SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat vat ik maar op als een compliment.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, ik had je zo'n beetje van mijn leeftijd ingeschat.![]()
![]()
Als jij kunt kiezen tussen 3 miljoen of 1 miljoen per jaar kies je voor 1 miljoen? Ik geloof best dat die jongen volledig de intentie had om bij te tekenen, maar als dit opeens een optie voorbij komt geef ik hem groot gelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het is wel triest dat Brobbey weg gaat. Puur voor het geld, want je kunt me niet zeggen dat hij als kind droomde om naar fucking Leipzig te gaan.
Dus we kunnen hier janken op de harde kern, maar Brobbey naait ons wel. Ik snap het wel dat er een groepje is die hem hierdoor niet meer wil zien spelen.
Dat tonnetjeswerk van jeugdspelers, waarbij de hele familie mee verhuist en je de kans op succesvol doorstromen naar de senioren verkleint snap ik dan minder.![]()
Bovendien is deze club nou net een club waar je als jonge speler wel een kans krijgt en goed begeleid wordt. Prima keus. Jammer van de manier waarop.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij kunt kiezen tussen 3 miljoen of 1 miljoen per jaar kies je voor 1 miljoen? Ik geloof best dat die jongen volledig de intentie had om bij te tekenen, maar als dit opeens een optie voorbij komt geef ik hem groot gelijk.
Dat tonnetjeswerk van jeugdspelers, waarbij de hele familie mee verhuist en je de kans op succesvol doorstromen naar de senioren verkleint snap ik dan minder.
En hard juichen als ie de winnende maakt in de EL Finale voor ons.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
En ter zake: wedstrijdspanningsmeter begint op te lopen van 4/100 naar pak em beet 25/100. De eerste "het zal toch gvd niet misgaan" gedachte kwam al voorbij.proberen is de eerste stap naar falen
Wat bedoel je met opeens langskomen? Het was toch een vrij lang traject van zoeken naar alternatieve aanbiedingen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij kunt kiezen tussen 3 miljoen of 1 miljoen per jaar kies je voor 1 miljoen? Ik geloof best dat die jongen volledig de intentie had om bij te tekenen, maar als dit opeens een optie voorbij komt geef ik hem groot gelijk.
Dat tonnetjeswerk van jeugdspelers, waarbij de hele familie mee verhuist en je de kans op succesvol doorstromen naar de senioren verkleint snap ik dan minder.![]()
![]()
Blind
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Daarvoor vond ik vorige week wel echt te dominant eigenlijk. Natuurlijk gebeurt het wel regelmatig dat een 2e wedstrijd heel anders is, maar ik ben er niet heel bang voorquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef manny het volgende:
En ter zake: wedstrijdspanningsmeter begint op te lopen van 4/100 naar pak em beet 25/100. De eerste "het zal toch gvd niet misgaan" gedachte kwam al voorbij.![]()
![]()
1 Goal scoren en het is klaar. Met een aanval Neres, Tadic , Anthony mag dat geen probleem zijn. Zeker niet met Klaassen daarachter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gras is groen, bal is rond.
Maar dit mag je natuurlijk niet meer weggeven. Hopen op een leuke wedstrijd.![]()
De persconferentie sprak wat dat betreft al boekdelen. Er was een Zwitserse journalist die vroeg waar het bij Young Boys aan mankeerde waarop Ten Hag minzaam glimlachend antwoordde: "Haben sie eine Stunde?". Het zelfvertrouwen is er gewoon en Ajax gaat echt geen fouten maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor vond ik vorige week wel echt te dominant eigenlijk. Natuurlijk gebeurt het wel regelmatig dat een 2e wedstrijd heel anders is, maar ik ben er niet heel bang voorIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wel lekker dit middenveld hoor
't houdt nog niet over
Jammerquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nico kijk nou uitCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Goed dat die Oekrainse clubs er dadelijk uitliggen, goed voor de puntjes op de ranking"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wel maar even wisselen. Niet dat ie tegen geel aan loopt zeg maarquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wordt kwijtgescholden na vandaag tochquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel maar even wisselen. Niet dat ie tegen geel aan loopt zeg maarIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Sow, gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie ons dit niet meer verspelen, wat jullie?
blablablabla![]()
Niet als hij vandaag geel pakt. Dan ben je geschorstquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dinamo Zagreb, Granada, AS Roma, Villarreal, pover Arsenal... t zijn toch niet de grootste clubs die zo langzamerhand overblijven."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
No era penalquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Toch is dit niet het jaar waarin je droomt van de EL winnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef TLC het volgende:
Dinamo Zagreb, Granada, AS Roma, Villarreal, pover Arsenal... t zijn toch niet de grootste clubs die zo langzamerhand overblijven.![]()
Nico
Natuurlijk welquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch is dit niet het jaar waarin je droomt van de EL winnen![]()
Geen huldiging, geen groot scherm op Museumplein, geen supporters in het stadionquote:
Wat moet je ermee![]()
Als je em kunt winnen ook meteen maar doen hequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch is dit niet het jaar waarin je droomt van de EL winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nou en. Altijd willen winnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen huldiging, geen groot scherm op Museumplein, geen supporters in het stadion
Wat moet je ermee![]()
Ga in een hoekje zitten huilen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen huldiging, geen groot scherm op Museumplein, geen supporters in het stadion
Wat moet je ermee![]()
Je wil gewoon winnen, klaar.![]()
Doe lekker normaal gekquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen.![]()
Je wil gewoon winnen, klaar.![]()
Gravenberch is wel lekker aan het bossen op het middenveld."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Gewoon zeggen dat je 'm volgend seizoen pas in ontvangst wil nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk Hans.![]()
Van mij hoeft niemand het met me eens te zijn hoor maar als Vriezzer het niet met iemand eens is moet diegene blijkbaar meteen in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk Hans.
Naar mijn mening is de beleving dit seizoen gewoon totaal veranderd (lees: naar de klote) door de lege stadions etc. Man ik heb een paar Europese avonden gehad in de ArenA waar ik nog kippenvel van kan krijgen en dan zit ik nu voor mijn gevoel naar een veredelde oefenpot te kijken met geluid van supporters op de achtergrond. Voetbal is meer dan de uitslag, voor mij is het alles eromheen![]()
Ja, snappen we allemaal.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand het met me eens te zijn hoor maar als Vriezzer het niet met iemand eens is moet diegene blijkbaar meteen in een hoekje gaan zitten huilen
Naar mijn mening is de beleving dit seizoen gewoon totaal veranderd (lees: naar de klote) door de lege stadions etc. Man ik heb een paar Europese avonden gehad in de ArenA waar ik nog kippenvel van kan krijgen en dan zit ik nu voor mijn gevoel naar een veredelde oefenpot te kijken met geluid van supporters op de achtergrond. Voetbal is meer dan de uitslag, voor mij is het alles eromheen
Blijft hetzelfde, gewoon winnen![]()
![]()
Het komt steeds dichterbij dat Tadic een penal mistCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lol wat een kut regel die handballen.
Nu zit het mee, maar als je zo wordt uitgeschakeld ben je woestNo bitch to me![]()
't zit niet tegen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nico lijkt mij wel verstandig jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:06 schreef Heeinz het volgende:
Nou de spelers die op scherp staan maar wisselen dan
Mogen we deze scheids gewoon als vaste scheids in de rest van het toernooi?Life is what you make it.![]()
wtf gebeurd hier :-) maar een leuke partij voetbal zo"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Hij lijkt al op de loonlijst te staan bij Ajax, dus moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:12 schreef Schanulleke het volgende:
Mogen we deze scheids gewoon als vaste scheids in de rest van het toernooi?![]()
Voelt als een oefenwedstrijd dit.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wel een luxe dat je nu Idrissi en Kudus kan brengen
Ontzettend lekker dat je een potje zonder zenuwen kan kijken van Ajax in de achtste finale van de EL.![]()
Genialiteit - Gekmakend meter van Tadic slaat vandaag wel weer flink door naar rechts. Weer zoveel slordige net niet passes. Soms zou je hopen dat hij gewoon niet zo ingewikkeld denkt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Omdat Traore vies slecht is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:36 schreef Heeinz het volgende:
Waarom nu Brobbey? Geef dan Traoré weer wat minuten![]()
Traore, die gaat gewoon aan Feyenoord verkocht worden hoor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ff lekker naar ado dit weekend.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Prima avond weer: zege, geen schorsingen, geen blessures en de Spurs er ook nog uit. Van de laatste 8 ben je volgens mij alleen tegen Roma de underdog...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Net alsof dat nog uitmaakt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
En PSV puntjes laten liggen in Alkmaar.![]()
Misschien niet, maar hoe eerder je die titel binnen hebt hoe beterquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hopelijk tegen Dinamo Zagreb en in de volgende ronde tegen de winnaar van Granada-Slavia Praag
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Waarom praat iedereen Roma zo omhoog? Oprechte vraag want ik zie ze nooit spelen maar die staan gewoon 6e in de Serie A?quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Prima avond weer: zege, geen schorsingen, geen blessures en de Spurs er ook nog uit. Van de laatste 8 ben je volgens mij alleen tegen Roma de underdog...
Manchester United ben je wel de underdog tegen. Villarreal, Azzenal en Roma zal wel 50/50 zijn.Oh.![]()
Zagreb is een goede ploeg die liever niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:22 schreef TLC het volgende:
Hopelijk tegen Dinamo Zagreb en in de volgende ronde tegen de winnaar van Granada-Slavia Praag![]()
Je staat in de kwartfinale van de EL, Hans. Alle ploegen kunnen wel iets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zagreb is een goede ploeg die liever niet.Oh.![]()
Ik zie Roma ook niet veel, maar ik vind dat soort Italiaanse ploegen altijd heel vervelend om tegen te spelen... je loopt er nogal makkelijk tegen in het mes, zeker met aanvallers als El Shaarawy en Dzekoquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen Roma zo omhoog? Oprechte vraag want ik zie ze nooit spelen maar die staan gewoon 6e in de Serie A?
Manchester United ben je wel de underdog tegen. Villarreal, Azzenal en Roma zal wel 50/50 zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat zeiden mensen ook over Lille en Young Boys.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Roma ook niet veel, maar ik vind dat soort Italiaanse ploegen altijd heel vervelend om tegen te spelen... je loopt er nogal makkelijk tegen in het mes, zeker met aanvallers als El Shaarawy en Dzeko
Ik geloof best dat dat Roma een goede ploeg is hoor maar de zware onderhond lijkt me wat overdreven.Oh.![]()
Ja die El Shaarawy is zo goed dat die nooit speelt daar moeten we heel bang voor zijn idd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Roma ook niet veel, maar ik vind dat soort Italiaanse ploegen altijd heel vervelend om tegen te spelen... je loopt er nogal makkelijk tegen in het mes, zeker met aanvallers als El Shaarawy en Dzeko![]()
Oh, ik dacht dat ie wel regelmatig speelde eigenlijk, maar dat scheelt dan al weerquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die El Shaarawy is zo goed dat die nooit speelt daar moeten we heel bang voor zijn idd.
Maar liever geen Italiaanse ploeg, doe dan maar Arsenal, Slavia of Dinamo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Guitig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klaiber is nooit chagrijnig lijkt hetquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou ik ook niet zijn als ik geen voetbalkwaliteiten had en toch bij Ajax onder contract zou staanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klaiber is nooit chagrijnig lijkt het![]()
![]()
Dzeko is ook niet meer way het geweest is 7 goaltjes in de comp en staat maar de helft van de potten in de basisquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie wel regelmatig speelde eigenlijk, maar dat scheelt dan al weer
Maar liever geen Italiaanse ploeg, doe dan maar Arsenal, Slavia of Dinamo![]()
Goede zaak, lijkt me dat nu Stekelenburg prima voldoet ze ook niet naar een andere keeper gaan kijken in de zomer...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onana en Ajax in gesprek over contractverlenging volgens de T.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Trouwens best wel wat kritiek op de VAR gehad, maar gisteren functioneerde het prima.proberen is de eerste stap naar falen
De vreugde bij Ajax is na het bereiken van de kwartfinale van de Europa League groot, want opnieuw maken de Amsterdammers wereldwijd naam. Maar tegelijkertijd ondervindt de Ajax-leiding het enorme financiële gat tussen de Champions League, waarin de club voor de winterstop uitkwam, en het ’troosttoernooi’. In totaal staat de teller qua Europese inkomsten op 43,3 miljoen euro.
Uit het jaarverslag blijkt dat Ajax in de Champions League 40,2 miljoen euro aan premies incasseerde. Het instromen bij de laatste 32 ploegen van de Europa League leverde een half miljoen euro op, het uitschakelen van Lille OSC 1,1 miljoen en de plaatsing voor de kwartfinales 1,5 miljoen euro. Van die 3,1 miljoen euro blijft door onder meer (twee keer) de huur van de Johan Cruijff ArenA, de reiskosten en de premies voor de spelers nagenoeg niks over.
Pas als Ajax de halve finale haalt, wordt het prijzengeld (2,4 miljoen euro) interessant. Plaatsing voor de eindstrijd betekent 4,5 miljoen euro extra, waarna de winnaar nog eens 4 miljoen euro opstrijkt. Het is echter duidelijk dat het grote geld in de Champions League wordt verdiend en niet in de Europa League.
Een tegenvaller voor Ajax is dat de drie groepsduels in de Champions League en de thuiswedstrijden tegen Lille en Young Boys zonder publiek werden gespeeld. En ook de aanstaande kwartfinale heeft zo goed als zeker plaats in een lege ArenA . De recette bij een thuiswedstrijd is circa 2 miljoen euro. De landstitel zou voor de Ajax-directie een pleister op de wonde zijn, omdat die rechtstreekse plaatsing voor de groepsfase van de Champions League – en dus weer ongeveer 40 miljoen euro – oplevert.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-43-miljoen-euro-op
Het verschil blijft onredelijk groot.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Niet echt. Kut VAR.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:14 schreef manny het volgende:
Trouwens best wel wat kritiek op de VAR gehad, maar gisteren functioneerde het prima.![]()
“Gravenberch solliciteert naar plek in Oranje”, kopt Het Parool. Volgens de Amsterdamse krant heeft de middenvelder een metamorfose ondergaan. “Van een speelse, soms wat dromerige middenvelder is hij de sturende en stuwende spil van Ajax geworden”, zo klinkt de analyse, waarin wordt vermeld dat Gravenberch op ‘eigenlijk alle facetten van het spel’ enorm vooruit is gegaan. “De naïviteit heeft hij afgeschud. De fases in wedstrijden waarin hij ‘afwezig’ is, worden steeds korter of zijn zelfs helemaal verdwenen. De achttienjarige Amsterdammer is een completere voetballer geworden en speelt geconcentreerd.” Vrijdag maakt bondscoach Frank de Boer zijn definitieve selectie bekend voor de WK-kwalificatieduels van later deze maand met Turkije, Letland en Gibraltar. Gravenberch zit niet in de EK-selectie van Jong Oranje, wat kan betekenen dat hij zich mag verheugen op een plek in het Nederlands elftal. “Hij zou een sterke tandem op het middenveld kunnen vormen met Frenkie de Jong”, zo klinkt het.
Ook Trouw zag Gravenberch een sterke wedstrijd spelen in Bern, waar Ajax volgens de krant stabiel oogde. “De stabiliteit komt vooral omdat het verdedigende fundament goed is geworden. Ten Hag heeft tijdig ingezien dat hij de ijzervlechters Martínez en Álvarez daarvoor nodig had. Om hen heen lopen spelers die weer eens bewijzen hoe goed de eigen opleiding is. De balvaste Gravenberch is zo’n vaste waarde geworden dat je bijna vergeet dat hij nog altijd pas achttien jaar is.” Ook Ten Hag wordt geprezen in de krant. “De cijfers van het tijdperk-Ten Hag worden zo steeds indrukwekkender. Sinds zijn aanstelling halverwege het seizoen 2017/2018 verdiende Ajax netto 170 miljoen euro op de transfermarkt. Onder zijn leiding werd in de eredivisie in precies honderd wedstrijden een gemiddelde van 2,43 punt per wedstrijd behaald. Geen trainer ooit in de historie deed dat in Nederland beter.”
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wat moet er eigenlijk gebeuren willen we in Pot 1 van de CL terecht komen volgend jaar, moet dan de winnaar van de CL of EL ook kampioen worden?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat lijkt mij geen optie eigenlijk (of ze moeten de EL winnen), pot 2 is ook niet zeker dacht ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren willen we in Pot 1 van de CL terecht komen volgend jaar, moet dan de winnaar van de CL of EL ook kampioen worden?
@JR-Style-93 weet hier vaak wel meer over.
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 19-03-2021 12:53:05 ]![]()
Huh?quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Als Ajax de EL wint komt het automatisch in Pot 1. Als dat niet gebeurt zal het van het competitieverloop afhangen of Ajax in pot 2 of pot 3 komt. Als in Engeland Leicester en West Ham nog wegzakken wordt het lastig om in pot 2 te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren willen we in Pot 1 van de CL terecht komen volgend jaar, moet dan de winnaar van de CL of EL ook kampioen worden?![]()
Het zal wel een een grap zijn die ik niet snap, maar wat heeft dat met die kleding te maken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:49 schreef Class het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/draws/"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Die penalty sloeg sowieso al nergens op (vind ik), maar helemaal niet als je daarvoor aan de andere kant in een vergelijkbare situatie geen penalty geeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:14 schreef manny het volgende:
Trouwens best wel wat kritiek op de VAR gehad, maar gisteren functioneerde het prima.![]()
Schijnt iets met regels te zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die penalty sloeg sowieso al nergens op (vind ik), maar helemaal niet als je daarvoor aan de andere kant in een vergelijkbare situatie geen penalty geeft."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja, in die zin zal de VAR het vast goed hebben gezien, maar het blijft een rare regel dan.. Maar dat geldt sowieso voor alles rondom handsquote:![]()
als je de finale haalt ben je favoriet ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:18 schreef BobW het volgende:
QF: Roma
SF: Man Utd / Granada
F: Arsenal / Villarreal / Zagreb / Praag![]()
Ja, dat klopt. De huidige regels zijn verre van ideaal. Maar over de penalty voor Ajax zijn de regels heel duidelijk:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, in die zin zal de VAR het vast goed hebben gezien, maar het blijft een rare regel dan.. Maar dat geldt sowieso voor alles rondom hands
Deel van de regels:De tweede bullet is op de penalty van Ajax van toepassing. Gewoon geen discussie over mogelijk.quote:It is an offence if a player touches the ball with their hand/arm when:
• the hand/arm has made their body unnaturally bigger
• the hand/arm is above/beyond their shoulder level (unless the player deliberately plays the ball which then touches their hand/arm)
De eerste bullet is waar tegenwoordig alle discussies met betrekking tot hands over gaan. Wat is 'onnatuurlijk'? Dat biedt nogal ruimte voor interpretatie (ik dacht gelezen te hebben dat de KNVB hier een hoek van 45 graden met het lichaam hanteerde, maar ik kan me vergissen in deze), zie moment Alvarez.
Die latere handsbal van YB was duidelijk niet onnatuurlijk, want arm/hand zat tegen het lichaam aan."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Leuk affiche."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
4-4: Heerenveen - Ajax
8-4: Ajax - AS Roma (EL)
11-4: RKC - Ajax
15-4: AS Roma - Ajax (EL)
18-4: Ajax - Vitesse (Beker)
21-4: Ajax - Utrecht????
24-4: Ajax - AZ
29-4: semifinal EL
2-5: Ajax - Emmen
6-5: semifinal EL
9-5: Feyenoord - Ajax
13-5: Ajax - VVV
16-5: Vitesse - Ajax
26-5: finale EL![]()
Prima, mooie naam om tegen te spelen. Toch leuker dan Slavia Praag.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Finale Ajax - Arsenal
Zou fijn zijn als AZ dit weekend de genadeklap uitdeelt aan PSV dan is de Eredivisie klaar. Roma moet daarentegen nog volle bak om top 4 te eindigen in Italië.![]()
ik zie dat wel in een gelijkspel eindigen maar is ook verder toch niet zo belangrijk meer wat die doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef Simmertje het volgende:
Zou fijn zijn als AZ dit weekend de genadeklap uitdeelt aan PSV dan is de Eredivisie klaar. Roma moet daarentegen nog volle bak om top 4 te eindigen in Italië.![]()
dat kan voor een andere scene zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Twente spandoek bij een Ajax - NAC wedstrijd, aha.![]()
En de thuiswedstrijd was Zlatan voor het eerst écht goed, volgens mij.quote:
Sowieso wel wat cultnamen bij Ajax toen en ook de keeper komt me bekend voor![]()
![]()
Eerste poulewedstrijd tegen Lyon thuisquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de thuiswedstrijd was Zlatan voor het eerst écht goed, volgens mij.
Sowieso wel wat cultnamen bij Ajax toen en ook de keeper komt me bekend voor![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Litmanengodquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh, ik wist nog wel dat het een thuiswedstrijd was in die CL-poulefase, maar dat is dan een kronkel in mijn herinneringquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste poulewedstrijd tegen Lyon thuis![]()
Dit was ook de 2e poulefase in die CL, zie ik, rare opzet was dat ook.![]()
Nee dat was 'ie in de eerste CL-wedstrijd dat jaar al, tegen Olympique Lyon.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh spuit 11, maar die eerste goal.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was 'ie in de eerste CL-wedstrijd dat jaar al, tegen Olympique Lyon.![]()
Graag gedaan.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Was wel genot , 1 wedstrijd winnen , de rest gelijkspelen en alsnog door . Ondanks heel veel blessures best wel een knappe prestatie van dat ploegje .quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ik wist nog wel dat het een thuiswedstrijd was in die CL-poulefase, maar dat is dan een kronkel in mijn herinnering![]()
Dit was ook de 2e poulefase in die CL, zie ik, rare opzet was dat ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt het dat alle kaarten zijn vervallen en nu dus niemand meer op scherp staat?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Al iets over het tijdsip bekend? Of is het vanaf nu sowieso alle wedstrijden 21:00 uur?
Beter is die avondklok weg vanaf komende maand. Even ouderwets Ajax avondje kijken met de boys.
![]()
Je kan ook gewoon door zuipen tot half 5quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef Simmertje het volgende:
Al iets over het tijdsip bekend? Of is het vanaf nu sowieso alle wedstrijden 21:00 uur?
Beter is die avondklok weg vanaf komende maand. Even ouderwets Ajax avondje kijken met de boys.
![]()
Dat doen we wel met de finale. Denk dat Halsema al bibberend in haar bedje ligt van het idee dat wij de EL finale bereiken. Straatfeestenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon door zuipen tot half 5![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef Simmertje het volgende:
![]()
Met de boys in VBLquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef Simmertje het volgende:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Als het goed is na deze ronde pas.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klopt het dat alle kaarten zijn vervallen en nu dus niemand meer op scherp staat?![]()
Yes. Legendarische goal, ik was er bij, leuk dagje. Goed gevuld uitvak en een heleboel boze Italianen na afloop.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Matchday. Op naar glorie !
Avondwedstrijd...proberen is de eerste stap naar falen
als ze er een beetje zin in hebben, scheelt dat die Zuid Amerikanen geen interlands hebbenquote:Op zondag 21 maart 2021 09:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaan ze voor de monsterscore vanavond.![]()
Mee eens, helaas hinderlijke verplichting. Hopen dat iedereen heel terugkomt en we de flow aanhouden.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:32 schreef Simmertje het volgende:
Hinderlijke onderbreking wel die interlands, zeker nu je in een enorme flow zit.![]()
Boze Italiaantjes altijd leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:31 schreef manny het volgende:
[..]
Yes. Legendarische goal, ik was er bij, leuk dagje. Goed gevuld uitvak en een heleboel boze Italianen na afloop..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mag ik zin hebben in AZ-PSV ?
AZ begint al lekker in ieder geval
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nou dat was toch even 4 minuten spannend
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Het is al een paar weken beslist hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Drie punten vanavond en de schaal is wel binnenOh.![]()
Hoopte nog om het tegen Feyenoord uit te beslissenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is al een paar weken beslist hoor.Groot fan van User Wotte![]()
Zal wel doordeweeks tegen Utrecht in dat inhaalduel worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoopte nog om het tegen Feyenoord uit te beslissenOh.![]()
Ik gun de kaasklappertjes de tweede plek ook wel, misschien kan Ajax ze de onderlinge wedstrijd cadeau doen. Dan is aan PSV voor het komende decennium de financiele genadeklap ook uitgedeeld.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Daar doen we in Nederland toch niet aan?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Maar Feyenoord die een erehaag moet doen is ook leuk.Oh.![]()
Vanaf dit jaar welquote:Op zondag 21 maart 2021 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doen we in Nederland toch niet aan?Groot fan van User Wotte![]()
Zonder puntverlies van Ajax en PSV in de komende weken kun je thuis tegen AZ (wedstrijd 30) kampioen worden. Ervan uitgaande dat de inhaalwedstrijd tegen Utrecht op 21 april gespeeld wordt.
Zou ook wel leuk zijn na dat gedoe van vorig jaar.![]()
Was dit de kampioenswedstrijd?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajax moet alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je helpt bepaalde clubs al genoeg door straks de beker te pakken eventueel.Oh.![]()
Alleen maar finales. Tot aan 2025.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.proberen is de eerste stap naar falen
Daarvoor is op dit moment 21-04 de enige optie toch? Tussen bekerfinale en Ajax-AZ in?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel doordeweeks tegen Utrecht in dat inhaalduel worden.
Al heeft Ajax dan echt 0 rust doordeweeks als ze doorgaan tegen Roma, kan me ook voorstellen dat ze Ajax gaan "helpen" in die periode zoals dat in de CL 2 jaar geleden ook gebeurde. Al blijft er dan echt geen optie over om die wedstrijd in te halen als je het niet na de 34e speeldag wil doen.![]()
Ja maar het zal dan wel moeten want Utrecht zal waarschijnlijk wel play-offs spelen dus na de competitie kan ook niet. Dan maar geen rust en moet Ajax rouleren.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor is op dit moment 21-04 de enige optie toch? Tussen bekerfinale en Ajax-AZ in?
Al heeft Ajax dan echt 0 rust doordeweeks, kan me ook voorstellen dat ze Ajax gaan "helpen" in die periode zoals dat in de CL 2 jaar geleden ook gebeurde. Al blijft er dan echt geen optie over om die wedstrijd in te halen als je het niet na de 34e speeldag wil doen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: