Waar is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Predator40 is mantelzorger voor zijn zieke vrouw.
Dat is zeker waar en hopelijk is dat voldoende om de cijfers snel te doen dalen zodat men de samenleving weer kan openen. Desondanks verwacht ik dat zelf pas echt einde zomer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb gisteren gepost hoe de ziekenhuisbelasting is.
Vanaf 50+ begint het echt drukker te worden
Aantal opnames verpleegafdeling
0-20 28
20-29 - 23
30-39 - 51
40-49 - 108
50-59 - 243
60-69 - 318
70-79 - 429
80-89 - 278
90+ 36
De 50-90+ groep is goed voor 86% van de opnames op de verpleegafdeling
Aantal opnames IC
30-39 - 20
40-49 - 36
50-59 - 124
60-69 - 221
70-79 - 174
80-89 - 7
De 50+ groep is goed voor 90% van de opnames op de IC
Dat maakt het dan nog een beetje goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:
Heb wel een hele vrouwelijke vriend, dat dan weer wel
Helemaal open verwacht ik ook einde zomer, dus ook grote events, daarvoor verwacht ik dat eigenlijk ook weer alles mag, mijn voorspelling is dat komende week nog 1 keer een verlenging komt van alles, en dat men daarna de boel helemaal vrij geeft naar niveau 4.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en hopelijk is dat voldoende om de cijfers snel te doen dalen zodat men de samenleving weer kan openen. Desondanks verwacht ik dat zelf pas echt einde zomer.
Als je nog haakles nodig heb hoor ik het welquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat maakt het dan nog een beetje goed.![]()
Als ik zover ben, zal ik aan hem denken!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je nog haakles nodig heb hoor ik het wel
In Nederland wel, daarbuiten zeer afhankelijk van het land en vaccinatiegraadquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal open verwacht ik ook einde zomer, dus ook grote events, daarvoor verwacht ik dat eigenlijk ook weer alles mag, mijn voorspelling is dat komende week nog 1 keer een verlenging komt van alles, en dat men daarna de boel helemaal vrij geeft naar niveau 4.
Ik verwacht het zelfde patroon ook in de meeste andere landen, alleen Duitsland kan nog wel eens voor een tegenvaller komen te staan, ik heb sterk het vermoeden dat we een veel hogere natuurlijke besmettingsgraad hebben dan men berekent, dat zou ook verklaren waarom landen die relatief hoge pieken hadden nu hard naar beneden gaan, UK ging als laatste dicht en scheerde langs het ravijn maar daar plukken ze nu de vruchten in combinatie met vaccinaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:47 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland wel, daarbuiten zeer afhankelijk van het land en vaccinatiegraad
Ik gok dat er nog wel meer verlengingen komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal open verwacht ik ook einde zomer, dus ook grote events, daarvoor verwacht ik dat eigenlijk ook weer alles mag, mijn voorspelling is dat komende week nog 1 keer een verlenging komt van alles, en dat men daarna de boel helemaal vrij geeft naar niveau 4.
Dat denk ik ook, sowieso dat (bijna) alles tot 1 mei of half mei wordt doorgetrokken. Als doekje voor het bloeden mogen dan half april de terrassen open voor 1 persoon per 10 vierkante meter.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog wel meer verlengingen komen eigenlijk.
Eerst de scholen weer dicht zeker als het aan jou ligt?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:59 schreef quirina het volgende:
De besmettingen en ziekenhuis opnames stijgen het zal me niet verbazen dat ze na verlengen ook de versoepelingen weer terugdraaien.
Zelfs als men verlengt denk ik dat mensen en bedrijven de boel zullen negeren, krijg je een soort van gedoogbeleid, typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog wel meer verlengingen komen eigenlijk.
Het stijgt nauwelijks, wat belangrijk is, is dat de delta niet te snel toe neemt, dan moet je je pas zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:59 schreef quirina het volgende:
De besmettingen en ziekenhuis opnames stijgen het zal me niet verbazen dat ze na verlengen ook de versoepelingen weer terugdraaien.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:01 schreef quirina het volgende:
Nee de scholen moeten openblijven. Die gaan vanzelf dicht als kinderen en leerkrachten ziek zijn.
Iedereen gaat gewoon weer naar zijn werk hier hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfs als men verlengt denk ik dat mensen en bedrijven de boel zullen negeren, krijg je een soort van gedoogbeleid, typisch Nederlands
Het is lastig, er zijn veel mensen die hun kinderen bij opa en oma neerzetten omdat ze anders niet kunnen thuis werken, het linke is dat als je nu kinderen in de leeftijd van de basisschool hebt, dat de grootouders in de leeftijd van 55-70 zijn, en dat is nu net de groep die je NIET wilt besmetten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:01 schreef quirina het volgende:
Nee de scholen moeten openblijven. Die gaan vanzelf dicht als kinderen en leerkrachten ziek zijn.
Ik zit bij een organisatie met 25K man en de kans dat wij ooit nog naar kantoor zullen gaan om te werken is klein.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Iedereen gaat gewoon weer naar zijn werk hier hoor.
Thuis werken...nooo
Het is gewoon weer ouderwets druk op de weg.
En zoals gisteren besproken, in combinatie met een gesloten bso... letterlijk dodelijke combinatie....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is lastig, er zijn veel mensen die hun kinderen bij opa en oma neerzetten omdat ze anders niet kunnen thuis werken, het linke is dat als je nu kinderen in de leeftijd van de basisschool hebt, dat de grootouders in de leeftijd van 55-70 zijn, en dat is nu net de groep die je NIET wilt besmetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |