Zijn ook van die sensatieschapen die hem snel peren als het te heet onder de voeten wordt. Ze moeten maandag wel weer achter de kassa zitten bij de appiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd zodra ze verspreid zijn loopt het op zijn einde want regroeperen doen ze toch nooit.
Ik wil een helm camera van een ME'er, een hont camera, een waterkanon camera en de heliquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een livestream vanuit de arrestantenbus lijkt mij ook wel een keer grappig
Of ze mogen na een aanhouding alsnog hun voorwaardelijk uitzitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn ook van die sensatieschapen die hem snel peren als het te heet onder de voeten wordt. Ze moeten maandag wel weer achter de kassa zitten bij de appie
Zin inquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:01 schreef probeer het volgende:
Nou, dan maar weer een paar headshots met de waterspuit.
Heb je de petitie al getekend?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik wil een helm camera van een ME'er, een hont camera, een waterkanon camera en de heli
Ben jij morgen met je bff op het manieveld? Graag weer een verslag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn ook van die sensatieschapen die hem snel peren als het te heet onder de voeten wordt. Ze moeten maandag wel weer achter de kassa zitten bij de appie
"Bizar" is echt een vreselijk Nederlands woord.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:00 schreef Fugue het volgende:
Wel bizar hoor
Echt bizar
Dit is bizar jongens
Bizar dit zeg
Snap alleen niet zo goed waarheen, ze lopen nu gewoon de gracht rondquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:01 schreef StephanL het volgende:
ME zal ze wel willen sturen naar een bepaalde richting
Al langquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je de petitie al getekend?
https://petities.nl/petitions/livestream-van-het-waterkanon-live
Terug naar museumpleinquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:01 schreef StephanL het volgende:
Denk dat ze ze willen insluiten op de Leidsekade.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:01 schreef StephanL het volgende:
Stream moet tweetalig door alle internationale viewersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:02 schreef asco het volgende:
[..]
"Bizar" is echt een vreselijk Nederlands woord.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat ze ze willen insluiten op de Leidsekade.
Je mag de wouten niet filmen hoe doen ze dat op zo'n stream?quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mag de wouten niet filmen hoe doen ze dat op zo'n stream?
En nog te dom om dat in te zienquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:04 schreef Geerd het volgende:
Wat een mongolen ook ..nog een maand langer avondklok en alles dicht
kutvolk
Rondvaartboot, er liggen er genoeg niks te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:04 schreef raptorix het volgende:
LOL, alleen hoe ga je daar de bussen krijgen, zullen ze dat aal bedacht hebben
Je mag wel filmen hoor.quote:
Frankrijk heeft dat onlangs verboden. Nadat racistische incident toen ze een zwarte aftuigde en die video lekte.quote:
Verstandig dat Sven er tussenuit is geknepenquote:
Is gewoon een zelfgeproduceerd vodje, maar omdat hij duidelijk primair bezig is met filmen doen ze daar meestal niet moeilijk over.quote:
Iemand in de gracht duwen staat gelijk aan chemisch oorlogsvoeringquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan ook zonder boot, die mensen zijn toch al nat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:10 schreef Fugue het volgende:
ALLEMAAL AANGEHOUDENGooi de Bijlmerbajes maar weer open
Is ook geen water in zo'n waterkanon.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heel veel mensen zien er niet echt natgespoten uit trouwens?
Maar een vloeistof die plassen op de grond veroorzaakt maakt je toch ook natquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ook geen water in zo'n waterkanon.
Heb je een link? Als zij er tussen staat kijk ik liever naar haarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
he getverdemme als die ruftvrouw lutie zichzelf gaat filmen - dat kost haar kijkers!
bah wat een lelijk beeld, met die ring in d'r neus. en dan nog blij met die banaan zijn ook.
Ja ik zit net te lunchen, dus ben toen ook weer even naar Sven geswitchtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
he getverdemme als die ruftvrouw lutie zichzelf gaat filmen - dat kost haar kijkers!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:10 schreef Fugue het volgende:
Die is helemaal plat, volgens mij kunnen ze 2000 man bij de Arena vast houden, ze hebben daar zo een hooligan kooiquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:10 schreef Fugue het volgende:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/896744741144566quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je een link? Als zij er tussen staat kijk ik liever naar haar
https://www.facebook.com/(...)_rv__=related_videosquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je een link? Als zij er tussen staat kijk ik liever naar haar
Thanks, daar is de actiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/896744741144566
Ach over drie weken is er toch een massale uitbraak vanwege superspreadevent de verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dat landverrader etiket zou ik eerder plakken op de debielen die er voor zorgen dat deze maatregelen weer langer gaan duren.
#TeamFuguequote:
Viel in andere landen met verkiezingen reuze mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach over drie weken is er toch een massale uitbraak vanwege superspreadevent de verkiezingen.
Daar staat altijd een rij op zaterdagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef raptorix het volgende:
Als je nu 2 KM noordelijk loopt kun je schuilen in het Anne Frank huis.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef raptorix het volgende:
De cijfers zitten wel ontzettend in de lift, maar dat was ook voor de verkiezingen al zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel in andere landen met verkiezingen reuze mee.
Als er een rij staat roep ik altijd: Anne is not at home today.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar staat altijd een rij op zaterdag
Ik zie daar inderdaad ook niet bepaald de "gemiddelde Nederlander" staan....maar ja, dat is afgelopen woensdag ook wel duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef Fugue het volgende:
Alleen al aan die koppen zie je welke laag van de bevolking daar staat
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er een rij staat roep ik altijd: Anne is not at home today.
Inderdaad. En vergeet niet dat de kleding gewassen en schoon terug moet naar de kledingverhuur.quote:
Volgens mij is meer dan de helft er later bijgekomen toen ze gingen lopenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heel veel mensen zien er niet echt natgespoten uit trouwens?
Spoiler graag. Ik heb net gegetenquote:
Ze is zeker niet thuis?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef raptorix het volgende:
Ja daar leek het wel op hè. Sven werd ook tijdens het lopen pas enthousiast over de aantallen mensen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij is meer dan de helft er later bijgekomen toen ze gingen lopen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er een rij staat roep ik altijd: Anne is not at home today.
Precies dit gewoonquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:20 schreef asco het volgende:
Ik wil steeds stoppen met kijken want dit is allesbehalve spannend maar dan bedenk ik me weer dat ik niks anders op de planning heb staan en blijf uit pure tijdelijke geestelijke armoede maar kijken.
Lekkere demo ook, een paar honderd man die allemaal gefixeerd zijn op hun telefoon, echte strijders.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/896744741144566
Bij volt geilen ze ook al op marcherende laarzen om het proletariaat eronder te houden?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:15 schreef Fugue het volgende:
Alleen al aan die koppen zie je welke laag van de bevolking daar staat
Voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij volt geilen ze ook al op marcherende laarzen om het proletariaat eronder te houden?
Nee Ado wordt gehuldigdquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Haags het volgende:
Komt straks de rondvaartboot met de oranje selectie uit ´88 voorbij varen of wat?
Elke week een demonstratie? Onnodig. Dit is pure broodmoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Het ergste aan corona is volgens mij niet het virus, maar wat het heeft gedaan met mensen hun hoofd. We hebben mensen die in groten getale denken dat er helemaal geen virus is en vaccinaties super eng zijn en aan de andere kant hebben we een gigantische groep mensen die er genot uit haalt als de ander in elkaar wordt geslagen door de staat omdat ze demonstreren tegen beleid waar ze het niet mee eens zijn. Als je het mooi vind dat we in Nederland geen demonstratierecht meer hebben voor mensen die het verkeerde denken, dan ben je imho verder heen dan de mensen die nu worden afgevoerd in een massa-arrestatie.
Daarna allemaal 2 weken opsluiten. Mis je niets aan als ze elkaar onder kuchenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:23 schreef RipCity het volgende:
Museumplein wordt ontbonden omdat mensen te dicht op elkaar staan/corona maatregelen niet nageleefd worden maar nu laat je ze wel uren ingesloten op een gracht staan dicht op elkaar
Misschien helpt het ook niet mee dat dit soort 'demonstraties' ervoor zorgt dat wij allemaal langer met een lockdown zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Het ergste aan corona is volgens mij niet het virus, maar wat het heeft gedaan met mensen hun hoofd. We hebben mensen die in groten getale denken dat er helemaal geen virus is en vaccinaties super eng zijn en aan de andere kant hebben we een gigantische groep mensen die er genot uit haalt als de ander in elkaar wordt geslagen door de staat omdat ze demonstreren tegen beleid waar ze het niet mee eens zijn. Als je het mooi vind dat we in Nederland geen demonstratierecht meer hebben voor mensen die het verkeerde denken, dan ben je imho verder heen dan de mensen die nu worden afgevoerd in een massa-arrestatie.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook niet mee dat dit soort 'demonstraties' ervoor zorgt dat wij allemaal langer met een lockdown zitten.
O is het dansen, dat dat ze massaal een epileptische aanval haddenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:25 schreef raptorix het volgende:
Is er niemand die die lui een beetje dansen kan leren.
Inderdaad die mensen verspreiden allemaal het killer-virus. Hopelijk slaat de politie ze onnoemelijk hard neer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook niet mee dat dit soort 'demonstraties' ervoor zorgt dat wij allemaal langer met een lockdown zitten.
Trap er niet in, degenen met zonnebrillen zijn Romeo's!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:25 schreef Starhopper het volgende:
Daar sta je dan met je biertje
[ afbeelding ]
Ja. Maar dan wil je toch niet al dit tuig voor je deur hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel aardig geboerd in je leven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |