ohshit, heb ik wat gemistquote:
Niet meer nodig neequote:
Oh Jammer ik wilde mijn oldtime favourite weer eens van de plank halen. Het harsen van wenkbrauwen bij overbehaarde baby’s en dreumessen en het schieten van gaatjes bij baby’squote:
Gemiste kans welquote:Op zondag 21 maart 2021 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh Jammer ik wilde mijn oldtime favourite weer eens van de plank halen. Het harsen van wenkbrauwen bij overbehaarde baby’s en dreumessen en het schieten van gaatjes bij baby’s
Klopt, tanken mag, maar toch voelde het stiekemquote:Op zondag 21 maart 2021 10:25 schreef trui het volgende:
Oh wat een pech, F_r!! Echt balen.
LeSage, dat is ook verdrietig. Tanken over de grens mag trouwens gewoon, begreep ik? Gaaf zo’n heel bos voor jezelf! En nu het weer lente is kan buiten afspreken gelukkig weer steeds makkelijker.
Ik vind goed afgewogen afwijken van de regels/adviezen waarbij wel oog is voor het minimaliseren van de risico’s helemaal niet zo erg. Maar als het puur op basis van ‘ik vind het allemaal wel best’ gebeurt word ik daar chagrijnig van, dat is gewoon asociaal.
quote:
Dank u dank uquote:
Mijn ouders vallen niet in een risicogroep, maar ook begin 70 en zeggen dat ze steeds buiten de boot vallen...quote:Op zondag 21 maart 2021 10:55 schreef exode het volgende:
Mijn moeder heeft nog geen flauw idee wanneer ze gevaccineerd wordt. Ze valt in de risicogroep vanwege van alles, maar door haar leeftijd (73) valt ze steeds net buiten de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |