid.
Maar ik snap niet hoe die mensen dat volhouden joh, ja je krijgt een lading geld maar je leeft toch continu in de stress.
Zijn niet anders gewend.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met die martelkamer in die container weten we natuurlijk ook dat het gebaseerd is op de werkelijkheid.
Maar ik snap niet hoe die mensen dat volhouden joh, ja je krijgt een lading geld maar je leeft toch continu in de stress.
Ik heb m’n baby loopjongen eruit weten te lullenquote:Op maandag 22 maart 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Heb toen ook een docu-serie gekeken erover, en dan niet fictief, over echte dealers.
Was jong gastje bij, die zei dat hij amper sliep vanwege stress en alles. Is toch niet te doen
Well donequote:Op maandag 22 maart 2021 00:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb m’n baby loopjongen eruit weten te lullendoet opleiding nu
Ja dat is toch verschrikkelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Heb toen ook een docu-serie gekeken erover, en dan niet fictief, over echte dealers.
Was jong gastje bij, die zei dat hij amper sliep vanwege stress en alles. Is toch niet te doen
Hier nog even op terugkomen.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Mocro Maffia![]()
Lekker verheerlijken van wat er problematisch mis is in ons land.
Moest lachen klopt welquote:Op maandag 22 maart 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier nog even op terugkomen.
Wat ook in de serie naar voren komt, en waar ik het wel deels mee eens ben.
De autochtone gebruiker heeft een flinke invloed in dat probleem waar je het over hebt. Want die mocro's gebruiken over het algemeen niet hoor, ja red bull
Ja maar hij toonde tekenen van intelligentie en tevens netaan geen minderjarigheid dus vanaf het begin heb ik hem zitten lullen naar dat hij dit echt niet moet willenquote:Op maandag 22 maart 2021 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij had wel meer kunnen verdienen in de handel
Deels een terechte opmerking en daarom pleit ik ook voor legalisatie.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier nog even op terugkomen.
Wat ook in de serie naar voren komt, en waar ik het wel deels mee eens ben.
De autochtone gebruiker heeft een flinke invloed in dat probleem waar je het over hebt. Want die mocro's gebruiken over het algemeen niet hoor, ja red bull
Jawel hoor. Ze weten toch dat ze deels schuldig zijn aan het feit dat Nederland niet minder dan een narcosstaat is. Dat stopt ze niet van gebruiken.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deels een terechte opmerking en daarom pleit ik ook voor legalisatie.
Als de autochtone gebruiker mocht kiezen echter zouden ze echt niet kiezen voor een product dat zoveel geweld met zich meebrengt.
Drooglegging stopte ook niet dat mensen bleven drinken. Ondanks het geweld dat het met zich meebracht.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze weten toch dat ze deels schuldig zijn aan het feit dat Nederland niet minder dan een narcosstaat is. Dat stopt ze niet van gebruiken.
Tsja, cocaïne wordt echt never nooit gelegaliseerd. En terecht.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drooglegging stopte ook niet dat mensen bleven drinken. Ondanks het geweld dat het met zich meebracht.
De staat is hier verantwoordelijk, Niet de gebruikers.
Het was ooit gelegaliseerd. Sterker nog het werd geproduceerd door de staat.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, cocaïne wordt echt never nooit gelegaliseerd. En terecht.
QFTquote:Op maandag 22 maart 2021 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was ooit gelegaliseerd. Sterker nog het werd geproduceerd door de staat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche_Coca%C3%AFnefabriek
Er is in mijn ogen geen enkele reden waarom volwassen personen niet iets zouden mogen doen wat volwassen personen willen doen.
Dus we hebben geen bewijs over hoe en wat.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Aldus een user die nog nooit een relatie gehad heeft
Ik heb er maar een punt achter gezet.quote:
HUH WTF WIE BEN JIJ NOU WEER DAN?!quote:
1 halve dag. Die mag ik dan gebruiken voor afspraken als de tandarts en de kapper.quote:
Oh ja is wel handig ja. Bij ons wordt dat gewoon onder werktijd gedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 halve dag. Die mag ik dan gebruiken voor afspraken als de tandarts en de kapper.
Daar hoef je niet per se docent voor te zijn volgens mijquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:25 schreef Stepperoller het volgende:
Dcoenten_!! beetje vrijwillig onderbetaald burn-outs krijgen. Skkltjes.
Niet zo hard zijn voor jezelf maatquote:
Lekker 40+uur werken tot je doodquote:
Potato potatoquote:
Lekker cashen tochquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 40+uur werken tot je dood![]()
Loonslavenunited
Tegenwoordig volgens mij niet eens per se door te werken zelfs.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar hoef je niet per se docent voor te zijn volgens mij
Dat lijkt me sterk maar okequote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tegenwoordig volgens mij niet eens voor te werken zelfs.
Ben geen materialistische jongenquote:
Krijg toch geen koopwoningquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als je ooit een huis wil kopen moet je wel
Je kan ook reizen met geldquote:
Klopt wel jaquote:
Hey, ik heb een nieuw dartbord gekocht voor in de kroeg. Ik ga ervan uit dat je erg blij voor me bentquote:
Ach het is niet van essentieel belang natuurlijkquote:
Zo'n oranje zee vol sjonnies, klapvee en ander marginaal volk zou ik graag ook eens deel van uitmaken jaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar Singapore om daar de formule 1 race te gaan checken.
Maar eerst natuurlijk Zandvoort begin september
Dartenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey, ik heb een nieuw dartbord gekocht voor in de kroeg. Ik ga ervan uit dat je erg blij voor me bent
Hoop treinstations in de wereld waar je je kontje kan verkopenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach het is niet van essentieel belang natuurlijk
Ik heb gelukkig nogal dure kaarten dus ik hoop ook tussen normaal volk te zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n oranje zee vol sjonnies, klapvee en ander marginaal volk zou ik graag ook eens deel van uitmaken ja
Zou hem eerder verhurenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop treinstations in de wereld waar je je kontje kan verkopen
Lekker de polonaise lopenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n oranje zee vol sjonnies, klapvee en ander marginaal volk zou ik graag ook eens deel van uitmaken ja
Dacht je dat je dan alweer naar buiten mag?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar Singapore om daar de formule 1 race te gaan checken.
Maar eerst natuurlijk Zandvoort begin september
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht je dat je dan alweer naar buiten mag?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DartenNee dat kan ik echt niet serieus nemen sorry
VIVA HOLANDIAquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik ben fan van Verstappen, maar al dat tokkievolk dat ineens Formule 1 fan is geworden en al hossend en zuipend door Spielberg trekt
Daarom beter Ocon supporternquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik ben fan van Verstappen, maar al dat tokkievolk dat ineens Formule 1 fan is geworden en al hossend en zuipend door Spielberg trekt
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:09 schreef Fok-it het volgende:
VAN LINKS
NAAR RECHTS
LINKS
RECHTS
LINKS RECHTS
LINKS RECHTS
SPRINGUHHH
Max Max Max Super Max Maxquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:09 schreef Fok-it het volgende:
VAN LINKS
NAAR RECHTS
LINKS
RECHTS
LINKS RECHTS
LINKS RECHTS
SPRINGUHHH
Fan van verstappenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hier heb ik wel zin in inmiddels, want dat zou toch even lekker de coronasleur breken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:09 schreef Fok-it het volgende:
VAN LINKS
NAAR RECHTS
LINKS
RECHTS
LINKS RECHTS
LINKS RECHTS
SPRINGUHHH
Ja hehequote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee zou even lekker zijn als je dat maar zo krijgt
Ik moet mijn gelijk halen, begrijp dat eensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker boeien, kutspel en kutuser
Bouw er ééntje!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso eerst maar eens qua grootte naar een fatsoenlijk huis. Maakt me geen reet uit of het huur of koop is.
Anders krijg ik de schuld van die tegengoal en dat doet me erg pijn.quote:
Hoogtepuntje altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zaagmans staat morgen weer voor de deur
Formule 1 vrije trainingen kijkenquote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon werken en dan tv kijken zoals elke lockdowndag
Er waait een nieuwe windquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
Sinds fokkie mod is heb ik geen notes meer gehad leuk he
Waarom doe je dat nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Als je in Harlingen gaat wonen kan je gewoon 130m2 huren en nog toeslag krijgen rip
Omdat ik dan mijn baan kwijt ben, en in the middle of nowhere woon. Nee daar word je niet vrolijker vanquote:
Is gewoon een stadquote:Op woensdag 24 maart 2021 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dan mijn baan kwijt ben, en in the middle of nowhere woon. Nee daar word je niet vrolijker van
In Frieslandquote:
Toeslag wat dat is toch meer bijstandsniveauquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Als je in Harlingen gaat wonen kan je gewoon 130m2 huren en nog toeslag krijgen rip
Fokkie is duidelijk geen trouwmateriaalquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Toeslag wat dat is toch meer bijstandsniveau
Verliezen tegen een stel houthakkers uit Turkije.quote:
Oh laat maar dacht dat je het over Nederland hadquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verliezen tegen een stel houthakkers uit Turkije.
Shame.
Ben niet zo thuis in waar mijn geld elke maand naartoe gaatquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie is duidelijk geen trouwmateriaal
Huhquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in waar mijn geld elke maand naartoe gaat
Ahahaha![]()
![]()
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie is duidelijk geen trouwmateriaal
Nee joh. Max 735 huur en dan zelf inkomen tot 25k? denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Toeslag wat dat is toch meer bijstandsniveau
Maken statement tochquote:
Die kans is best aanwezig. Noorwegen heeft goeie selectiequote:Op woensdag 24 maart 2021 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het hilarisch vinden als we ons niet plaatsten.
En dan alsnog mogen omdat Noorwegen boycott.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig. Noorwegen heeft goeie selectie
quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan alsnog mogen omdat Noorwegen boycott.
Nederland durft niet. Je hoorde het al van ze.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Of Nederland en Turkije boycotten straks ook en Gibraltar heeft schijt
Is sociale huur dan tochquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Max 735 huur en dan zelf inkomen tot 25k? denk ik.
Hoeft niet. Je kan ook toeslag krijgen met particuliere huur. Als je maar zelfstandig woont en onder de huurgrens zitquote:
oke bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan ook toeslag krijgen met particuliere huur. Als je maar zelfstandig woont en onder de huurgrens zit
De dingen die je weet als je armoedzaaier bent tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |