Q is 58, woont in Hilversum en heeft een schoonzoon?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Q in het nieuws
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-uitermate-slordig
Shit, door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is 58, woont in Hilversum en heeft een schoonzoon?
Is dit 2 truths and a lie?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is 58, woont in Hilversum en heeft een schoonzoon?
Wordt een Shakespeareaans drama als ze ee uiteindelijk vandoor zou gaan met de schoonzoon van haar grote aanbidder.quote:
Shakespeare of RR Martin? Of EL Jamesquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt een Shakespeareaans drama als ze ee uiteindelijk vandoor zou gaan met de schoonzoon van haar grote aanbidder.
Een zekere dood voor CE op de red wedding als een van de publieksfavorieten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shakespeare of RR Martin? Of EL James
Is dat voor het laatste seizoen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een zekere dood voor CE op de red wedding als een van de publieksfavorieten.Mits RR Martin natuurlijk.
HAHA!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:44 schreef Tegan het volgende:
Ah, hier heeft iedereen een leven in het weekend. *kras*
Doordeweeks lijkt dat tegenwoordig ook het geval.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:44 schreef Tegan het volgende:
En nuquote:Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doordeweeks lijkt dat tegenwoordig ook het geval.
Kliniek voor euthanasie wellichtquote:Op zondag 21 maart 2021 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
En nu? Waar moet ik dan zijn voor lotgenoten zonder leven?
Hey jijquote:
O dat zei je niet hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt top om iemand die het even niet ziet zitten direct richting de dood te sturen.
Hoe issie? Lang niet gezien hier.quote:
Mja. Ik weet het, het spijt me, ik kom hier alleen maar als ik iets nodig heb, beetje stom van mezelf. Het gaat dus niet zo. Afleidingstips?quote:
Je eerlijkheid siert je. Tips? Niet echt. Het leven hier is niet al te verheffend met al die beperkingen. Dus heb niet veel inspiratie voor afleiding.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Ik weet het, het spijt me, ik kom hier alleen maar als ik iets nodig heb, beetje stom van mezelf. Het gaat dus niet zo. Afleidingstips?
Lekker wel, op zoek naar een flatje/huisje. En met jou?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Ik weet het, het spijt me, ik kom hier alleen maar als ik iets nodig heb, beetje stom van mezelf. Het gaat dus niet zo. Afleidingstips?
Ah leuk. Specifieke reden voor een verhuizing? Het leukste is altijd het inrichten imo.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker wel, op zoek naar een flatje/huisje. En met jou?
Is het weekend?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:44 schreef Tegan het volgende:
Nee ik ben in het weekend meestal alleen hier waardoor ik bedacht maar viooltjes te gaan planten.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:44 schreef Tegan het volgende:
Ik lurk wel mee in het weekend.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ben in het weekend meestal alleen hier waardoor ik bedacht maar viooltjes te gaan planten.
Zo burgerlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ben in het weekend meestal alleen hier waardoor ik bedacht maar viooltjes te gaan planten.
Nee, ik hou er gewoon van om te kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit je onder de plak, beetje lurken
Niet ieder jaar verhuizen is wel een goede reden toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah leuk. Specifieke reden voor een verhuizing? Het leukste is altijd het inrichten imo.
Regenquote:Op maandag 22 maart 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
Lente!
Volgende week zomertijd!
Lekker lang licht!
Een overheid die denkt dat we voor het donker naar binnen gaan!
Niet met Pasen.quote:
Had je dat ene leuke huis inmiddels bekeken dat je laatst deelde?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet ieder jaar verhuizen is wel een goede reden toch?
Wij gaan gewoon lekker kamperen, dan ben je nog legaal laat buiten ookquote:Op maandag 22 maart 2021 08:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet met Pasen.
Ik vind het zo schattig dat de overheid denkt dat met een droog Pasen iedereen netjes binnen blijft en niet massaal in parken en bossen elkaar gaat opzoeken.
Ook een goed idee!quote:Op maandag 22 maart 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon lekker kamperen, dan ben je nog legaal laat buiten ook![]()
Hopelijk blijft het dus daadwerkelijk droog
nee joh, we kunnen allemaal op het terras gaan zittenquote:Op maandag 22 maart 2021 08:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet met Pasen.
Ik vind het zo schattig dat de overheid denkt dat met een droog Pasen iedereen netjes binnen blijft en niet massaal in parken en bossen elkaar gaat opzoeken.
Natuurcamping met tent, de kleine tent, dus lekker weer is wel essentieel.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Ook een goed idee!
Wij gaan de zaterdag iig bij vrienden zuipen en blijven slapen. Tenzij de avondklok er toch af gaat. Dan alleen zuipen.
Wat voor camping? Tent of camper/caravan?
Ik zou wel dikke sokken meenemen voor 's nachts. Maar overdag ziet er goed uit!quote:Op maandag 22 maart 2021 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurcamping met tent, de kleine tent, dus lekker weer is wel essentieel.
Het ligt op een half uurtje rijden van hier dus lekker dichtbij, maar wil gewoon weer even lekker een weekendje buiten zijn
'S nachts valt ook wel mee, zag geloof ik 6 graden.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou wel dikke sokken meenemen voor 's nachts. Maar overdag ziet er goed uit!
Oh ja, dat is te overzien.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
'S nachts valt ook wel mee, zag geloof ik 6 graden.
Met oudjaar hadden we lichte nachtvorst, dat is wel echt best koud.
Goed dat je het zeg, ik maak meteen een winkelafspraak!quote:Op maandag 22 maart 2021 08:32 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht wel dat de IKEA met 2e Paasdag weer gewoon open mag. WAT MOETEN WE ANDERS MET ONS LEVEN DOEN?
Moet hier ook maar iemand enthousiast zien te krijgen daarvoor.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurcamping met tent, de kleine tent, dus lekker weer is wel essentieel.
Het ligt op een half uurtje rijden van hier dus lekker dichtbij, maar wil gewoon weer even lekker een weekendje buiten zijn
Ja echt hoor!quote:Op maandag 22 maart 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet hier ook maar iemand enthousiast zien te krijgen daarvoor.
Mensen afzeiken op FB.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:32 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht wel dat de IKEA met 2e Paasdag weer gewoon open mag. WAT MOETEN WE ANDERS MET ONS LEVEN DOEN?
Iets is beter dan niets, dus ik kan daar mee leven!quote:Op maandag 22 maart 2021 08:32 schreef Q. het volgende:
Cali lijkt mij nou echt een 'met een toiletrol onder je arm naar een gemeenschappelijk toilet type'.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet hier ook maar iemand enthousiast zien te krijgen daarvoor.
Niks geen gemeenschappelijk toilet.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cali lijkt mij nou echt een 'met een toiletrol onder je arm naar een gemeenschappelijk toilet type'.
Eigenlijk poepen in een zakje dan he.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks geen gemeenschappelijk toilet.
Met een roze wc rol en een schepje het bos in!
Zonder zakje lijkt me beter voor het milieu..quote:Op maandag 22 maart 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk poepen in een zakje dan he.
Zakje met inhoud uiteraard in een kliko.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonder zakje lijkt me beter voor het milieu..
Zo ben je toch niet in touch met de natuurquote:Op maandag 22 maart 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zakje met inhoud uiteraard in een kliko.
Zoek wel een hotelkamer met sauna en jacuzzi bij nader inzien.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cali lijkt mij nou echt een 'met een toiletrol onder je arm naar een gemeenschappelijk toilet type'.
Beter voor het milieu.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo ben je toch niet in touch met de natuur
Je geeft te snel op!quote:Op maandag 22 maart 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek wel een hotelkamer met sauna en jacuzzi bij nader inzien.
Mijn favoriete manier van kamperen. Samen gaan?quote:
Verstandigquote:Op maandag 22 maart 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sauna hoeft niet direct. Jacuzzi zou wel lekker zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan wordt het vast gezelligquote:Op maandag 22 maart 2021 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga haar gewoon een keer op een vrijdagavond verrassen en dan gaan we kamperen
Eerst een rondje wandelen met je afwas in een teiltje voordat je mag afwassen.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan wordt het vast gezellig![]()
Misschien gewoon thuis beginnen met trainen, wcpapier allemaal in de woonkamer leggen.
moet ze ook met een rolletje op pad.
Muntjes automaat aan de douche maken
Oh ja ook nogquote:Op maandag 22 maart 2021 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst een rondje wandelen met je afwas in een teiltje voordat je mag afwassen.
Nou die douches zijn me eerder te warm dan te koud meestalquote:Op maandag 22 maart 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ketel uitzetten dus alleen koud water.
Hoe meer ik er over nadenk hoe slechte idee het gaat worden.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst een rondje wandelen met je afwas in een teiltje voordat je mag afwassen.
What could possibly go wrong ?quote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
In Italië ook wel eens een suicide shower gehad; dat is ook niet echt relaxt douchen.
Wacht wat.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
In Italië ook wel eens een suicide shower gehad; dat is ook niet echt relaxt douchen.
Jaiksquote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jezusquote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Maar waarom heeft een douchekop stroom? en waarom groeit er een schaakstuk uit?
En waarom ziet het uit als een kraakpand?
Google maar eens op suicide shower. In Zuid-Europa komt het wel eens voor; in Zuid- en Midden Amerika wat vaker. Vond het niet bepaald een relaxte manier van douchen. Maar dat is een efficiënte manier van water verwarmen vinden ze daarquote:
Ah, "an electric heating element built into the head"quote:Op maandag 22 maart 2021 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Google maar eens op suicide shower. In Zuid-Europa komt het wel eens voor; in Zuid- en Midden Amerika wat vaker. Vond het niet bepaald een relaxte manier van douchen. Maar dat is een efficiënte manier van water verwarmen vinden ze daar
Dat is op zich al twijfelachtig, maar vooral de kabel met zwarte tape schept ontzettend veel vertrouwenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, "an electric heating element built into the head"
Waarschijnlijk als je stoel 1 en 2 lopend aan het ophalen bent.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Even klagen....
[....]
En dan komen die andere 2 straks ook nog eens ergens. Geen idee wanneer.
Dan is degene op dit plaatje nog best netjes afgewerkt. Heb van vrienden die naar Peru gingen wel eens slechtere varianten gezien.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is op zich al twijfelachtig, maar vooral de kabel met zwarte tape schept ontzettend veel vertrouwen
quote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je stoel 1 en 2 lopend aan het ophalen bent.
En dan zijn er nog mensen die zich zorgen maken dat ze geen stopcontacten op een badkamer willenquote:Op maandag 22 maart 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is degene op dit plaatje nog best netjes afgewerkt. Heb van vrienden die naar Peru gingen wel eens slechtere varianten gezien.
NEN-normen zijn nog niet overal doorgedrongen.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zich zorgen maken dat ze geen stopcontacten op een badkamer willen
Waar plug je dan de fohn in?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zich zorgen maken dat ze geen stopcontacten op een badkamer willen
Als je douche dildo stroom nodig heeft, is het dan niet een douche vibrator?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar plug je dan de fohn in?
En laad je je scheerapparaat op?
En de douche dildo dan?
De vragen des levens.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je douche dildo stroom nodig heeft, is het dan niet een douche vibrator?
"Elders".quote:Op maandag 22 maart 2021 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar plug je dan de fohn in?
En laad je je scheerapparaat op?
En de douche dildo dan?
Daarom bij Ikea halen.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Even klagen....
4 Eetkamerstoelen besteld bij Made.
Levering in Maart werd levering April, toen toch weer eind Maart.
"We nemen contact met u op voor de aflevering en maken een afspraak".
Aangevinkt dat ik ze alle 4 in 1 levering wil (zijn 2 witte, 2 grijze) zodat t dan maar 1 afspraak zal zijn.
Zie ik gister in de brievenbus een Postnl briefje dat ze aan de deur geweest zijn (zonder enige waarschuwing of afspraak vooraf) met slechts 2 van de 4 stoelen, en dat die nu op t pakketpunt liggen.Dus ik kan straks naar t centrum lopen en met 15kg aan stoel gaan sjouwen te voet (want centrum, dus kan dara niet met de auto komen ook).
En dan komen die andere 2 straks ook nog eens ergens. Geen idee wanneer.
Scherp.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hopelijk niet, want dan wordt het een douche bloedbadquote:
Ik zie geen verschil met een goeie menstruatie.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hopelijk niet, want dan wordt het een douche bloedbad
Bij Ang3l wel hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met een goeie menstruatie.
Wou zeggen, zou het niet eens missen, maar toch wel 1 stopcontact laten maken daar.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Elders".
Niet dat ik ooit een föhn gebruik, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 22 maart 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet willen?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Elders".
Niet dat ik ooit een föhn gebruik, maar dat terzijde.
Ik geloof niet dat ik menstrueer, ondanks vrouwelijke trekjesquote:Op maandag 22 maart 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met een goeie menstruatie.
Wij hebben ook geen stopcontact in de badkamer, dus soms staat die op het aanrecht in de keuken op te ladenquote:Op maandag 22 maart 2021 11:28 schreef babylon het volgende:
De elektrische tandenborstel moet toch ergens opgeladen worden?
Ik heb m'n eigen "hok" met een mooie plek om m'n make up en haar te doen, als ik ooit m'n föhn (of straightener) gebruik, is het daar.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet willen?
Als je ergens je haar hohnt of je baard scheert dan is dat wel in de badkamer.
Hoeft ook maar 1x per week ofzo. Dus toen ik geen stopcontact had deed ik dat gewoon ergens anders.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:28 schreef babylon het volgende:
De elektrische tandenborstel moet toch ergens opgeladen worden?
Dit.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeft ook maar 1x per week ofzo. Dus toen ik geen stopcontact had deed ik dat gewoon ergens anders.
Nu kan het wel dus is dat uiteraard logischer wel in de badkamer.
Maar wel logischer in de badkamer dusquote:Op maandag 22 maart 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Er is altijd wel een plekje te vinden.
Nee, elektrische tandenborstel en tondeuse opladen gebeurt op de badkamer. Dat kan nergens andersquote:Op maandag 22 maart 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Er is altijd wel een plekje te vinden.
Nou ja, ik zou 'm dus niet missen.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel logischer in de badkamer dus
Het ging om "geen stopcontact in de badkamer WILLEN".
Niet over dat t onoverkomelijk zou zijn als je die geen HEBT.
Verschilletje.
Dat is wel niet zo practisch voor de jacuzzi seks.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sauna hoeft niet direct. Jacuzzi zou wel lekker zijn.
maar dan wel buiten
Niet zo preuts.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel niet zo practisch voor de jacuzzi seks.
maakt toch geen verschilquote:Op maandag 22 maart 2021 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of een baard groeien.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een stopcontact bij de wastafel, gebruik ik nooit. Moet ik ook maar elektrisch gaan poetsen?
Een preuts iemand zou nooit jacuzzi seks voorstellen.quote:
Zo hatelijk als ze dat doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:19 schreef Tegan het volgende:
Ik moest ook laatst janken dat de bezorger gewoon niet had aangebeld en was doorgereden. En het gekozen nieuw sinds corona (random telefoonwinkel) pakketpunt was alleen doordeweeks tot 18:00 open. Ik durf letterlijk niets meer te bestellen.
Ligt eraan hoe de schuttingen en struiken zijn geplaatst.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanuit je jacuzzi moet er alleen sneeuw en ijs te zien zijnquote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef gcjoel het volgende:
Je boekt toch geen huisje/hotel met Jacuzzi om vervolgens geen privacy te hebben?
Zoiets hoort afgelegen en rustig te liggen
Dat is ook gewoon heel erg stom!quote:Op maandag 22 maart 2021 12:19 schreef Tegan het volgende:
Ik moest ook laatst janken dat de bezorger gewoon niet had aangebeld en was doorgereden. En het gekozen nieuw sinds corona (random telefoonwinkel) pakketpunt was alleen doordeweeks tot 18:00 open. Ik durf letterlijk niets meer te bestellen.
Onze vaste bezorger weet denk ik ondertussen heel goed dat ze niet bij onze buurvrouw moeten zijn. Die is daar heel erg tegen. Die vind ook dat wij veel te veel bestellenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zaterdag kwamen wij thuis en toen was ons pakketje bij de buren bezorgd. De buurvrouw kwam meteen met pakketje en al naar de voordeur gerend toen wij de auto neerzetten.Dan kan ik best genieten van kneuterig in een woonwijk van een kleine stad wonen, ipv een appartement bij centrum Utrecht.
Plus onze (vaste) pakketjesbezorger van PostNL weet ondertussen dat wij vrijwel altijd thuis zijn dus loopt ook niet meteen door als we niet na 3 seconden open doen.
Bij ons gaat dat ook zo idd. Geen probleem om even wat aan te nemen voor de buren. Behalve voor 2 deuren verderop, maar dat is inmiddels ook wel bekend bij de meeste bezorgers. Daar wonen buitenlandse studenten. Geen idee wie het zijn en soms zijn ze weken weg. Geen zin om al die tijd met hun pakketten opgescheept te zitten.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zaterdag kwamen wij thuis en toen was ons pakketje bij de buren bezorgd. De buurvrouw kwam meteen met pakketje en al naar de voordeur gerend toen wij de auto neerzetten.Dan kan ik best genieten van kneuterig in een woonwijk van een kleine stad wonen, ipv een appartement bij centrum Utrecht.
Plus onze (vaste) pakketjesbezorger van PostNL weet ondertussen dat wij vrijwel altijd thuis zijn dus loopt ook niet meteen door als we niet na 3 seconden open doen.
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:50 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook een fijne bezorger. Ik dien ongeveer 2x per jaar een klacht in voor doorrijden terwijl ik thuis ben.
Hier gelukkig ook niet. En anders zat buren die pakjes aannemen. Wij ook voor gen trouwens.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad.
Maar goed, tegenwoordig laat ik alles op mn werk bezorgen.
Daar kan Ang3l over meepraten...quote:Op maandag 22 maart 2021 13:56 schreef Tegan het volgende:
Het stomme is dat ze zo'n klacht ook enkel melden aan de leiddinggevende van de bezorger. Je pakket zelf kan niet nogmaals aangeboden worden. Bijzonder jankwaardig als pakketten zwaar/groot zijn.
Ook daar flikken ze het.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad.
Maar goed, tegenwoordig laat ik alles op mn werk bezorgen.
Tot nu toe gaat het goed. Wordt meestal gewoon netjes bij de magazijnman afgegeven.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook daar flikken ze het.
Blijf je even wat langer omdat DHL zou komen (die komen hier nét wat later doorgaans dan m'n werktijd toen was), hoor je alleen de klepper van de brievenbus. GAST. Het licht brandt.
Verschilt een beetje per bezorgboer, maar sommige kijken daadwerkelijk naar het type adres en doen geen zaterdagbezorging bij zakelijke adressen. En sommige doen überhaupt geen zaterdagbezorging.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het goed. Wordt meestal gewoon netjes bij de magazijnman afgegeven.
Weet alleen niet wat er gebeurt als het eens toevallig op zaterdag aan zou komen, want dan is hier vaak niemand buiten misschien wat mensen die voor zichzelf aan het hobbyen zijn
Ja, oke, maar soms kun je dat helaas niet zelf invullen.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per bezorgboer, maar sommige kijken daadwerkelijk naar het type adres en doen geen zaterdagbezorging bij zakelijke adressen. En sommige doen überhaupt geen zaterdagbezorging.
Al neem ik meestal geen risico en bestel ik liever een dag later als dat beter uitkomt, zeg maar.
True. Zo baal ik een beetje dat ik net op werk bezorgen heb ingevuld, want DHL. Ik betaal liever die euro extra voor achteraf avondbezorging invullen, zeg maar.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar soms kun je dat helaas niet zelf invullen.
en bij sommige webshops kun je het wel invullen en doen ze alsnog waar ze zelf zin in hebben
Vaste prik in Cuba die dingen. En dat was nog luxequote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar dagen vergaderenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:25 schreef babylon het volgende:
Nu al zin in volgende week. PIP week
(ding in het Agile werken waarbij je één keer per kwartaal met de hele afdeling een paar dagen gaat vergaderen)
Het scheelt de rest van het kwartaal een week of meer aan vergaderen. Dus het scheelt wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een paar dagen vergaderen, ik krijg al jeuk van een toolbox van een kwartier
Gisteren 6 uur in Teams meetings gezeten. En dan raar opkijken als ik bij de laatste meeting wat prikkelbaar en moe ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een paar dagen vergaderen, ik krijg al jeuk van een toolbox van een kwartier
Vannacht migraine gehad dus ik heb een dagje vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ECHNIE! Nog lekker 4 dagen vol motivatie hard aan het werk
Wijfquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren 6 uur in Teams meetings gezeten. En dan raar opkijken als ik bij de laatste meeting wat prikkelbaar en moe ben.
"Is dat een oud handje?"quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:36 schreef Barbusse het volgende:
"Ik hoor je niet"
"Je beeld staat vast"
"Geef je planten water joh"
Veranderingen zijn zoveel vermakelijker geworden johquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Is dat een oud handje?"
"Je microfoon staat uit"
"Zit je nou te masturberen?"
Herkenbaar allemaal....
Belediging voor power vrouwen trouwens. Dus ik vervang 'wijf' voor 'watje'.quote:
Acceptabel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Belediging voor power vrouwen trouwens. Dus ik vervang 'wijf' voor 'watje'.
Bij ons in het bedrijf is Zoom verboden. Gebruik het alleen voor mn persoonlijke digitale borrels, dat mag China wel meeluisteren. Gaat toch nergens over.quote:
Mensen die de nuclear launch codes niet noemen tijdens een zoom borrelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons in het bedrijf is Zoom verboden. Gebruik het alleen voor mn persoonlijke digitale borrels, dat mag China wel meeluisteren. Gaat toch nergens over.
Hoezo is dat niet gewoon 00000 dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die de nuclear launch codes niet noemen tijdens een zoom borrel
De geboortedatum van de vrouw van Joe Biden toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet gewoon 00000 dan.
Zou 'ie die onthouden ja?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De geboortedatum van de vrouw van Joe Biden toch?
Nee, daarom heeft 'ie het opgeschreven op een post-it en deze op z'n monitor geplakt natuurlijk.quote:
Hier hadden we laatst wel een mooi gevalletje 'je microfoon staat aan'quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Is dat een oud handje?"
"Je microfoon staat uit"
"Zit je nou te masturberen?"
Herkenbaar allemaal....
In de problemen gekomen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier hadden we laatst wel een mooi gevalletje 'je microfoon staat aan'![]()
Zat er een iemand dik te beledigen, oeps.
Wij gebruiken Starleaf, daar heeft mijn laptop het wel moeilijker mee dan Teams zo te horen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu!![]()
Teams is best okay, ook al maakt ie een Boeing 747 van mn laptop.
Nja was wel even ongemakkelijk voor de rest van onsquote:
Mannenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja was wel even ongemakkelijk voor de rest van ons![]()
Maar nu zijn ze weer ok, waren 2 mannen dat scheelt
Die laten dat meestal wel wat makkelijker los jaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja was wel even ongemakkelijk voor de rest van ons![]()
Maar nu zijn ze weer ok, waren 2 mannen dat scheelt
Niet tegelijk de min en plus aanraken. Meer is het nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:13 schreef DrMarten het volgende:
Net een elektricien aanbhet werk gehad. Even stopcontacten aan laten leggen in de meterkast. Hoe zo'n gozer dat in 5 minuten voor elkaar krijgt zonder de stroom eraf te halen, zichzelf te elektrocuteren of het huis in de hens te zetten blijft toch verbazingwekkend.
Ik ben al een half uur aan het schelden vloeken en tieren als ik een lampje op moet hangen
En je gereedschap altijd vasthouden bij het geīsoleerde deelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Niet tegelijk de min en plus aanraken. Meer is het niet
Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik kijk er vol bewondering naarquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Niet tegelijk de min en plus aanraken. Meer is het niet
Is dat duur? Ik wil ook een stopcontact in de meterkast..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik kijk er vol bewondering naar
Geen idee wat het kost. Factuur kont nog, maar zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik wil ook een stopcontact in de meterkast..
Paar tientjes denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik wil ook een stopcontact in de meterkast..
En toch zal het uurloon het meeste zijn. Hij kan toch een uur niks anders doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost. Factuur kont nog, maar zal wel meevallen.
Materiaal kost niet zoveel en qua uurloon zal het ook niet veel zijn
Dit zijn van die korte klusjes die hij er juist tussendoor doet als ie ergens anders even een uurtje niks te doen heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toch zal het uurloon het meeste zijn. Hij kan toch een uur niks anders doen.
Zonder bon zal wel aardig kunnen schelen en als die uit de buurt komt. Ff na of voor werk.
Ja precies. Maar dat werkt alleen als ze redelijk in de buurt zijn toch. Van Wageningen naar Rotterdam voor een stopcontactje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit zijn van die korte klusjes die hij er juist tussendoor doet als ie ergens anders even een uurtje niks te doen heeft.
En ik krijg gewoon een factuur. Hij doet niks zwart en ik wil het niet zwart laten doen
Hij werkt hier in de regio en was vandaag gewoon hier in de stad aan het werk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat werkt alleen als ze redelijk in de buurt zijn toch. Van Wageningen naar Rotterdam voor een stopcontactje.
Gezelligquote:
Kusje ernaast van mij.quote:
Goed bezigquote:
Ah, Gordon's pink gin dus. Smaken verschillen. Niks mis mee.quote:
100¤ denk ik zo'n beetje: voorrijkosten, half uurtje, materiaal, BTW. Als het een lokale klusjesman is kan het iets minder zijn misschien. Kwaliteit van de koffie en het gebak kunnen van invloed zijn.quote:
Oh! Dat ga ik weer eens kopenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst zin in een Baileys met ijs, maar op mijn leeftijd is dat gegarandeerd een kater op een doordeweekse dag.
Één glas en een kater.... Dat ligt niet aan je leeftijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst zin in een Baileys met ijs, maar op mijn leeftijd is dat gegarandeerd een kater op een doordeweekse dag.
Betraptquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Één glas en een kater.... Dat ligt niet aan je leeftijd.
Meer oefenen! Neem een voorbeeld aan Q, die is bejaard en kan overdag drinken!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betrapt. Ik zeg leeftijd omdat dat voor mij persoonlijk wel waar is.
Misschien is je glas gewoon te groot..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betrapt. Ik zeg leeftijd omdat dat voor mij persoonlijk wel waar is.
Ik heb nog wel wat losse gewichten thuis en voor ik verhuisde had ik zo'n hele stellage met verschillende oefeningen, maar ik kan me daar thuis toch niet echt voor gaan zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:23 schreef babylon het volgende:
Na een dik half jaar weer begonnen met thuis sporten (gewichten). En sinds gisteren met alle oefeningen gelijk (11/11) of met meer (7/11) gewicht dan vorig jaar juni
#gettingbuffed
Het is hier dus ook een tijd versoft, maar het zit nu weer in het systeem. We hebben een plekje ingericht in de bijkeukenquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat losse gewichten thuis en voor ik verhuisde had ik zo'n hele stellage met verschillende oefeningen, maar ik kan me daar thuis toch niet echt voor gaan zitten.
Ik hou het dan maar bij de cardio training: fietsen, rennen, crosstrainer.
Mijn bijkeuken al ingenomen door fietsen en gereedschapquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Het is hier dus ook een tijd versoft, maar het zit nu weer in het systeem. We hebben een plekje ingericht in de bijkeuken
Maar je beweegt wel, en dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn bijkeuken al ingenomen door fietsen en gereedschap
Morgenavond weer denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alleen op zolder ruimte en daar staat het idee van zware gewichten me toch een beetje tegen.
Wel vanmiddag of vanavond weer een rondje hobbelen, it's something.
Meh, altijd jammer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgenavond weer denk ik.
Al zie ik nu dat er voor morgen weer wat regen voorspeld wordt
Van de regen in de drupquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Helemaal klaar met Ziggo, dus maar besloten dat het KPN wordt. Bestelling geplaatst en dan bevestigingsmail krijgen waar geen zak van klopt
Hang nu alweer een kwartier aan de lijn waarvan 10 minuten in de wacht
Oh joy.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Helemaal klaar met Ziggo, dus maar besloten dat het KPN wordt. Bestelling geplaatst en dan bevestigingsmail krijgen waar geen zak van klopt
Daarom doe ik geen moeite meer om over te stappenquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Echt hoor. Ik had aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van de overstapservice en dat ik zsm over wil. Kreeg als datum 31 maart.quote:
Ik zit voor de 4e dag in 2 weken op de 4g te werken omdat de wifi boven er om de haverklap uit vliegt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom doe ik geen moeite meer om over te stappen
Ben hier wel heel happy met XS4ALL, in een jaar thuiswerken nog geen enkele storing gehad. Daarvoor had ik Ziggo hier, dat was echt zo enorm slecht hier in Utrecht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit voor de 4e dag in 2 weken op de 4g te werken omdat de wifi boven er om de haverklap uit vliegt.
Gisteravond nog eens een speedtestje gedaan beneden. Ik betaal voor 250Mbit. Zelf aan de kabel komnik nauwelijks boven de 100. Op wifi kom ik max op 60 en boven ben ik al blij als de wifi het uberhaupt doet
Xs4all komt overal goed uit de tests, alleen vind ik ¤ 12 verschil met KPN voor hetzelfde pakket wel erg veel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben hier wel heel happy met XS4ALL, in een jaar thuiswerken nog geen enkele storing gehad. Daarvoor had ik Ziggo hier, dat was echt zo enorm slecht hier in Utrecht.
Nu weet je waar dat verschil voor isquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Xs4all komt overal goed uit de tests, alleen vind ik ¤ 12 verschil met KPN voor hetzelfde pakket wel erg veel.
Ziggo is natuurlijk een samenstelling van allerlei bedrijven, hier kwamen ze voort uit Casema wat al dikke poep was. Is nooit echt verbeterd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:16 schreef rival het volgende:
Wat dat betreft heb ik het wel getroffen met Ziggo. Kan me geen storing herinneren.
Is zo ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ziggo is natuurlijk een samenstelling van allerlei bedrijven, hier kwamen ze voort uit Casema wat al dikke poep was. Is nooit echt verbeterd.
Dus voor de afwisseling ga je nu voor het gezeik van KPNquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:25 schreef DrMarten het volgende:
Mijn broer heeft laatst nig gedoe met Ziggo gehad. Heeft 3x moeten bellen en dagen moeten wachten tot ze alles opgestuurd hadden wat nodig was. Eerst kreeg ie het verkeerde, toen het goede maar ontbrak er weer een kabel.
Ik heb geen zin meer in dat gezeik met hun.
Er moet wel wat reuring blijven natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus voor de afwisseling ga je nu voor het gezeik van KPN
Mijn harses is een beetje verknetterd vandaag... nice!quote:
Volgens mij is dat minder dan ik betaal voor Ziggo EXclusief bellen.. ik hoef geen vaste lijn..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:51 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb caiway betaal 52 pm incl bellen en tv. Meer ga ik ook echt niet betalen. Zou best willen overstappen naar Tmobile voor de korting maar vind het te veel gedoe
Caiway zit hier niet. Betaal bij KPN iets meer en dan nog een paar pakketjes erbij.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:51 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb caiway betaal 52 pm incl bellen en tv. Meer ga ik ook echt niet betalen. Zou best willen overstappen naar Tmobile voor de korting maar vind het te veel gedoe
Zakelijk zoveel gezeik met dat bedrijf.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus voor de afwisseling ga je nu voor het gezeik van KPN
Porno kanaaltje is genoeg toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Caiway zit hier niet. Betaal bij KPN iets meer en dan nog een paar pakketjes erbij.
Kun je ook verzoekjes indienen bij je buren?quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon goede verrekijker en gratis kijken naar buren-porno.
Voor je telefoon dan he.quote:
Terug naar bed dan maarquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een uur later dan ik wilde, eindelijk in kunnen loggen in het systeem. Motivatie om nog te gaan werken is wel even verdwenen zo.
Motiwat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een uur later dan ik wilde, eindelijk in kunnen loggen in het systeem. Motivatie om nog te gaan werken is wel even verdwenen zo.
Dat wat er dus niet is.quote:
Ik begin alvast aan de mamobo dan.quote:
"Gelukkig" moet kerel op tijd op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de wekker al uitzetten voor morgen
Gewoon naar de logeerkamer sturen.quote:
Kun je mooi even koffie maken voor mij.quote:
Koffie is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
Koffie hier? Da's toch meer iets voor een ander topic
Zelfbescherming. Mijn kantoorleef zou ik niet overleven als ik koffie had leren drinken met mijn verslavingsgevoeligheidquote:
Je eigen zwakheid projecteren op zoiets lekkers als koffie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Mijn kantoorleef zou ik niet overleven als ik koffie had leren drinken met mijn verslavingsgevoeligheid
Als ik het goed begrijp valt dat lekker zeer regelmatig wel mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen zwakheid projecteren op zoiets lekkers als koffie.
Koffie is vooral functioneel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp valt dat lekker zeer regelmatig wel mee.
Ja, als tegenwerker voor de ontwenningsverschijnselen van een gebrek aan koffie. Nuuuuuuuuuuttiiiiiiiiiiiiiiiig!quote:
Het helpt vast niet bij je beeld als ik zeg dat ik ook makkelijk een week zonder ook maar een druppel cafeīne kan zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, als tegenwerker voor de ontwenningsverschijnselen van een gebrek aan koffie. Nuuuuuuuuuuttiiiiiiiiiiiiiiiig!
Ik ben niet heel veeleisend.quote:
Dan ben je waarschijnlijk niet de functioneel drinker waar Q het over hadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt vast niet bij je beeld als ik zeg dat ik ook makkelijk een week zonder ook maar een druppel cafeīne kan zeker?
Maar da's Q.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet de functioneel drinker waar Q het over had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |