Nee, dat moet je lezen dat de avondklok vooralsnog blijft. En dat niet als versoepeling gezien wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:16 schreef popje het volgende:
[..]
Betekent dit dat ze de avondklok geen versoepeling noemt en dat die er dus echt als eerste af gaat of dat ze hem helemaal niet noemt en dat hij dus echt niet gaat gebeuren?
'Zelfs als de EMA het AZ vaccin donderdag goedkeurt, wacht Hugo nog twee weken met prikken. Let maar op.'quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:19 schreef Discombobulate het volgende:
Die avondklok gaat pas 1 juli weg, let maar op.
Kaag telt nog niet mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
'Opvallend' dat de uitspraak van Kaag hier compleet genegeerd wordt.
Maar toch zou hij er als eerste afgaan, zei Rutte een week geleden nog... dus als het geen versoepeling is en er komen weer andere dingen als eerst, wederom een dikke vette leugen...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, dat moet je lezen dat de avondklok vooralsnog blijft. En dat niet als versoepeling gezien wordt.
Twee weken geleden werd al gezegd dat de terrassen, het hoger onderwijs en mogelijk de detailhandel op de agenda staan. Het is geen verrassing dat de avondklok blijft, want die wordt als wisselgeld gebruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:26 schreef popje het volgende:
[..]
Maar toch zou hij er als eerste afgaan, zei Rutte een week geleden nog... dus als het geen versoepeling is en er komen weer andere dingen als eerst, wederom een dikke vette leugen...
Ik mag hopen dat rest van de 2e kamer dit keer wel met de vuist op tafel slaat dat nu de avondklok eraf moet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:27 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Twee weken geleden werd al gezegd dat de terrassen, het hoger onderwijs en mogelijk de detailhandel op de agenda staan. Het is geen verrassing dat de avondklok blijft, want die wordt als wisselgeld gebruikt.
Nou euhm, de enige leugen die ik zie komt uit jouw toetsenbord.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:26 schreef popje het volgende:
[..]
Maar toch zou hij er als eerste afgaan, zei Rutte een week geleden nog... dus als het geen versoepeling is en er komen weer andere dingen als eerst, wederom een dikke vette leugen...
Sorry hoor, maar waar gaat dit nu weer over?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou euhm, de enige leugen die ik zie komt uit jouw toetsenbord.
Het is inderdaad retedruk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk en aardig die avondklok, maar intussen lijkt het alsof iedereen en z'n moeder weer massaal naar de kantoren gaat. Het is retedruk op de weg en ook na negenen 's avonds zie ik steeds meer volk op straat, en dat zijn echt niet allemaal mensen met een avonddienst.
De enige oplossing.. geef kantoorpersoneel voorrang bij het vaccineren!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad retedruk.
En alle kantoren hier op bedrijvenpark zitten weer als vanouds vol.
De werksituatie is ook gestegen in het laatste RIVM rapport aandeel z'n 16% in BCO
#prayforkantoorpersoneelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De enige oplossing.. geef kantoorpersoneel voorrang bij het vaccineren!
Nou, ik was het in elk geval niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:04 schreef RipCity het volgende:
Wie zei ook alweer dat die er dan 100% vanaf ging?
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat rest van de 2e kamer dit keer wel met de vuist op tafel slaat dat nu de avondklok eraf moet.
Graag een bron van een week geleden waar Rutte zegt dat de avondklok er als eerste af zal gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef popje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar gaat dit nu weer over?
Maar jij bent dan ook meegegroeid met de maatregelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ik was het in elk geval niet.
Dat was bij het beantwoorden van de vragen na de laatste persconferentie, op 8 maart, toen een journalist dat vroeg. Goed, anderhalve week geleden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Graag een bron van een week geleden waar Rutte zegt dat de avondklok er als eerste af zal gaan.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef popje het volgende:
[..]
Dat was bij het beantwoorden van de vragen na de laatste persconferentie, op 8 maart, toen een journalist dat vroeg. Goed, anderhalve week geleden.
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021quote:Ja goed het blijft de maatregel waar je als eerste vanaf wil, maar door dat steeds te herhalen, als die dan toch weer verlengd wordt, denken mensen: ja wanneer is die dan echt weg? En dat kan ik natuurlijk niet voorspellen. Ik kan alleen zeggen dat wij nog steeds te veel besmettingen hebben.
Hij zei dat de avondklok bovenaan de stapel ligt, maar dat betekent niet dat die er als eerste af gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef popje het volgende:
[..]
Dat was bij het beantwoorden van de vragen na de laatste persconferentie, op 8 maart, toen een journalist dat vroeg. Goed, anderhalve week geleden.
Jij moet echt je bek houden over leugens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021
Een leugen van jou dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |