Maar dat is dan tenminste een eerlijk verhaal.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan is perspectief geven onmogelijk, want je weet niet wanneer precies bepaalde zaken waargemaakt kunnen worden.
Misschien distantiëren we ons teveel, Dick.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad. We snappen er niks van!
Kunnen ze prima voorspellen. Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe mensen zo naïef kunnen zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat is dan tenminste een eerlijk verhaal.
Nu worden we sinds september een worst voorgehouden waar tot op heden niks van terecht is gekomen.
En als dat voorspellingen zijn van hoe de wereld er over 3 maanden uitziet a la, maar het gaat vooral om periodes binnen een maand.
En als ze dat niet eens kunnen voorspellen is het wel heel treurig gesteld
Waren er in andere landen ook verkiezingen?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kunnen ze prima voorspellen. Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe mensen zo naïef kunnen zijn.
Je snapt toch zelf ook dat er verkiezingen aan komen/kwamen. Corona heeft tot nu toe keurig het groeiseizoen gevolgd. Hoe zou dat nu opeens anders zijn?
Welke landen?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waren er in andere landen ook verkiezingen?
Je begrijpt mijn vraag best.quote:
We zitten niet in België he.quote:
Dat klopt en jij weet welk antwoord je kunt verwachten. Maar goed, schijnbaar volg jij de persconferenties van alle landen om ons heen en kun jij het antwoord geven.quote:
Welke kroeg?quote:
Ja en als ze hier zeggen dat het nog wel even kan duren is het land te klein.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat klopt en jij weet welk antwoord je kunt verwachten. Maar goed, schijnbaar volg jij de persconferenties van alle landen om ons heen en kun jij het antwoord geven.
In Engeland hebben ze al meermaals aangegeven dat er langere tijd weinig mogelijk was. Rond de kerst noemden ze daar al zomer 2021. Nu wordt er zelfs gesuggereerd dat zomer 2021 nog weinig hoop biedt. Duitsland heeft binnenkort verkiezingen ja.
Wat wil je nog meer? Bulgarije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |