Ook onder het ijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga met de missus al sinds december iedere zondagochtend zwemmen in de lokale zwemplas.
Fiery but negative testingsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dit ken ik ergens van. Zo waren ook 92% van de BLM protesten vreedzaam. Heerlijk
![]()
Ahhh.. die zal de correctie gepakt hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Hoe kom je op 99k als 7,4% 7425 is.
7425 / 7,4 * 100 = 100.337
Huh? Het kabinet wil ons toch tot 2024 binnen houden?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een postief bericht te posten die niet cynisch is
Niemand gelooft dat dit echt zal gebeurenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het is nou echt niet zo dat er duizenden mensen extra getest zijn omdat dat zo geregeld was, die laten zich gewoon testen omdat ze klachten hadden. Dat dit allemaal op woensdag is gebeurd, is ook wel redelijk verdacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar dan nog slaan die vergelijkingen nergens op. Als er nu veel meer mensen zich laten testen vanwege meer pollen in de lucht dan is de steekproef ook compleet anders. Die percentages zeggen wel iets, maar zeker niet zoveel dat je t kunt gaan omrekenen naar januari
Als de zorg een beetje ontlast is doet het er helemaal niet meer toe of we 10k besmettingen per dag hebben. Maar denk niet dat de overheid zo denkt aangezien hun dystopische no-covid ideologie.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:28 schreef Scjvb het volgende:
Verpleeghuizen laten tenminste een dalende lijn zien. Hoe meer prikken gezet en kwetsbaren zijn ingeënt hoe beter, ongeacht de cijfers.
[..]
Christus, ik ga zelfs naar de EO jongerendag als het kan. Beetje raven en God zag dat t goed was.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat heb ik geprobeerd, maar het ijs was zo dun dat je er zonder problemen weer doorheen beukte.quote:
In plaats dat er een journalist gewoon even door gaat vragen ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef Za het volgende:
[..]
He lijkt wel een groot idiotencircus, letterlijke quote:
,Ik word er wel vrij, ik zou bijna zeggen, kortademig van”, zegt Grapperhaus over de nieuwste cijfers.
https://www.dvhn.nl/extra(...)op-114-26726481.html
Dit soort uitspraken en vertekende beelden drijft alleen maar meer mensen tot waanzin, morgen 130.000 bij de teststraten, waarvan 123.000 met slechts een loopneus a 60 euro pp.
En dan nog het deel dat positief tests, een gevaarlijke variant vreest en zich meldt bij een eerste hulp.
Dit hele gedoe drijft mensen de ziekenhuizen in en ontlast de zorg geenzins.
Ja, juist. Dat bedoel ik te zeggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou het niet een beetje van beide kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:28 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 19-03-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 7425
Gemeentes met +10 besmettingen:
389 Amsterdam
348 Rotterdam
221 's-Gravenhage
108 Zaanstad
108 Utrecht
100 Tilburg
92 Haarlemmermeer
82 Haarlem
82 's-Hertogenbosch
77 Almere
74 Groningen
73 Apeldoorn
72 Dordrecht
71 Capelle aan den IJssel
68 Zoetermeer
66 Oss
65 Amersfoort
65 Alphen aan den Rijn
63 Meierijstad
61 Edam-Volendam
61 Eindhoven
57 Nissewaard
56 Nijmegen
53 Hoeksche Waard
53 PurmerendZwolle weer omlaag. Dat jojoot om de dag heen en weer. Morgen dik over de 80 schat ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
9 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
47 gemeentes met 2-4 besmettingen
74 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
En dus doe je hetzelfde als Grapperhaus door je puur op die cijfers te storten? Kijk naar het complete plaatje en je ziet dat het nog helemaal niet zo best gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik concentreer mij even op de minister van justitie die even contextloos een getal de wereld in schreeuwt, terwijl er een grote aanwijsbare reden is voor de groei in gevonden besmettingen.
De tests die van dag tot dag opeens met 20% gestegen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het complete plaatje is dat we al maanden maar een beetje zitten aan te modderen rond n=1, en dat we nu voor het eerst in lange tijd richting een n>1 gaan in de weekcijfers. Wat natuurlijk direct in de lijn der verwachting lag met het openen van de scholen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dus doe je hetzelfde als Grapperhaus door je puur op die cijfers te storten? Kijk naar het complete plaatje en je ziet dat het nog helemaal niet zo best gaat.
Wel een hoger dan gemiddelde kans om uit principe niet-gevaccineerde mensen tegen te komen. Dan liever bingo in het bejaardentehuis. Is ook een hoop Jezus te vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Christus, ik ga zelfs naar de EO jongerendag als het kan. Beetje raven en God zag dat t goed was.
Ligt er maar net aan wanneer ze klaar zijn met het verplichte inenten van het vaccin *kuch 5g nanochip kuch*.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Het kabinet wil ons toch tot 2024 binnen houden?
"Als men begint bij het beluisteren van de housemuziekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Christus, ik ga zelfs naar de EO jongerendag als het kan. Beetje raven en God zag dat t goed was.
Verdacht omdat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nou echt niet zo dat er duizenden mensen extra getest zijn omdat dat zo geregeld was, die laten zich gewoon testen omdat ze klachten hadden. Dat dit allemaal op woensdag is gebeurd, is ook wel redelijk verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |