abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 maart 2021 @ 09:44:53 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198614349
Het maakt mij niet zoveel uit. Vind het vooral belangrijk dat iemand tevreden is met wat hij doet en passie heeft. Dat hoeft niet binnen betaald werk te vallen.

Echt een lowlife zijn vind ik een afknapper, maar dat gaat meer om een instelling dan om wel of geen werk hebben.
Iemand die financieel onafhankelijk is is wat mij betreft knettergek als ze nog werken zonder dat het echt hun grootste passie is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:11:09 #102
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198615438
Vakkenvuller of kassamedewerker was uiteraard maar een voorbeeld. Ik bedoel gewoon meer van die mensen die op hun 25e een baan hebben waarmee ze zeggen content te zijn tot aan hun pensioengerechtigde leeftijd en waarin ook geen doorgroeimogelijkheden zijn. Zelf ben ik programmeur en zoals ik er nu naar kijk vind ik het prima om dat nog 42 jaar te zijn. Maar ik ben daarin in een jaar wel al gegroeid van junior naar medior en zal de komende jaren een senior worden. En daarna zijn er nog duizenden paden te bewandelen, om het maar even heel cringe te zeggen. Als iemand met een dergelijke visie/constructie binnen het onderwerp werk zou ik dus echt niet met iemand in een relatie kunnen zitten die in 2045 exact hetzelfde werk doet als in 2015. Voor m'n gevoel zegt dat veel over de persoon, ik ken geen enkel voorbeeld van iemand die dat soort werk doet én die mentaal uitdagend is / met wie diepgaande gesprekken te voeren zijn.

Ik hoop niet dat ik het lullig verwoord, dat is niet te bedoeling. Het een is ook niet beter dan het ander, het is voor mij slechts een té afwijkende manier van in het leven staan om een relatie mee te kunnen hebben.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zondag 21 maart 2021 @ 11:52:28 #103
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198616013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat een armoede
Ja, armoe troef hier, daarom kan ik het me niet voorstellen ;)
Ik bedoelde meer dat je ook als je rijk bent toch wel iets te doen wil hebben en niet de hele dag op de bank zit. Ik vind het in mijn vakantie ook wel eens fijn om een dagje te gamen, lezen en tv te kijken, maar zou wel ongelukkig worden als dat mn leven zou zijn. En ik wil dus ook een partner die wel iets nuttigs bijdraagt aan de samenleving, vrijwilligerswerk is ook prima, of bv met de hobby iets creëren. Wat dat betreft heb ik liever een vuilnisman (om maar iets te noemen), dan een rijke man die alleen maar in de jacuzzi zit (maar geloof ook niet echt dat die bestaan).

Ambitie is voor mij minder belangrijk. De man moet vooral tevreden zijn met wat hij doet en als hij dat niet is, niet gaan klagen en excuses aandragen, maar zorgen dat de gewenste verandering er komt. Als hij 40 jaar hetzelfde werk wil doen en daar gelukkig mee is, vind ik dat prima.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 21 maart 2021 @ 12:44:19 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198616803
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
Vakkenvuller of kassamedewerker was uiteraard maar een voorbeeld. Ik bedoel gewoon meer van die mensen die op hun 25e een baan hebben waarmee ze zeggen content te zijn tot aan hun pensioengerechtigde leeftijd en waarin ook geen doorgroeimogelijkheden zijn. Zelf ben ik programmeur en zoals ik er nu naar kijk vind ik het prima om dat nog 42 jaar te zijn. Maar ik ben daarin in een jaar wel al gegroeid van junior naar medior en zal de komende jaren een senior worden. En daarna zijn er nog duizenden paden te bewandelen, om het maar even heel cringe te zeggen. Als iemand met een dergelijke visie/constructie binnen het onderwerp werk zou ik dus echt niet met iemand in een relatie kunnen zitten die in 2045 exact hetzelfde werk doet als in 2015. Voor m'n gevoel zegt dat veel over de persoon, ik ken geen enkel voorbeeld van iemand die dat soort werk doet én die mentaal uitdagend is / met wie diepgaande gesprekken te voeren zijn.

Ik hoop niet dat ik het lullig verwoord, dat is niet te bedoeling. Het een is ook niet beter dan het ander, het is voor mij slechts een té afwijkende manier van in het leven staan om een relatie mee te kunnen hebben.
Er is meer in het leven dan carrière hé?

Diepgaande gesprekken komen ook niet van jouw werk, programmeren is ook maar 1 onderwerp waar de meeste weinig mee hebben. En die eigenlijk net zo interessant is als orderpicken en hoe dat werkt.
Hoop voor je dat je meer in het leven hebt dan dat. Persoonlijk vind ik mensen die enkel over werk kunnen praten minder interessant. Of dat nu over de nieuwste gadgets voor een tractor gaat of over ik ben senior programmeur geworden.
Ik hou van mensen met een bredere interesse, die zich ook met andere dingen bezig houden. De ik ben mijn werk mensen vind ik snel saai. En dat kom ik in alle lagen tegen, zoals gezegd van boer tot programmeur.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:39:24 #105
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198617594
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er is meer in het leven dan carrière hé?
Ja klopt, maar dit topic gaat over werk, dus de rest laat ik buiten beschouwing, omdat dat niet relevant is voor de vraag van TS.

Ik praat eigenlijk alleen met mijn vriend over mijn werk. En met een vriend die misschien wil wisselen van vakgebied. Knap wat je allemaal uit die post haalt, eigenlijk. Heb je het topic gelezen?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_198628160
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
Vakkenvuller of kassamedewerker was uiteraard maar een voorbeeld. Ik bedoel gewoon meer van die mensen die op hun 25e een baan hebben waarmee ze zeggen content te zijn tot aan hun pensioengerechtigde leeftijd en waarin ook geen doorgroeimogelijkheden zijn. Zelf ben ik programmeur en zoals ik er nu naar kijk vind ik het prima om dat nog 42 jaar te zijn. Maar ik ben daarin in een jaar wel al gegroeid van junior naar medior en zal de komende jaren een senior worden. En daarna zijn er nog duizenden paden te bewandelen, om het maar even heel cringe te zeggen. Als iemand met een dergelijke visie/constructie binnen het onderwerp werk zou ik dus echt niet met iemand in een relatie kunnen zitten die in 2045 exact hetzelfde werk doet als in 2015. Voor m'n gevoel zegt dat veel over de persoon, ik ken geen enkel voorbeeld van iemand die dat soort werk doet én die mentaal uitdagend is / met wie diepgaande gesprekken te voeren zijn.

Ik hoop niet dat ik het lullig verwoord, dat is niet te bedoeling. Het een is ook niet beter dan het ander, het is voor mij slechts een té afwijkende manier van in het leven staan om een relatie mee te kunnen hebben.
Oh nee hoor, pikte het zelfs niet eens zo op. Het was een prima antwoord en ook realiteit in wat je zegt, hoor! Maar zag die beroepen ook in je post staan dus haakte maar aan dat de perceptie over het algemeen soms wat verkeerd is :) Het algemene beeld omtrent Wajongers (in mijn beleving) is wat mensen vaak verkeerd voor zich zien. Ook op de arbeidsmarkt maakt men / werkgevers er her en der goed misbruik van, het kan heel demotiverend werken ook voor sommigen.

Ergens klopt het natuurlijk ook wel deels waar maar het is vaak ook anders. Er zitten ook genoeg zure appels bij of mensen waar je van weet dat die er niet in horen, of inderdaad mensen zoals jij schetst. Allemaal niet erg voor die persoon zelf maar zelfs ik zou ook geen saaie huismus willen hebben als relatie zonder in ieder geval enige vorm van ambitie of wens om iets te behalen. Perceptie is echter vaak dat mensen in uitkering / Wajong dat echter niet vereisen.

Zelf heb ik bijvoorbeeld 3 verschillende banen, studeer ik dus ik ben wel genoeg bezig maar het zullen heel zwart / wit nooit 40 uur durende werkweken worden.

Wajong is eigenlijk gewoon een hele ongelukkige naam. Jong gehandicapt klinkt zo extreem terwijl handicaps zo breed zijn. Mijn is fysiek maar je ziet het niet, merkt het niet, alleen ik zelf heb er last van. Mijn partner op zijn tijd ook (al ben ik nu single), maar sporadisch. Maar zo heeft iedereen wel wat denk ik altijd maar :p

Een stukje begeleiding om kansen te krijgen ontbreekt heel vaak voor die doelgroep. Ik heb er ook jaren voor moeten vechten en dat is best lastig want je vecht tegen een bepaald imago en ook de mogelijkheden tot lichte vorm van risicovrij uitbaten door werkgevers. Ik heb dat persoonlijk zelf ook meegemaakt, en ondanks dat je weet wat er speelt accepteer je het maar omdat het voor je eigen welzijn toch goed is en je bezig bent. En dan accepteer je het niet op een gegeven moment niet meer, krijg je ergens wel een fatsoenlijk handvat en begint dat aspect van je leven goed te rollen. Welliswaar jaren te laat dan een gemiddeld persoon, maar afijn, het rolt.

Laat het wel duidelijk zijn dat dit geen zielige post is of iets dergelijks. Verre van. Wij als doelgroep hebben zekerheden waar een gewoon mens alleen maar van kan dromen op bepaalde vlakken, dus klagen vind ik altijd wat zinloos. Financieel 0,0 zorgen (al is het echt niet breed, 1k netto) Het is best oneerlijk wat dat betreft en daarom haat ik die zure appels die er misbruik van kunnen maken en er niet in horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Behaardekat op 22-03-2021 00:06:15 ]
pi_198631752
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
Vakkenvuller of kassamedewerker was uiteraard maar een voorbeeld. Ik bedoel gewoon meer van die mensen die op hun 25e een baan hebben waarmee ze zeggen content te zijn tot aan hun pensioengerechtigde leeftijd en waarin ook geen doorgroeimogelijkheden zijn. Zelf ben ik programmeur en zoals ik er nu naar kijk vind ik het prima om dat nog 42 jaar te zijn. Maar ik ben daarin in een jaar wel al gegroeid van junior naar medior en zal de komende jaren een senior worden. En daarna zijn er nog duizenden paden te bewandelen, om het maar even heel cringe te zeggen. Als iemand met een dergelijke visie/constructie binnen het onderwerp werk zou ik dus echt niet met iemand in een relatie kunnen zitten die in 2045 exact hetzelfde werk doet als in 2015. Voor m'n gevoel zegt dat veel over de persoon, ik ken geen enkel voorbeeld van iemand die dat soort werk doet én die mentaal uitdagend is / met wie diepgaande gesprekken te voeren zijn.

Ik hoop niet dat ik het lullig verwoord, dat is niet te bedoeling. Het een is ook niet beter dan het ander, het is voor mij slechts een té afwijkende manier van in het leven staan om een relatie mee te kunnen hebben.
Het kan natuurlijk wel nog altijd zo zijn dat deze persoon buiten zijn of haar werk juist continue met uitdagingen bezig is. Niet iedereen is enthousiast over werken en vind het wel prima zolang er maandelijks geld op de bankrekening binnenstroomt. Met een stabiele baan kun je makkelijker bepaalde hobbies uitoefenen zoals paardrijden, touren met je band in het weekend of regelmatig stedentripjes maken. Bij beroepen met wat meer uitdaging, kom je naast je werk, jezelf ook continue aan het verder ontwikkelen en dat gaat toch wel weer voor een deel ten koste van je vrije tijd.
  maandag 22 maart 2021 @ 12:37:03 #108
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_198632608
Ik heb er zelf voor gezorgd dat mijn man is gestopt met werken omdat ik zag dat hij er niet gelukkig van werd. Nu is hij bezig met het bouwen van ons huis met daarnaast een atelier waar hij straks zijn geld gaat verdienen. Daarna stop ik ook met werken en gaan we samen in het atelier werken.

Dus nee, voor mij is werken voor een baas geen vereiste.
To BG or not to BG!
pi_198635286
Een partner moet zelfstandig zijn, liefst financieel en in de invulling van zijn leven. Of dat door arbeid komt of hobbymatig omdat hij een leuke erfenis had oid, dat doet er niet echt toe.
Als hij zijn leven invult met bankhangen, gamen en wiet roken, vind ik hem onvolwassen en noem ik dat geen 'invulling', alleen opvulling. Maar als hij wil pottenbakken en het huishouden doen (zolang ik hem niet aan het onderhouden ben), be my guest. Als het hem maar gelukkig maakt.
Andersom zou ik ook geen partner willen die accepteert dat zijn partner (ik) financieel onzelfstandig is. Gelijk bijdragen is niet nodig, maar een bepaalde basis vanuit beide moet er zijn.
And the druids turn to stone...
pi_198637834
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er zelf voor gezorgd dat mijn man is gestopt met werken omdat ik zag dat hij er niet gelukkig van werd. Nu is hij bezig met het bouwen van ons huis met daarnaast een atelier waar hij straks zijn geld gaat verdienen. Daarna stop ik ook met werken en gaan we samen in het atelier werken.

Dus nee, voor mij is werken voor een baas geen vereiste.
Mooi gezegd, ik zou dat zelf ook als de meest optimale optie zien. Helaas hebben niet alle stelletjes die luxe. :)
pi_198638009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Je moet toch ergens een zinvolle dagbesteding aan hebben?
Genieten van het leven is hartstikke zinvol.
2.
  maandag 22 maart 2021 @ 19:09:13 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198638146
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er zelf voor gezorgd dat mijn man is gestopt met werken omdat ik zag dat hij er niet gelukkig van werd. Nu is hij bezig met het bouwen van ons huis met daarnaast een atelier waar hij straks zijn geld gaat verdienen. Daarna stop ik ook met werken en gaan we samen in het atelier werken.

Dus nee, voor mij is werken voor een baas geen vereiste.
Wat maken jullie dan?
soooo, da's mooi!
  maandag 22 maart 2021 @ 19:17:40 #113
338319 ZarB
Piña colada
pi_198638272
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er zelf voor gezorgd dat mijn man is gestopt met werken omdat ik zag dat hij er niet gelukkig van werd. Nu is hij bezig met het bouwen van ons huis met daarnaast een atelier waar hij straks zijn geld gaat verdienen. Daarna stop ik ook met werken en gaan we samen in het atelier werken.

Dus nee, voor mij is werken voor een baas geen vereiste.
Als je je dat kunt permitteren prima. Maar wij kunnen hooguit een asbak en voetbal kleien dus ons atelier zou niet zo rendabel worden. Helaas zijn wij gedoemd tot ongelukkige loonslaven.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 22 maart 2021 @ 19:23:11 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198638375
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er zelf voor gezorgd dat mijn man is gestopt met werken omdat ik zag dat hij er niet gelukkig van werd. Nu is hij bezig met het bouwen van ons huis met daarnaast een atelier waar hij straks zijn geld gaat verdienen. Daarna stop ik ook met werken en gaan we samen in het atelier werken.

Dus nee, voor mij is werken voor een baas geen vereiste.
Volgens mij zei ook niemand dat alleen werken voor een baas als werk telt. Dat zou wat apart zijn.
pi_198638804
Een man die niet aan zelfontwikkeling doet vind ik een afknapper. Vaak (maar niet altijd) gaat dit hand in hand met niet werken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 22 maart 2021 @ 19:50:58 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198638982
Nee, dat is kansloos. Tenzij je als drugsdealer in het geld zwemt.

Zo gaat dat gewoon man. Vrouwen willen geen mietjes, zieken, en "losers". Altijd zo geweest.
Als je als man geen werk hebt is er iets mis met je (niet zo zeer volgens mij maar volgens de maatschappij).

En zo'n loser kun je vrij snel worden hoor.
Heb zelf altijd fulltime gewerkt maar ooit een dik jaar in de ziektewet gezeten. Toen was het snel over met de liefde.
Als je vriendin/vrouw het respect voor je verliest kun je het vergeten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 22 maart 2021 @ 20:23:10 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198639762
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:10 schreef Puntenjager het volgende:
Dan nog iets positiefs over vrouwen. Eigenlijk zijn vrouwen hardstikke slim! Ze snappen dat het bullshit is om je kapot te werken. Met een deeltijdbaan verdien je vaak al genoeg om normaal te kunnen leven. Dus waarom lopen zweten als je gewoon relaxed kunt leven?
Het enige wat ik opmerk is de hypocrisie dat vrouwen die slimmigheid niet graag terugzien in hun vriend/man.
Puur natuur.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198643683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verwacht juist van iemand met zoveel op de bank dat ie weet hoe hij dat moet inzetten en zo niet dat ie in ieder geval iets terugdoet voor de maatschappij.
Stel dat ie heel graag huisman wil spelen, dan zou dat wel kunnen eventueel, maar ik zou niet in m’n levensstandaard achteruit willen gaan door te gaan samenleven bijvoorbeeld.
Als je al samen bent en het verandert, is dat heel anders.
Waarom moet hij iets doen voor de maatschappij? Mag hij soms niet van het leven genieten op een manier dat hij het beste vind? Zolang het niet destructief is uiteraard.
pi_198643694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 06:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom moet hij iets doen voor de maatschappij? Mag hij soms niet van het leven genieten op een manier dat hij het beste vind? Zolang het niet destructief is uiteraard.
Dat mag hij best. Maar dan waarschijnlijk niet als mijn levenspartner.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198643745
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 06:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat mag hij best. Maar dan waarschijnlijk niet als mijn levenspartner.
Dat snap ik dus niet, gaat het dan om het feit dat hij thuis is? Of speelt jaloezie een rol?
pi_198643766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 06:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom moet hij iets doen voor de maatschappij? Mag hij soms niet van het leven genieten op een manier dat hij het beste vind? Zolang het niet destructief is uiteraard.
Dat vind ik niet aantrekkelijk.ik zou vrienden met zo iemand kunnen zijn, maar geen relatie hebben.
Voor mij is m’n werk ook best belangrijk en ik haal er veel voldoening uit, het is fijn als je partner dat begrijpt.
pi_198643771
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 06:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat mag hij best. Maar dan waarschijnlijk niet als mijn levenspartner.
Dit dus.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 09:18:59 #123
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_198644780
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat maken jullie dan?
Mijn man kan alles eigenlijk maken wat hij wil. We hebben draaibanken voor metaal maar ook een houtwerkplaats. Hij heeft onze trouwringen ook gemaakt bijvoorbeeld. De 'steen' van mijn ring is zijn haar wat in epoxy is gegoten.
Maar hij maakt ook (buizen) versterkers en lampen en repareert dingen van brailleprinter tot auto's. Muziekinstrumenten is ook zijn ding, maakt oa gitaren en er ligt een hobo klaar voor reparatie. Keuken van ons huis wordt zelfgemaakt en een finkachel ook.

En we doen soms enkelstuks opdrachtjes voor een grotere draaierij.
To BG or not to BG!
  dinsdag 23 maart 2021 @ 11:08:59 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198646232
Nee werkloze mannen zijn doorgaans niet populair onder vrouwen
pi_198647597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 06:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, gaat het dan om het feit dat hij thuis is? Of speelt jaloezie een rol?
Ik vind dat iedereen die dat kan ook wat moet bijdragen aan de maatschappij.
Door een baan, studie, vrijwilligerswerk.

Dus met een bult eigen geld alleen maar voor jezelf leven past daar niet bij. Met een bult eigen geld geen loonslaaf meer willen zijn: prima. Maar steun dan wel een maatschappelijk doel en voer daarin activiteiten uit, of doe ander vrijwilligerswerk. En dat hoeft echt geen 40 uur per week.

Ik ben een van die stereotype vrouwen die een parttime baan heeft. En ben in de gelukkige omstandigheid dat ik mezelf daarmee kan onderhouden.
Maar een deel van mijn extra vrije tijd steek ik in vrijwilligerswerk. Omdat ik het belangrijk vind terug te geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198654036
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind dat iedereen die dat kan ook wat moet bijdragen aan de maatschappij.
Door een baan, studie, vrijwilligerswerk.

Dus met een bult eigen geld alleen maar voor jezelf leven past daar niet bij. Met een bult eigen geld geen loonslaaf meer willen zijn: prima. Maar steun dan wel een maatschappelijk doel en voer daarin activiteiten uit, of doe ander vrijwilligerswerk. En dat hoeft echt geen 40 uur per week.

Ik ben een van die stereotype vrouwen die een parttime baan heeft. En ben in de gelukkige omstandigheid dat ik mezelf daarmee kan onderhouden.
Maar een deel van mijn extra vrije tijd steek ik in vrijwilligerswerk. Omdat ik het belangrijk vind terug te geven.
Ik vraag me ook inderdaad af hoeveel van de parttime werkende vrouwen waar mannen zo graag op afgeven parttime betaald werken en daarnaast vrijwilligerswerk doen wat dan niet is meegerekend, kind opvoeden reken ik daar ook onder
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198666693
Tja ik heb er weinig mee, ik vind werk wel heel belangrijk. Maakt mij verder niet uit wat voor baan ( al ben ik geen fan van medisch personeel ) als je maar aan het opbouwen bent voor jezelf.

Daar komt bij en dit gaat misschien erg vreselijk rot klinken, heb geen zin om mijn best te doen en dat de ander een beetje erachter aan loopt van, wat gaat alles makkelijk ( Die relatie heb ik al gehad, dat ik achteraf in de kroeg moest horen hoe mooi mijn ex alles had opgeknapt, terwijl ik degene was die alles had betaald en met de kwast in de hand stond) Daar komt ook nog bij, ik ben hard bezig met mijn huis, investeren, verbeteren, werk weer zover dat gaat met mijn klachten om uiteindelijk een leuk huisje erbij te kunnen kopen. Ik zie dan wel graag iemand die dezelfde instelling heeft.
pi_198666799
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen ik heb vraag: zie jij een man zonder werk als aantrekkelijk?
Ben geen vrouw, maar als we historisch kijken en common sense gebruiken dan is de man van nature de broodwinner, en de rol van de vrouw huisvrouw. Dat is altijd het beste formule.

Dus om antwooord op de vraag te geven : vroeger waar iedereen nog verstand had was een man zonder werk zéér onaantrekkelijk.

Aangezien er sinds de jaren 60 een nieuwe doctrine wordt gepusht die dit succesformule heeft bestreden (met succes) hebben we tegenwoordig veel vrouwen die mannelijk zijn en mannen die vrouwelijk zijn.
pi_198667223
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef BookFreak het volgende:
Ben geen vrouw, maar als we historisch kijken en common sense gebruiken dan is de man van nature de broodwinner, en de rol van de vrouw huisvrouw. Dat is altijd het beste formule.

Historisch gezien zijn we juist pas een heel korte tijd van ons bestaan op aarde bezig met de levenswijze die voortgekomen is uit de landbouw en daarmee aan het werken. Zie ook https://archive.vn/FoYEv
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198669137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ben geen vrouw, maar als we historisch kijken en common sense gebruiken dan is de man van nature de broodwinner, en de rol van de vrouw huisvrouw. Dat is altijd het beste formule.

Dus om antwooord op de vraag te geven : vroeger waar iedereen nog verstand had was een man zonder werk zéér onaantrekkelijk.

Aangezien er sinds de jaren 60 een nieuwe doctrine wordt gepusht die dit succesformule heeft bestreden (met succes) hebben we tegenwoordig veel vrouwen die mannelijk zijn en mannen die vrouwelijk zijn.
Het concept man-broodwinner vrouw-huisvrouw heeft slechts ongeveer 2 generaties bestaan, en dan nog alleen in de westelijke wereld.
Vrij kort dus, historisch gezien...
pi_198677973
Post is wat lang, mijn excuses maar hopelijk komt de boodschap wel over. Zo niet, trap me maar :+

Ik vind het altijd zo'n onzin om te lezen dat 'inzetten voor de maatschappij' zo belangrijk is, alsof het zo makkelijk is, of dat het dan 'wel oké' zou zijn als in dit kader dan de man of vrouw niet werkt of in uitkering zit o.i.d zich inzet 'voor de maatschappij'.. Het is wat lang, maar mensen hebben vaak écht een verkeerde perceptie over vrijwilligerswerk, mede omdat ze dan zelf die weg niet hebben willen bewandelen maar er snel naar wijzen zonder zelf zich daadwerkelijk eens te hebben verdiept in dat onderwerp.

Ik doe mijn plicht, ik werk de uren die ik kan en / of mij geboden worden en ik benadeel enkel mijzelf door zo hard te werken dat ik doe. Werk ik minder (!!) dan krijg ik juist meer (!!) inkomsten maar ik ben liever nuttig en ik hou van mijn werk dus ik neem het netto verlies want zo fucked up is de Wajong. Juist door te werken krijg ik minder. Laat dat ook even tot je inzinken. Voel ik mij een beter mens omdat ik kan zeggen 'dat ik dat inlever'? Neuh, maar wel nuttig en gewoon normaal, al heb je toch dat stempeltje dat je buiten de boot valt, soms, dus who cares.

Men vergeet vaak wel even dat vrijwilligerswerk een heel nobel doel is maar ook een reeks aan eisen zit. Althans, het werk wat een functie dient. Tuintjes onderhouden niet, maar ga jij maar eens iets daadwerkelijk van vrijwilligerswerk doen met een functioneel, belangrijk wezenlijk nut. Je wilt niet weten hoeveel eisen er aan vast zitten, een eis waar met alle respect een persoon in uitkering veelal never nooit aan zal kunnen voldoen door het stigma, ook al voldoen ze wel en zijn ze zeer zeker bereid (genoeg instanties die het wel verwelkomen overigens, but you get the point)

Vrijwilligerswerk of inzetten voor maatschappij is altijd heel makkelijk te zeggen en roepen, vooral in het kader van dit onderwerp maar probeer het eens. Het zal je vies tegen vallen hoe enorm veel functies eigenlijk vereisen dat je eigenlijk gewoon een 2e baan doet, vol verantwoordelijkheden, maar dan gratis of met reiskosten vergoeding en het liefst niet mensen in een uitkering want dat willen wij eigenlijk niet ;) Terwijl juist die mensen dat willen.

De maatschappij draait op vrijwilligerswerk en gelukkig maar maar mensen in een uitkering komen ook daar niet snel terecht. Mensen zitten er veelal niet voor hun plezier in maar ook die weg naar maatschappelijk werk is redelijk afgesloten, en dat is jammer en iets waar men al te snel aan voorbij gaat.

Puntje bij paaltje... Kijk eens om je heen, en dan niet in je plaatselijke sportkantine vol vlotte tennis of voetbal mensen die die zaken samen op vrijwillige basis runnen want dat is gezellig, maar oprecht om je heen op evenementen en dergelijke. Daar zitten die mensen die 'niet normaal' zijn de kut functies te vervullen die jij niet wil want dat is juiste té vrijwillig, we gaan er nog om lachen ook na 5 bier, maar je zou wel met een goed gevoel ouderen willen vermaken maar dat mogen juist die mensen dan wéér niet want *reasons*

De perceptie op vrijwilligerswerk is zo verkeerd bij heel veel mensen die er juist niet aan doen, en dat merk je vaak in de dating scene, en ook in topics zoals deze

[ Bericht 1% gewijzigd door Behaardekat op 25-03-2021 05:17:25 ]
pi_198749154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 04:03 schreef Behaardekat het volgende:
Post is wat lang, mijn excuses maar hopelijk komt de boodschap wel over. Zo niet, trap me maar :+

Ik vind het altijd zo'n onzin om te lezen dat 'inzetten voor de maatschappij' zo belangrijk is, alsof het zo makkelijk is, of dat het dan 'wel oké' zou zijn als in dit kader dan de man of vrouw niet werkt of in uitkering zit o.i.d zich inzet 'voor de maatschappij'.. Het is wat lang, maar mensen hebben vaak écht een verkeerde perceptie over vrijwilligerswerk, mede omdat ze dan zelf die weg niet hebben willen bewandelen maar er snel naar wijzen zonder zelf zich daadwerkelijk eens te hebben verdiept in dat onderwerp.

Ik doe mijn plicht, ik werk de uren die ik kan en / of mij geboden worden en ik benadeel enkel mijzelf door zo hard te werken dat ik doe. Werk ik minder (!!) dan krijg ik juist meer (!!) inkomsten maar ik ben liever nuttig en ik hou van mijn werk dus ik neem het netto verlies want zo fucked up is de Wajong. Juist door te werken krijg ik minder. Laat dat ook even tot je inzinken. Voel ik mij een beter mens omdat ik kan zeggen 'dat ik dat inlever'? Neuh, maar wel nuttig en gewoon normaal, al heb je toch dat stempeltje dat je buiten de boot valt, soms, dus who cares.

Men vergeet vaak wel even dat vrijwilligerswerk een heel nobel doel is maar ook een reeks aan eisen zit. Althans, het werk wat een functie dient. Tuintjes onderhouden niet, maar ga jij maar eens iets daadwerkelijk van vrijwilligerswerk doen met een functioneel, belangrijk wezenlijk nut. Je wilt niet weten hoeveel eisen er aan vast zitten, een eis waar met alle respect een persoon in uitkering veelal never nooit aan zal kunnen voldoen door het stigma, ook al voldoen ze wel en zijn ze zeer zeker bereid (genoeg instanties die het wel verwelkomen overigens, but you get the point)

Vrijwilligerswerk of inzetten voor maatschappij is altijd heel makkelijk te zeggen en roepen, vooral in het kader van dit onderwerp maar probeer het eens. Het zal je vies tegen vallen hoe enorm veel functies eigenlijk vereisen dat je eigenlijk gewoon een 2e baan doet, vol verantwoordelijkheden, maar dan gratis of met reiskosten vergoeding en het liefst niet mensen in een uitkering want dat willen wij eigenlijk niet ;) Terwijl juist die mensen dat willen.

De maatschappij draait op vrijwilligerswerk en gelukkig maar maar mensen in een uitkering komen ook daar niet snel terecht. Mensen zitten er veelal niet voor hun plezier in maar ook die weg naar maatschappelijk werk is redelijk afgesloten, en dat is jammer en iets waar men al te snel aan voorbij gaat.

Puntje bij paaltje... Kijk eens om je heen, en dan niet in je plaatselijke sportkantine vol vlotte tennis of voetbal mensen die die zaken samen op vrijwillige basis runnen want dat is gezellig, maar oprecht om je heen op evenementen en dergelijke. Daar zitten die mensen die 'niet normaal' zijn de kut functies te vervullen die jij niet wil want dat is juiste té vrijwillig, we gaan er nog om lachen ook na 5 bier, maar je zou wel met een goed gevoel ouderen willen vermaken maar dat mogen juist die mensen dan wéér niet want *reasons*

De perceptie op vrijwilligerswerk is zo verkeerd bij heel veel mensen die er juist niet aan doen, en dat merk je vaak in de dating scene, en ook in topics zoals deze
Het is vaak krom inderdaad dat als in de bijstand/wajong zit en de juiste loketjes vindt dat je op jaarbasis meer kan overhouden dan iemand die gewoon werkt. Of al die extraatjes bijvoorbeeld zoals gaat je wasmachine stuk dan ga je naar gemeente en krijg je zo een nieuwe (veelal tweede hands) mee.

Vervolgens ga je voor het minimumloon aan de bak en vervallen als die extraatjes en geld die je via de loketjes hebt verzameld en ga je netto wat op achteruit.

Wat ik wel raar vind is de hoge eisen die ze stellen aan iemand die vrijwilligerswerk wil doen. Je betaald die persoon tenslotte geen salaris.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_198749776
Het hebben van werk is niet belangrijk. Je moet wel voldoende geld hebben om zelfstandig te zijn en je ontwikkeld hebben om over meer mee te kunnen praten dan alleen voetbal. Daar helpt werk wel bij
pi_198749850
@Behaardekat volgens mij heb jij het specifiek over vrijwilligerswerk doen vanuit een uitkering. Ik denk jouw beeld van vrijwilligerswerk voor de doorsnee mens daardoor juist is vertekend, want dan zijn al die hoge eisen waar je het over hebt lang niet zo'n ding. En je moet wel in je achterhoofd houden dat men de doorsnee mens zonder beperkingen en uitkering in gedachte heeft als ze uitspraken doen over het doen van vrijwilligerswerk.

Vrijwilligerswerk doen kan prima zonder tegen hele hoge eisen aan te lopen en ook met werk dat daadwerkelijk een functie heeft. Zo ken ik tegenwoordig mensen die iedere week een paar uur besteden aan het oprapen van zwerfaval. Niks hoge eisen en kan volledig op je eigen tempo.

Er is ook niks mis met je steentje bijdragen in de plaatselijke sportkantine, dat is ook een vorm van maatschappelijke betrokkenheid ook als het gewoon toevallig goed in je straatje past en gezellig is. Ook daar zitten geen bizar hoge functie eisen aan, maar je levert wel degelijk een waardevolle maatschappelijke bijdrage. Zonder zulke bijdragen komt het voortbestaan van de sportclub in het geding immers.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 04:03 schreef Behaardekat het volgende:
De perceptie op vrijwilligerswerk is zo verkeerd bij heel veel mensen die er juist niet aan doen, en dat merk je vaak in de dating scene, en ook in topics zoals deze
Vind het nogal flauw om zo'n hele groep vrijwilligers weg te zetten als 'niet actief in het vrijwilligersleven', omdat ze geen vrijwilligerswerk doen vanuit een uitkering en daarover dus geen kennis hebben. 8)7

Je kan als doorsnee mens prima hartstikke actief zijn in het vrijwilligersleven zonder dat je iets mee krijgt van mensen met een uitkering die alleen vrijwilligerswerk kunnen doen op plekken waar het eigenlijk misbruik van vrijwilligers is en vervanging van betaald werk.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198751616
Mensen vinden je leuk of niet leuk door een combinatie van heel veel factoren. En dat is voor iedereen anders. Daarbij veranderen mensen ook nog.

Geen werk hebben is voor vrouwen en ook mannen een aanwijzing dat het zou kunnen zijn dat jij jouw leven niet op orde hebt. In jouw geval is dat ook zo. En dan gaat het hen vooral om de reden waarom. Als jij last hebt van schizofrenie, dan begrijpen heel veel mensen wel dat jij door die omstandigheden niet in staat bent om te werken.

Vrouwen vinden het meestal in een man het allerbelangrijkst dat hij haar leven interessanter, leuker en gelukkiger kan maken. De vrouwen die daarbij heel erg naar status kijken, hebben niet eens zozeer interesse in het geld of het beroep van die man op zich, maar weten dan vooral dat geld om leuke dingen te doen zoals samen veel reizen of een luxe levensstijl geen probleem hoeft te zijn. Maar het kan ook dat vrouwen het juist zien als iets wat alarmerend is. Bijvoorbeeld omdat ze bang zijn dat hij heel vaak weg is vanwege zijn werk en zij zich eenzaam zullen voelen. Of ze zijn bang dat hij vooral in hen geinteresseerd is omdat hij een trophy wife zoekt.

Neem Thierry Baudet bijvoorbeeld. Hij zal best makkelijk aan een vriendin kunnen komen, omdat hij geld en macht heeft. Maar er zijn ook heel veel vrouwen die helemaal niks van hem willen en al helemaal geen seks of een relatie, al was hij de laatste man op aarde.

-----

Geld heb je niet. Je maakt jezelf doodongelukkig door jezelf te spiegelen aan mannen die dat wel hebben. En het is niet nodig om je daardoor ongelukkig te voelen.

Ook al vind jij jezelf al oud en mislukt, je bent begin 30 en je hebt nog zoveel mogelijkheden. Ik denk dat jij jouw energie het beste kan besteden aan zelfontwikkeling.

Je bent toch in behandeling? Ga dan eens met hem/haar praten wat jouw mogelijkheden zijn zowel op korte als op lange termijn. Wees daarbij wel reëel mbt jouw problemen en probeer dan te bedenken hoe je tijdens moeilijke momenten het kan voorkomen dat je weer helemaal terugvalt en weer opnieuw moet beginnen.
pi_198752559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 15:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Historisch gezien zijn we juist pas een heel korte tijd van ons bestaan op aarde bezig met de levenswijze die voortgekomen is uit de landbouw en daarmee aan het werken. Zie ook https://archive.vn/FoYEv
10 a 12.000 jaar noem ik niet een paar generaties.
pi_198753458
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

10 a 12.000 jaar noem ik niet een paar generaties.
Dus? Ik ook niet, ik heb het helemaal niet over generaties gehad. Denk dat je de verkeerde quote.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198755107
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Verder willen komen in je werk, blijven leren. Niet als junior putjesschepper beginnen en het wel prima vinden om dat de rest van je leven te blijven zeg maar.
Wat is er mis met mensen die tevreden zijn met hun plek :?

Snap ik niet zo, kabinet wil dat ook al: "Leven lang leren!". Ik vind dat zoiets niet aan het kabinet en aan anderen is. Als mensen gelukkig zijn 50 jaar trein conducteur te zijn, laat ze 50 jaar trein conducteur zijn! Wie ben jij om te bepalen dat iemand daar niet mee gelukkig mag zijn... Degene wordt overigens door al die ervaring wel een goede conducteur, meer dan degene die maar een paar jaar in een baan zit.

Als mensen wel gelukkig zijn met ambitie, prima! Laat ze hun gang gaan! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 29 maart 2021 @ 21:41:20 #139
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198757117
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is er mis met mensen die tevreden zijn met hun plek :?

Snap ik niet zo, kabinet wil dat ook al: "Leven lang leren!". Ik vind dat zoiets niet aan het kabinet en aan anderen is. Als mensen gelukkig zijn 50 jaar trein conducteur te zijn, laat ze 50 jaar trein conducteur zijn! Wie ben jij om te bepalen dat iemand daar niet mee gelukkig mag zijn... Degene wordt overigens door al die ervaring wel een goede conducteur, meer dan degene die maar een paar jaar in een baan zit.

Als mensen wel gelukkig zijn met ambitie, prima! Laat ze hun gang gaan! ^O^
Ik zeg toch nergens dat ze daar niet gelukkig mee mogen zijn? Ik zeg alleen dat dat qua relatiemateriaal niet bij mij past.
pi_198760391
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ze daar niet gelukkig mee mogen zijn? Ik zeg alleen dat dat qua relatiemateriaal niet bij mij past.
Juist, maar waarom dan niet?

Die man zit dan in de weg of zo? In een goede relatie zal hij jouw ambities gunnen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198760418
vind het andersom net zo erg , vrouw zonder passie en ambitie is net zo waardeloos
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:08:54 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198760538
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 08:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist, maar waarom dan niet?

Die man zit dan in de weg of zo? In een goede relatie zal hij jouw ambities gunnen.
Nouja als een iemand graag vooruit wil in het leven en de ander liever altijd maar hetzelfde wil, dan zal er al snel sprake zijn van onverenigbare karakters. En je groeit steeds verder uit elkaar.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:09:49 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198760548
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 08:54 schreef Joene het volgende:
vind het andersom net zo erg , vrouw zonder passie en ambitie is net zo waardeloos
Idd

Hoewel er denk ik wel meer mannen beschikbaar zijn die dat juist geweldig vinden.
pi_198760764
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 08:54 schreef Joene het volgende:
vind het andersom net zo erg , vrouw zonder passie en ambitie is net zo waardeloos
Same, maar dat was de vraag van TS niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Idd

Hoewel er denk ik wel meer mannen beschikbaar zijn die dat juist geweldig vinden.
Naar mijn idee zijn dat wel weer de types die vervolgens gaan klagen dat vrouwen zo duur zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:48:27 #145
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198760912
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten werken als je genoeg geld hebt om 150 te kunnen worden :?
En dan bedoel ik niet een paar dagdelen per week eoa hobby uitoefenen die mensen zo gaaf vinden dat ze je er voor willen betalen (kunstenaar bijvoorbeeld). Nee, een 8tot5-kantoorbaan ergens op een industrieterrein van een suffe provinciestad. Werk dat driekwart van NL doet.
De mensen met de 8tot5 kantoorbaan op een industrieterrein van een suffe provinciestad zijn wel de helden waar dit land op gebouwd is. Zelf heb ik een goede en belangrijke functie in een kantoorpand op leuk bedrijventerrein. Van alle documenten maak ik een printje en die stop ik dan in een mapje in een kast in de kelder. Er komt verder nooit iemand maar als het pand ooit in brand vliegt en alle computers gaan kapot is de papieren reserve kopie waar ik zo hard aan werk natuurlijk ook verbrand. Het is wel een leuke baan vooral goede secundaire voorwaarden. Zo doe ik zowel 's ochtends als 's middags een dutje in de kelder. En tijdens de lunchpauze gaan we meestal als het niet regent even een rondje lopen. En kunnen dan kiezen uit een McDonalds en een Subways!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:00:36 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198761051
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef borbit het volgende:

[..]

De mensen met de 8tot5 kantoorbaan op een industrieterrein van een suffe provinciestad zijn wel de helden waar dit land op gebouwd is. Zelf heb ik een goede en belangrijke functie in een kantoorpand op leuk bedrijventerrein. Van alle documenten maak ik een printje en die stop ik dan in een mapje in een kast in de kelder. Er komt verder nooit iemand maar als het pand ooit in brand vliegt en alle computers gaan kapot is de papieren reserve kopie waar ik zo hard aan werk natuurlijk ook verbrand. Het is wel een leuke baan vooral goede secundaire voorwaarden. Zo doe ik zowel 's ochtends als 's middags een dutje in de kelder. En tijdens de lunchpauze gaan we meestal als het niet regent even een rondje lopen. En kunnen dan kiezen uit een McDonalds en een Subways!
Ooit aan gedacht om kosten te besparen door documenten eerst samen te vatten? Ik bied me aan.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:12:28 #147
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198761208
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ooit aan gedacht om kosten te besparen door documenten eerst samen te vatten? Ik bied me aan.
Nee als ik kosten bespaar krijg ik het jaar daarop minder budget. Er is nog wel ruimte in de kelder om van alle documenten een samenvatting te maken. Een beetje dubbelop maar waarom niet. Wanneer kun je beginnen? Er is helaas geen budget voor salaris voor je. Maar misschien kunnen we je in de toekomst wel een tijdelijk contract aanbieden.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:24:30 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198761391
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:12 schreef borbit het volgende:

[..]

Nee als ik kosten bespaar krijg ik het jaar daarop minder budget. Er is nog wel ruimte in de kelder om van alle documenten een samenvatting te maken. Een beetje dubbelop maar waarom niet. Wanneer kun je beginnen? Er is helaas geen budget voor salaris voor je. Maar misschien kunnen we je in de toekomst wel een tijdelijk contract aanbieden.
Ik doe je even een dm.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198762465
Doe de hele dag vrijwilligerswerk. M'n ballen wassen, m'n kont afvegen, m'n neus pulken, aan m'n pik trekken... tis wat.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:29:02 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198763422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:34 schreef Cockwhale het volgende:
M'n ballen wassen, m'n kont afvegen, m'n neus pulken, aan m'n pik trekken
Ik laat dat elke dag door een straathoer doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')