abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:47:58 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198601037
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Helemaal open verwacht ik ook einde zomer, dus ook grote events, daarvoor verwacht ik dat eigenlijk ook weer alles mag, mijn voorspelling is dat komende week nog 1 keer een verlenging komt van alles, en dat men daarna de boel helemaal vrij geeft naar niveau 4.
In Nederland wel, daarbuiten zeer afhankelijk van het land en vaccinatiegraad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198601135
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:47 schreef Molo het volgende:

[..]

In Nederland wel, daarbuiten zeer afhankelijk van het land en vaccinatiegraad
Ik verwacht het zelfde patroon ook in de meeste andere landen, alleen Duitsland kan nog wel eens voor een tegenvaller komen te staan, ik heb sterk het vermoeden dat we een veel hogere natuurlijke besmettingsgraad hebben dan men berekent, dat zou ook verklaren waarom landen die relatief hoge pieken hadden nu hard naar beneden gaan, UK ging als laatste dicht en scheerde langs het ravijn maar daar plukken ze nu de vruchten in combinatie met vaccinaties.

Ik denk trouwens dat Australie en NZ nog wel een probleem krijgen de komende jaren, je kunt niet eeuwig de boel op slot houden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198601148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Helemaal open verwacht ik ook einde zomer, dus ook grote events, daarvoor verwacht ik dat eigenlijk ook weer alles mag, mijn voorspelling is dat komende week nog 1 keer een verlenging komt van alles, en dat men daarna de boel helemaal vrij geeft naar niveau 4.
Ik gok dat er nog wel meer verlengingen komen eigenlijk.
pi_198601168
De besmettingen en ziekenhuis opnames stijgen het zal me niet verbazen dat ze na verlengen ook de versoepelingen weer terugdraaien.
pi_198601177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, sowieso dat (bijna) alles tot 1 mei of half mei wordt doorgetrokken. Als doekje voor het bloeden mogen dan half april de terrassen open voor 1 persoon per 10 vierkante meter.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:00:39 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198601196
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:59 schreef quirina het volgende:
De besmettingen en ziekenhuis opnames stijgen het zal me niet verbazen dat ze na verlengen ook de versoepelingen weer terugdraaien.
Eerst de scholen weer dicht zeker als het aan jou ligt?
pi_198601200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zelfs als men verlengt denk ik dat mensen en bedrijven de boel zullen negeren, krijg je een soort van gedoogbeleid, typisch Nederlands :)
pi_198601218
Nee de scholen moeten openblijven. Die gaan vanzelf dicht als kinderen en leerkrachten ziek zijn.
pi_198601222
quote:
Het stijgt nauwelijks, wat belangrijk is, is dat de delta niet te snel toe neemt, dan moet je je pas zorgen gaan maken.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:02:28 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198601234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:01 schreef quirina het volgende:
Nee de scholen moeten openblijven. Die gaan vanzelf dicht als kinderen en leerkrachten ziek zijn.
:D
pi_198601243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zelfs als men verlengt denk ik dat mensen en bedrijven de boel zullen negeren, krijg je een soort van gedoogbeleid, typisch Nederlands :)
Iedereen gaat gewoon weer naar zijn werk hier hoor.
Thuis werken...nooo
Het is gewoon weer ouderwets druk op de weg.
pi_198601261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:01 schreef quirina het volgende:
Het is lastig, er zijn veel mensen die hun kinderen bij opa en oma neerzetten omdat ze anders niet kunnen thuis werken, het linke is dat als je nu kinderen in de leeftijd van de basisschool hebt, dat de grootouders in de leeftijd van 55-70 zijn, en dat is nu net de groep die je NIET wilt besmetten.
pi_198601275
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Iedereen gaat gewoon weer naar zijn werk hier hoor.
Thuis werken...nooo
Het is gewoon weer ouderwets druk op de weg.
Ik zit bij een organisatie met 25K man en de kans dat wij ooit nog naar kantoor zullen gaan om te werken is klein.
pi_198601277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is lastig, er zijn veel mensen die hun kinderen bij opa en oma neerzetten omdat ze anders niet kunnen thuis werken, het linke is dat als je nu kinderen in de leeftijd van de basisschool hebt, dat de grootouders in de leeftijd van 55-70 zijn, en dat is nu net de groep die je NIET wilt besmetten.
En zoals gisteren besproken, in combinatie met een gesloten bso... letterlijk dodelijke combinatie....
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:07:32 #226
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198601298
En ondertussen betalen we al ruim drie maanden voor een dienst die we niet mogen afnemen. Nu kan ik dat best missen, maar dat ik het niet *mag* afnemen is frustrerend. En als die kinderen dan alsnog naar opa's en oma's gaan schieten we ons doel inderdaad voorbij.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198601304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:37 schreef leolinedance het volgende:
De zomervakantie kunnen we wel vergeten mensen!

Bijna overal in Europa lockdowns door derde coronagolf

https://www.telegraaf.nl/(...)oor-derde-coronagolf
Nog 3 weken mensen, nog 3 weken.
Nou ze kunnen beter zeggen nog 3 jaar.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198601330
Het is zaterdag 12.00uur is het lekken al begonnen?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198601348
Nou in Engeland beginnen ze al over geen zomervakantie terwijl daar al de helft gevaccineerd is:

'Extremely unlikely' we can have holidays abroad this summer

If you're planning a getaway to somewhere hot and sunny this summer, you may be disappointed.

Dr Mike Tildesley, a scientist advising the government, has warned that international travel this summer is "extremely unlikely" for the average holidaymaker.

The Spi-M modelling group member said there was a danger travellers could bring back new variants of the virus which could be less susceptible to vaccines.

"I think we are running a real risk if we do start to have lots of people going overseas in July and August because of the potential for bringing more of these new variants back into the country," he told BBC Radio 4's Today programme.

"What is really dangerous is if we jeopardise our vaccination campaign by having these variants where the vaccines don't work as effectively spreading more rapidly."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:13:34 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198601365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
Nou in Engeland beginnen ze al over geen zomervakantie terwijl daar al de helft gevaccineerd is:

If you're planning a getaway to somewhere hot and sunny this summer, you may be disappointed.

Dr Mike Tildesley, a scientist advising the government, has warned that international travel this summer is "extremely unlikely" for the average holidaymaker.

The Spi-M modelling group member said there was a danger travellers could bring back new variants of the virus which could be less susceptible to vaccines.

"I think we are running a real risk if we do start to have lots of people going overseas in July and August because of the potential for bringing more of these new variants back into the country," he told BBC Radio 4's Today programme.

"What is really dangerous is if we jeopardise our vaccination campaign by having these variants where the vaccines don't work as effectively spreading more rapidly."
abroad is toch wel een klein detail
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:13:47 #231
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198601368
quote:
Het heeft meer te maken met het feit dat de rest van Europa dat nog niet is lijkt me.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198601377
quote:

Ik zit in een Facebook groepje waar toevallig ook heel veel Engelse in zitten, en die zijn massaal aan het boeken geslagen voor November.
Dat is wel wat realistischer dan de zomer, maar ik boek nog even helemaal niets met de vouchers in mijn achterhoofd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198601391
quote:

Als Nederlandse media dit had geschreven was het bangmakerij geweest.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198601395
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198601405
twitter
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:17:30 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198601434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik zit in een Facebook groepje waar toevallig ook heel veel Engelse in zitten, en die zijn massaal aan het boeken geslagen voor November.
Dat is wel wat realistischer dan de zomer, maar ik boek nog even helemaal niets met de vouchers in mijn achterhoofd.
uiteindelijk is dit meer een Brexit dingetje dan corona, ze zijn nu geen deel meer van de EU dus voor het heen en weer reizen gelden ook andere regels
pi_198601435
quote:
Dat denk ik dan weer niet eigenlijk. Denk dat het wel het doel is dat alles wat nu open is wel open blijft.

quote:

Dat vind ik zo raar. Miljoenen gevaccineerden. Druk bezig met een vaccinatie paspoort...juist om op vakantie te kunnen. En dan mag het toch niet? Logica.

Helemaal als je vorige zomer meeneemt. Toen was er echt veel mogelijk.
pi_198601437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:15 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Alles wat zich binnen afspeelt zal sowieso nog wel even dichtblijven.

Avondklok eraf, 1 persoonbezoek eraf : graag
BSO open: snap ik
Terras met pasen : snap dat men het wil, maar 2 weken later is ook goed, eerst avondklok.
pi_198601463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als Nederlandse media dit had geschreven was het bangmakerij geweest.
En hoe noem jij dit dan? Volstrekt logisch?
pi_198601472
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En hoe noem jij dit dan? Volstrekt logisch?
Een constatering, noem ik het.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')