abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198685170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Hear hear :Y
pi_198685207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:28 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik had je ook gequote, maar ik snap 'de jacht' niet zo zeer. Dacht van wel, tot ik dit las, haha.

Wat is 'de jacht' dan?

Is het de tease but no please, of is het the tease and in potentie please?

Of wil je onbereikbaar blijven en dat jij moet happen?

Edit : Ik had je niet gequote in mijn post waar ik op doelde, schiet mij maar lek. :+
[..]

Zo vaak zal dit toch niet gebeuren, toch? Lijkt mij?

Ik heb ook kut dates gehad, maar schelden, mwoh, nee, dat niet. Achteraf misverstanden wel juist over dingen op dates, maar nooit iets op intiem vlak verder, of het er nou wel of niet was. Je smelt dan samen, dus daar maak je nooit ruzie over.

Maar ik heb echt een boot gemist over 'de jacht' lijkt het wel, dus vandaar mijn interesse, haha

Maar nogmaals, ladies, if you got it, flaunt it, en doe wat je wilt. Het boeit mij verder niet, ik sta er nog te juichen ook bij wijze van dus pak het niet op als 'oh, weer zo'n type die gaat oordelen..'
Ik bedoel, flirten iemand die ik aantrekkelijk vind voor mij zien te winnen.

Soms leidt dat tot seks/relatie soms tot niks, als het te makkelijk gaat of te snel dan kan ik zo maar ineens afknappen.
Het begin van een potentiële relatie of “fling” is eigenlijk het leukst en het spannends vind ik.
Niet dat ik de waarde van een langdurige relatie niet inzie want die heb ik ook gehad, grotendeels gelukkig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198685265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?

Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?

Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
Altijd wel leuke ONSs gehad. Meestal bouwt zoiets zich toch op en probeer je elkaar een beetje te “pleasen”. Mijn ervaring in ieder geval.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 25 maart 2021 @ 16:09:44 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198685891
quote:
9s.gif Op donderdag 25 maart 2021 14:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Verkeerde account, SD.
Het flitste ook even door m’n hoofd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198686149
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledig :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend. :X

Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben :+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198686315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend. :X

Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben :+
Ahaaaha!
Op deze manier bezien lijkt het idd gecompliceerd. In het echt valt het mee :P
pi_198686410
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Ahaaaha!
Op deze manier bezien lijkt het idd gecompliceerd. In het echt valt het mee :P
Gelukkig :P . "dan heb je me volledig" en "echt loyaal" kan erger klinken dan het is idd. Maar zelf zou ik zoiets nooit zeggen voordat ik in het huwelijksbootje stap (en dan nog....). Niemand heeft mij volledig en loyaliteit is ook afhankelijk van hoe de ander zich gedraagd.
pi_198686937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Gelukkig :P . "dan heb je me volledig" en "echt loyaal" kan erger klinken dan het is idd. Maar zelf zou ik zoiets nooit zeggen voordat ik in het huwelijksbootje stap (en dan nog....). Niemand heeft mij volledig en loyaliteit is ook afhankelijk van hoe de ander zich gedraagd.
Volledig als in "Geen verlangen naar een andere man", maar nog steeds wel me eigenzinnige zelf :P

En ik kan het wel zeggen omdat ik god damn jesus christ nog steeds niet over iemand heen ben en daardoor elke andere man al bij voorbaat geen eerlijke kans heeft.

Maar jij zou dus altijd een deel van je achterhouden. Waarom? Geen vertrouwen, slechte ervaringen?
pi_198687106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:16 schreef Amee het volgende:

[..]

En ik kan het wel zeggen omdat ik god damn jesus christ nog steeds niet over iemand heen ben en daardoor elke andere man al bij voorbaat geen eerlijke kans heeft.
Ah oke, wist ik niet. Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat ik niet over iemand heen kon komen. Wel gehuild om verbroken relaties en nog steeds gevoelens voor iemand hebben als ik aan haar denk maar gelukkig geen aanhoudende last of iets dat me in de weg staat bij een ander.

quote:
Maar jij zou dus altijd een deel van je achterhouden. Waarom? Geen vertrouwen, slechte ervaringen?
Niet specifiek een slechte ervaring. Gewoon m'n karakter denk ik. Ook met vriendschappen een zekere soort van afstand. Op de één of andere manier voelt het gewoon niet prettig om zo emotioneel aan iemand te binden... en het voelt ook vervelend als iemand dat teveel bij mij doet. Emotionele afhankelijkheid moet gewoon niet te ver gaan, bij zowel bij mij als bij haar. Niet je emotionele zelfstandigheid verliezen zeg maar.
pi_198688121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Nee niet zo, meer als in dat ik je dan niet zo snel zal laten vallen mochten er beren op de weg komen.
Liever zit je niet elke dag bij me op de bank juist :+
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:08:26 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?

Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?

Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;

'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :')

En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.

Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198688587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;

En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.

Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.

Je zou dan eerlijker zijn als je zegt: 'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :') met jou
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:19:02 #213
438527 MissButterflyy
pi_198688667
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.
Saaaaaaai
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:25:02 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.

Je zou dan eerlijker zijn als je zegt: 'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :') met jou
Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..
Volgens de verhalen die ik hoor is de overgrote meerderheid van de kerels op de apps domweg op zoek naar fun.. waarom zou je dingen dan nodeloos ingewikkeld gaan maken en die vent in de waan laten dat je in bent voor een relatie, want dan gebruik je iemand gewoon.. Op de mindset alleen al keur ik zo iemand af als relatiemateriaal. En het is al een paar keer voorgekomen dat ze dan een week later ineens weer opduiken in de chat, en dan zijn ze boos of verbouwereerd als je dat zo uitlegt.
Leugentje om bestwil moet toch kunnen?

Ehm.. how about; 'no'? :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:29:00 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688817
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.
Saaaaaaai
We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels. :')
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:31:45 #216
438527 MissButterflyy
pi_198688856
Je windt je echt op voor niks hoor, niemand kan vanaf het begin al zeker weten of iemand relatiemateriaal is.
Ergens schrik je ze dan toch af. Dan kun je je gebruikt voelen en boos zijn, maar in de prille date periode zijn er nog geen garanties.

Conclusie: ze vinden je niet leuk genoeg. Doe daar onderzoek naar, ipv boos te zijn en het af te doen als ‘gelieg’.
Probeer te kijken wat je aan jezelf kan verbeteren om relatie materiaal te kunnen zijn, ipv boos te zijn op de vrouwen.

Het brengt je uiteindelijk nergens.
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:32:49 #217
438527 MissButterflyy
pi_198688876
quote:
10s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels. :')
Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.
pi_198688882
quote:

[..]

Ho ho Sound, homegirl hier heeft weldegelijk een punt hoor :Y :{w
pi_198689026
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee hoor, team sound :)
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:39:41 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198689052
quote:

[..]

Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..

Het zal best aan mij liggen in sommige gevallen, anders hadden ze me wel ingepikt, maar ik ken ook het percentage wat wél door wil. De meeste dames redden het niet bij MIJ, en niet andersom :)
pi_198689183
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..
Volgens de verhalen die ik hoor is de overgrote meerderheid van de kerels op de apps domweg op zoek naar fun.. waarom zou je dingen dan nodeloos ingewikkeld gaan maken en die vent in de waan laten dat je in bent voor een relatie, want dan gebruik je iemand gewoon.. Op de mindset alleen al keur ik zo iemand af als relatiemateriaal. En het is al een paar keer voorgekomen dat ze dan een week later ineens weer opduiken in de chat, en dan zijn ze boos of verbouwereerd als je dat zo uitlegt.
Leugentje om bestwil moet toch kunnen?

Ehm.. how about; 'no'? :')
Maar jij gaat er vanuit dat iemand je bewust “belazerd”. Na een tijdje daten gebeurd het nogal eens dat iemand de interesse verliest. Dat hoeft dan toch niet per se een bewuste actie geweest te zijn?
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:46:03 #222
438527 MissButterflyy
pi_198689195
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..

Het zal best aan mij liggen in sommige gevallen, anders hadden ze me wel ingepikt, maar ik ken ook het percentage wat wél door wil. De meeste dames redden het niet bij MIJ, en niet andersom :)
Ik draag wel van die disgual jurkjes in de zomer. :+
pi_198689252
quote:

[..]

Stiekem wilt ze je hoor :@
pi_198689269
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.
Maar je houdt toch van lang? ;(
pi_198689273
quote:

[..]

Eens :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')