Ik heb dankzij Corona inmiddels wel een hele gym gebouwd op zolder.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
Het gaat volgens verwachting nog steeds kut.
Iedereen kan lullen wat die wil maar met deze cijfers raken we alleen maar verder van huis.
Volgens mij ben je hier iets op het spoor!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Zeker als politici contextloos te pas en te onpas met het aantal positieven rondsmijten om angst in te boezemen.
Niks gaat boven buiten zwemmen met 5 graden te midden in een lentestormquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb dankzij Corona inmiddels wel een hele gym gebouwd op zolder.![]()
Het kan in de komende 2 maanden hopelijk hard gaan met de vaccins (en daarmee besmettingen en opnames). Maar April- Juni worden echt nog flink doorbikkelen qua maatregelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
Het gaat volgens verwachting nog steeds kut.
Iedereen kan lullen wat die wil maar met deze cijfers raken we alleen maar verder van huis.
quote:Hoe het aantal doden zich ontwikkelt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 277 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 309.
Of er anders naar kijken, 92,6 procent is negatief!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
We moeten gewoon kappen met testen, dan zijn er ook geen positieve tests meer en kan alles gewoon open.
Maken die straks ergens weer een foutje, kan er mooi weer geroepen worden dat het schandalig is dat die mensen daarvoor ingezet zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het loopt heel licht op, en wellicht dat ze dan eens prioriteit geven aan het vaccineren, de AZ vaccinaties worden pas volgende week weer hervat, man man man, we hebben 3 miljoen mensen zonder werk, zet die desnoods in om die mensen op te halen en die spuit te zetten.
Nee nee dat maakt allemaal niks uit, meer testen is meer besmet maar dat zegt helemaal niks ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk naar de opnames in de ziekenhuizen man..
Gains!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik in mijn schuurquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
9 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
47 gemeentes met 2-4 besmettingen
74 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ah, dit ken ik ergens van. Zo waren ook 92% van de BLM protesten vreedzaamquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Of er anders naar kijken, 92,6 procent is negatief!
100.337 getest
7.425 (7,4%) positief
92.912 (92,6%) negatief
Ik sta ook op nul hoor. Nog geen enkele keer een klacht gehad waarvan ik dacht, dit is niet in de haak. En ook niet opgeroepen voor BCO of andere positieve personen in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik sta dus nog steeds op NUL he. Nondeju, als ik deze hele covid crisis doorkom door gewoon geen enkele keer een test te hoeven doen dan.... dan.....
Ja niks waarschijnlijk.... maar dan vind ik mezelf wel stoer, oke?
Is dat zo? Maar dan nog slaan die vergelijkingen nergens op. Als er nu veel meer mensen zich laten testen vanwege meer pollen in de lucht dan is de steekproef ook compleet anders. Die percentages zeggen wel iets, maar zeker niet zoveel dat je t kunt gaan omrekenen naar januariquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine denkfout die je hier maakt is dat mensen zonder klachten ook niet extra getest worden
Nou, ik ken er toch een aantal die er een sport van maken om zo vaak mogelijk getest te worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine denkfout die je hier maakt is dat mensen zonder klachten ook niet extra getest worden
Ik ga met de missus al sinds december iedere zondagochtend zwemmen in de lokale zwemplas.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks gaat boven buiten zwemmen met 5 graden te midden in een lentestorm
De overheid heeft het gewoon zwaar verkloot met het veel te strak houden van alles. En ja, als dit door zet, dan is er niet heel erg veel ruimte meer. De scholen kunnen weer dicht, maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Confetti het volgende:
Waar ik vooral voor vrees is dat de gereedschapskist leeg is wat betreft het gereedschap dat zij erin hebben gegooid.
We weten dat de overheid nog genoeg (juridische) middelen heeft om harder op te treden maar ten koste van wat?
Laten we maar hopen dat het lente-effect snel intreedt want de koek is op.
Ik concentreer mij even op de minister van justitie die even contextloos een getal de wereld in schreeuwt, terwijl er een grote aanwijsbare reden is voor de groei in gevonden besmettingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk naar de opnames in de ziekenhuizen man..
He lijkt wel een groot idiotencircus, letterlijke quote:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:19 schreef Red_85 het volgende:
Pleur op ferd, er zijn dus gewoon 100.000 mensen getest. Dat is 16.000 meer dan de afgelopen dagen. Zo kan ik ook wel angst aanjagen en dan zeggen dat de besmettingen de spuigaten uit lopen.
Sinds de allemachtige stijging van testen is het aantal besmettingen niet met hetzelfde % omhoog gegaan, dus het gaat gewoon prima.
2 weken terug waren er 50 a 60.000 tests op een dag met 5.000 besmettingen, nu zijn het er 100.000 tests met 7.400.
Zo ken ik er nog wel een paar.
Ferd, je bent een LUL!!
Zou het niet een beetje van beide kunnen zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Vraag aan de mensen die het aantal besmettingen bagataliseren; Er wordt misschien ook wel veel meer getest omdat het virus gewoon veel meer verspreid wordt en we echt op de verkeerde weg zijn. Misschien zijn er dus echt meer besmettingen dan een paar weken geleden en het ligt niet alleen aan het simpelweg meer testen?
Ik mis namelijk een beetje de nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |