Mazzel....deze keerquote:Op zondag 21 maart 2021 07:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat zouden die 92500 mensen hebben die negatief zijn getest?
Verantwoordelijkheidsgevoel in ieder geval.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke.. maar wanneer komt het moment dan dat je je niet meer laat testen bij een snotneus?quote:Op zondag 21 maart 2021 07:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsgevoel in ieder geval.
Bij elke verkoudheidsklacht testen hè. Twijfel je over testen, dan dus laten testen.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke.. maar wanneer komt het moment dan dat je je niet meer laat testen bij een snotneus?
Als de overheid het zegt?
Dit wordt anders een never ending story
Ik heb zelf hooikoorts.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Bij elke verkoudheidsklacht testen hè. Twijfel je over testen, dan dus laten testen.
Nee dat begrijp ik. Dan zou ik me ook niet laten testen, maar zodra de klachten ook maar iets afwijken dan van wat je gewoon bent van je hooikoorts dan wel testen.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb zelf hooikoorts.
Ik kan me moeilijk elke dag laten testen. Dan hou je geen leven meer over toch?
Ja helemaal eens.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Dan zou ik me ook niet laten testen, maar zodra de klachten ook maar iets afwijken dan van wat je gewoon bent van je hooikoorts dan wel testen.
Werkte jij niet in de zorg?quote:Op zondag 21 maart 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het zat er een keer aan te komen, maar ze hebben me.
Roverheid dit dat.
95 euro
Aan de wandel geweest?quote:Op zondag 21 maart 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Roverheid dit dat.
95 euro
Ja. Maar ik was gisteren kneiterbezopen rond 01:30 buiten. Ik kan dan toch niet gaan wapperen met mijn werkgeversverklaring.quote:
Ga je nog wel de deur uit?quote:Op zondag 21 maart 2021 07:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb zelf hooikoorts.
Ik kan me moeilijk elke dag laten testen. Dan hou je geen leven meer over toch?
Je zou het kunnen proberen....quote:Op zondag 21 maart 2021 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Maar ik was gisteren kneiterbezopen rond 01:30 buiten. Ik kan dan toch niet gaan wapperen met mijn werkgeversverklaring.
Een klasgenootje met corona misschienquote:Op zondag 21 maart 2021 07:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik leef meer en meer alsof corona niet bestaat.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga je nog wel de deur uit?
Ik kan me best voorstellen dat mensen je raar aankijken als je in de supermarkt loopt te snotteren.
Ik heb woensdag mijn dochter laten testen. Waren vijf plekken in de teststraat, allemaal bezet door kinderenquote:Op zondag 21 maart 2021 07:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een klasgenootje met corona misschien
Dan word je getest ookal heb je geen klachten.
Dat zal je leren!quote:Op zondag 21 maart 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Roverheid dit dat.
95 euro
.quote:OMT-lid Menno de Jong, viroloog aan het Amsterdam UMC, ziet voorlopig geen ruimte voor versoepelingen. Dat zegt hij tegen de Amsterdamse zender AT5. ,,De terrassen weer openen met Pasen is echt nog een brug te ver”, aldus het OMT-lid. Ook stelt hij dat het wijsheid is de avondklok voorlopig aan te houden.
Duivelsgebroed is hetquote:Op zondag 21 maart 2021 07:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb woensdag mijn dochter laten testen. Waren vijf plekken in de teststraat, allemaal bezet door kinderen
Ja, gezien de stijgende cijfers kunnen we wel concluderen dat het echt een redmiddel is.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:01 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht dat er geen versoepelingen komen. Misschien dat de avondklok wat wordt ingeperkt vanwege de klok die verzet wordt.
Die lui beginnen me zo langzamerhand echt de strot uit te hangen. Baan gaat wel door, leuk salaris ook ongetwijfeld, en nee nee nee er kan echt nog niks. Zero covid ftw. Neverending story, probeer gewoon eens wat man, je zult toch een keer iets moeten gaan openen/versoepelen.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zoals gebruikelijk komen in de dagen voor de volgende persconferentie de individuele OMT-leden vast verkondigen dat er echt niets kan:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |