Uiterst leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sagan ook beter dan verwacht ...
We hebben in het verleden nog wel gezien dat MSR voor sommige renners ook gewoon te lang is ...quote:
Gewoon verdiende winnaar toch ?quote:
Daar zaten te weinig knechten om de boel te controleren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een hinderlijk getreuzel in die groepssprint. De tering.
Protocolquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En dit ja, wat een tactische debiel ben je dan
Gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Nibali interesseert het geen reet.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie overwinning voor de onsympathieke Stuyven
MvdP was sowieso niet goed. Flip denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Overmacht van de grote 3 was vandaag niet echt het geval.
True, maar met nog maar 3 a 200 meter vrij slap.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zaten te weinig knechten om de boel te controleren.
Met Roglic erbij had hij gewonnen!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Van Aert had hier Roglic wel kunnen gebruiken haha.
Op naar HLN.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Roglic erbij had hij gewonnen!
''Vive le velo''quote:
Maak daar maar van met een sterkere ploeg.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Roglic erbij had hij gewonnen!
Sympathiekquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Alaphilippe ook wel met een vreemde actie door de sprint aan te trekken voor die groep.
Julien kon het verschil ook niet maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stuyven, man man man.
Wout en Mathieu betalen de prijs voor de Tirreno? Niet dat ze slecht waren, maar minder goed dan je zou verwachten.
PidGod was erg in orde.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En waarom heeft Ineos nu eigenlijk zo gereden op de Cipressa en Poggio ?
De altijd nationalistische engnek K Vannieuwkerkequote:
Er waren nog wat testosteronpleisters die bijna over datum waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als SKA had gewonnen, zou ik kotsend boven de WC-pot hebben gehangen en een maand koersziek zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een overwinning voor de koers dit.
Pidcock. Kwam alleen niet weg met een kleiner groepjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En wat was SKA aan het doen die laatste paar honderd meter?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Mathieu.
Zonder grappen: wat een race toch nog.
Van Aert, Alaphilippe ้n Mathieu konden allemaal niet echt iets, dan de heerlijke aanval die er nog een zieke sprint uit perst...
En Ewan die met twee vingers in de neus mee omhoog gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Mathieu.
Zonder grappen: wat een race toch nog.
Van Aert, Alaphilippe ้n Mathieu konden allemaal niet echt iets, dan de heerlijke aanval die er nog een zieke sprint uit perst...
Die dacht dat het Milaan-San Remo-Milaan was?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
En wat was SKA aan het doen die laatste paar honderd meter?
En de betere van WVA in de sprint.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En Ewan die met twee vingers in de neus mee omhoog gaat.
Joh...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En de betere van WVA in de sprint.
Dat verbaast me niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En de betere van WVA in de sprint.
Ging ook wel vroeg aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Aguero het volgende:
Van der Poel kon z'n sprint ook niet echt doortrekken zoals op z'n beste dagen, hij begon wel lekker van ver maar moest best vroeg gaan zitten.
Ganna.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd waarom er geen echte aanval kwam op de Poggio.
De grote drie konden het verschil niet maken?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd waarom er geen echte aanval kwam op de Poggio.
Zat gewoon te ver en leek de laatste kilometers vrij vermoeid.quote:
Australiaans koersgedrag wordt godzijdank niet meer beloond.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan wint twee keer de sprint op de Via Roma en eindigt twee keer tweede op nul seconden.
Denk inderdaad dat Ganna een heel peloton heeft versmacht.quote:
Dit paard is allang dood.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Australiaans koersgedrag wordt godzijdank niet meer beloond.
Ik reanimeer hem met alle liefde.quote:
Zo, die doet geen oog dicht vannacht.quote:
https://streamable.com/vjshrhquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Van Aert had hier Roglic wel kunnen gebruiken haha.
3,5 km a 3,7% is wat anders dan dat we straks krijgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Misschien is de overmacht van de grote 3 niet zo groot als gedacht en gaan er meer serieuze kandidaten zijn voor de RvV en PR.
Het zit erg diep.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat Mani zich ook moet uiten op wielerflits
Boze sportautisten zijn altijd een leuke rubriek.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:18 schreef wimderon het volgende:
LaFlammeRouge is weer eens boos op d'n twitters, leuke rubriek.
Waarom legt Ineos een verschroeiend tempo op, terwijl ze geen sprinter hebben?!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boze sportautisten zijn altijd een leuke rubriek.
Ik had een aanval van Ganna op de Cipressa wel willen zienquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje apart dat INEOS kennelijk niets mag/mocht doen omdat zij 15e worden. Fijne koersinstelling dan...
Cycling out of context en het Finse wiel kom ik ook vaak tegen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef Aguero het volgende:
Ik wil ook een goedlopend Twitteraccount waardoor ik er teveel in ga geloven.
Mihai moet lekker klimtijden bijhouden, LFR moet profielkaartjes maken en Steef moet z'n bek houden.
Enige koppeltje met 2 rappe mannen en daar dan precies niets mee doen. Zo kennen we Bora.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:38 schreef Bill_Hillie het volgende:
Sagan zet zijn turbo ook iets te laat aan
quote:‘CALEB EWAN OVERKLAST MATHIEU VAN DER POEL EN WOUT VAN AERT IN MILAAN-SAN REMO’
You can take Ray out of the T., but you can't take the T. out of Ray.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ray is ook nog wanhopig op zoek naar clicks.
[..]
Alle Finnen zijn hopeloze autistenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cycling out of context en het Finse wiel kom ik ook vaak tegen.
Staat er ook OPINIE!1!1!11EINZ!1!1 bij?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ray is ook nog wanhopig op zoek naar clicks.
[..]
Dat zijn een heleboel verschillende mensen, geloof ik..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef Beregd het volgende:
Wie is dat eigenlijk die Flamme Rouge? Altijd een pedant typetje gevonden.
Ja, waarin Ray beschrijft wat wij allemaal ook al hebben gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat er ook OPINIE!1!1!11EINZ!1!1 bij?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, waarin Ray beschrijft wat wij allemaal ook al hebben gezien.
Joost mag het weten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat als" was zelden zo relevantquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De beste man in koers zat dus niet
Bij de eerste 40
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |