Ligt er aan hoe de trend blijft gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:40 schreef THEFXR het volgende:
wie denkt dat ze strengere maatregelen afkondigen met een R van 1,14?
En wat moeten ze dan concreet gaan doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de trend blijft gaan
Feitelijk zijn de cijfers tot 10u van die dag.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal. Ze zijn de cijfers toch 15.15 gaan publiceren door een technische beperking, omdat ze voor die tijd nog geen complete cijfers hadden? Hoe kan Grapperhaus dan om 2u al complete cijfers hebben?
Welke omslag? Het vaccinatietempo in de EU ligt ongelofelijk laag en er is ook niets dat er op duidt dat dat tempo in de komende maanden significant verhoogd gaat worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Want ik geloof echt dat we aan de vooravond - nee dat is geen dag dat weet ik ook wel - van de omslag staan. En dan krijgen we nog een paar kloteweken maar die vaccins gaan echt zijn werk doen.
Ik weet niet meer wat de reden was waarom ze naar 15.15 gingen, dat had te maken met data die nog binnen moest komen, maar weet niet welke. Ik vind het in elk geval bijzonder. Als ze de data nog steeds compleet hebben op de oude tijd, waarom dan nu later publiceren en niet tegelijk met de ziekenhuiscijfers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Feitelijk zijn de cijfers tot 10u van die dag.
Dus wellicht heeft iemand even een query gedraaid voor hem.
Wat was de motivering?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef quirina het volgende:
De bso’s moeten wel snel weer open zag ik op tv.
Snappen die mensen niet dat er op een bso kinderen van verschillende scholen op een groep samenkomen?
Ik ken behoorlijk wat mensen hoog in de boom op medisch vlak, maar niemand neemt Van Ark serieus hoor. Wát een mens is datquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tamara van Ark heeft ze gezien hoor, bij werkbezoek op een IC, allemaal piepjes enzo hoorde ze ook. Vreselijke gewaarwording. Dit virus is levensgevaarlijk.
Staat mij inderdaad ook iets van bij dat ze nog aan het rennen en vliegen waren om die cijfers te publiceren om 14:15quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de reden was waarom ze naar 15.15 gingen, dat had te maken met data die nog binnen moest komen, maar weet niet welke. Ik vind het in elk geval bijzonder. Als ze de data nog steeds compleet hebben op de oude tijd, waarom dan nu later publiceren en niet tegelijk met de ziekenhuiscijfers.
Niks nul nada noppes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoeveel risico lopen die kinderen daadwerkelijk?
Begin eens met de winkels en horeca terrassen te openen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan concreet gaan doen?
Piepjes! Dan hoor je al die apparaten en dan denk je, dat is toch wel serieus...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk wat mensen hoog in de boom op medisch vlak, maar niemand neemt Van Ark serieus hoor. Wát een mens is dat
Begin eens met de avondklok.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begin eens met de winkels en horeca te openen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Welke omslag? Het vaccinatietempo in de EU ligt ongelofelijk laag en er is ook niets dat er op duidt dat dat tempo in de komende maanden significant verhoogd gaat worden.
De komende maanden - dat is dan Q2 - staan er 9,2 miljoen van Pfizer/Moderna op het programma voor Nederland. En 3 miljoen Janssen en 4 miljoen na correctie van AZ.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Welke omslag? Het vaccinatietempo in de EU ligt ongelofelijk laag en er is ook niets dat er op duidt dat dat tempo in de komende maanden significant verhoogd gaat worden.
true, maar zelfs het onderwijs zal eerder aan bod komenquote:
Maar we hebben het toch over strengere maatregelen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begin eens met de winkels en horeca terrassen te openen.
Wat moet je nog doen dan? Je kunt niks meer. Zeker niet nu D66 (van de kabinetspartijen het meest kritisch, willen ook van de avondklok af) dik gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:40 schreef THEFXR het volgende:
wie denkt dat ze strengere maatregelen afkondigen met een R van 1,14?
Zeer zorgwekkendquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef popje het volgende:
[..]
Piepjes! Dan hoor je al die apparaten en dan denk je, dat is toch wel serieus...
Hadden we de "intelligente" lockdown van vorig jaar nog maar, dan was er een hoop meer mogelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch over strengere maatregelen?
Of hebben we het nu over slimmere maatregelen?
Ja dat weet ik. Maar hun ouders, opa en oma horen juist degenen te zijn die wijzer zijn. Ziek? Laten testen, thuisblijven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niks nul nada noppes.
Maar het gaat er om of ze het doorgeven aan hun ouders en opa en oma.
Ah meer maatregelen.. nee denk niet dat men nog snel zal overwegen eigenlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch over strengere maatregelen?
Of hebben we het nu over slimmere maatregelen?
wil gewoon twee zijden van de medaille weten/discussiëren, versoepelingen kun je op je buik schrijven, misschien gaan ze wel de strengere kant op?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen dan? Je kunt niks meer. Zeker niet nu D66 (van de kabinetspartijen het meest kritisch, willen ook van de avondklok af) dik gewonnen heeft.
Waren ze nog maar kritischer geweest dan dat half uurtje destijds.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen dan? Je kunt niks meer. Zeker niet nu D66 (van de kabinetspartijen het meest kritisch, willen ook van de avondklok af) dik gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |