De buit in DH is weer binnen he.. dus weer gedaan met alle joviale goedlachse politici van de laatste tijd.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:01 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht dat er geen versoepelingen komen. Misschien dat de avondklok wat wordt ingeperkt vanwege de klok die verzet wordt.
Tsjah er is zoveel meer dan alleen terrassen.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zoals gebruikelijk komen in de dagen voor de volgende persconferentie de individuele OMT-leden vast verkondigen dat er echt niets kan:
[..]
.
Waarom?quote:Op zondag 21 maart 2021 08:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Dit wordt een leuk weekend zeg. 5 dagen op zolder hangen nu beneden op de bank hangen maar dan met 2 kinderen erbij.
Omdat godvergeten alles dicht is.quote:
Ik word echt niet goed van die man. Dat is wel zo ongeveer de meest negatieve persoon van het OMT, kan nooit iets. Die zou je nu dolgelukkig maken met een avondklok tot 31 december.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zoals gebruikelijk komen in de dagen voor de volgende persconferentie de individuele OMT-leden vast verkondigen dat er echt niets kan:
[..]
.
En ook heel herkenbaar. Mijn lockdown trucendoos voor kinderen is ook leeg.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Omdat godvergeten alles dicht is.
En na een jaar maar kansloos rondjes fietsen of wandelen in een bos ik daar ook klaar mee ben.
Het enige wat zo ongeveer kan is maar weer naar de supermarkt.
Er zijn zelfs periodes van vrijdag-zaterday dat ik 7* maar naar de supermarkt ga.
Vaderschapskwaliteitenquote:Op zondag 21 maart 2021 08:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Omdat godvergeten alles dicht is.
En na een jaar maar kansloos rondjes fietsen of wandelen in een bos ik daar ook klaar mee ben.
Het enige wat zo ongeveer kan is maar weer naar de supermarkt.
Er zijn zelfs periodes van vrijdag-zaterday dat ik 7* maar naar de supermarkt ga.
dEnK nOu EeNs AaN dE zWaKkErEn In De SaMeNlEvInG!!11quote:Op zondag 21 maart 2021 08:40 schreef asco het volgende:
Kom kom, nog 2 weken volhouden en het is Pasen, mooi weer en lang licht.....
😳
Wat gaan ze doen danquote:Op zondag 21 maart 2021 08:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je nu de avondklok opheft gaat heel Nederland los 's avonds.
het is watquote:Op zondag 21 maart 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het zat er een keer aan te komen, maar ze hebben me.
Roverheid dit dat.
95 euro
Okay en overdag gaat iedereen niks doen? Heb je nog meer voorspellingen?quote:Op zondag 21 maart 2021 08:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je nu de avondklok opheft gaat heel Nederland los 's avonds.
Ik dacht dat ik hier gister las dat Marc Bonten wel wou pleiten voor heropeningen van van alles?quote:Op zondag 21 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
.
Ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan
Buiten spelen?
Klap in het gezicht van je zorgcollega's dit.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het zat er een keer aan te komen, maar ze hebben me.
Roverheid dit dat.
95 euro
Dat is dan ook hun werk.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
.
die amerikaanjes waren nog trots op Florida dat ze daar er mee kapte met de onzinquote:Op zondag 21 maart 2021 07:48 schreef pullup het volgende:
Lees dat ze in MiamiBeach ook drie weken aan de avondklok gaan, dan moet het best hetfig zijn
Ik ben weliswaar maar parttime papa, maar het inderdaad valt niet mee om je kind te entertainen. Toen ik thuiswerken met leraar spelen moest combineren was het helemaal kut.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:34 schreef Luke83 het volgende:
[..]
En ook heel herkenbaar. Mijn lockdown trucendoos voor kinderen is ook leeg.
Ik kan van een heleboel maatregelen snappen dat ze als lastig worden ervaren, maar die van geen alcohol na 20 uur kopen begrijp ik niets van. Ik zie ook niet hoe deze in het huidige beleid veel doet, overigens, maar dat die maatregel er dringend af niet, zie ik echt niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah er is zoveel meer dan alleen terrassen.
Gooi die buiten doorstroom locaties open. Stop met de na 20:00 geen bier kopen regel. Gooi de zwembaden weer open. Heropen de BSO s, stop met die 4 uur van de voren een afspraak maken.om.een winkel in te mogen.
Etc.
Terras is vast leuk, maar eerlijk gezegd doet me dat weinig. Ik kan ook een ijsje kopen en op een bankje gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |