Vertel even waar ik lieg? Kom met quotes, linkjes of wat dan ook. Je komt met de zoveelste keer weer met beschuldigingen maar ze worden helemaal nergens onderbouwd. Ik wacht ook nog steeds op deze:quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:01 schreef AchJa het volgende:
En verder mag je mij aanwijzen waar ik die "achterlijke uitlatingen, respectloze taal en beledigingen over Molukkers" kan vinden.
Operatie Kraai en Product waren juist de operaties om de kolonie en het Molukse lebensraum veilig te stellen he.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:10 schreef Oceanier het volgende:
Nee alleen als ze de keuze hadden. Van een keuze was geen sprake als je moet kiezen tussen de strop of de guillotine, aan de haaien of de leeuwen gevoerd worden. Je moet nog veel leren over operatie kraai & co
Ik kom met niks ik ben je hondje niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vertel even waar ik lieg? Kom met quotes, linkjes of wat dan ook. Je komt met de zoveelste keer weer met beschuldigingen maar ze worden helemaal nergens onderbouwd. Ik wacht ook nog steeds op deze:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een waarde-oordeel daarover heb uitgesproken. Maar dan weet ik nu ook wat ik vind, hoef ik zelf geen mening te vormen als iemand anders mij die in de schoenen schuift.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:56 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Waarom moeten ze assimileren? En waarom mogen ze niet bij elkaar wonen? Jij bent dus tegen vrijheid van associatie
Zo werkt dat. Want dat is hetzelfde als "voorrang" heb ik net geleerd...quote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik een waarde-oordeel daarover heb uitgesproken. Maar dan weet ik nu ook wat ik vind, hoef ik zelf geen mening te vormen als iemand anders mij die in de schoenen schuift.
Wat is er dan eigenlijk beloofd?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:14 schreef Treinhoer het volgende:
Erkenning sowieso. Compensatie hou ik niet van.
Met erkenning kan je een etterende wond schoonmaken en de tijd geven om te helen. De behandeling van nieuwe Molukkers en de (gebroken) beloften waren schofterig. Dat mag Nederland wel erkennen,
http://85.158.251.41/wps/(...)0szQ_2CbEdFAK0BlEs!/quote:Een steeds terugkerend broodje-aapverhaal in de afgelopen twee maanden was dat de Nederlandse regering aan Molukkers een eigen onafhankelijke republiek, een Zuid-Molukse Republiek (RMS) beloofd zou hebben. En dat zij deze belofte niet nagekomen was. Je kunt zeggen dat de Nederlandse regering haar beloften of gewekte verwachtingen niet altijd waarmaakte en dat zij niet uitblonk in betrouwbaarheid. Maar zeggen dat zij Molukkers een eigen RMS had beloofd of beloofd had om die te helpen realiseren, is bezijden de waarheid.
Nee lieve schat het is geen onzin. Je bent toch niet naïef? Het is niet stoer ofzo hoor om naïef te zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet van mij maar hou die onzin dan lekker voor je.
Beste kerel, onderbouw je beschuldigingen nou eens een keer.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:58 schreef Oceanier het volgende:
Nee lieve schat het is geen onzin. Je bent toch niet naïef? Het is niet stoer ofzo hoor om naïef te zijn.
Er is in die zin dan idd ook nooit een belofte gedaan. Wel zou er geen enkel probleem zijn geweest als de kolonie Nederlands wat gebleven want dan had het KNIL gewoon kunnen blijven bestaan en hadden alle 50.000 inheemse knillers gewoon hun ding kunnen blijven doen. Inclusief de 10% die het nodig vond om de archipel te verlaten.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:40 schreef luxerobots het volgende:
Wat is er dan eigenlijk beloofd?
De hele belofte is een broodje aap.
Wat moet ik eigenlijk onderbouwen? Dat er op dit forum wel degelijk mensen zijn die debiele uitspraken over Molukkers doen? Lieve schat, je bent echt niet goed in je bovenkamer. Zelfs mensen die stenen door ruiten van woningen gooien zijn nog beter opgevoed dan het gespuis op dit forum. Dus alsjeblieft zeg, doe me een lol en wordt nu eindelijk toch is een keer volwassen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beste kerel, onderbouw je beschuldigingen nou eens een keer.
Kerel, ik wacht op onderbouwing:quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef Oceanier het volgende:
Wat moet ik eigenlijk onderbouwen? Dat er op dit forum wel degelijk mensen zijn die debiele uitspraken over Molukkers doen? Lieve schat, je bent echt niet goed in je bovenkamer. Zelfs mensen die stenen door ruiten van woningen gooien zijn nog beter opgevoed dan het gespuis op dit forum. Dus alsjeblieft zeg, doe me een lol en wordt nu eindelijk toch is een keer volwassen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 13:23 schreef Oceanier het volgende:
Ik heb dit account 10 jaar geleden speciaal gemaakt nadat ik allerlei achterlijke uitlatingen, respectloze taal en beledigingen over Molukkers hier voorbij zag komen.
Maar het lukt je allemaal niet zo goed he?quote:
Oke je hebt gelijk en ik ben dom.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kerel, ik wacht op onderbouwing:
[..]
[..]
Maar het lukt je allemaal niet zo goed he?
Toe maar weer...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:24 schreef Oceanier het volgende:
Kijk die opa dan die dit topic opende. Je zal maar z’n kleindkind zijn met z’n grafbek, gatverdamme zeg. AchJa, autistisch zijn is geen keuze maar je hoeft niet naïef te zijn.
Dus we zijn het erover eens dat je je beschuldigingen niet hard kunt maken? Mooi, dan is dat ook weer afgetimmerd.quote:
Nee niet echt. Als jij mijn kind was en ik je vader had ik je allang een pak rammel gegeven omdat je met de verkeerde mensen omgaat. Ik zou je met harde hand hebben opgevoed en lelijke taal van je leeftijdsgenootjes waar je van onder de indruk bent letterlijk uit je mond spoelen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat je je beschuldigingen niet hard kunt maken? Mooi, dan is dat ook weer afgetimmerd.
Ik ben het over het algemeen ook niet met @michaelmoore eens, zeker niet als het over stikstof en boeren gaat maar taal als: "Die opa met zijn grafbek" heb je mij nog nooit zien gebruiken hier.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:32 schreef Oceanier het volgende:
Ik ben netjes opgevoed. Met normen en waarden. Dat ken jij niet.
Jouw taal boeit mij me niet. Dus onnodig om dat te vermelden.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben het over het algemeen ook niet met @:michaelmoore eens, zeker niet als het over stikstof en boeren gaat maar taal als: "Die opa met zijn grafbek" heb je mij nog nooit zien gebruiken hier.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:34 schreef Oceanier het volgende:
Nee niet echt. Als jij mijn kind was en ik je vader had ik je allang een pak rammel gegeven omdat je met de verkeerde mensen omgaat. Ik zou je met harde hand hebben opgevoed en lelijke taal van je leeftijdsgenootjes waar je van onder de indruk bent letterlijk uit je mond spoelen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:37 schreef Oceanier het volgende:
Jouw taal boeit mij me niet. Dus onnodig om dat te vermelden.
Juist ja...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:32 schreef Oceanier het volgende:
Ik ben netjes opgevoed. Met normen en waarden. Dat ken jij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |