Ik was gequote door Scrummie maar ik zie helemaal geen post.quote:
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was gequote door Scrummie maar ik zie helemaal geen post.
Mijn vermoeden is dat de eerste 'kanker' van de zondagmiddag is gevallen
Ah, leuk @tong80 in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig een tenniser die de achterban gerust stelt.
Hoest met Stanley momenteel ? Praatgroep met van den Herick, Been, Beenhakker en C. van der Gijp ?
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, leuk @:tong80 in het Feyenoord topic.
Ben een gezelligheidsmens. Vandaar. Genieten nu toch ?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, leuk @:tong80 in het Feyenoord topic.
Wat ?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.
Helaas vergeet ie maar zijn accountwachtwoord nietquote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas vergeet ie maar zijn accountwachtwoord niet
*tennisserquote:Op zondag 21 maart 2021 15:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig een tenniser die de achterban gerust stelt.
Hoest met Stanley momenteel ? Praatgroep met van den Herick, Been, Beenhakker en C. van der Gijp ?
Ik weet dat ik momenteel niet heel helder ben maar dat deze post volslagen achterlijk is ligt volgens mij echt niet aan mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.
Daar ben je na volgende week (er is interland weekend) ook weer van genezen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kijk ik op dit moment liever naar dan naar Feyenoord
Doe jij maar geen moeite meer om te posten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.
Ik ga je niet corrigeren in het corrigeren.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
*tennisser
*geruststelt
*hoe is het
*Van den Herik
Kost me geen moeite. En jou momenteel?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Doe jij maar geen moeite meer om te posten.
Ik hoop dat dat over 2 weken (als Feyenoord weer speelt) inderdaad wordt omgedraaidquote:Op zondag 21 maart 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben je na volgende week (er is interland weekend) ook weer van genezen.
Gouka heeft nu FeyenoordTM geblokkeerd. Het is momenteel echt drama.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef De_Kraam het volgende:
Gouka schrijft een stuk in het AD over Berghuis die boos met een cornervlag staat te zwaaien op 1908.
[ twitter ]
(lol)
Kan gebeuren, maatje. Sommige dingen zijn onverklaarbaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En jij gelooft GurneyIsBestOké? Dan ben je zelf ook wel een beetje debiel he
Nee laten we deze als een flinke misser van mij beschouwen, enigszins geschreven uit frustratie na de KlassiekerAjax heeft het op de rit gekregen en Feyenoord is nog nooit zo inspiratieloos geweest. Hopelijk komt de lol weer terug als we in de Kuip ons kunnen ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |