abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 maart 2021 @ 10:59:47 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_198615274
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:00:38 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_198615288
Kan een mod er een b van maken? bes. niet ses.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:01:34 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_198615303
Goed. Nu eerst koffie. veel koffie om wakker te worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:06:02 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198615368
Na de elo van vorig topic raakte ik idd compleet in de war van de ses..

Ik kwam even kijken hoe het isa was vergaan,maar kan het geloof ik niet vinden? :@

Tevens weer last van buik.. het vermoeden is nu toch echt heel groot op rauwe ui. @Lucky_Strike jij hebt daar toch ook last van? Of is dat ui in het algemeen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198615388
Ook benieuwd naar hoe het met Isa ging. Maar die zal nu lekker liggen te slapen.

Naar van je buik Barrel ;(

Mijn buik is een beetje mwah maar dat hoort bij het maandelijkse feest. Net de woonkamer versierd en alles klaargezet voor de high tea. Nu alleen nog de verjarende vriendin nodig, die de afhaal high tea meebrengt :9
Dadelijk maar even paracetamol pakken voor meer ongestoord feestgenot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 maart 2021 @ 11:08:31 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198615398
Een gefrituurde ui met dip :9~
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198615454
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef Barreltje het volgende:
Na de elo van vorig topic raakte ik idd compleet in de war van de ses..

Ik kwam even kijken hoe het isa was vergaan,maar kan het geloof ik niet vinden? :@

Tevens weer last van buik.. het vermoeden is nu toch echt heel groot op rauwe ui. @:lucky_strike jij hebt daar toch ook last van? Of is dat ui in het algemeen?
Rauwe ui is heftiger dan bereide ui. Hoe langer de ui is bereid. Hoe minder last.

Maar als je ui hebt, zou je knoflook eigenlijk ook moeten hebben. Dat bevat nog meer fructanen dan ui. Overigens bevat tarwe ook fructanen, daar heb je ook last van toch?

Ok kan iedereen met het vermoeden van zo'n reactie/intolerantie van harte een bezoek aan een diëtist met kennis van het Fodmapdieet aanraden. Het is even een paar maanden klote maar je hebt er de rest van je leven wat aan.
Spoilers!
pi_198615513
quote:
89s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
Een gefrituurde ui met dip :9~
[ afbeelding ]
Blooming onion! Zo enorm slecht maar denk dat ik dit zo weg zou eten.

Over knoflooksaus; zal nooit vergeten dat de 3 zoontjes van een ex van een vriendin (hele mond vol) het liefst perzik uit blik met knoflooksaus aten. Weet niet of t nog zo is :P
Kon mn oren echt niet geloven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 21 maart 2021 @ 11:22:27 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198615577
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Blooming onion! Zo enorm slecht maar denk dat ik dit zo weg zou eten.

Over knoflooksaus; zal nooit vergeten dat de 3 zoontjes van een ex van een vriendin (hele mond vol) het liefst perzik uit blik met knoflooksaus aten. Weet niet of t nog zo is :P
Kon mn oren echt niet geloven.
Zonder saus is 1 blooming onion al 1900 kcal :@ maar wel verdomd lekker en eigenlijk best makkelijk te maken _O-

perzik met knoflooksaus?? -O-
Past in het straatje van de frikandelcocktail:
twitter
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 21 maart 2021 @ 11:33:17 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198615732
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Rauwe ui is heftiger dan bereide ui. Hoe langer de ui is bereid. Hoe minder last.

Maar als je ui hebt, zou je knoflook eigenlijk ook moeten hebben. Dat bevat nog meer fructanen dan ui. Overigens bevat tarwe ook fructanen, daar heb je ook last van toch?

Ok kan iedereen met het vermoeden van zo'n reactie/intolerantie van harte een bezoek aan een diëtist met kennis van het Fodmapdieet aanraden. Het is even een paar maanden klote maar je hebt er de rest van je leven wat aan.
Tnx!

Ja rauwe knoflook gaat hier ook als een malle.. eergisteren guacemole op 8)7

Ik doe voorzichtig met gluten.. en idd spelt is veel beter te behapstukken dan tarwe..

Fijne links! Ik ga er mee aan de slag ^O^ O+

edit.. ik at gister artisjok.. bingo! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Barreltje op 21-03-2021 11:49:56 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198615876
Van Harte @Cat-astrophe 🎉 🎊 🇳🇱 En een X leuke dag met de ook jarige vriendin.
Foto’s van de high tea volgen nog ?!

Mijn hemel wat een suggesties...ik ga zo brunchen.
Even wachten op de gekookte eitjes. Zónder knoflooksaus.
pi_198615948
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:42 schreef AnneX het volgende:
Van Harte @:Cat-astrophe 🎉 🎊 🇳🇱 En een X leuke dag met de ook jarige vriendin.
Foto’s van de high tea volgen nog ?!

Mijn hemel wat een suggesties...ik ga zo brunchen.
Even wachten op de gekookte eitjes. Zónder knoflooksaus.
Dank je! Je bent wel twee dagen te vroeg, maar dat kon je niet weten ;)
Eind maart is altijd feestmaand hier. Beste vriendin vandaag jarig (en die komt met high tea), ik overmorgen, peettante twee dagen later.

Dus vandaag vier ik feest met high tea, dinsdag met sushi bij mijn ouders (en vlaai op de sportschool omdat sportmaatje morgen jarig blijkt te zijn _O- ) en met peettante doe ik ergens volgende week een afhaalavondje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 maart 2021 @ 12:14:58 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_198616372
Het is zondag, droog en ik heb geen zin om iets te doen. Zo maar eens de schoenen aan en 20Km lopen. Moet toch iets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198616456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb de gitaar er na lange tijd weer eens bijgepakt. Ik moet weer kracht opbouwen in de pols :o en ik mis ook eelt op de vingertoppen :') Dat is altijd jammer, want ik weet nog wel precies wat ik moet doen, alleen geeft m'n hand het nu vrij snel op.
@:Blues speel jij nog gitaar of vooral piano nu?

Mijn favoriete liedje om te spelen blijft Annie's Song van John Denver, als ik me rebels voel in een vierkwartsmaat ipv wals. O-)
Vooral piano.
Heel soms pak ik de gitaar voor ik piano ga spelen, en oefen dan de (open) akkoorden die ik nog weet.. en idd dat eelt op je vingers is helemaal weg :D
Ik tokkel vooral dan die akkoorden en zing liedje daarbij.
Een leuke (lekker ouderwetse maar wordt wel geupdate!) site (mss voor jou veeeeeeeel te simpele akkoorden w.s.) waar ik veel vandaan haal voor de gitaar is http://bettyloumusic.com/

Op de piano oefen ik nu Amelie, Intouchables, Skyfall, Lady Madonna en op orgelstand a wither sade of pale en Deeppurple, ff naam liedje kwijt en speel elke dag alle liedjes uit mijn gevorderden 1 van Cor Bakkier uit het hoofd als oefening. (Meeste uit mijn hoofd, niet alles lukt nog ) En ik ben bezig met een Sonate van Bach :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 maart 2021 @ 12:23:56 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198616515
Een aantal spiertjes in mijn kuiten protesteren vandaag. Nieuwe schoenen en kennelijk toch een andere afwikkeling van mijn voeten kost wat aanpassingsvermogen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 21 maart 2021 @ 12:24:59 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198616530
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Vooral piano.
Heel soms pak ik de gitaar voor ik piano ga spelen, en oefen dan de (open) akkoorden die ik nog weet.. en idd dat eelt op je vingers is helemaal weg :D
Ik tokkel vooral dan die akkoorden en zing liedje daarbij.
Een leuke (lekker ouderwetse maar wordt wel geupdate!) site (mss voor jou veeeeeeeel te simpele akkoorden w.s.) waar ik veel vandaan haal voor de gitaar is http://bettyloumusic.com/

Op de piano oefen ik nu Amelie, Intouchables, op orgelstand a wither sade of pale en speel elke dag alle liedjes uit mijn gevorderden 1 van Cor Bakkier uit het hoofd als oefening. (Meeste uit mijn hoofd, niet alles lukt nog ) En ik ben bezig met een Sonate van Bach :D
Ik speel via mijn iPad, via een betaalde app. Wel een elektrische gitaar. Elke avond een uurtje. Soms wat meer, overdag, als ik toch moet nadenken over mijn werk. Het is goede afleiding :). Ik merk wel dat met elke dag gemiddeld een uur dat je vrij snel verder komt. En het ontspant, dat is het belangrijkste :P.
pi_198616534
@AnneX ik heb Colin gezien. Was meer fan van zijn kyteman projecten O+
pi_198616541
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:24 schreef Anthraxx het volgende:

Ik speel via mijn iPad, via een betaalde app. Wel een elektrische gitaar. Elke avond een uurtje. Soms wat meer, overdag, als ik toch moet nadenken over mijn werk. Het is goede afleiding :). Ik merk wel dat met elke dag gemiddeld een uur dat je vrij snel verder komt. En het ontspant, dat is het belangrijkste :P.
Ja heerlijk he!
De tijd vliegt als je aan het spelen bent :o :o
pi_198616543
Mensen, de verhuizing is helemaal rond nu O+ Bus is weggebracht, oude huis is schoon en morgen gaan de sleutels weg *O* Nu alleen straks maar ff richting teststraat want mini-G vertoont nog heftigere verkoudheidsklachten dan vorige week en ik begreep van hem dat ouders gewoon zieke kinderen naar school sturen :{ Wat een feest toch weer :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198616553
@Blues: dm en messenger-berichtje gezien?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198616846
Heb je vlot gedaan @PdeHoog! *O* Knap!

En @z80 met je 'je moet toch wat' - wandelen hoeft niet he? ;) :*

Ik had bij mijn achttien kilometer vanmorgen vroeg fazanten, hazen, schapen en een ijsvogel! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198616861
@Blues Bach, toe maar! O+ Kan G. je niet 'ns filmen zodat we via YouTube van je vorderingen kunnen meegenieten? ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_198616878
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik speel via mijn iPad, via een betaalde app. Wel een elektrische gitaar. Elke avond een uurtje. Soms wat meer, overdag, als ik toch moet nadenken over mijn werk. Het is goede afleiding :). Ik merk wel dat met elke dag gemiddeld een uur dat je vrij snel verder komt. En het ontspant, dat is het belangrijkste :P.
Tof! Gesteld dat je goed genoeg wordt voor een bandje, wat voor bandje (genregewijs) zou dat dan moeten wezen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198616903
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:23 schreef borisz het volgende:
Een aantal spiertjes in mijn kuiten protesteren vandaag. Nieuwe schoenen en kennelijk toch een andere afwikkeling van mijn voeten kost wat aanpassingsvermogen :+.
Ha! J. is recent op een andere manier gaan rennen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en die kon dus gewoon weer helemaal opnieuw beginnen met een hardloopschema voor couch potatoes met stukjes van 90 seconden hollen enzo :Y
Wanneer staat je eerstvolgende wandeling op de planning? :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 21 maart 2021 @ 13:00:29 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198617038
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Gesteld dat je goed genoeg wordt voor een bandje, wat voor bandje (genregewijs) zou dat dan moeten wezen? *O*
In het hypotetische geval dat ik mijzelf voor lul wil zetten op een podium, voor 15 man in een aftandse kroeg, zal het wel een Metal band worden :P. Of een Frank Zappa cover band. De naam is dan wel erg makkelijk: The Worst Band You Ever Heard In Your Life.

Ik vind voor de klas staan al genoeg in de schijnwerpers :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')