Nou wel als monitor niet meer op de vaste tijden de lijst postquote:
da's eigenlijk niet nodig voor het spel dus als het geld kost mag het wmb wegblijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wel als monitor niet meer op de vaste tijden de lijst post
denk niet dat het geld kost toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's eigenlijk niet nodig voor het spel dus als het geld kost mag het wmb wegblijven
WIe is Ams?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:51 schreef mario390 het volgende:
straks werd me de conjo van ams bellen.
denk je dat de hosting daarvan gratis is?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
denk niet dat het geld kost toch?
Er zijn er die het wel belangrijk vinden dat monitor langs komtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's eigenlijk niet nodig voor het spel dus als het geld kost mag het wmb wegblijven
Weet ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
denk je dat de hosting daarvan gratis is?
je kost zelf geldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Apfelstrudel is lekker, dan warm en een bolletje ijs en slagroom er bij.quote:
Ik wacht gewoon rustig af. Ik ga wel even naar mijn huisarts bellen dat als ik de Pfizer kan krijgen is me wel in wil laten enten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik net zo, ken iemand die zweer er bij en ik zeg vanaf begin af aan al dat het niet goed voelt dat vaccin. Gek he
De meeste mensen die hier veel posten staan sowieso wel in de top 50quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die het wel belangrijk vinden dat monitor langs komt
Mij maakt het ook niet uit, maar mensen die niet in de top 50 staan willen ook af en toe willen kijken waar ze staan
Maar niet iedereenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier veel posten staan sowieso wel in de top 50
naja tegen die tijd plaatst @devzero wel een tikkie hierquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, maar mensen die niet in de top 50 staan willen ook af en toe willen kijken waar ze staan
Jij welquote:
Staat tegenwoordig ook in de OP onder de spoiler. Oh laat maar, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles? ik dacht alleen tot 50quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig ook in de OP onder de spoiler.
Ik had snel gekeken, dacht dat ik het fout had.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig ook in de OP onder de spoiler. Oh laat maar, verkeerd gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |