Dat doe jij toch?quote:
Ja, de stemmingen zal een onderwerp van gesprek blijven in een RLSquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef mario390 het volgende:
ruzie in de cos gehad over stemming om
dat ik gelijk had,en om dat weet dat ik gelijk had
en nu hebben ze het weer over stemming
Nee, heb geen invloed op jou.quote:
Maar Mario had wel gelijk,ik zag dit ook niet aankomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de stemmingen zal een onderwerp van gesprek blijven in een RLS
Heer Wip Wap.quote:
Noem je me nou een wip wappie?quote:
Hey Wippert, nog 2.5 dan dan is deze week voorbijquote:
Yep,maar dat Mario dus al door.Ik zag het pas in de Live.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Jij vertelde het gisteren toch hier FF dat niemand naar huis zou gaan?
Nee,Her Rabbit.quote:
A zo, Mario had het al in de COS getikt. Ik lees daar niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,maar dat Mario dus al door.Ik zag het pas in de Live.
Lekker, geniet ervanquote:
Ik moet vandaag nog tot 16:00quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Wippert, nog 2.5 dan dan is deze week voorbij
Je bent de werkweek zatquote:
6 uur in dat ding zitten ppfffquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:19 schreef mario390 het volgende:
6 zijn over 6 uren gefahren, dann nu de 6 anderen geen idee wanneer dat endetmisschien als jemand op wc moet is de ook uit van spel
met deze schnecken-tempo gaat het de hele dag
[ afbeelding ]
me gelovte ja niemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,maar dat Mario dus al door.Ik zag het pas in de Live.
Daar ga jij 6 uur naar kijken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:19 schreef mario390 het volgende:
6 zijn over 6 uren gefahren, dann nu de 6 anderen geen idee wanneer dat endetmisschien als jemand op wc moet is de ook uit van spel
met deze schnecken-tempo gaat het de hele dag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |