abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:05:05 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198562018

Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/

En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

twitter

Alleen mietjes dragen mondmaskers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

The show must go on folks!
Mai pben rai~!
pi_198562047
Klimaatramp wordt het al genoemd. En in tijden van (onzichtbare) rampspoed zijn we uiteraard opnieuw overgeleverd aan onze regering. Niet dat ik denk dat er wat moet veranderen mbt. bewustwording van hoe de mens de planeet behandelt maar dit soort propaganda lijkt er op gericht te zijn een bevolking te controleren, macht uit te oefenen en "verborgen" agenda's door te drukken. Het is ook niet makkelijk wanneer je hersenen complexiteit tot een redelijk begrijpbare casus proberen uit te drukken. Staatsgevaarlijk om ze überhaupt te gebruiken.
pi_198562143
Ik wil graag een democratische poll plaatsen, met de vraag:
POLL

Mijn antwoord is nee.
Ik denk dat de verkiezingsuitslagen allang en breed bepaald zijn alvorens je een biljet in zo'n grijze bak deponeert.
Klinkt ver gezocht en ik schrik zelf een beetje van zo'n gedachte maar ik denk gewoon dat het stemsysteem fungeert als zoethouderij voor de menigte die meent dat ze meedoen aan keuzes die de maatschappij aangaan.

Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet ik ook niet, en als glasharde waarheid wil ik mijn theorie niet verkondigen.
'T is gewoon simpelweg wat ik denk. Wat denken jullie?
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:18:01 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198562262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
Klimaatramp wordt het al genoemd. En in tijden van (onzichtbare) rampspoed
:R

Prima zichtbaar.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:19:09 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198562279
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[poll=2021]

Mijn antwoord is nee.
Ik denk dat de verkiezingsuitslagen allang en breed bepaald zijn alvorens je een biljet in zo'n grijze bak deponeert.
Klinkt ver gezocht en ik schrik zelf een beetje van zo'n gedachte maar ik denk gewoon dat het stemsysteem fungeert als zoethouderij voor de menigte die meent dat ze meedoen aan keuzes die de maatschappij aangaan.

Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet ik ook niet, en als glasharde waarheid wil ik mijn theorie niet verkondigen.
Waarom denk je dat?
Huilen dan.
pi_198562371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[poll=2021]

Mijn antwoord is nee.

Je mag de telling gewoon controleren. Dus als je genoeg complotgekkies weet te vinden die er hetzelfde over denken als jij, stuur je er gewoon 1 naar elk stemlokaal en kun je zien hoe ver je ernaast zit.
pi_198564982
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima zichtbaar.
Welnee, smeltende ijskappen, gletsjers die verdwijnen, meetbare stijging van zeespiegel en temperatuur zijn allemaal onderdeel van de natuurlijke klimaatsverandering.
Dat het nu in 1à200 jaar gebeurt ipv over 10duizenden jaren is niet relevant
pi_198565069
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima zichtbaar.
Klimaatramp?

Al was het nou een objectief te meten principe was het nog mogelijk dat je gelijk zou hebben. De term ramp is echter al subjectief dus per definitie heb jij het fout. Gr gr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198565117
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welnee, smeltende ijskappen, gletsjers die verdwijnen, meetbare stijging van zeespiegel en temperatuur zijn allemaal onderdeel van de natuurlijke klimaatsverandering.
Dat het nu in 1à200 jaar gebeurt ipv over 10duizenden jaren is niet relevant
Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan. Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.

Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten. Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.

En het zal wel. De Romeinen hadden het warmer dan wij. Vraag me af wat de CO2 concentratie was toen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 18 maart 2021 @ 08:55:02 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198565376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan.
Als het van -30 met weinig neerslag naar -15 met veel neerslag gaat zal zo'n gletsjer groeien ja, maar ondertussen is het wel 15 graden opgewarmd. Op zich is het niet zo gek dat gletsjers in omvang afnemen, we zitten immers in een interglaciale periode, maar de (toename in) snelheid waarmee dat gaat is wel alarmerend.

quote:
Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.

Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten.
Prima meetbaar.
quote:
Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.
|:(
quote:
En het zal wel. De Romeinen hadden het warmer dan wij. Vraag me af wat de CO2 concentratie was toen.
Rond de 280 ppm. Lokaal klimaat is niet zo heel relevant hè snuggere. Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Huilen dan.
pi_198565412
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan.
nee, gletsjers worden wereldwijd kleiner
quote:
Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.
sinds 1850. Daarbij kun je de afname gewoon zien aan de rotsen
quote:
Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten. Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.
uhu
quote:
Bron? Gezien je onwaarheden in je eerste 2 statements vermoed ik dat ook deze uit je grote duim komt
pi_198565459
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:55 schreef Isdatzo het volgende:
Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Tenenkrommend argument altijd inderdaad ja. Zag het van de week ook alweer ergens anders op het forum voorbij komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 18 maart 2021 @ 09:18:45 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198565735
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tenenkrommend argument altijd inderdaad ja. Zag het van de week ook alweer ergens anders op het forum voorbij komen.
Heel 'kritisch' doen door continu met dit soort halve feiten die je ergens zonder context opgepikt hebt en die je wel bevallen schermen maar ondertussen structureel weigeren jezelf te informeren.

Klassieke klimaatontkenning :z .
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:24:29 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198566697
De klimaatlobby... blijft een leuk onderwerp

Om het daadwerkelijke verschil te maken moet men het niet HIER zoeken maar op andere continenten. Al die kennis, wijsheid en passie voor het klimaat gaat hier in NL gewoon keihard verloren. Van 130 naar 100 op de snelweg is schattig, maar als men allemaal verderop op 1 enkele dag wat harder gaat persen en een extra scheet laat is onze bijdrage op de balans compleet weggevaagd, voor zover je onze bijdrage daadwerkelijk kan registreren op die balans. Dan moet ge wel heul diep inzoomen...

Iedereen dus het vliegtuig in en gaan met die banaan! Ga naar de ware vervuiler toe als je daadwerkelijk iets om het milieu geeft! Ga naar India, China, Bangladesh, die hele regio is zo veel meer. Geen Azie fan? genoeg andere vervuilende regio's te benoemen

Ik heb 13 jaar in Azië gewoond, een deel van die tijd gewerkt aan/met carbon emissie reductie projecten in een aantal landen in de regio en heb daar genoeg dingen gezien waar je zowat een milieu activist / extremist van zou kunnen worden. Volledig mee eens dat daar echt iets aan moet veranderen. Maar hier in NL? Hier is het enorm (door)ontwikkeld en de daadwerkelijke winst die je als groen mannetje wilt behalen is lastig. Hier is het een leuk verdienmodel en daar gaat het hier tegenwoordig grotendeels om.
Mai pben rai~!
pi_198566873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:24 schreef KNAK het volgende:
De klimaatlobby... blijft een leuk onderwerp

Om het daadwerkelijke verschil te maken moet men het niet HIER zoeken maar op andere continenten. Al die kennis, wijsheid en passie voor het klimaat gaat hier in NL gewoon keihard verloren. Van 130 naar 100 op de snelweg is schattig, maar als men allemaal verderop op 1 enkele dag wat harder gaat persen en een extra scheet laat is onze bijdrage op de balans compleet weggevaagd, voor zover je onze bijdrage daadwerkelijk kan registreren op die balans. Dan moet ge wel heul diep inzoomen...
Stikstof probleem is wel degelijk een lokaal probleem, je haalt CO2 en NOx doorelkaar
quote:
Iedereen dus het vliegtuig in en gaan met die banaan! Ga naar de ware vervuiler toe als je daadwerkelijk iets om het milieu geeft! Ga naar India, China, Bangladesh, die hele regio is zo veel meer. Geen Azie fan? genoeg andere vervuilende regio's te benoemen

Ik heb 13 jaar in Azië gewoond, een deel van die tijd gewerkt aan/met carbon emissie reductie projecten in een aantal landen in de regio en heb daar genoeg dingen gezien waar je zowat een milieu activist / extremist van zou kunnen worden. Volledig mee eens dat daar echt iets aan moet veranderen. Maar hier in NL? Hier is het enorm (door)ontwikkeld en de daadwerkelijke winst die je als groen mannetje wilt behalen is lastig. Hier is het een leuk verdienmodel en daar gaat het hier tegenwoordig grotendeels om.
Ja maar hullie argumenten... dan verlies je bij voorbaat al
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:43:45 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198567002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Stikstof probleem is wel degelijk een lokaal probleem, je haalt CO2 en NOx doorelkaar
[..]

Ja maar hullie argumenten... dan verlies je bij voorbaat al
De grootste grap is dat ze in Azië vervuilend produceren omdat wij dat zo willen. Beetje makkelijk om dan met het vingertje te wijzen.
Huilen dan.
pi_198567148
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heel 'kritisch' doen door continu met dit soort halve feiten die je ergens zonder context opgepikt hebt en die je wel bevallen schermen maar ondertussen structureel weigeren jezelf te informeren.

Ga je nu ook al mee in de klimaathysterie ? _O- _O- _O- fucking hell man jullie zijn echt achterlijk
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:54:13 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198567180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ga je nu ook al mee in de klimaathysterie ? _O- _O- _O- fucking hell man jullie zijn echt achterlijk
Als jij het zegt dan zal dat wel zo zijn hè.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:28:39 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198567800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klimaatwappies :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:59:15 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198568357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je mag de telling gewoon controleren. Dus als je genoeg complotgekkies weet te vinden die er hetzelfde over denken als jij, stuur je er gewoon 1 naar elk stemlokaal en kun je zien hoe ver je ernaast zit.
Flashback.... Ander topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198568551
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als het van -30 met weinig neerslag naar -15 met veel neerslag gaat zal zo'n gletsjer groeien ja, maar ondertussen is het wel 15 graden opgewarmd. Op zich is het niet zo gek dat gletsjers in omvang afnemen, we zitten immers in een interglaciale periode, maar de (toename in) snelheid waarmee dat gaat is wel alarmerend.
[..]

Prima meetbaar.
[..]

|:(
[..]

Rond de 280 ppm. Lokaal klimaat is niet zo heel relevant hè snuggere. Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Wat een taal zeg en je bewijst helemaal niets.

Met satalieten meten zal wel degelijk moeilijkheden met zich meebrengen, al is het maar dat relevante data nog niet zo lang wordt bijgehouden.

Wel typisch dat jij observatie x niet relevant noemt. Bewijs tegen je eigen overtuiging is toch vervelend.
pi_198568648
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee, gletsjers worden wereldwijd kleiner
[..]

sinds 1850. Daarbij kun je de afname gewoon zien aan de rotsen
[..]

uhu [ afbeelding ]
[..]

Bron? Gezien je onwaarheden in je eerste 2 statements vermoed ik dat ook deze uit je grote duim komt
Je begrijpt dat een enkele observatie van een groeiende gletcher je stelling onderuit haalt?

2: hoe werkt die sataliet meting waar je naar refereert. Typisch overigens dat die stijging niet is afgenomen of toegenomen sinds 1900.

3: dat is algemene kennis.

Overigens zullen die gletchers over het algemeen idd gewoon krimpen. En wss ook sneller dan eerst. Het is immers ook warmer op aarde.
pi_198568682
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zal nog wel een keer zo een boek lezen uit interesse, maar toch typisch dat als het zo evident is dat ik nog ruimte zie om het niet zo verschrikkelijk in te schatten.

Die overdreven voorspellingen die nooit eens worden afgefakkeld door klimaatwetenschappers bijvoorbeeld geeft ook al een flinke hint hoe politiek gemotiveerd het zooitje is.
pi_198568691
Bijzonder trouwens dat ze in Florida alweer een half jaar lang feest aan het vieren zijn, hier zitten we al een half jaar met gesloten horeca en nog meer dingen die gesloten zijn.
pi_198568717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:19 schreef mir1986 het volgende:
Bijzonder trouwens dat ze in Florida alweer een half jaar lang feest aan het vieren zijn, hier zitten we al een half jaar met gesloten horeca en nog meer dingen die gesloten zijn.
Tsjechië gaat slecht.

Ik stel voor wat personeel die kant op te sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')