Dat is “het onvervalste PVV-geluid” volgens Wilders, waarmee hij desnoods tot de volgende zondvloed de Kamer wil blijven vervelen. Een bierkelderschlager op repeat.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:22 schreef Hexagon het volgende:
Ah de PVV weer met zijn bekende lasterlawine
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:26 schreef JohnDDD het volgende:
Even een vraag over de stemming ... ik heb begrepen dat alle 150 kamerleden individueel en anoniem mogen stemmen. Hoe gaan ze dit doen? Ik neem niet aan dat ze alle 150 naar de kamer komen voor de stemming? Wordt er digitaal gestemd? Of toch per fractie?
Ook Omzicht?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.
Mag dat in coronatijden, dat ze allemaal komen? Of komen ze dan een voor een binnenlopen?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.
quote:Op woensdag 7 april 2021 11:26 schreef Subw00fer het volgende:
Het zou wat zijn als Bosma voorzitter wordt. Een man die openlijk het afbranden van moskeeën en het inperken van burgerrechten van moslims bepleit. Kortom, na 76 jaar hangen de hakenkruizen weer op het Binnenhof.
Die zal wel niet komen. Geen idee of je bij deze stemming iemand mag machtigen.quote:
Ze zullen per groep van 50 gaan, zo werken hoofdelijke stemmingen momenteel ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mag dat in coronatijden, dat ze allemaal komen? Of komen ze dan een voor een binnenlopen?
Dus dat wordt 1 stem voor Hugo de Jonge.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die zal wel via zijn vrouw op Twitter stemmen
Ok bedankt voor het antwoord.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze zullen per groep van 50 gaan, zo werken hoofdelijke stemmingen momenteel ook.
Eerste stemming is vrij volgens mij, dus dat mag dan ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het antwoord.
Ik zou dan toch altijd de neiging hebben iets raars op zo'n briefje te schrijven gewoon om ze te trollen.
Gewoon allemaal op Mark Rutte stemmenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Eerste stemming is vrij volgens mij, dus dat mag dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |