Sucker!quote:
Ja dat is echt wel heel leuk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is al bezig...ik bedoelde dit schooljaar eigenlijk.
European Studies.
Dat gaat nog leuke discussies aan de keukentafel opleveren
Ja dan is het zeker handig en dan loop je er wat sneller binnen (normaal gesproken dan).quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zit bij ons op 50 meter van de hoogvliet, wibra, bakker en slager....en het terras waar we na het boodschappen doen altijd ff zitten. Dus het is wel makkelijk voor wat dingen
Ik ook niet ...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Ik kom er alleen onder werktijd, als ik even wat nodig heb (kabeltje, ruitenwisservloeistof...)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dan is het zeker handig en dan loop je er wat sneller binnen (normaal gesproken dan).
Toen mijn dochter spullen voor school nodig had, gingen we daar wel van alles halen. Alleen die memoblokjes die zouden moeten plakken, die plakten niet. En nog iets dat wat tegenviel. Dus ik heb er weleens wat gekocht hoor, maar de laatste tijd niet echt meer.
Met taart uiteraardquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Een echte goede, met stevige kruimels, en heerlijke room, daar mag me voor wakker maken
Nu mag je mij sowieso wel wakker maken hoor
Ik kanje inzet waarderenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was glutenvrij
Dat was week, gek.
Soms is het ook wel een beetje meuk, maar vuilniszakken, vaatdoekjes, Robijn wasverzachter en dan nu vershouddozen zijn wel hendig vandaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dan is het zeker handig en dan loop je er wat sneller binnen (normaal gesproken dan).
Toen mijn dochter spullen voor school nodig had, gingen we daar wel van alles halen. Alleen die memoblokjes die zouden moeten plakken, die plakten niet. En nog iets dat wat tegenviel. Dus ik heb er weleens wat gekocht hoor, maar de laatste tijd niet echt meer.
Geen levenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
Niet elke dag bij de Action shoppen. Wat voor leven heb je dan![]()
![]()
Geen ..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
Niet elke dag bij de Action shoppen. Wat voor leven heb je dan![]()
![]()
Ja je moet het even weten. Als ik er nog eens ben zal ik naar de vaatdoekjes en vershouddozen kijken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het ook wel een beetje meuk, maar vuilniszakken, vaatdoekjes, Robijn wasverzachter en dan nu vershouddozen zijn wel hendig vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |